huomaatteko te helposti jos kaverinne on pitempi kuin te???
mul on usein niin että luulen itteäni hieman pitempiä samanmittaisiksi.
täs ei ole ku pari viikkoa kaveri jota luulin itseni mittaiseksi olikin noin 8 senttiä pitempi, oli puhetta painosta ja sitä kautta tuli pituus puheeksi myös ja yllätyin pituuseroa.
sama toinen kaveri jota pidin mua 2senttiä korkeintaan pidemmäksi olikin mua yli 12 senttiä pitempi.
näillä tyypeillä on oikeasti hyvä ryhti :)
pituuksista tuli mieleen
59
475
Vastaukset
- sasfsdgdvb
mitään. Jazulista sä olet mikkihiiri joka tapauksessa XD
se ei vaikuta siltikään siihen "pätkääkään" miten itse näen itseni muiden joukossa, minä vaan en juurikaan näe pituuseroja ennen ku alkaa olemaan yli 20 senttiä pitempi kuin minä, lyhyemmät ovat yhtä pitkiä :)
- BlueNightSatin
jostain syystä mä kuitenkin pidän tosta mikkihiirestä ihmisenä :) se on se niin reilusti ittensä.
sitä tahtoo huomata kaikki erot.
mut naisten pituuden kyllä huomaan helpostikin.
muutaman kerran istuvaa naista tanssimaan pyytänyt ja huomannut valtavan pituueron toisen noustessa seisomaan :)monte24 kirjoitti:
mut naisten pituuden kyllä huomaan helpostikin.
muutaman kerran istuvaa naista tanssimaan pyytänyt ja huomannut valtavan pituueron toisen noustessa seisomaan :)että siinä tilanteessa vois olla aika.. hmm.. vaivautunu olo.
LaRito kirjoitti:
että siinä tilanteessa vois olla aika.. hmm.. vaivautunu olo.
oon seurustellut itteäni pitempien naisten kanssa, mut tuntuu siltä et naisia vaivaa itteään lyhyemmät miehet niin paljon että eivät ala seurustelemaan kovinkaan helposti niiden kanssa vaik muuten persoona oliskin loistava ja yhteensattuva.
naiset on niin ronkeleita
- BlueNightSatin
huomaan, joskus en. Lupaan tää oli nyt hetkeen vimppa viesti multa. Meen pois.. :)
toi on juuri sitä annetaan ymmärtää mut lähretäänkin pois ja toinen jää näppäyssormi jököttäen yksin söheltää :(
- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
toi on juuri sitä annetaan ymmärtää mut lähretäänkin pois ja toinen jää näppäyssormi jököttäen yksin söheltää :(
tän pesueen on syödäkkin :) En halua olla näläss enkä nälkiinnyttää pesuettani.
BlueNightSatin kirjoitti:
tän pesueen on syödäkkin :) En halua olla näläss enkä nälkiinnyttää pesuettani.
ne nääs elää syödäkseen
- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
ne nääs elää syödäkseen
eiks kaikki syö elääkseen? Mut ruokailu yhdessä perheen kanssa on kyllä oikeesti minusta kivaa :) Ihan suomalaisia ollahan katteja myöden, mut kyllä me aika hyvin mussutetaan ja makustellaan.
eiks kaikki syö elääkseen? Mut ruokailu yhdessä perheen kanssa on kyllä oikeesti minusta kivaa :) Ihan suomalaisia ollahan katteja myöden, mut kyllä me aika hyvin mussutetaan ja makustellaan.
vaa syö elääkseen
- Ö
makkelle leikattu suun kohdalle reikä?
- BlueNightSatin
Ö kirjoitti:
makkelle leikattu suun kohdalle reikä?
kuka on makke? :D
- Ö
kuka on makke? :D
eikös sen nimi ole joku marko tai petri tai muu vastaava mauton?
- BlueNightSatin
Ö kirjoitti:
eikös sen nimi ole joku marko tai petri tai muu vastaava mauton?
ole Marko eikä Petrikään :) Muu vastaava mauton varmaan joo sitten...mun mielestä siinä miehessä ei ole mitään mautonta. Maistuu mulle kuin vaahtokarkki kaakaon kanssa. Imelää ai nou..mut minkäs teet kun sydän sanoo niin... x)
- sivusta..
ole Marko eikä Petrikään :) Muu vastaava mauton varmaan joo sitten...mun mielestä siinä miehessä ei ole mitään mautonta. Maistuu mulle kuin vaahtokarkki kaakaon kanssa. Imelää ai nou..mut minkäs teet kun sydän sanoo niin... x)
nätti hymy tos profiilikuvassa :)
- BlueNightSatin
sivusta.. kirjoitti:
nätti hymy tos profiilikuvassa :)
se on nätti ja nätimpi hapekkaas ilmassa :') Ihana..mun muru
- ....
se on nätti ja nätimpi hapekkaas ilmassa :') Ihana..mun muru
sen oma kuva?
