Moni nainen pelkää aitoa ja rakastavaa miestä. Pelko johtuu siitä että naiset itse eivät ole aitoja. Heille aito rakastava mies on siksi niin vieras ja pelottava asia, että kun sellaiseen mieheen törmää joskus, nainen menee paniikkiin ja juoksee karkuun.
Naiset itkee vuodesta toiseen mikseivät löydä toimivaa parisuhdetta, rakastavaa ja luotettavaa miestä. Naiset ei tiedosta että ihan omilla toimillaan ja päätöksillään he ohittavat kaikki aidot ja rakastavat miehet jotka tulevat elämän varrella vastaan ja ihastuvat niiden sijasta pettäjiin ja jättäjiin. Alitajuisesti nainen tietää tasan tarkkaan että tuo mies ei lupaa hyvää, mutta tietoisella tasolla nainen uskottelee itselleen että tuon miehen kanssa kannattaa alkaa säätämään.
Koko miesongelma on naisten omaa syytä. Naisilta on älyllistä laiskuutta syyttää tilanteesta miehiä. Naiset on juuri sellaisessa suhteessa kuin he haluavat tai paremminkin uskaltavat olla. Moni nainen pelkää aitoa ja rakastavaa miestä ja siksi he menevät yhteen pinnallista suhdetta haluavan miehen kanssa, koska silloin ei ole vaaraa että oikeasti satuttaisi tunteensa. On tietysti naisia, jotka uskaltavat olla aidon ja rakastavan miehen kanssa mutta aika harvinaisia taitavat olla.
Naiset pelkää aitoutta
30
2135
Vastaukset
- Ehehheh
Sama vanha ruikutus uudessa paketissa. Pannaan vain sanan "aito" tilalle "kiltti ja kunnollinen", ja nähdään, kuka se siellä taas vinkuukaan.
- Ei kiinnosta
Aito rajatilapersoona, aito luonnehäiriöinen, aito psykopaatti, aito naistenhakkaaja tai aito alkoholistikaan ei kiinnosta.
Pelkkää paskaa sun kirjoituksesi. - 17
Sovitaan sitten näin.
Vika on naisessa, naisen syytä kaikki aina ja iankaikkisesti, raiskauksista, pahoinpitelyistä, miesten puutteesta... aamen. Miehen logiikkaa. - pk.pk
Mitä mielestäsi on aitoa rakkautta miehen taholta?
Mies voi olla halko, joka kyllä rakastaa aidosti, muttei pysty näyttämään asiaa millään tavalla. Pitäisikö naisen selvittää, onko tällaisen miehen rakkaus aitoa?
Ihmiset, niin naiset kuin miehet, voivat olla aitoja monella tapaa; kun ihminen on oma itsensä, hän on aito. Mutta se ei välttämättä tarkoita, että ihminen on kiinnostava parisuhteen kannalta. Parisuhteeseen täytyy ladata jotakin extraa - myös itsestään. Täytyy antaa parastaa, jopa ylittää itsensä. Tässä suhteessa varmaan sekä miehet että naiset voivat katsoa peiliin: Mikä itsestä tuntuisi kivalta, se myös tuntuu todennäköisesti kivalta toisesta. Moni ei kuitenkaan ole valmis antamaan itsestään, vaan odottaa jotakin erityistä toiselta...- kanssa samaa
mieltä. Harvat naiset uskaltaa tai edes haluaa aidosti rakastaa miestä. Suurimmalle osalle naisista parisuhde on eräänlaista näytelmää joka kuuluu näytellä. Tämän takia naiset haluaa suhteeseen miehen kanssa joka on helppo ja pinnallinen. Tällaisen miehen kanssa on helppo vetää erilaisia rooleja ja saada särmää parisuhteeseen. Tällainen mies on myös helppo jättää kun ollaan kasvettu erilleen (saatu mitä haluttiin = lapset, talo, elatusapu jne.) Naiset ei tosiaankaan halua laittaa itseään likoon.
Miehet joille naiset ovat panopuita saavat parhaiten naisia koska naiset vaistoavat alitajuisesti etteivät nämä miehetkään halua mitään syvällisempää. Onnellisimpia naiset ovat suhteissa joissa mies on paljon poissa mutta hoitaa perinteisen miehen roolin, taloudellisen turvallisuuden ja aseman. - pk.pk
kanssa samaa kirjoitti:
mieltä. Harvat naiset uskaltaa tai edes haluaa aidosti rakastaa miestä. Suurimmalle osalle naisista parisuhde on eräänlaista näytelmää joka kuuluu näytellä. Tämän takia naiset haluaa suhteeseen miehen kanssa joka on helppo ja pinnallinen. Tällaisen miehen kanssa on helppo vetää erilaisia rooleja ja saada särmää parisuhteeseen. Tällainen mies on myös helppo jättää kun ollaan kasvettu erilleen (saatu mitä haluttiin = lapset, talo, elatusapu jne.) Naiset ei tosiaankaan halua laittaa itseään likoon.
