Löysin salaiset kansiot

jjhjjhjijikj

20 vuotinen avoliittoni loppui äkisti, exäni löysi uuden. Jouduin jättämään kotini. Olin aina ollut kovin liberaali ja olisin peräti ollut valmis hyväksymään pettämisen, mutta en sitä vihaa ja inhoa jota exäni koki minua kohtaa. Siksi varmaan nyt uudella kierroksella olen hieman tarkempi.

Aivan kumman yhteensattuman kautta löysin nykyisen rakkaani. Me vaan yhtäkkiä rakastuttiin toisiimme palavasti, en ole koskaan ennen kokenut vastaava. Rakastan miestäni valtavasti.

Ongelmani on nyt se, että epäilen uutta kultaani. En ole koskaan ollut mitenkään erityisen mustis, mutta nyt huomaan itsessäni tuon piirteen. Kullallani on entinen elämänsä niinkuin minullakin.

Hän mm. seurusteli yhden naisen kanssa ja hänellä oli yhtäaikaa muita seksikumppaneita... Eli miksei hän minulle tekisi samaa?

Tämä onneton mies on pitänyt kirjaa kaikista existään ja minä onneton löysin sen kierrevihon missä oli nimi, päivämäärä, montako kertaa he panivat yms. En millään kehtaa kertoa, että tuon vihon löysin kirjahyllystä. Niin yksityinen juttu se oli:( Raskainta oli oma nimeni viimeisellä sivulla.... Tämän löydöksen jälkeen olen ollut kovin mustis ja en jaksa uskoa, että hän jaksaa rakastaa minua ja vain minua.
Sitten kesälomareissulla mentiin tapaamaan hänen vanhaa tuttuaan, jonka nimi oli myös siinä kierrevihossa. Toki siinä luki myös, että he ovat nykyisin vaan kavereita...Se ei tuntunut oikein hyvältä. Enkä kehdannut sanoa, että minä tiedän kaiken...

Meillä on hyvä suhde ja jos en olisi tuota onnetonta vihkoa löytänyt, en pitäisi miestäni pettäjä-luonteena ja olisin varmasti myös onnellisempi tässä suhteessa.

Mikä onneton saa hänet pitämään tuollaista vihkoa, pakkohan hänen on tietää, että minä ehkäpä löydän sen, niin avoimesti se oli esillä. Olisi edes vaivautunut piilottamaan....

Sitten toinen missä lukee vaikka mitä juttuja on veneen lokikirja, ketä hän on siellä pannu. Siis lokikirja, johon normisti kirjoitetaan, millainen keli on ollut yms. Tuosta hänelle huomautin, koska lokikirjat ovat yleensä julkisia ja kuka tahansa veneen matkusta voi niitä lukea tuntematta huonoa omaatuntoa.

Hän tuli kovin noloksi ja sanoi polttavansa kirjan. Lokikirjaan ei koskaan kirjoiteta mitään noin henkilökohtaista.Yksi hänen entinen naisystävänsä oli kovasti myös kirjoitellut kuinka ihanaa heillä on kun he saavat olla yhdessä yms. Lokikirjassa oli myös hyvin henkilökohtaisia juttuja heidän suhteestaan. Kuitenkin samaan aikaan hänellä on ollut jo toinen kiikarissa vrt. kierrevihko.

Mies on elänyt kauan yksin, hänellä ei ole ollut suhdetta, jossa hän olisi asunut naisen kanssa yli 12 vuoteen. Ehkäpä hän ei tullut ajatelleeksi, että oikeasti joku voi lukea noita juttuja.

Ihan suhteenne alussa, hän oli sitä mieltä vahvasti, että seurustelemme vasta, kun asumme yhdessä. Hän ei pidä suhdetta vakavastiotettavana ellei pari asu yhdessä. Ja mehän asutaan, mutta mikä kauhea vimma hänellä on ollut kirjata kaikki nuo asiat ylös? Mitä teen tämän miehen kanssa, pitäisikö vain pakata tavarat ja jäädyttää omat tunteet? En jaksaisi millään enää mitään ihmissuhde/pettämis/jättämis -kiemuroita.
Toki, menneethän ovat menneitä....

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?

Ja ihan oikeasti mies on ollut minulle aivan ihana, eikä ole pettänyt, enkä tiedä aikooko ehkä joskus, mahdollisesti....

135

23212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jt68khj

ei tuollaisen kirjan pitäminen ole normaalia.

yksi kaveri piti tuollaista kirjaa ja se oli kyllä niin pesunkestävä petturi ja panomies, etten usko sen ikikuunapäivänä olevan aviomiesainesta.

• TOSI on

olin myös miehen ystävä jolla oli vihko täynnä naisten
        nimiä ja osoitteita oli pohjoisesta kotoisin asui jonkun
        aikaa eteläsuomessa ja muka "siskolle tai "veljelle" tai
        "poikien"kanssa kalalle oli menossa kun ei voinut minua
        tavata ja jo vanha mies mutta kun tottunut käymään
        eri naisten luona niin tapaa ei voinut jättää yli 60 kymppi
        senäkään.Vihaan pettämistä ja valehtelemista ylikaiken.

• 0LEN

IMPOTENTTI

• dgdfgh

Voi olla, että hänen pitää kirjata muistiin asioita, joita on puhunut tietyn naisen kanssa. Jos on nimittäin useampi seksikaveri yhtäaikaa, voi joskus mennä sekaisin mitä on kenenkin kanssa puhunut. Muistiinpanoista voi tarkistaa ennen kuin tapaa naisen.

Tai sitten jotain ihan muuta...

• *

Kyllä taitaa olla niin sepustettu juttu, ei laisinkaan ainesta "meheväksi" keskusteluksi.. Vaikea kuvitella tuollaista kielenkäyttöä.. epäkohtia ym.. Liikaa aikaa?

• Mukavat muistot:)

eli ei mikään höpö juttu. Käyttäydyin itsekin noin 80 ja 90 luvuilla kun vietin poikamieselämää. Naistapaamisia, kirjeenvaihtoja ym oli niin paljon, että piti kirjata ylös, etten olisi sekoittanut kun piti muistaa mitä oli vireillä kenenkin kanssa. Pakko myöntää, muutama suhde kariutui kun menin sekaisin. Naurattaa vieläkin, oli yksi "Mari" jolle soittelin ja aloin lepertää (mies ei lepertele mutta sinne päin) suunnitelmia mitä olin puhunut ja sopinut "Caritan" kanssa ja kun puhelun loppu puolella erehdyin sanomaan, "pidän sinusta todella paljon Carita" löi Mari luurin korvaan :)))))
        No sattuuhan noita. Myös seurustelin samaan aikaan muutaman kanssa mutta koska asuimme eri osoitteissa, katsoin että kenttä oli vapaa. Luonnollisesti merkkasin vihkoihini tapaamiset, tekemiset ja panemiset missä milloinkin. Oli myös varattuja naisia (heitäkin) joiden kanssa teimme autoajeluja ja pikapanoja takapenkeillä tai kallistuvilla etupenkeillä milloin missäkin. Se oli sitä nuoruutta 30-40 ikävuosilla.
        En ole osannut olla liian uskollinen vieläkään vaikka perhe-elämääkin on ollut. Tilaisuus tekee hyvää itse kullekin tylsässä parisuhteessa elävälle sillä jokainen parisuhde muodostuu rutiiniksi ja tylsäksi ennen pitkää, sanokoon kuka vaan mitä hyvänsä. Me miehet olemme s e l l a i s i a ja sellaisia. Velikultia.

• karumutti
        Mukavat muistot:) kirjoitti:

eli ei mikään höpö juttu. Käyttäydyin itsekin noin 80 ja 90 luvuilla kun vietin poikamieselämää. Naistapaamisia, kirjeenvaihtoja ym oli niin paljon, että piti kirjata ylös, etten olisi sekoittanut kun piti muistaa mitä oli vireillä kenenkin kanssa. Pakko myöntää, muutama suhde kariutui kun menin sekaisin. Naurattaa vieläkin, oli yksi "Mari" jolle soittelin ja aloin lepertää (mies ei lepertele mutta sinne päin) suunnitelmia mitä olin puhunut ja sopinut "Caritan" kanssa ja kun puhelun loppu puolella erehdyin sanomaan, "pidän sinusta todella paljon Carita" löi Mari luurin korvaan :)))))
        No sattuuhan noita. Myös seurustelin samaan aikaan muutaman kanssa mutta koska asuimme eri osoitteissa, katsoin että kenttä oli vapaa. Luonnollisesti merkkasin vihkoihini tapaamiset, tekemiset ja panemiset missä milloinkin. Oli myös varattuja naisia (heitäkin) joiden kanssa teimme autoajeluja ja pikapanoja takapenkeillä tai kallistuvilla etupenkeillä milloin missäkin. Se oli sitä nuoruutta 30-40 ikävuosilla.
        En ole osannut olla liian uskollinen vieläkään vaikka perhe-elämääkin on ollut. Tilaisuus tekee hyvää itse kullekin tylsässä parisuhteessa elävälle sillä jokainen parisuhde muodostuu rutiiniksi ja tylsäksi ennen pitkää, sanokoon kuka vaan mitä hyvänsä. Me miehet olemme s e l l a i s i a ja sellaisia. Velikultia.

sairasta

• mehiläinen2

Miksi pitää alkaa parisuhteeseen,jos se on niin helvetin tylsää,eikä se yksi jonka kanssa on ruvennut suhteeseen riitä?!
        Jos on uitettava heppiä jokaisessa naisessa,miksei voi yksinkertaisesti elää sinkkuna?
        Vai onko kumppanillasi sama oikeus käydä vetelemässä autoissa pikku pikapanoja kun sä alat kyllästyttämään?
        Onko se itsetunto nii huono että sitä pitää pönkittää saamalla kellistettyä jokainen nainen joka silmien eteen tulee?
        Noh,onneksi löytyy myös kunnon miehiä,jotka kunnioittavat naistaan eikä lähde hässimään auton takapenkille vaikka olisikin vähän tylsää!