- BlueNightSatin
.... kirjoitti:
sen oma kuva?
mitäpä luulet? :)
- ....
mitäpä luulet? :)
Onko?
- BlueNightSatin
.... kirjoitti:
Onko?
sinä saat arvata :) Mitä muuten tiedolla tekisit?
- ....
sinä saat arvata :) Mitä muuten tiedolla tekisit?
ole. Vähän arvasinkin. Mitä näillä tiedoilla täällä tehdään? Ei mitään.
- BlueNightSatin
.... kirjoitti:
arvasit, minä tiedän arvasitko oikein vai väärin. Tuolla tiedolla ei ole mitään merkitystä täällä tosiaan... :) Siks ihmettelen miksi kyselit.
- 22
.... kirjoitti:
jonkun miehen kanssa, mut se ei ole laskin väärin tai sillä on nettisuhde laskin väärinin kanssa eikä ole sitä koskaan tavannutkaan. Tai molemmat.
- BlueNightSatin
22 kirjoitti:
jonkun miehen kanssa, mut se ei ole laskin väärin tai sillä on nettisuhde laskin väärinin kanssa eikä ole sitä koskaan tavannutkaan. Tai molemmat.
babu buu buu :) Ei teillä ainakaan tietäjän lahjoja ole, mutta arvailuja piisaa. :) Heh..heippa!
- Hähä!
babu buu buu :) Ei teillä ainakaan tietäjän lahjoja ole, mutta arvailuja piisaa. :) Heh..heippa!
kieltämään. Taitaa olla tuo nettisuhde. Varaudu serpicon tapaamiseen sitten huolella;) Unohda mikkihiiri-jutut tykkänään..
- ...
Hähä! kirjoitti:
kieltämään. Taitaa olla tuo nettisuhde. Varaudu serpicon tapaamiseen sitten huolella;) Unohda mikkihiiri-jutut tykkänään..
Eikö tässä ole ateistista ja uskovaisesta kyse?
- sivusta puska
22 kirjoitti:
Olen kuullut päinvastaisia lauluja suhteesta.
- BlueNightSatin
Hähä! kirjoitti:
nyt Nivalaan siitä sen Serpico feikki heikki huttu juttus kanssa. Ja ota pahvisauli mukaas, mä en Serpicoa ole tapaamassa missään vaiheessa :)
Nää on huvittavia, mut samaan aikaan aika tyhmiä juttuja...haha piisaako jo? Min en oo nettisuhdetta vailla, tattista vaan mutta tuut resinalla perässä ja kiskot on solmussa. :) päivitä tietos.
- tonou
Mä joudun aika usein menemään miestensaunaan, ja ainna kun mä siihen pesuhuoneen ovelle osun, niin mä tarkistan kaikkien vehkeitten pituuden. Jos käy hyvä flaksi ja kaikki vehkeet on snadimpia kuin omani, niin menen rehvakkaasti pesulle ja sitten marssin ylälauteille ja heittäydyn selälleni raapimaan skreboja. Mutta jos käy toisin, niin kuin usein käy, niin hilppasen haneen ja menen bingoon.
Eli joo. Mä tsekkaan statukseni aina.- tonou
monte24 kirjoitti:
niin ei tartte tuostakaan huolehtia
Mutta mites se kälätys? Korvatulpillako?
tonou kirjoitti:
Mutta mites se kälätys? Korvatulpillako?
ettei käy nolosti, naisilla on ikävä tapa tuollaisissa tilanteissa tirskua.
- tonou
monte24 kirjoitti:
ettei käy nolosti, naisilla on ikävä tapa tuollaisissa tilanteissa tirskua.