Miehet joille naiset ovat panopuita saavat parhaiten naisia koska naiset vaistoavat alitajuisesti etteivät nämä miehetkään halua mitään syvällisempää. Onnellisimpia naiset ovat suhteissa joissa mies on paljon poissa mutta hoitaa perinteisen miehen roolin, taloudellisen turvallisuuden ja aseman.Entäpä miehet sitten - monelle miehelle naisen kuuluu olla lähinnä kaunis ja sopivan kiva. Kun nämä kaksi asiaa toteutuvat, mies kokee olevansa aidosti rakastunut ja vaatii heti naiselta samaa. Jos nainen epäröi tai ei ole ihan varma joka hetki tunteistaan, tai tunteet vaihtelyevat, mikä sinänsä on täysin normaalia etenkin suhteen alkuvaiheessa, niin miehelle tämä on heti epäaitoa rakkautta, niinkö?
Oletko siis aivan satavarma, että miesten, joskus suorastaan epätoivoinen hullaantuminen naiseen, on sitä AIDOISTA AIDOINTA RAKKAUTTA? Mitäpäs jos kyseessä onkin vain jonkinlainen fantasian toteutuminen? - just.
pk.pk kirjoitti:
Entäpä miehet sitten - monelle miehelle naisen kuuluu olla lähinnä kaunis ja sopivan kiva. Kun nämä kaksi asiaa toteutuvat, mies kokee olevansa aidosti rakastunut ja vaatii heti naiselta samaa. Jos nainen epäröi tai ei ole ihan varma joka hetki tunteistaan, tai tunteet vaihtelyevat, mikä sinänsä on täysin normaalia etenkin suhteen alkuvaiheessa, niin miehelle tämä on heti epäaitoa rakkautta, niinkö?
Oletko siis aivan satavarma, että miesten, joskus suorastaan epätoivoinen hullaantuminen naiseen, on sitä AIDOISTA AIDOINTA RAKKAUTTA? Mitäpäs jos kyseessä onkin vain jonkinlainen fantasian toteutuminen?Ja sitten kun sen naisen paino vähän nousee, tai ensimmäiset rypyt ilmestyvät suupieliin, niin kappas: miehen aidoista aidoin rakkaus onkin hetkessä kadonnut jonnekin, siitä ei olekaan enää mitään tietoa.
- herätys...
pelkää kun miehiä jotka eivät kiinnosta heitä.
Ei väkisin katsos... - käakgä
Uskomattoman huono teoria.
Kuinka kauan olet istunut neljän seinän sisällä? Kuukausia, vuosiako jopa? - Mistä sen tunnistaa?
Suomessa ja muuallakin on aika paljon ihan onnellisia ja kivoja avioliittoja. Miksi sinä otat itsellesi harmeja siitä, mitä miljoonat ja miljoonat pariskunnat keskenään tekevät ja ajattelevat? Ettei vain olisi päässyt käymään niin, että sinua eivät naiset ole huolineet, joten sinun on keksittävä asialle jokin tekosyy?
Kerropa minulle, mikä se aito mies (tai nainen) oikein onkaan. Mistä semmoisen tunnistaa? Ja mistä tunnistaa semmoisen, joka on ihana muutaman vuoden verran ja sitten repsahtaa vieraisiin kerran tai rupeaa suorastaan juoksemaan niissä? Ja kerropa vielä sekin mysteeri, miten molemminpuolisen ihastuksen huumassa näkee, että nyt ei ollakaan Aidosti Asialla?
Kuinka moni nainen on muuten sinuun törmätessään mennyt paniikkiin ja juossut karkuun? Minä katsos luulen, että se paniikin aiheuttava asia ei olekaan sinun valtava aitoutesi. - jep jep
Vai semmosta. Jos nainen ottaa miehen, se osoittaa, että nainen väärin on valinnut h....ra. Jos nainen elää yksin, todistaa se naisen olevan ruma, lihava ja munan puutteessa.