• -hössi-mies-
        mehiläinen2 kirjoitti:

Miksi pitää alkaa parisuhteeseen,jos se on niin helvetin tylsää,eikä se yksi jonka kanssa on ruvennut suhteeseen riitä?!
        Jos on uitettava heppiä jokaisessa naisessa,miksei voi yksinkertaisesti elää sinkkuna?
        Vai onko kumppanillasi sama oikeus käydä vetelemässä autoissa pikku pikapanoja kun sä alat kyllästyttämään?
        Onko se itsetunto nii huono että sitä pitää pönkittää saamalla kellistettyä jokainen nainen joka silmien eteen tulee?
        Noh,onneksi löytyy myös kunnon miehiä,jotka kunnioittavat naistaan eikä lähde hässimään auton takapenkille vaikka olisikin vähän tylsää!

miehille nyt vaan on niin kivaa. Mitäs ootte tyhmiä ja antaudutte hässittäviksi, siihen kun tarvitaan a i n a kaksi:))))

• vai velikulta

Kuulostat pikemminkin vaan ihan tavalliselta itsekeskeiseltä juntilta, jolla oma nautonto on etusijalla.

Sinun tyyppisten ihmisten ei pitäisi alkaa seurustella, kun ette siihen kykene. Oma mukavuudenhalu ja itsekeskeisyys ajaa sitten suhteeseen ja toinen osapuoli saa kärsiä. Säälittävää.

• MN

En huolisi sinua kumppaniksi edes maksua vastaan! Kyllä on kypsymättömyys kyseessä ja jotain muutaki häikkää!

• 12+4

ja varsinkin se mukava velikulta siellä jalkojen
        välissä.tuntuu että sinunlaisesi ajattelee pelkästään sillä velikul ( lilla ) lalla.
        parisuhteessa ön paljon muutakin,kuin pelkkä paneminen.se ei ole mies,eikä mikkää ,joka panoillaan kehuu.

• Mukavat muistot:)
        12+4 kirjoitti:

ja varsinkin se mukava velikulta siellä jalkojen
        välissä.tuntuu että sinunlaisesi ajattelee pelkästään sillä velikul ( lilla ) lalla.
        parisuhteessa ön paljon muutakin,kuin pelkkä paneminen.se ei ole mies,eikä mikkää ,joka panoillaan kehuu.

minulla velikullalla velikultani kanssa on ollut valtava kysyntä naismarkkinoilla. Sitä paitsi enemmän on ollut niitä tuputtajia ja tyrkkyjä naisissa kuin olisin ollut iskemässä, kattia kanssa. Miksi olisin jättänyt panematta kun tarjolle tullaan, häh!

• sekö on syy??

minulla velikullalla velikultani kanssa on ollut valtava kysyntä naismarkkinoilla. Sitä paitsi enemmän on ollut niitä tuputtajia ja tyrkkyjä naisissa kuin olisin ollut iskemässä, kattia kanssa. Miksi olisin jättänyt panematta kun tarjolle tullaan, häh!

niin että ei ota eteen .. dokaat liikaa??

• Voi morjens

Mutta tuo sun uusi "kultas" vaikuttaa hippasen omituiselta! Kuka järkevä ihminen pitää kirjaa existään ja panoistaan?! Meinaako, että sitten kun dementia iskee niin löytyy todistusaineistoa vanhainkodin kamuille kenen kaikkien kanssa on ollut sillai x)

• eityhmä

Kaikenlaiset äijät ne miehen tuskassa kelpaavat! TV-psykologin sanoin: Mennyt ennustaa parhaiten tulevaa.
        PISTE.

• hyi sua! hyi...

toisen tavaroita se vain pahentaa omaa oloasi

• ihan keijo!

Näin miehenä voin sanoa että tuskimpa viimeiseksi jäät.. hedonisti tai jotain se sun mies.en usko että pystyy enää sitoutumaan se.tää on tälläista tää nykymaailma.kun mikään ei riitä....

• kurjuus

sun miehes on tosi uuno ihan oikeesti toihan on ihan järjetöntä,en jaksa sanoin kuvata mut jos haluat tuollaisessa suhteessa ja olossasi olla siitä vain en kuitenkaan sitä sinulle suosittele jos edes hiukankin itsestäsi välität.

• Itse en hyväksyisi sellaista kierrevihkosta. Mitä mies sellaisella edes tekee? Esittelee muille kavereilleen? Pitää omana tietonaan? Ota ihmeessä asia puheeksi!

• pii1x2

siitähän on todella hyvä seurata pettääkö mies! jos ei tule uutta merkintää niin kaikki hyvin =)

• 5555

Hyvä pointti.

• Äiti -72

Kävi kanssa mielessä, että jos ei listalle ole ilmestynyt uusia nimiä, mitä turhia murehtimaan. Pitäähän kaverille antaa mahdollisuus, jos vaikka olis parantanut tapansa.

Kun ikää on jo vähän kertynyt niin turha on luulla, että löytyy enää kaveria/elinkumppania, jolla ei olisi jonkinlaista historiaa/menneisyyttä. Kyllä meillä naisillakin on välillä vaikeuksia viihtyä "tylsässä" suhteessa. En toki ole koskaan kenellekään rehvastellut tai listannut (yhtä nimeä :) ), mutta niin kuin aiemmin mainittiin siihen tarvitaan aina kaksi ja aika usein se toinen osapuoli on naimisissa oleva perheen äiti... ainakin mitä oon maailman sivua seurannut...

Itsehän tuo päätös pitää tehdä. Joko otat puheeksi tai annat olla! Tsemppiä jatkoon!

• Mitä sitä menneistä

Hävitä omatoimisesti nuo kirjat, kertomatta toiselle mitään. Tuskin hänellä on mitään varakopioita noista (toisin kuin tietokoneella pidetystä muistiinpanoista voisi olla). Jos hän on kovin pettävää tyyppiä niin ehkä hän aloittaa uuden vihon pitämisen, ja siinä tapauksessa mikään ei ikinä muutu. Jos tuo vihko on vain sellainen nuoruuden juttu, niin sen hävittäminen voi olla hyväkin asia, pääseepä siitä tavasta irti ja tuskin uutta vihkoa jaksaa ruveta pitämään. Vihkohan on ennemminkin muisto menneistä kuin suunnitelma tulevasta, joten toivoa sopii että tulevaisuuteen kuuluu muutenkin vähemmän suhteita ja vain se yksi oikea.

• >Ihmettelijä

Kuinka kukaan aikuinen voi ehdottaa toisen aikuisen yksityisomaisuuden tuhoamista? Raivostuisin periaatteessa, jos joku tuhoaisi minkä tahansa yksityiseen omaisuuteeni kuuluvan.

• tsiisus mikä ehdotus

Sääli SINUN kumppaniasi. Pidä näppisi erossa toisen tavaroista, sinulla ei ole niihin mitään oikeutta. Vai tykkäisitkö, jos toinen hävittäisi tietämättäsi jotain sinulle kuuluvaa??? Täh?

• m.r.s

outoa käytöstä.
      Epäilen, että miehesi vaan "rakastuu" helposti. Ei ole aikuistunut. Antaa vaan "tunteiden" viedä ja erään elimensä. Jos et kerro löytäneesi vihkoa, odottelet vaan lisämerkintöjä, niin saat selville, missä mennään.
      Ehkä vähän huono neuvo.

Suhteet voivat olla vaikeita ja toisin kuin uskoisi, vähän vanhempana on vielä vaikeampi saada aikaiseksi molempia osapuolia tyydyttävää suhdetta, koska ihmiset haluavat elämältä niin eri asioita ja ovat paatuneempia.

Minäkin luulin löytäneeni rakkauden. Löysin miehen, joka rakastaa minua tosi paljon.
      Samalla tekstaili ja soitteli entisilleen. "Myönnän, että haluan sinua..."jne. Jäi siitä kiinni. Vannoi, että ei ole pettänyt. Ei tiedä, miksi teki näitä juttuja. Ei kuitenkaan olisi lopettanut, jos ei olisi jäänyt kiinni!!!
      Ihmetyttää myös nämä entiset, että mitä iloa on viestitellä jonkun kanssa ja tavata kerran pari vuodessa?

Keski-ikäiset miehen ovat joko naimisissa tai hunningolla. Jos on tarpeeksi kauan sitoutumatta ja lentelee vaan kukasta kukkaan, niin miksi sitoutua yhteen? Arki alkaa ja lumous haihtuu.
      Pitäisi kasvaa aikuiseksi ja ottaa vastuu tekemisistään. Liian vaikeaa?

Jos on ollut liitossa, josta rakkaus on haihtunut, niin eron jälkeen tuntuu niin hyvältä, kun joku sanoo rakastavansa! Sitä haluaa uskoa olevansa rakastettu ja se ainoa oikea. On helppo saalis.

Mieti, mitä tahdot elämältäsi ja tee sitten päätöksesi. Mies on mikä on. Häntä et saa muuttumaan. Ota selvää, millainen hän oikeasti on, voitko rakastaa sellaista miestä?

• Antero676

Taas femakko-paska tilittää elämäntuskaa ... "keski-ikäiset miehet ovat joko naimisissa tai hunningolla" ... voi perkele mitä itsepalvontaa, sosiopaatin uskontotunnustus.

Tuon mukaan VAIN NAINEN (eli kirjoittaja itse) voi pelastaa miehen elämän, muuten mies on tuhoon tuomittu ... onko joku ihme että tervejärkiset miehet "ottavat ritolat" tuollaisten sosiopaattien kynsistä, ämmähän on täydellinen psykopaatti.

• Otettu, petetty
        Antero676 kirjoitti:

Taas femakko-paska tilittää elämäntuskaa ... "keski-ikäiset miehet ovat joko naimisissa tai hunningolla" ... voi perkele mitä itsepalvontaa, sosiopaatin uskontotunnustus.

Tuon mukaan VAIN NAINEN (eli kirjoittaja itse) voi pelastaa miehen elämän, muuten mies on tuhoon tuomittu ... onko joku ihme että tervejärkiset miehet "ottavat ritolat" tuollaisten sosiopaattien kynsistä, ämmähän on täydellinen psykopaatti.