Ei keski-ikäiset naiset näe ilman laseja mitään. Jos pitää suunsa kiinni niin voi nauttia löylyistä ihan rauhassa.
tonou kirjoitti:
Ei keski-ikäiset naiset näe ilman laseja mitään. Jos pitää suunsa kiinni niin voi nauttia löylyistä ihan rauhassa.
ku ne näkövammaiset kurottautuu ottamaan löylykauhan ja osuvatkin
- tonou
monte24 kirjoitti:
ku ne näkövammaiset kurottautuu ottamaan löylykauhan ja osuvatkin
Siinä se gimma sitten ulvahtaa ja kauhistellen pyytelee anteeksi kun osu vahingossa jonkun klittaan.
- on..
tonou kirjoitti:
niin huono kaukonäkö ettei pikkuset jutut erotu.
- BlueNightSatin
on.. kirjoitti:
niin huono kaukonäkö ettei pikkuset jutut erotu.
pikkusista jutuista pidä välittää, niin on äiti opettannu :)
pikkusista jutuista pidä välittää, niin on äiti opettannu :)
ainut neuvo jonka tytöt ympäri maailman äidiltään hyväksyvät.
- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
ainut neuvo jonka tytöt ympäri maailman äidiltään hyväksyvät.
oo, äitillä on paljon hyviä neuvoja tarjolla. :) Ainakin mun äiskällä...
- BlueNightSatin
oo, äitillä on paljon hyviä neuvoja tarjolla. :) Ainakin mun äiskällä...
tääkin, pienet asiat ei tunnu juuri miltään, kun on isompiinkin törmännyt x')
tääkin, pienet asiat ei tunnu juuri miltään, kun on isompiinkin törmännyt x')
prostituutio tulis laillistaa
- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
prostituutio tulis laillistaa
se saksassa ainakin laillista :) Ei pidä lannistuman, pienet asiat on usein kuitenkin somia :)
se saksassa ainakin laillista :) Ei pidä lannistuman, pienet asiat on usein kuitenkin somia :)
se ei ole se mikä on pien.
kaikki muu onkin söpöä.- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
se ei ole se mikä on pien.
kaikki muu onkin söpöä.sekin olla söpö, mieti nyt ruttusenakin sitä vaiks kylmästä tultua xD Miten söpöööö...uijui..
sekin olla söpö, mieti nyt ruttusenakin sitä vaiks kylmästä tultua xD Miten söpöööö...uijui..
noin 5 astetta vaan lämpöä eikä kunnon ajoasua.
huoltikas vessassa hihittelin ku kylmässä viimassa ei ollut jäänyt kuin nahkat jäljelle, täyte oli hävinnyt.
kusin sit nahkoineni- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
noin 5 astetta vaan lämpöä eikä kunnon ajoasua.
huoltikas vessassa hihittelin ku kylmässä viimassa ei ollut jäänyt kuin nahkat jäljelle, täyte oli hävinnyt.
kusin sit nahkoineninyt mä repesin, palauta heti erikeepperi x''''D..poskiin koskee..*ulvoo*
nyt mä repesin, palauta heti erikeepperi x''''D..poskiin koskee..*ulvoo*
kamerakännyköitä nääs olisin linkittänyt aijaa.com kautta tänne ja arvuuttanut mikä tämä on
- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
kamerakännyköitä nääs olisin linkittänyt aijaa.com kautta tänne ja arvuuttanut mikä tämä on
http://mummila.net/varasto/arkisto/villiminkki/2004/12/alaston-myyrrotta-aka-kaljurotta.html
Mahtaako tuo linkki pellaakaan, mut ounastelen et tommoseksi olis veikattua ;) BlueNightSatin kirjoitti:
http://mummila.net/varasto/arkisto/villiminkki/2004/12/alaston-myyrrotta-aka-kaljurotta.html
Mahtaako tuo linkki pellaakaan, mut ounastelen et tommoseksi olis veikattua ;)se näyttää tuolta ilman hampaita tietenkin
- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
se näyttää tuolta ilman hampaita tietenkin
on siis vain rekvisiittaa? Kuvahan on muuten aito ;)
on vaikea erottaa, kun ryhti, hiukset ja korot vaikuttavat suuntaan tai toiseen. - Sitä suuremmat pituuserot ehkä huomaa, mikäli asialla on merkitystä.
- kirpela
tulee huomanneeksi kun on tämmöinen hukkapätkä :)
- kirpela
monte24 kirjoitti:
naiseksi, noin 180 senttiseksi.
nippanappa 160 :)
*enkä oo muuten blondikaan* :D - kirpela
monte24 kirjoitti:
vaan punapäänä
Joku muu kommentoi tossa korjanneensa neljästi asiaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924