- Päivän vitsi
"Moni nainen pelkää aitoa ja rakastavaa miestä. Pelko johtuu siitä että naiset itse eivät ole aitoja"
Tämäpä onkin hauska väite :D miksi pelkäisin aitoa ja rakastavaa miestä?? Yleensä miehet joihin tutustuu, ovat aitoja eikä feikkejä, viimeksi mainitut voivat olla netti-deiteissä mutta paljastuvat kyllä tapaamisen yhteydessä. Ai, mitenkä naiset sitten eivät ole aitoja...? En minä ainakaan mikään mies ole.. ihan aito nainen tuppaan olemaan ;)
"Naiset itkee vuodesta toiseen mikseivät löydä toimivaa parisuhdetta, rakastavaa ja luotettavaa miestä. Naiset ei tiedosta että ihan omilla toimillaan ja päätöksillään he ohittavat kaikki aidot ja rakastavat miehet jotka tulevat elämän varrella vastaan ja ihastuvat niiden sijasta pettäjiin ja jättäjiin. Alitajuisesti nainen tietää tasan tarkkaan että tuo mies ei lupaa hyvää, mutta tietoisella tasolla nainen uskottelee itselleen että tuon miehen kanssa kannattaa alkaa säätämään."
Tämä on vanhan toistoa, ja kun lukee noita satoja ja taas satoja naisten kirjoittamia vastauksia, löydät tähänkin sen totuuden. Sitä ei kannata alkaa tarinoimaan itselleen mitään iltasatuja, jotka ovat vaan mielikuvitusta, eikä siis totta.
Ja tämän kaiken vuodatuksen kirjoittaja on varmaan "AITO SEKÄ RAKASTAVA MIES"...? Salli minun nauraa.. :D Juu, juu, niin ne lehmätkin lentää... ;) - aajajajajajaa
Pillaantuneet naiset vastailee näihin viesteihin koska tietää sisimmässään sen osuvan juuri omaan nilkkaan.
- Naurattaa:)))
No mietippä nyt vähän ap:n viestiä... ihan ajatuksella, niin ehkä ymmärrät että siinä ei ollut mitään järkeä eikä siis totuuden hiventäkään :D
- asperger2
Vastauksena edelliseen hengentuotteeseen. Täällä yksi nainen joka on 100 % aito. Ja sitähän miehet eivät kestä, siedä pätkääkään, että nainen on terävä-älyinen, suoraluontoinen, rehellinen, TUNTEIKAS. Pakoon pötkitään ja lujaa, mieluummin otettaisiin se maireasti hymyilevä, nöyrä yleiskone, joka tykkää korkokengistä, hameista, ehkä suunnilleen korseteista ja sukkanauhaliiveistä? Ja olisi sopivasti hömelö kana-aivo, ainakin osaisi heittäytyä avuttomaksi pikkutytöksi sopivasti miehen egoa boostaamaan.
Ja aloittajan ja muutaman muunkin viestin voisi kokeilla kirjoittaa niin että sanat nainen ja mies korvataan sanalla ihminen. Siis ihmiset eivät kestä ihmistä joka on aito, pakoon pötkitään ja lujaa. Aloittaja lienee naiivi möläyttelijä, jonkinlainen lievä autisti, joka ei ymmärrä etiketin finessejä esim. baarissa tai kutsuilla? Opettele itse käyttäytymään kohteliaasti ja tyttöjä miellyttävästi,aloittaja, niin menee paljon paremmin. Toivon että jonkinlaisia seuraelämä- ja tapakursseja järjestettäisiin niitä tarvitseville, jos/kun kotona ei ole hommaa hoidettu. - uffaffaa69
asperger2 kirjoitti:
Vastauksena edelliseen hengentuotteeseen. Täällä yksi nainen joka on 100 % aito. Ja sitähän miehet eivät kestä, siedä pätkääkään, että nainen on terävä-älyinen, suoraluontoinen, rehellinen, TUNTEIKAS. Pakoon pötkitään ja lujaa, mieluummin otettaisiin se maireasti hymyilevä, nöyrä yleiskone, joka tykkää korkokengistä, hameista, ehkä suunnilleen korseteista ja sukkanauhaliiveistä? Ja olisi sopivasti hömelö kana-aivo, ainakin osaisi heittäytyä avuttomaksi pikkutytöksi sopivasti miehen egoa boostaamaan.
Ja aloittajan ja muutaman muunkin viestin voisi kokeilla kirjoittaa niin että sanat nainen ja mies korvataan sanalla ihminen. Siis ihmiset eivät kestä ihmistä joka on aito, pakoon pötkitään ja lujaa. Aloittaja lienee naiivi möläyttelijä, jonkinlainen lievä autisti, joka ei ymmärrä etiketin finessejä esim. baarissa tai kutsuilla? Opettele itse käyttäytymään kohteliaasti ja tyttöjä miellyttävästi,aloittaja, niin menee paljon paremmin. Toivon että jonkinlaisia seuraelämä- ja tapakursseja järjestettäisiin niitä tarvitseville, jos/kun kotona ei ole hommaa hoidettu."nainen on terävä-älyinen, suoraluontoinen, rehellinen, TUNTEIKAS."