Katsokaas kun mulla taas oli sellainen akka joka ravasi vanhojen panojensa ja eksiensä perässä, tekstaili niille, että sulla on kuule täällä vielä yksi kulta. Että paskat miehiä täällä syyllistetään! EIKÖHÄN AIKA SAMANLAISESTA PUUSTA OLE MIES JA NAINEN VEISTETTY LOPUN VIIMEKSI ! ! !

• ontelosyylä

Voisin ehkä jotenkin ymmärtää, jos sinun nimesi ei olisi siellä kirjassa muiden nimien jatkona. PÄivittääkö hän panojanne sinne edelleen?

• omituisuuksia

kyllä ihmiset pitää kirjaa ja muistiinpanoja mitä erilaisimmista asioista. ettei ton perusteella kyllä voi tuomita. pääasia että olisi löytänyt nyt sen henkilön jonka kanssa kirjaa ei tarvitse jatkaa.

exäni kärähti tekstiviesteistä. tietty rumaa lukea toisen, mutta halusin varmuuden, kun epäilin ja oltiin asiasta keskusteltu ja oli kieltänyt. halusi kaikin keinoin heittää mut ulos tai no ainakin lopettaa, kun toinen vaikutti niiiin ihanalta, vaikka mitä yritin. no nykyään ei kyllä ole hänen kanssaan. mutta tuo nainen säilytti hellyyttelyteksitiviestit. ja esimerkin mies panokokemuksensa.

huokaus.

näin jälkeempäin harmittelen, etten itsekään aikanaan pitänyt jonkunlaista päiväkirjaa tuttavuuksista. toisaalta turhaa. mennyttä liikaa muistella.

ota juttu nätisti esille ja hoitakaa se pois päiväjärjestyksestä.

• yksityisyys
        omituisuuksia kirjoitti:

kyllä ihmiset pitää kirjaa ja muistiinpanoja mitä erilaisimmista asioista. ettei ton perusteella kyllä voi tuomita. pääasia että olisi löytänyt nyt sen henkilön jonka kanssa kirjaa ei tarvitse jatkaa.

exäni kärähti tekstiviesteistä. tietty rumaa lukea toisen, mutta halusin varmuuden, kun epäilin ja oltiin asiasta keskusteltu ja oli kieltänyt. halusi kaikin keinoin heittää mut ulos tai no ainakin lopettaa, kun toinen vaikutti niiiin ihanalta, vaikka mitä yritin. no nykyään ei kyllä ole hänen kanssaan. mutta tuo nainen säilytti hellyyttelyteksitiviestit. ja esimerkin mies panokokemuksensa.

huokaus.

näin jälkeempäin harmittelen, etten itsekään aikanaan pitänyt jonkunlaista päiväkirjaa tuttavuuksista. toisaalta turhaa. mennyttä liikaa muistella.

ota juttu nätisti esille ja hoitakaa se pois päiväjärjestyksestä.

Toisen tekstiviestejä ei saa lukea ilman lupaa!!jos asia ilmoitetaan poliisille.niin sakkoja tulee .meillä kaikilla on yksityisyys .et voi lukea vaikka kirje olisi pöydälla avonaisena.ainoastaan Sinun nimelläsi varustetun voit lukea.et kenenkään toisen ilman lupaa.tämä asia on jokaisen hyvä muistaa.Eksäni luki minun kirjeeni .annoin asian viranomaisille.sakot sai.....kirjesalaisuuden rikkomisesta.

• vakoilen jos aihetta
        yksityisyys kirjoitti:

Toisen tekstiviestejä ei saa lukea ilman lupaa!!jos asia ilmoitetaan poliisille.niin sakkoja tulee .meillä kaikilla on yksityisyys .et voi lukea vaikka kirje olisi pöydälla avonaisena.ainoastaan Sinun nimelläsi varustetun voit lukea.et kenenkään toisen ilman lupaa.tämä asia on jokaisen hyvä muistaa.Eksäni luki minun kirjeeni .annoin asian viranomaisille.sakot sai.....kirjesalaisuuden rikkomisesta.

Älä sie kuule nipota niille jotka lukevat tekstiviestejä lukevat salaa ja etsivät taskuista ja lompsista todisteaineistoa uskottomuudesta.
        Se on aivan normaalia detektiivityötä ja täysin luonnollista kun on kyseessä sentään oman lähimmän suhtensa todellinen tilanne, petetäänkö minua vai ei .
        Onhan se hienoa jos vain antaa partnerinsa jatkaa paskajuttujaan selän takana ja pöyhistelee itse sillä ettei lue tämän tekstivestejä tai kaivele tämän taskuja.
        Jatka sinä vaan omalla tielläsi, minä jatkan omallani.

• höpönpöpön
        vakoilen jos aihetta kirjoitti:

Älä sie kuule nipota niille jotka lukevat tekstiviestejä lukevat salaa ja etsivät taskuista ja lompsista todisteaineistoa uskottomuudesta.
        Se on aivan normaalia detektiivityötä ja täysin luonnollista kun on kyseessä sentään oman lähimmän suhtensa todellinen tilanne, petetäänkö minua vai ei .
        Onhan se hienoa jos vain antaa partnerinsa jatkaa paskajuttujaan selän takana ja pöyhistelee itse sillä ettei lue tämän tekstivestejä tai kaivele tämän taskuja.
        Jatka sinä vaan omalla tielläsi, minä jatkan omallani.

En kannata toisten kirjeitten, tekstarien tai sähköpostien lukemista missään mielessä.

"Se on aivan normaalia detektiivityötä ja täysin luonnollista kun on kyseessä sentään oman lähimmän suhtensa todellinen tilanne, petetäänkö minua vai ei .
        Onhan se hienoa jos vain antaa partnerinsa jatkaa paskajuttujaan selän takana ja pöyhistelee itse sillä ettei lue tämän tekstivestejä tai kaivele tämän taskuja. "

Jos ensinnäkin alkaa epäillä toista pettämisestä, niin asiasta pitää puhua. Jos vastaus tuntuu epärehelliseltä, pitää tästä mainita. Toisen kirjeitten yms lukeminen on jo niin suoranaista ja selkeää, täydellistä luottamuksen puutetta toista kohtaan, että on parempi jättää ne toisen henkilökohtaiset jutut lukematta ja alkaa suunnitella, kuinka lopettaa suhteen. Mitä järkeä on luottamuksettomassa suhteessa, ikinä, vaikka saisikin toisen lopuksi kiinni pettämisestä? Siinä on jo luottamus menetetty molemmin puolin, kun alkaa toisen tekstareita lukemaan.

• wedsku
        höpönpöpön kirjoitti:

En kannata toisten kirjeitten, tekstarien tai sähköpostien lukemista missään mielessä.

"Se on aivan normaalia detektiivityötä ja täysin luonnollista kun on kyseessä sentään oman lähimmän suhtensa todellinen tilanne, petetäänkö minua vai ei .
        Onhan se hienoa jos vain antaa partnerinsa jatkaa paskajuttujaan selän takana ja pöyhistelee itse sillä ettei lue tämän tekstivestejä tai kaivele tämän taskuja. "

Jos ensinnäkin alkaa epäillä toista pettämisestä, niin asiasta pitää puhua. Jos vastaus tuntuu epärehelliseltä, pitää tästä mainita. Toisen kirjeitten yms lukeminen on jo niin suoranaista ja selkeää, täydellistä luottamuksen puutetta toista kohtaan, että on parempi jättää ne toisen henkilökohtaiset jutut lukematta ja alkaa suunnitella, kuinka lopettaa suhteen. Mitä järkeä on luottamuksettomassa suhteessa, ikinä, vaikka saisikin toisen lopuksi kiinni pettämisestä? Siinä on jo luottamus menetetty molemmin puolin, kun alkaa toisen tekstareita lukemaan.

Miulla oli aiemmin pettäjävaimo, joka petti minua pomonsa kanssa. Kysyin suoraan useaan otteeseen, onko hänellä toinen ja kirkkain silmin hän valehteli päin naamaa että ei ole ketään. Kuitenkin kaikki viittasi siihen että joku toinen hänellä on. Yhdentoista vuoden yhdessäolemisen jälkeen sitä oli aika hyvin oppinut jo tuntemaan toisen..

Luin hänen tekstarinsa (kaikki paneskelumuisteluviestit oli tosin poistettu), sähköpostit silloin kun hän unohti sen auki ja kuuntelin puhelimen vastaajan viestit. Sähköposteista ja vastaajasta hänen pitämänsä peli selvisi. Ei kaduta yhtään, vaikka toisten viestien ja kirjeitten yms lukeminen väärin onkin. Maksaisin sakotkin jos tultaisiin pyytämään.

Vastaan sain itselleni varmuuden, että syy liiton romahtamiseen ei ollut minun. Yritin antaa anteeksi, ja tiedän yrittäneeni kaikkeni liiton pelastamiseksi. Jos en olisi kaivellut totuutta itse esille, niin olisin varmaan uskonut vaimon syytökset että olen hullu, ylimustasukkainen, tunnevammainen epänormaali yksilö kun epäilin rakkastamani ihmisen pettävän, vaikka hän itse sanoi silmiään räpäyttämättä ettei petä.

Olisin luultavasti rakkaudessani ex-vaimoa kohtaan aikamoinen ihmisraunio ja kieriskelisin itsesyytöksissä jos ei tämä totuus olisi tullut selville. Totuuden ansiosta olen päässyt menetyksistä yli ja tiedän että nainen ei ollut riittävän hyvä minulle.

• todellakin ex

Siis kokemusta ! Liekköhän ollut sama tyyppi kyseessä, joka piti päiväkirjaa jopa töissä siitä kenenkä kanssa, milloin ja monestikko. Voihan nääs, toivottavasti et ole nähnyt miun nimeä siellä !

Meillä oli lyhyt, mutta melko kiihkeä suhde ja aloin löytää näitä muistiinPANOJA millon mistäkin.
      Lopulta meni siihen pisteeseen että hän otti MINUN kalenterini, merkkasi ETUKÄTEEN viiko-ohjelman.
      Klo se ja se ruoka, sitten sauna, sitten SEX. Oli älyttömän mustasukkainen muuten mun menoista,
      jouduin jopa rajoittamaan aerobickissä käyntiä sen ajaksi. Me harrastettiin yhdessä paljon, mm
      laskettelua, vaeltamista, koti-iltoja... mutta yksin en päässyt oikeestaan minnekkään.