Käytännössä voi myös olla, että
suoraluontoinen = vittuilee ihan suoraan
tunteikas = myötähäpeää aiheuttava uskomaton draamakuningatar.
Muuten, mun mielestä hömelö kana-aivo ei boostaa egoa ollenkaan. Siitä tulee paremminkin olo, että ei kai kukaan kuvittele, että tuo on munkin taso?
- 4
Minusta mies on aidoimmillaan, kun hän kinuaa pelkkää seksiä, on kännissä, haisee pahalle ja käyttäytyy kuin Euroopan omistaja. Tässä aitouden tilassa mies myös vähintää uhkaa ympäristöään väkivallalla. Kierrän tämmöiset luonnonlapset kaukaa.
- nöff, nöff
Vae että aitomies . . . Eiköhän kaikki, jotka ovat miehiksi syntyneet ole aitoja ;))))
Mutta, kyse on miehen luotettavuudesta . . . Ei siitä luotettavuudesta, kuinka pelit ja vehkeet pelaa, vaan siitä, onko mies sanansa mittainen eikä lausu vain pelkkiä katteettomia lupauksia!!! - ~cissi~
pakkomielteinen ripustautuja mieltää itsensä ja tunteensa aidoiksi, ja onkin aidon hämmästynyt ja loukattu, kun ei kelpaa kellekään.
Täysillä tunteitaan höyryävä mies ei jätä naisen tunteille tilaa, tällainen "aito" mies desimoidaan tehokkaasti ja varmasti. - SenPituinenSe...
Joo joo, siis me naiset tahdotaan vain ja ainoastaan pelimiehiä, ollaan "epäaitoja" eikä osata rakastaa, ollaan vittumaisia kanoja, rumia lehmiä sekä tullut törmättyä petolinnun perseeseekin vielä kaiken lisäksi...
Kitataan siideriä päivät pitkät ja ollaan niin laiskoja, ettei jakseta kiinnittää huomiota ulkoiseen olemukseemme, sisäisen olemattoman kauneuden valuessa katukaivoon.
Kaiken lisäksi, otamme jalat allemme havaitessamme AIDON ja RAKASTAVAN suomalaisen miehen, juoksemme niin kovaa karkuun, ettei kaveri edes huomannut sitä, mikä lyllersi kaikkinee liikakiloineen kadun taakse piiloon tuota AITOA ja RAKASTAVAA miestä..- nöff, nöff
Sinä et ole nainen! Vain mies voi olla noin katkera naisia kohtaan!!!
Naiset ovat ihania, suloisia, herttaisia, kauniita, helliä, seksikkäitä ja rakastavia, sekä rakastettavia!
Naiset ovat ihanimpia otuksia mitä maa päällään kantaa!!! ;))) - SenPituinenSe....
nöff, nöff kirjoitti:
Sinä et ole nainen! Vain mies voi olla noin katkera naisia kohtaan!!!
Naiset ovat ihania, suloisia, herttaisia, kauniita, helliä, seksikkäitä ja rakastavia, sekä rakastettavia!
Naiset ovat ihanimpia otuksia mitä maa päällään kantaa!!! ;)))No nainen kyllä olen, mutta et vissiin ymmärtänyt pointtiani kirjoittamassani viestissäni..? Se oli niin kuin piikki miehille, kun haukkuvat naisia juuri noilla nimityksillä näillä palstoilla ;)
- blaablaablaa2
No deittaile sitten kuule vaikka miehiä jos naiset ei ole sinulle tarpeeksi hyviä ja aitoja, kunhan vaan lopetat ton "miksi naiset aina rakastuvat renttuihin"-virren joka on täällä jo niin moneen kertaan laulettu että pahaa tekee.