Homma kaatui lopulta siihen että kerran olin käväisemässä omalla asunnollani, palaan takaisin,
      tämä on sängyssä MUN PARHAAN KAVERINI KANSSA.

Tuosta kun kerroit että on ihana, no osaa olla kyllä, mutta ihan täysi narsisti. Ole varovainen !

• parasta yksin olla

Tapasin ihanan miehen. Rakas rakas rakas, sitä hän hoki koko ajan ja suorastaan roikkui minussa, aina kun vähänkin oli tilaisuus. Alussa oli kivaa ja ihmettelin kuitenkin. Miten olin muuttunut niin ihanaksi, kun kukaan ei aiemmin ollut huomannut. Kukkia ja lahjoja tulvi koko ajan. Alkoi epäilyttää koko mies. Hän piti sormusta, mutta ei suostunut sanomaan muuta, kuin ei ole naimisissa. Naisystävieni luona kyläillessä hän puristeli emäntien rintoja, eikä ollut minua näkevinäänkään. Pidin sitä aluksi huonona vitsinä, enkä puhunut asiasta. Samoin hän vietti aikaa leperrellen erilaisten naisten kanssa puhelimessa, minun kuullen. Totuus sormuksesta paljastui, kun hän tunnusti olleensa kihloissa, mutta nainen ei halua olla missään tekemisessä hänen kanssaan. Mies oli äärettömän mustasukkainen, mutta muuten hellä ja hyvä pussaamaan. Paineita alkoi tulla siihen tahtiin, että en enää jatkaa suhdetta.

• vain aikasi, milloin kirjaan alkaa ilmestyä muita nimiä sinun jälkeesi, sittenhän tiedät.
      Eikä miehen perään kannata itkeä, antaa sen mennä, jos mennäkseen, tai olla, jos on ollakseen, ei ketään voi omistaa eikä pitää yksityisomaisuutenaan

• teillekin?
        abcd123 kirjoitti:

http://www.RunescapePinGenerator.com/?me=116992

siveysvöitä on seksikauppojen valikoimissa ollut pitkät ajat.

nyt ne tosiaan näyttävät yleistyvän ihan vauhdilla myös arkikäytössä. ennen vyötä käytti nainen, nyt mies.

ovat huomaamattomia, mutta hoitavat asiansa. voi olla huoleti ja miehestä tulee ihan eri ihminen kun avaimet sinulla.

kannattaa kokeilla ! toimii ainakin meillä ja suhde intohimoisempi kuin koskaan ennen.

• Onnellinen yksinäine

Luepa nämä kirjoitukset muutaman kerran ja etenkin omasia.Niistä löytyy sinulle vastaus! Huomaat itsekin tuhlaavasi aikaasi,tunteitasi ja sydäntäsi tollaseen playeriin,niitä kun valitettavasti riittää.voimia sinulla !

• epäilen

Vaikuttaa keksityltä tarinalta. Kirjoittaja voi olla mies, joka näin purkaa omia paineitaan ja fantasioitaan

• gjfkfgjghf

No sä löysit sitte semmosen "ajopäiväkirjan" (joka meillä kaikilla miehillä on päässä, toisilla näköjään paperillakin) ja nyt tiedät ukkos kaikki panokaverit, mitä sitte?
      Suhde kaatuu todennäköisemmin sun epävarmuutees ja siihen ettet pysty käsittelemään asiaa ammattimaisin ottein.

PS. Jos mies pettää se ei välttämättä tarkoita että hän rakastaisi sitä jonka kanssa pettää, saattaa vaan olla asian laita niin että tekee vähän vierasta pimperoa mieli ...ja tätähän nainen ei voi koskaan ymmärtää

• psykologin_mielipide

VAIKKA miehet ovat kaikki sellaisia, etteivät voi olla uskollisia yhdelle naiselle, niin tuo panopäiväkirja on kyllä sairas, ja tiedoksi sinulle, kirjoittaja "gjfkfgjghf", että myös sinä olet sairas.

• gjfkfgjghf
        psykologin_mielipide kirjoitti:

VAIKKA miehet ovat kaikki sellaisia, etteivät voi olla uskollisia yhdelle naiselle, niin tuo panopäiväkirja on kyllä sairas, ja tiedoksi sinulle, kirjoittaja "gjfkfgjghf", että myös sinä olet sairas.

Jo aikanaan armeijassa tehtyjen kokeiden perusteella voin harmiksesi todeta että olet väärässä.
        Kumpikin osa-alue eli älykkyys ja mielenterveys on vankalla pohjalla.

• pimpelipompp

Ymmärtäiskö mies,jos nainen haluis vähä vierasta heppiä?
        vai onko miehillä joku yksityisoikeus haluta ja saada vierasta värkkiä?
        Siltä se nimittäin tuntuu,sillä mieshän on mies,ja mies haluaa vierasta pimperoa,ja se on hänelle sallittava,onhan hän mies..nainen taas tässä tapauksessa olis huora,lumppu,lutka ym ym!

• ja lasken panoja
        psykologin_mielipide kirjoitti:

Kyllä minäkin joskus huvitan itseäni kirjoittelemalla niitten miesten nimiä paperille, joiden kanssa olen ollut sänkypuuhissa, tosin hävitän aina paperin jälkeenpäin.
        Kun kirjoittelee nimet niin on aika kummallista että aina joitkin pakkaa unohtumaan, eli tuohon nimilistaan, jonka olet löytänyt, mahtuu myös nimien takana olevia täysin merkityksettömiä tyyppejä.
        Ei nuo listat tärkeitä ole, mutta ilmeisesti mies haluaa MUISTAA KAIKKI, joitten kanssa on seksiä harrastanut.

• miehet tässä vaivaa

"tekee vähän vierasta pimperoa mieli ...ja tätähän nainen ei voi koskaan ymmärtää" miksi josnkun edes pitäisi noin sairasta asiaa ymmärtää? raivostuttaa niin lukea jotain tollasta, niin tyypillistä mieheltä hakea itsetuntoa panemalla montaa naista ja kehua sit kavereilleen... säälittävää touhua pakko sanoa! ei tollanen mies ole MINKÄÄN arvonen...

• -S-
        pimpelipompp kirjoitti:

Ymmärtäiskö mies,jos nainen haluis vähä vierasta heppiä?
        vai onko miehillä joku yksityisoikeus haluta ja saada vierasta värkkiä?
        Siltä se nimittäin tuntuu,sillä mieshän on mies,ja mies haluaa vierasta pimperoa,ja se on hänelle sallittava,onhan hän mies..nainen taas tässä tapauksessa olis huora,lumppu,lutka ym ym!

Tuollaiset vanhakantaiset miehet kannattaa lempata pois elämää pilaamasta!! :))

• 9+12=21

>Raskainta oli oma nimeni viimeisellä sivulla....>

Häh... siis eikö se olisi ollut raskainta, ettei se olisi ollut siellä viimeisenä...??

• ehdotus

Tätähän aloittaja vois käyttää hyväkseen. Laittais vihkon vaan kylmän rauhallisesti takaisin hyllyyn ja tarkistais aina aika-ajoin, ettei tilanne ole muuttunut. Jos oman nimen jälkeen ilmestyy uusi, niin siinähän ois sitten todistetta kerrakseen... :D

• 11+12

Tuo on vähän sama asia kuin entisellä huumeidenkäyttäjällä ruiskut ja lista diilaajista jemmassa pahan päivän varalle. Retkahtaminen on aina helpompaa jos on tollasia ankkureita entiseen elämään.

• Naispuolinen kysyjä

harrastin erilaisia asioita useinkin kolmen-neljän kaverin kanssa samanaikaisesti. Koska harrastan ja olen kiinnostunut monista asioista ja useimmat halusivat jakaa vain jonkin kiinnostukseni kohteista, tilanne tuntui luontevalta. Koin olevani vapaa vaikka hyppäämään saman peiton alle, jos siltä tuntui. Koska pidin huolta sekä itseni että kumppanieni suojaamisesta ja olin rehellinen, en mielestäni tehnyt kenellekään pahaa. (Intiimeistä asioista en kertonut toisille.) Sitoutuneessa parisuhteessa olen aina ollut ehdottoman uskollinen. Ellei sellaista ollut, voin aina halutessani toimia niin kuin hyvältä tuntui. Jos olisin pitänyt kirjaa tekemisistäni, se saattaisi läheiseni mielestä kertoa melko hurjia tarinoita, vaikka totuus on toinen. Olisiko päiväkirjani tehnyt minusta epäluotettavamman kumppanin?

Kannattaako hylätä hyvältä tuntuva kumppani historiatietojen vuoksi?
      Hyvät rakastajat ovat harvinaisia ja hyvät kumppanit vielä harvinaisempia - ainakin älykkäälle ja myös itsekseen toimeentulevalle.

• Orkidea 2

Hirveä mies,Sinulla ei ole itsetuntoa ollenkaan, kun hyväksyt tuollaiset jutut!

• mies kertoisi

täällä löytäneensä naisen päiväkirjan, jossa on yhtä tarkkaan tilitetty kaikki exien ihanuudet ja kamaluudet, syntyisi takuuvarmana tälläkin palstalla hirmuinen mesoamisvyöry naisen puolesta: "Eihän toisen päiväkirjaa saa lukea?!"

Eikö tämä ole ihan sama asia, mies pitää kirjaa itselleen tärkeistä hetkistä ja ihmisistä. Itselläni oli samantyyppinen päiväkirja nuorempana, mutta kadun, kun revin sen omatoimisesti päätettyäni, etten enää halua elää enkä kenenkään löytävän sitä. (Olin vakavasti masentunut.) Päässäni taidan muistaa kuitenkin aika hyvin:) Uskollinen olen ollut kaikille, nykyiselle jo monia monia vuosia.

Kuten joku jo tais todetakin, aloittajan kannattaa olla hiljaa ja vaikka seurata vihosta vaivihkaa, mitä tapahtuu... Sitten ei ole enää väliä, vaikka sanoisitkin vihon löytäneesi, jos paljastuu, että toinen on ollut muiden kanssa sinun jälkeesi. Älä ainakaan tuhoa toisen henkilökohtaista omaisuutta, se voisi johtaa niin pahaan suuttumukseen, että eroaisitte.

• gegqgqeg

Ai luulet miehen muuttuneen? hih hih joo kyllä'hän me muutumme muuuaaahhhhhh

• Muistijälkiä

Minusta miehesi kierrevihkossa ei ole mitään ihmeellistä. Hän on vain tavallista tarkempi, tilastoija, systemaattinen. Minullakin on monen vuoden päiväkirjat tallessa. Niistä voisi vetää yhteenvetona samanlaisen ruudullisen kierrevihkon. Ei siinä mitään ihmeellistä. Meillä päiväkirjanpitäjillä ne ovat vain vuosittain ja päivittäin kirjoitettuna. Miesystäväsi on loogisesti laittanut päiväkirjamerkinnät yhteen vihkoon usealta vuodelta. Ei ole oikein sopivaa lukea toisten päiväkirjoja. Sano miehellesi, että löysitä ko. päiväkirjan ja voisiko hän ystävällisesti säilyttää sitä jossakin muualla kuin julkisella paikalla kirjahyllyssä. Äläkä kiusaa itseäsi enempää tutkimalla tai ajattelemalla mitä päiväkirjaan on seuraavaksi merkitty ja kirjoitettu, turhaa vain mielekuvituksesi lähtee laukkaamaan. Toiset merkkaa auton huoltovälejä kalenteriin, toiset sähkömittarin lukemia, toiset sukulaisten ja ystävien syntymäpäiviä; sinun miesystäväsi on jossakin vaiheessa alkanut merkkaamaan seksikokemuksia, varmaankin sen vuoksi, että pystyy myöhemmin muistamaan mitä oikein kenenkin kanssa tapahtui. Ei se sen ihmeellisempää ole. Sinkkueleämän on katsokaas niin vauhdikasta, ettei kukaan pysy 12 vuoden sinkkuilun aikana kärryillä, mitä oikein tapahtuikaan menneinä vuosina. Lähes tulkoon kaikilla on useita seksikokemuksia. Miesystävälläsi myös ihan kohtuullisesti, oletan. En itse kierrevihkoon merkkaisi, mutta päiväkirjaan merkkaan kuitenkin. Onko se jotenkin hyväksyttävämpi tai sivistyneempi tapa. Terveisin huonomuistinen, ja näyttää niitä olevan muitanki!

• Häntä Heikki

melkoinen häntäheikki.

• jgseopjg

Hyvänen aika, avaa silmäsi, tuo mieshän on sairas! Ehkä sinulla on erosi jälkeen ollut vähän huono itsetunto kun aviomiehesi löysi uuden jne., mutta ei sinun tarvitse mitä tahansa sietää! Uusi ukkosi on seksiaddikti ja hänellä on kieroutunut suhde seksuaalisuuteen.

• jututtaja

Aavistelen, kuka saattaa olla kyseessä. Toivon etten olisi koskaan tuota lukenut, tosin nimeäni ja panokertoja ei kierrevihossa voi olla koska niitä ei ole tapahtunut, tyyppi vaikutti toisaalta kivalta, toisaalta oudolta laajemmin jututtaen, mutta olenkin jututusalan ammattilainen.

Sinuna rakentaisin epäilyksistä vapaan riippumattoman elämän. En rohkene uskoa että jaksat rakastaa miestä tuon kaiken tietonsaannin jälkeen, voit olla hänestä riippuvainen vaikkapa seksuaalisesti tai ihmisenkaipuusi vuoksi, mutta joka päivä nuo kaikki muut rakastetut naiset ennen sinua, sinun aikanasi jakavat kanssasi vuoteen siinä missä mieskin.

Miehestä sanoisin: kuvottava, kylmä ja itseään täynnä pilssivesisäiliötä myöten.Heh.

• jeesebel

Entäs jos kysyisit asiasta mieheltä, etkä vinkuisi avuttomana tällaisella roskapalstalla kuin joku aivoton bimbo? Kysy mieheltä, miksi hän tarvitsee tuollaista vihkoa ja oletko hänelle vain yksi valloitus monien muiden joukossa, vai näkeekö teillä pidempiaikaisen tulevaisuuden. Olipas vaikeaa!

• En mäkään näe tälläisessä tilastoinnissa mitään kummallista.

• Parracuda

Kaitsää sit vähän tyhmä oot !

• xfghjmnb

Eikö ihmisellä saa olla saatana mitään yksityistä enään, aina tommonen ämmä menee tonkimaan, pitäisit vaan huolen omista asioistas saatana.

• Hihhhiihii

, tarkoitan että olin silloin hyvin, hyyyviiin nuori, kirjoitin ylös henkilöt joihin olin tykästynyt. Sitten kirjoitin ne joita olin suudellut. Nussimisiin asti en päässyt:-) Mut sit kun olin jo senkin kokenut ja seurustelin, merkitsin kalenteriini ylös kuinka usein me sitä tehtiin. Lapsellista!!!!!!!

• Hurrikaani 13

Mitä seuraavaksi tapahtuu ja miten kaikki jatkuu.

• Maso kisti

Masokistiko olet, kun kidutat itseäsi? Miehiä on tarjolla tuhansin, tuosta vaan Suomi24 palstalle ja olet uudessa elämässä. Kyllä sieltä löytyy tosi mukavia, rehellisiä, varakkaitakin, kenties vielä ulkonäkökin kelpaa, kun ei ole liian ronkeli.

• Marita 34v.

Monet ihmiset pitävät samantyyppisiä muistioita kuin sinun omasi. Itse olen naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa (ei Eurooppalainen) joka on kertonut hänen ystävillään olevan myös samanlaisia muistoja elämnsä varrelta. Ne on vain historiaa. Puolisollani on myös toinen vihko, jota en saa nähdä. Se liittyy uskontoon. Koraani kieltää, kuulemma. Ymmärrän miestäni. Toivottavasti tämä kirjoitus avasi silmäsi ja annat elämäsi jatkua tulevan puolisosi kanssa.

• tyttö 16 v

Nyt tämä saa riittää koko maailmalle! Vaikka jotkut ihmiset väittävät, että elämä/avioliitto/perhe olisi täydellinen, se ei aina näy päältä päin! Elämä ei ole yleensä/koskaan täydellinen, mitä saduissa, elokuvissa ja TV:ssä näytetään.

http://www.sumopaint.com/files/images/hhhecezcxhxgibiq.png

• Karu totuus

että kannattaako olla pilluvihkoa pitävän miehen kanssa??!?!? Ja ihan kirjahyllystä löysit - HALOOO!!

• w.c.fields

Tee itse vedätysmielessä jokin vastaavan tapainen. Kirjoittelet salassa vaikka vanhaa päiväkirjaa ja jätät vahingossa löydettäväksi. Pistä sekaan jotain menestyjiä tai joku julkkis ja kuvaile joitain asioita mitkä saattaisivat saada miehesi itsetunnon koetukselle. Kun tulee kysymyksiä, niin niistä voit lukea miehesi ajatukset niiden hänen omien vihkosien tekemisestä.
      Yritä kuitenkin tehdä se päiväkirjasepustuksestasi sellainen ettei sitä huomaa helposti huijaukseksi.
      Helpompi ajatella asioita kun tietää missä mennään.

• xfiles12

persettä kun mieheles annat niin varmaan ei ois tarvetta moisille salaisille kansiolle, olikos ne dvd vai vhs`?

• Santeri777

Yleensä ihmiset tekevät sitä missä hyviä ovat (nauttivat aikaansaannoksista koska kokevat mielihyvää, ollen parempia kuin keskiverto on naurettavan helppoa heille), joten logiikan mukaan ko.käytösmalli (hyväksynnän hakeminen seksin kautta, ns."saan saalista, minussa on vetovoimaa) jatkuu jossain vaiheessa kun tarve tulee ko.tarpeelle.
      Kukaan yksittäinen ihminen ei voi muuttaa kenenkään luonnetta radikaalisti päinvastaiseen vaikka kuinka haluaisi, rakkaus voi olla tehdä turhan optimistiseksi tässä asiassa (varsinkin naiset elävät "unimaailmassa eli pilvilinnoissa").

Realisti nauttii tunnemyrskystä kun sitä miellyttävän ihmisen kanssa on tarjolla, tietäen kuitenkin että ko.tunnemyrsky on väliaikaista. Kannattaa nautiskella vielä kun pystyy koska lopputuloksena mies jossain vaiheessa palaa harrastamaan "saalistamista" ja hakee kicksit elämäänsä irrallisista seksisuhteista ja tuosta valloittamisen mukavasta tunteesta kun tietää siihen pystyvänsä (kaipaa todisteita itselleen että minussa on vetovoimaa naisten silmissä).

Sometimes life sucks, then you're die ... sad but true.

• Heips alappa vain rohkeasti merkatta myös omia panijasi siihen kirjaan .Katsele miten urho siihen suhtautuu ,ei väliä kunhan vain keksit jotain vipinää .Siitähän maistelee omia lääkkeitään ?

• varavaimoko?

mieheni on alaknut säännöllisesti tyhjentää sivuhistoria tietononeestamme? Eiköhän jotain konkeloa ole menossa.

• en tiedäkkään:(

varma tapaus...tai sitten käy pornosivuilla.

• änvgb

Mitenkään kommentoimatta mihinkään muuhun, niin sanon vaan että luulis ny sokeanki tajuavan että ei tollasen kirjan pitäminen oo täyspäistä touhua. Ajattele nyt oikeasti. Aikuinen ihminen. Jotain sillä on korvien välissä vialla. Ja usko mua, itse aikanaan oon vastaavaa älyttömyyttä rakastuneena koittanu kattoa sormein läpi. Nyt hävettää oma typeryys. Onneksi se on mennyttä.

• oletko pimeä

vitun kateeliset ämmät kyselee kaikkea paskaa,kun itse on touhunnut vaikka mitä,sit ihmetellään mitä,mitä,katoppa muija peiliin,sitä saa,mitä tilaa tuutin täydeltä,ei kellot soinut missään vaiheessa,ennen kuin löysit em kirjat,voi jumalauta,sit vielä kyselee apua

• vanharouva.