Ehkä se on älyllistä laiskuutta SINULTA syyttää koko naissukupuolta siitä että SINULLA ei käy flaksi. Aika monilla muilla käy (siis myös miehillä) ja ihmiset elävät onnellisissa parisuhteissa, joten eikö loogisesti ajatellen ole suurempi mahdollisuus että ongelma on yhdessä sinussa kuin miljoonassa naisessa? Sitten kun tekstissäsi viittaat "miesongelmaan" samalla myöntäen että mielestäsi hommassa on joku ongelma voikin kysyä että jos SNULLA on joku ongelma niin miten se voi olla MINUN omaa syytäni? Minulla kun ei ole ongelmaa miesten eikä naisten suhteen. Eli lopeta tuo muun maailman syyttely ja katso peiliin. EI SE VÄÄRIN OLE JOS TYTTÖ EI HALUA OLLA SINUN KANSSASI!- Miehinen mies
Minkä helvetin takia ne naiset haluavat, että miehen pitäisi alkaa juosta hänen perässään kun hän (näin symbolisesti sanoen) juosta kipittää pitkin niittyjä ja vainioita ja aina välillä kääntyy katsomaan tuleeko se sieltä. Ei se tule. En minä ainakaan. Ja sanon tällaisille saatanan kipittäjille, että ei sieltä ole ketään tullut aionakaan pariin kymmeneen vuoteen. Mitä helvetin prinssessaleikkejä ne jotkut haluaa leikkiä.
Minä tapaan joskus naisia, jotka ottavat miehestä itse kiinni, raahaavat kotiinsa ja kaatavat ja repivät housut pois ja istuvat päälle ratsastamaan. Se on se oikea toimintatapa.
Vitun kipittäjät, mitä se tommonen on. Ei kiinnosta.
- frost-free
jokainen nyt säikähtää jotenkin avoimuutta joka on "liiallista"..ei se sun syy ole mut etkö voisi vähän hillitä.
Mulle ainakin tulee heti jarrut päälle jos uusi ihminen oli hän mies tai nainen kertoo kaiken itsestään etenkin kaikki pahat ja negatiiviset menneisyyden asiat, koska se ikään kuin pakottaa mut istumaan katettuun pöytään ilman että olisin saanut valita. Se on vika mun päässä mutta sanotaanko että mä kyseenalaistan sellaisen ihmisen motiivit..miksi hän haluaa tehdä muhun noin avoimen "tarjouksen", kosa a) hän ei myöskään tunne vielä minua, b) en ole luvannut vielä mitään ja c)mitäs sen jälkeen mun tulisi tehdä...? Se ikäänkuin pakottaa valitsemaan tuon ihmisen vikoinen kaikkineen ilman rauhallista tuntumaa ja tutustumista. - 35
Pysähdy hetkeksi ja mieti millaisten naisten perässä miehet juoksevat. On tekotissit, tekokynnet, hiukset on värjätty ja laitettu pidennykset, on tekorusketus ja tekohuuletkin, nykyään myös alapäässä, karvojen ajelusta puhumatta. Turha siis tulla siihen väittämään että NAISET ei tykkäisi aidoista. Miehet tykkää tekonaisista, tälläkin hetkellä tuhannnet miehet katselee netistä ja runkkaa nähdessään tälläisia naisia.
- Anonyymi
Minulle mikään ei ole seksikkäämpää kuin mahdollisimman "luonnollinen" nainen. Semmoiset "muovinaiset" ei herätä minkäänlaista viehätystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle mikään ei ole seksikkäämpää kuin mahdollisimman "luonnollinen" nainen. Semmoiset "muovinaiset" ei herätä minkäänlaista viehätystä.
Lisään vielä, että ns. "kauneusvirheitä" saa olla vartalossa. Ei todellakaan tarvitse olla täydellinen.
- Anonyymi
Saattaahan tässä olla jotain perää sen osalta, että ainakin oikeasti epäaidot naiset pelkäävät aitoja miehiä, mutta ajattelen että suurin osa naisista on kyllä ihan aitoja. On sanomattakin selvää, että epäaidon ihmisen kanssa ei kannata alkaa suhteeseen.
Luulen, että se miksi niin moni nainen päätyy yhteen huonon miehen kanssa, on se, että nämä epäaidot miehet pystyvät seurusteluvaiheessa esittämään tosi rakastavaa ja välittävää, ovat karismaattisia ja ihania, jolloin nainen on täysin myyty. Kaikki kuitenkin muuttuu, kun suhde on vakiintunut, jolloin alkaa mahdollisesti henkinen- ja pahimmassa tapauksessa myös fyysinen väkivalta tai muu huonoksi koettu käytös. - Anonyymi
Mistä sä tuollaista olet keksinyt? Sen rakkauden pitää olla molemminpuolista. Jos nainen ei rakasta sinua takaisin, niin ei hänen kuuluisikaan esittää sitä sinulle. Se olisi valhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442369Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2662260- 1151604
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461320- 1151267
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271157PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150- 741039
- 661007
- 70970