Mihis koira karvoistaan ja seepra raidoistaan pääsisi, ei mihinkään.
      Aivan turha kuvitella että olisi lopettanut pettämisen kokonaan.
      Se on luonnekysymys ihan ja joka pettää kerran pettää toisenkin kerran tai ei petä ollenkaan.
      Ei ole liioin tervettä moisen panopäiväkirjan pitäminenkään.Laita ukko muitten harmiksi.

• Kierrevihko

Mielestäni miehesi on FIKSU, VASTUULLINEN ja JÄRKEVÄ! Joka ikisen suomalaisen pitäisi pitää tuollaista vihkoa itsellään.

Tässä muutama syy.

1. TERVEYS
        2. TERVEYS
        3. TERVEYS

Monesti esim. naisten seuloissa kysytään, montako kumppania on ollut. HIV ja muut sukupuolitaudit voidaan havaita vasta aikuisena. Sellaisen osuessa kohdalle tulee kaikkiin edellisiin kumppaneihin olla yhteydessä.

Nimim. Minullakin on kierrevihko!

• riivinraastin

Jos tää kierrevihko kaveri on Vaasasta, niin heitä menemään se jätkä. Tällä yhdellä on ollut kokoajan panoja, vaikka olisi kuinka vakavasti ollut suhteessa. Esittelee työkavereilleenkin kuvia ja vihkoansa tuon tuosta.

• kaikkea sitä

Anna mennä vain ja nauti seksista ja suhteesta niin kauan kuin sitä kestää. Jos se menneisyys tai muut jutut eivät kuitenkaan näy siinä, miten hän sinua kohtelee, miksi vaivata päätä moisella. Mulla itsellä todennäköisesti menisi panohalut joksikin aikaa tai ties tyystin tuollaista miestä kohtaan, tai sitten ei. No, ilmeisesti hän on ainakin aika kokenut, mikä ei ole huono asia. Voi muuten olla, että hän on seksiaddikti - se on sitten sairaus, jonka hoitaminen ja parantaminen ei kuulu sulle. Se on vain niin, etti toista ihmistä voi omistaa eli ts. ei voi alkaa ohjailla toisen ihmisen ajatuksia ja tekemisiä, käyttäytymistä, tai voihan sitä yrittää, mutta turha kuvitella, että ketään voi muuttaa, muutos lähtee ihmisestä itsestä. Mun mielestä on myös erittäin törkeää ja epäkunnioittavaa sinua kohtaan, että hän "kehtaa" säilyttää tuollaisia "muistoaarteita" kirjahyllyssä. Normaali ihminen tajuaa, että kun ollaan uudessa suhteessa, tuollaiset vähintäänkin heitetään roskiin, jos hän vähänkään kunnioittaa sinua ja ottaa sinut vakavasti. No, asioista voi olla monta mieltä, mutta tärkeintä on se, miltä susta itsestä tuntuu, koska jokaisella on ne omat suodattimensa, jonka kautta asiat siivilöytyy läpi, mutta jokainen laittaa omat rajansa, mitä sietää ja mitä ei ettei tarvii jälkikäteen tulla syyttelemään toista. Ehkä kannattaisi selvittää asiat eikä kerätä hampaankoloon, kun tuo todennäköisesti jää vaivaamaan, ja kasvaa karvapalloksi sisällä, eikä sitä sitten mikään enää selvitä. Jos itse on vakavissaan suhteessa, sitä luulisi toiseltakin edellyttävän.

• sippeeee

Ottaapa tuosta selvä.Mies on voinut parantaa tapansa,mutta säilyttää muistot .Mies/nainen voi olla ihana,vaikka oliskin pettänyt puolisoaan. Rehelllisyys ja luottamus sekä anteeksianto on pn parasta suhteelle.

• MInni Hiiri

jonain kauniina päivänä kehuu valloituksillaan kun olet tarpeeksi syvällä suossa, eikä suila ole enää mahdollisuutta lähteä suhteesta ( lapset, talous, velat ).
        Sen jälkeen alkaa alistaminen ,kaiken hyväksi kehuminen itsessä, sen selittäminen, että tuohan on ihan normaalia, ja että olet ääliö, kun käytät omaa päätäsi ja omia tunteitasi oman elämäsi hahmottamiseen.

En missään nimessä jäisi suhteeseen, vaikka kuinka on elämäsi suuri rakkaus, se on tyypillisin piirre, että narsistiset miehet valloittavat, valloittavat ja vielä kerran valloittavat naisia. Siten näitten huono itsetunto ei tunnu niin pahalta, kun on naisia, jotka heihin lankeavat.
        Mikään suhde ei kuitenkaan tule koskaan olemaan niin tärkeä, etteikö pettää voisi tilaisuuden tullen. Itsetunto vaatii niin.
        Ihastus syntyy miehen näennäisestä vahvuudesta, todellisuudessa sisällä asuu henkisesti sairas, huonon itsetunnon omaava ihminen, joka ei tajua olevansa sairas, eikä siis ole odotettavissakaan, että katuisi oikeasti tekojaan.
        Sen sijaan tulee aina mollaamaan sun mustasukkaisuutesi vaikka olis aihettakin, ja sanomaan, että olet huono, heikko ihminen, kun käytät omia resurssejasi = omia tunteitasi.

Siihen varaudu, että et ole ainoa, etkä tule jäämäänkään ainoaksi.
        Sinuna pakkaisin kassini vielä kun voin !
        Elänyt pitkän ,vaikean suhteen narsistisen miehen kanssa, joka käänsi omat lapsensa mua vastaan ja yritti tekoitsaria saadakseen huomiota suvulta ja työkavereilta, kun sanoin, ettei viinanjuonti ja huoraus sovi mun elämänarvoihini.
        -nyt lapsilla ja itsellä ikuiset arvet, itsariyritys kyllä epäonnistui.
        Me , lapset ja minä kärsimme, edelleen.

Ei unohdu tämä oman elämäni suuri rakkaus, mutta pahassa,piti huolen,että koko lähipiirikin muistaa, että hänellä on lepakoita tapulissa. Ei ole hurraamista, lapset edelleen käyvät traumaterapiassa, mutta mies porskuttaa iloisesti eteenpäin, eikä edes tajua, mitä on meille tehnyt.
        Karkuun kun vielä pääset !

• Tuulikkitar_

Vaikuttaa siltä, että olet tehnyt mieheesi todellisen vaikutuksen! Kaikkien noiden naisten jälkeen hän näki sinussa jotain erityislaatuista ja jotain josta halusi pitää kiinni. Häntäheikkikin voi rauhottua kun oikea nainen tulee kohdalle.

Mutta ymmärrän epävarmuuden tunteesi oikein hyvin. Ne ovat oikeutettuja.

Löysit vihkon sattumalta, se ei ollut piilossa, etkä sitä sen kummemmin etsinyt. Se, että katsoit sen sisään oli oikeutettua, kun et tiennyt sen sisältöä. En usko, että saat mielenrauhaa ennen kuin puhut asiasta miehesi kanssa. Sinuna kehoittaisin kertomaan hänelle, että satuit ottamaan vihkon käteesi ja vilkaisemaan sisään. Voit jopa pahoitella. Sitten aivan rehellisesti kertoisin hänelle, millaisia tunteita vihkon sisältö herätti sinussa: epävarmuutta. Näin teillä on mahdollisuus keskustella asiasta. Älä syytä häntä ja yritä pysyä rauhallisena. Hänhän ei ole tehnyt mitään suhteenne aikana tai pettänyt sinua.

Tiedän, rehellisyys on rankkaa! Mutta ainoa tapa päästä asiasta yli!

• sonnin härnäys

vihko silti ja ole pokkana kun vaikuttaa että hän on huomannut sen kadonneen.
        Kopioi sitä pahan päivän varalle jaettavaksi, niin minä tekisin.saattaisin miehen noloon tilanteeseen jotenkin jossain kohdassa jos vain pystyisin.ihan kujeillakseni.

• hhhjsgfs

Kuulostaapa harvinaisen sairaalta... Jätä se. Äläkä haikaile peräänc

• MIKÄ TILANNE!

Minun mieheni meni lukemaan kymmenen vuotta sitten päiväkirjaani,jonka tosin tunnusti vahingossa vasta 8 vuoden yhteiseolon jälkeen.
      Kun jäi kiinni asiasta hän sanoi että minun entinen elämäni on kummitellut paljonkin hänen mielessään kaikki nämä vuodet.En tiennyt itkeäkö vai nauraa.Tuntui ihan absurdilta koko tilanne,en edes muistanut mitä kyseisessä päiväkirjassa edes luki,ennen kuin otin sen udestaan lukuun asian paljastuttua.Ja siinähän oli vaikka minkälaista tekstiä ,ja paljastuksia hyvinkin yksityiskohtaisesti tekemisistäni ja miehistä joiden kanssa olin sinkkuaikoinani ollut.
      Miestäni mm.painoi se että hänellä oli ollut vain alle 10 seksikumppania ennen minua kun minulla oli yli 30.
      Oli oikeastaan ihan hyvä että asia tuli ilmi vasta niin monen vuoden jälkeen,asioihin oli kuitenkin etäisyyttä tarpeeksi.
      Toki olin loukkaantunut että hän oli kajonnut yksityiseen omaisuuteeni ja ripitin hänet siitä ja hän oli pahoillaan kovasti.
      sitten nostin kissan pöydälle ja sanoin että käydäänpäs yhdessä se sen aikainen päiväkirja läpi niin ei jää kummituksia.Mies tokaisi ettei todellakaan halua paneutua enää niihin juttuihin.Päätimme että asia jääköön sikseen ja unohduksiin,mokomat vanhat asiat,kun muuten asiat meillä on ihan hyvin.
      Mutta voin kuvitella kuinka sinun mielikuvituksesi laukkaa löydettyäsi miehesi "panokirjan".Ota se kuitenkin faktakirjana ja piste.Minun mieheni sentään joutui kokemaan päiväkirjani kautta minun vahvoja tunnelatauksia eri miehiä kohtaan joista kerroin teksteissäni .Uskon että se on ollut rankempaa kuin yksittäiset panokertomukset.Tiedä sitten...anna vanhojen olla ja keskity tähän päivään.Kaikilla meillä on kuitenkin omat luurankomme kaapissa :)
      Nauti elämästä,märehtiä ehtii myöhemminkin jos on aihetta.

• Ottaisin asian puhee

ismia.

Kaveri on todennäköisesti aika tavalla personnallisuushäiriöinen.....

• Yualle

Koska nimesi löytyy vihkosta, miehesi vain panee sinua. Suhden ei tule johtamaan mihinkään pysyvään.

Heivaa moinen hemmo :)

• 9876543

Minkälainen ihminen pitää kirjaa siitä,moneltako on saanut?
        Sellainen,jonka tarvitsee todistella itselleen jotain.
        Teineiltä nyt ton ymmärtäis että "hihihi mä panin sillon sitä ja sillon sitä!",mutta että aikuinen ihminen.
        Kaikilla on joo menneisyys,on panokokemuksia,mutta miksi pitäisi vielä vuosien päästä muistaa yksityiskohtaisesti joku pano?
        Lisäksi jättää kirjahyllyyn ne panomuistot.Jotenkin vielä ymmärtäisi jos laittaisi jonnekin piiloon,mutta se että laittaa sen hyllyyn josta sen voi löytää kuka tahansa,vaikuttaa siltä että hän haluaa että se tulee löydetyksi.Mies tosiaan voi olla seksiaddikti,koska nuo hänen panot on niin merkityksellisiä,että pitää laittaa oikein vihkoon monestiko on saanut.
        Tämä mies selvästi hakee jotakin itsetunnon pönkitystä näistä ylös kirjoittamistaan panoista = saavutuksista.
        Eräs tuttuni on hyvä esimerkki; Hän on kertonut että on huono itsetunto..Hän antaa kaikille,jotka vaan pyytää,sitten leuhkii ketä on taas tullut pantua...Surullista minusta,että itseään jakamalla hakee hyväksyntää ja parempaa itsetuntoa ja luulee,että kun joku häntä panee,niin häntä arvostetaan jne vaikka todellisuudessa hän on vain helppo nakki näille tyypeille...

• Yks vaan
        9876543 kirjoitti:

Minkälainen ihminen pitää kirjaa siitä,moneltako on saanut?
        Sellainen,jonka tarvitsee todistella itselleen jotain.
        Teineiltä nyt ton ymmärtäis että "hihihi mä panin sillon sitä ja sillon sitä!",mutta että aikuinen ihminen.
        Kaikilla on joo menneisyys,on panokokemuksia,mutta miksi pitäisi vielä vuosien päästä muistaa yksityiskohtaisesti joku pano?
        Lisäksi jättää kirjahyllyyn ne panomuistot.Jotenkin vielä ymmärtäisi jos laittaisi jonnekin piiloon,mutta se että laittaa sen hyllyyn josta sen voi löytää kuka tahansa,vaikuttaa siltä että hän haluaa että se tulee löydetyksi.Mies tosiaan voi olla seksiaddikti,koska nuo hänen panot on niin merkityksellisiä,että pitää laittaa oikein vihkoon monestiko on saanut.
        Tämä mies selvästi hakee jotakin itsetunnon pönkitystä näistä ylös kirjoittamistaan panoista = saavutuksista.
        Eräs tuttuni on hyvä esimerkki; Hän on kertonut että on huono itsetunto..Hän antaa kaikille,jotka vaan pyytää,sitten leuhkii ketä on taas tullut pantua...Surullista minusta,että itseään jakamalla hakee hyväksyntää ja parempaa itsetuntoa ja luulee,että kun joku häntä panee,niin häntä arvostetaan jne vaikka todellisuudessa hän on vain helppo nakki näille tyypeille...

Mistä ihmeestä voi tuomita suoraan ihmisen luonteen tuon perusteella? Tai yhden tuttunsa, jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä asian kanssa...

Ensinnäkin syitä tai motivaatioita voi olla ties miten monia erilaisia. Toisekseen, mitä ihmeen pahaa tuossa on? Mitä tuomittavaa?

• hiruhiopa

ole onnellinen,että nimesi on iimeisellä sivulla...nyt sun on hyvä tarkkailla tuleeko nimesi jälkeen uusia:D

• einimimerkkiää

Kysy itseltäsi,miltä sinusta tuntuu olla tuollaisessa "saavutus vihkosessa"??Olet yksi saavutus,valloitus muiden joukossa...sairasta sanon minä :S
        Miten heikoilla voi olla jos tarvii oikeen laskea monestikko on saanut? :O

• hhhhhhhhhhhhhhhhmhhh

niin minä tekisin

• elämää nähnyt

Kokemuksesta sanon sinulle suoraan. Kerran petturi, aina petturi.

• Yks vaan

Voi olla totta, tai sitten ei... Mutta mitä tekemistä tällä oli pettämisen kanssa?

• hjalmari

helevetin vanhanaikaista pitää jotain vihkoo jakorasioista,mulla ainakin on tietsikalla nimet ja fotot joka muijasta jota oon pannut,osasta on myös videoklippi.ei sen helpompaa kun avaan koneen ja meen muijan nimellä ohjelmaan niin siellä on naamasta ja perseestä kuvat ja vähän muutakin tietoo,kkierrot jne. Paneminen on kivaa kun sen osaa!!!!

• Arvot kohdallaan

Voiko ällömpää tyyppiä löytyä?
        toivottavasti vain yksi hjalmari. Tämän tyyppiset miehet ovat sitä pohjasakkaa eivät löydä elämäänsä muuta, kun panot jolla yrittävät kohottavat itsetuntoaan.
        Miten heikolle pohjalle elämä on perustettu, kun panot loppuu, niin monttu on syvä.

Tämän aloitteen kirjoittajan mies ei ole jättänyt vihkoaan vahingossa vaan tarkoituksella nähtäväksi.
        Tietäen hyvin. että nainen lukee ja tulee hänenstä mustasukkaiseksi. Tälläinen mies ei ole puupenninkään vertainen. Tajutkaa hyvät naiset pysyä erossa näistä HÄNTÄHEIKEISTÄ.

• nainen vm78

Onhan noi panot hyvä kirjata, josa vaikka:
      -tulee ilmoitus raskaudesta, jolloin ko. herraa väitetään isäksi
      -tai tulee joku sex-tauti, niin voi sitten ilmoittaa kaikille niille, jotka sen on mahdollisesti saaneet
      Minusta toi osoittaa vastuullisuutta, koska siinä halutaan pitää huolta niin itsestä kun muistakin.

• Möttösmanta

Ja se joka pettää yhtä niin pettää kyllä toistakin. Mutta mitäs noista, parempi, että vaimo löytää kuin vaikka oma äiti tai anoppi. Jos kaikki pitäisivät tollasta vihkoa niin olisi tosi hauskaa tyttöjen illassa sitten vertailla nimilistoja, kyllä siinä hauskaa piisaisi ja tartunnan lähteet selviäisivät. Kaikkea sitä keräillään, perikunta ainakin saa hupia kun joskus löytävät. Pikkasen ehkä ei "ihanalla miehellä " ole kaikki palikat koossa jos on kanan muisti miehellä. Jos olisi fiksu niin harrastaisi niin erilaisia ja erivärisiä ja eri maalaisia naisia, että ei millään pystyisi sekoittamaan. Mut ne putkiaivot, naiset tekee nuokin jutut fiksummin.

• Yualle

niin silloin kahta suurempi syy heivata hemmo, mikäli nainen vähääkään arvostaa itseään. Tyyppi on todellinen riskikäyttäytyjä, jonka seurassa vaarantaa myös oman terveytensä :>

• äitää

Ei hän tapojaan muuta, sairas mikä sairas

• cheatervaiei

Minusta tuntuu, että miehesi on tehnyt päiväkirjan tahallaan. Että löytäisit sen joku päivä tarkoituksella, lukisit ja että hän olisi se kova "panomies".

• Meppiradio

Niin, tuo voi olla ihan lumetta koko kirja ja onkin ihan noviisi naisten kanssa. Kuulostaa samalta kuin se naisten juttu siitä kun vaimo piti kirjaa panojen laadusta, hyvä pano, ihan lurps surkea jne. Mies löysi tämän itseään käsittelevän vihkosen. Erohan siitä tuli.

• EINIINNAIIVI
        Meppiradio kirjoitti:

Niin, tuo voi olla ihan lumetta koko kirja ja onkin ihan noviisi naisten kanssa. Kuulostaa samalta kuin se naisten juttu siitä kun vaimo piti kirjaa panojen laadusta, hyvä pano, ihan lurps surkea jne. Mies löysi tämän itseään käsittelevän vihkosen. Erohan siitä tuli.

Uskalla kertoa kumppanillesi, että tulit vahingossa lukeneeksi hänen "päiväkirjaansa" ja että se herätti kysymyksiä.

Kuka tahansa raivostuu, jos hänen yktiyisimpiin juttuihinsa, jotka voivat olla nuoruuden kypsymättömyyttä tai whatever, kajotaan.

Pyydä anteeksi, että teit niin.

Asia kuitenkin säilyy sun kannaltasi entisenlaisena, siinä mielessä, että sinulla on oikeus saada tietää, oletko se suuri rakkaus ja pitkän hakuhisyrorian onnellinen "tulos", jota ei ei enää kirjailla mihinkään.

Kysyminen, hienotunteinen ja hyvin vaivihkainen, on minusta ainoa mahdollisuus.

Vai haluatko loppuikäsi kuvitella, että olet seuraavan tai sitä seuraavan panolokikirjan sivun 224 "se vähän parempi tapaus joka sitä tai tätä"?

Puhumisessa on oltava tosi hienovarainen, se kannattaa muistaa.

• ghö

Todennäköisesti työnsit nokkasi myös hänen henkilökohtaisiin tavaroihin....

• Kärsinyt.

Todennäköisesti hän on narsisti,jätä välittömästi!

• Vähän samaa

Minun exäni piti salaa pientä 13x15cm valokuva-albumia. Elettiin 90-luvun loppua ja valokuvat olivat silloin yleensä paperikuvia. Minun kuvani oli suurin piirtein puolessa välissä. Kun lähdin ja erosin, niin kotiimme muutti 3kk sisällä albumin viimeisimmän kuvan nainen. Hän jaksoi miestä vuoden verran ja myös jätti ja lähti.

Miehellä oli kyltymätön huomiontarve. Hän oli suosittu ja menestynyt, mutta jostain kumman syystä epävarma itsestään. Arvelen, että hän keräsi ja selaisi sitä valloitusalbumia aina kun tunsi olonsa epävarmaksi.

• sinikka.e

PALAAN ASIAAN, MUUT TYÖT PAINAA LIIKAA.

• Pukki .

Se todellinen ongelmahan on siinä, että naiset antavat auliisti oli mies sitten naimisissa tahi ei. Ja mielummin naimisissa.

Minkäs teet?

• Puhukaa

Nyt ehdottomasti otat asian puheeksi miehen kanssa. Ethän ole tonkinut mitään hänen yksityisasioita, jos kirja oli luettavissa hyllyssä. Vaadit häntä hävittämään sen koska se loukkaa sinua jos hän aikoo olla kanssasi tosissaan. Tästä keskustelusta selviää paljon. On mahdollista että ihminen kasvaa ja kypsyy ja samalla järkevöityy. Kaikkihan me olemme nuoruudessa tehneet jotain typerää. Kyse on nyt siitä tajuaako hän asian lapsellisuuden ja ymmärtääkö hän hävittää vihon. Jos ihminen on joskus pettänyt se ei automaattisesti tarkoita että hän pettää aina. Sitoutumisen aste vaihtelee ja omassa parisuhteessani ei tulisi mieleenikään pettää edes vaikeina aikoina (joita on riittänyt) koska uskollisuus yksinkertaisesti kuuluu oikeaan parisuhteeseen. Entinen elämä on historiaa.

• Enriko

Miehesi on hyvin seksuaalinen kuten niin moni meistä miehistä. Hyväksy se ja elä sen kanssa, tai elä ilman häntä (suosittelen sinkkuutta muutenkin, mielestäni on heikkoutta nojata toiseen, eli elää riippuvuuteen perustuvassa suhteessa) http://www.tissit.livesexcam.fi/tissit.php elikkä suomennettuna polttava rakkaus perustuu omiin mielikuviisi, jotka tuossa sitten romuttuvat (varsinkin jos tajuat hänen pettävän) ja mielikuvien romahtaessa sitten on kaikki pari viikkoa päin peetä eikä ruoka maistu, mutta siitä sitten entistä viisaampana jatketaan elämistä

• SPERAMAN!!!!!!!

Nyt ehdottomasti otat asian puheeksi miehen kanssa. Ethän ole tonkinut mitään hänen yksityisasioita, jos kirja oli luettavissa hyllyssä. Vaadit häntä hävittämään sen koska se loukkaa sinua jos hän aikoo olla kanssasi tosissaan. Tästä keskustelusta selviää paljon. On mahdollista että ihminen kasvaa ja kypsyy ja samalla järkevöityy. Kaikkihan me olemme nuoruudessa tehneet jotain typerää. Kyse on nyt siitä tajuaako hän asian lapsellisuuden ja ymmärtääkö hän hävittää vihon. Jos ihminen on joskus pettänyt se ei automaattisesti tarkoita että hän pettää aina. Sitoutumisen aste vaihtelee ja omassa parisuhteessani ei tulisi mieleenikään pettää edes vaikeina aikoina (joita on riittänyt) koska uskollisuus yksinkertaisesti kuuluu oikeaan parisuhteeseen. Entinen
        elämä oklsd
        n historiaa. kakka kakka kakka kaaaaa TEEMU KOHMO ATTACTED AGAIN, YOU LOVE ME=)

• mamirami

No ei se ihan tavallista ja normaalia ole.
      Jokin pervo, joka saa tyydytystä riista nautinnoista ja muisteloista..
      Nykyään kaikki on olevinan niin normaalia.
      Normaaliuden puitteissa tehdään sitten ihan mitä vaan.
      Jotain pyhää pitää olla suhteissakin.

• tämä on päivän provo

Taas on provo-satuilija ansainnut päivän palkkansa Suoli24:ltä, kun kirjoitti tämän aloituksen =)
      En usko sanaakaan. Tiedän, että jotkut näitä vihkoja pitää, mutta kukaan akka ei ole näin tampio, että tulee tänne itkemään mitä pitäisi tehdä, kun on tyynesti lukenut panokaverilistan läpi, eikä muka uskalla ottaa asiaa puheeksi.

• Kommentoin vaan

Jos sun oma nimi on vihkossa VIIMEISENÄ, niin miksi stressaat?

• QULL1G4RV4,,,,,,

MIEHENI ON HOMO_BEE_TRANSU_IMPOTENTTI JNE:

" HÄN KIRJOITTAA PORNOSATUJA "

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

• raksuleijona

Nyt on kuule niin, että ostat oman vihkosen ja täytät sen mukavilla panojutuilla, miesretaleesi viimeiselle sivulle. Ei muuta kuin vihkosia vertaamaan, kun sattumoisin hän "löytää" satukirjan sopivasta paikasta!!

• rikasmään

Kuulin tämmösestä sivustosta ja rekisteröidyin sen kautta johonkin sivuun ja sain 50 $ ilmasta rahaa yhelle pokeri saitille. luin pari artikkelia sieltä ja läpäisin visan nyt oon pelaillu pari päivää pokeria ja on noin 200 $ kasassa. ei ees talletusta tarvinnu tehä kohta saan nostaa rahat omalle tililleni. sivu josta rekisteröidyin oli: http://tapso.nettisivu.org/ sieltä löytää linkin sinne minne pitää rekisteröityy.

• Ole varuillasi

Mies vaikuttaa kovin lapselliselta. Tuntuu oudolta, että aikuinen mies pitää tuollaista kirjaa panoistaan! Ja tuokin varmasti vaikuttaa, että hänellä ei ole ollut noinkaan pitkään aikaan vakavaa suhdetta. Varmasti teillä ei tule olemaan helppoa. Mies ei ole tottunut seurustelemaan vakavasti. Ihminen voi tietysti muuttua, mutta valitettavasti aina niin ei ole.

Jos hän haluaa tosissaan jättää entisen elämänsä taakseen, hän hävittäisi vihkon yms. Kannattaa miettiä myös, että kun mies on ollut noin aktiivinen, että onko hän käynyt testeissä? Ettet vaan saa jotain tautia? Voisitte molemmat käydä.

Kerro, että löysit vihkon sattumalta ja keskustele asiasta.

• Yks vaan

Ja taas, tuomitaan aika suoraan. Kohtuullisesti toki.

Aika turha spekuloida miehen motiiveilla ja luonteella tuon kirjanpidon perusteella miestä tuntematta. Tai mieheltä asiaa kysymyttä - selväähän on jokatapauksessa että mistään kauheasta salailusta ei ole kyse. Olihan joku nainen saanut sinne kirjaan kirjoittaakin omia juttujaan...

• 3473478925
        Yks vaan kirjoitti:

Ja taas, tuomitaan aika suoraan. Kohtuullisesti toki.

Aika turha spekuloida miehen motiiveilla ja luonteella tuon kirjanpidon perusteella miestä tuntematta. Tai mieheltä asiaa kysymyttä - selväähän on jokatapauksessa että mistään kauheasta salailusta ei ole kyse. Olihan joku nainen saanut sinne kirjaan kirjoittaakin omia juttujaan...

NINJA KILPPARI RUNKKAA_RUNKKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.irc.fi/eetuchkin

www.irc.fi/samppade

NÄMÄ POJAT ON HOMOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

REAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jdfsgjsgöoigjk

• r3mu69
        3473478925 kirjoitti:

NINJA KILPPARI RUNKKAA_RUNKKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.irc.fi/eetuchkin

www.irc.fi/samppade

NÄMÄ POJAT ON HOMOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

REAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jdfsgjsgöoigjk

TÅMMÖSTÅ TÅÅ NYKYMAAILMAN MENO ON!!!!!!!!!!!!!!!

MUNAA TULEE JA KOISTINEN TUMPUTTAA 12 VUOTTA!!!!!!!!!!!!!!

• riku.ricardo
      • voivoivoi123

• TEEMU KOHMO

• sil kun min oli nuor
        TEEMU KOHMO kirjoitti:

TÄMMÖSTÄ TAAS...

kuka tämmönen herra teemu kohmo on? kuka tommosia satuja jaksaa tehä?

nimimerkki: "SILLOIN KUN MINÄ OLIN NUORI..."

• vanaha kettu
        sil kun min oli nuor kirjoitti:

kuka tämmönen herra teemu kohmo on? kuka tommosia satuja jaksaa tehä?

nimimerkki: "SILLOIN KUN MINÄ OLIN NUORI..."

taikka päivyriin laitoin aina merkin milloin tyttöystävillä on kuukautiset ettei vaan käynyt vahinkoa että tavattiin juuri sinä vklp kun perse vuoti.
        tämä siis joskus nuoruudessa, samassa kirjailin aina kuinka monta kertaa päivässä vedin sitä korvat luimussa. paras viikonloppu merkintä oli hiukka alla 20 kertaa.

yksi portsari vissiin merkkaa vieläkin kaikki kaatonsa kirjaan ja arvion oiko etu vai takapillu.
        ja ottiko suihin.
        siitä on sitten helppo stekata kenen koppaa mukaansa riippuen mitä aina sillä iltana haluaa.

• JTyyppi

Aika epänormaalia. Saatpa toisaalta helposti tietää tuleeko uusia sivuja vihkoon. Itse en kyllä pettäjää sietäisi.

• porukkaa...

En pystyisi vastustamaan vihon polttamista. Tuikkaa tuleen.

• skannaa eka

skannaa se ensin tänne eihän sitä sido kirjesalaisuus...

• Laivakapteeni Rausku

Lokikirjan panojutut ovat tarkoitettu hänen itsutuntosa pönkittämiseksi. Taitaa olla maailmanluokan spede tuo miehesi. Varaa on kyllä veneisiin, mutta rahallakaan ei saa järkeä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe