Tästä pieni hetki

demoniiih

23

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuonna minä taisin ensi kertaa rakastua, siis toiseen henkilöön enkä vain itseeni.
      Ja tämän kappaleen tahdissa on kiva tanssia jos toinenkin seuraa rytmissä mukana...

      http://www.youtube.com/watch?v=v-RTbBVts7E

      • demoniiih

        Mieluummin kosolti rakkautta, ku sotia...;o)...


      • demoniiih

        ko evakkoon jouvuttiin Kilpisjärveltä lähtemään...;o)...


      • satumainen_nainen
        demoniiih kirjoitti:

        ko evakkoon jouvuttiin Kilpisjärveltä lähtemään...;o)...

        minäkään sitä muistaa, mutta eiköhän me kohta taas olla jossain evakossa.:D


      • demoniiih
        satumainen_nainen kirjoitti:

        minäkään sitä muistaa, mutta eiköhän me kohta taas olla jossain evakossa.:D

        näyttää..Mut pököpäisenä en anna periks..;o)...


        http://www.youtube.com/watch?v=yNZiYeCz8qo&feature=related



        Satuliini..hyviä ja ihania asioita tapahtuu...kaiken tän kummallisuuden keskelläkin...;o)...


      • satumainen_nainen

      • H / H
        satumainen_nainen kirjoitti:

        ketjuun rentoutumaan välillä...pitää huokaista huoh...:D

        Ihmeiden aika ei ole ohitse.;)

        http://www.youtube.com/watch?v=s901V3GvELQ

        Sain illan paperityöt tehtyä, toisella korvalla ja silmällä yritin pysyä huuhaalla.
        Onnistui huonosti. Ilta siis karkasi.

        Hyvää yötä kaikille. (Satu sua vedätettiin, huomasin. Nimim. Tarkka silmä!)


      • demoniiih

      • satumainen_nainen
        H / H kirjoitti:

        Sain illan paperityöt tehtyä, toisella korvalla ja silmällä yritin pysyä huuhaalla.
        Onnistui huonosti. Ilta siis karkasi.

        Hyvää yötä kaikille. (Satu sua vedätettiin, huomasin. Nimim. Tarkka silmä!)

        tehtiin ja vielä huuhaalla perskeles...samperin pahikset.;D


      • demoniiih kirjoitti:

        takana kaksi yötä duunissa..Pahus...ei millään meinaa nyt kroppa toipua..:o/... Jotenkin epätodellinen olo...ja päälle viel huun jutut..Pidä Satuliini pintasi..ja halaaaaaaaah...:o)....


        http://www.youtube.com/watch?v=PmOrl09CK8U&feature=related

        minäkin täällä oon...rasittaa käyä kotona aina yks yö valvomassa - sekottaa hyvän rytminn kunnolla. mutta nyt vaikuttaa siltä että käännähtää kohilleen, pitää varoa ettei sekotu taas :)


      • satumainen_nainen
        demoniiih kirjoitti:

        takana kaksi yötä duunissa..Pahus...ei millään meinaa nyt kroppa toipua..:o/... Jotenkin epätodellinen olo...ja päälle viel huun jutut..Pidä Satuliini pintasi..ja halaaaaaaaah...:o)....


        http://www.youtube.com/watch?v=PmOrl09CK8U&feature=related

        sullekin.:)
        No ei täällä kannata enää pitää edes puoliaan, kunhan käy joskus jotain raapimassa, muuten pitää keskittyä ihan muihin asioihin elämässä, niihin tärkeimpiin.:)

        http://www.youtube.com/watch?v=-hd3YDN66_w&feature=related


      • satumainen_nainen
        iinamari kirjoitti:

        minäkin täällä oon...rasittaa käyä kotona aina yks yö valvomassa - sekottaa hyvän rytminn kunnolla. mutta nyt vaikuttaa siltä että käännähtää kohilleen, pitää varoa ettei sekotu taas :)

        on vähän yhtä tyhjän kanssa, eikö olisi parempi tehdä pitempi putki ja monta vapaata sitten yhteen putkeen?
        Minä inhoan noita yhden vapaita, siinä ei taatusti palaudu, on vaan väsyneempi.:)
        Öitä sinullekin Iina.:)


      • satumainen_nainen kirjoitti:

        on vähän yhtä tyhjän kanssa, eikö olisi parempi tehdä pitempi putki ja monta vapaata sitten yhteen putkeen?
        Minä inhoan noita yhden vapaita, siinä ei taatusti palaudu, on vaan väsyneempi.:)
        Öitä sinullekin Iina.:)

        toivottavasti saan muutoksen aikaan kun sinnikkäästi yritän :) kauniita nukkukuvia sinullekin


      • demoniiih

        mut ei ka me suomalaiset ..ton jälkeen..Me vaan ihan niin ko turvataan rauhaa...;o)...


      • H / H
        demoniiih kirjoitti:

        mut ei ka me suomalaiset ..ton jälkeen..Me vaan ihan niin ko turvataan rauhaa...;o)...

        lyhyen talvisodan. Mutta että on kokoaikainen kesäsota ja syyssotakin aluillansa, se hieman arveluttaa. Olihan täällä vara maa (lifestyle) minne paeta. Mutta kukas sitä nyt kotoaan lähtisi:)))


      • demoniiih
        H / H kirjoitti:

        lyhyen talvisodan. Mutta että on kokoaikainen kesäsota ja syyssotakin aluillansa, se hieman arveluttaa. Olihan täällä vara maa (lifestyle) minne paeta. Mutta kukas sitä nyt kotoaan lähtisi:)))

        ajatus evakkomatkasta..Miäh en ennää lähekkää mihinkään..Miäh puolustankin ommaa kotian..Mikäs täällä omassa juoksuhaudassa on ollessa..;o)...


      • H / H
        demoniiih kirjoitti:

        ajatus evakkomatkasta..Miäh en ennää lähekkää mihinkään..Miäh puolustankin ommaa kotian..Mikäs täällä omassa juoksuhaudassa on ollessa..;o)...

        asemissa juoksuhaudoissa, välillä istutaan ammuslaatikoiden päällä, mutta kyllä päätähystys tapahtuu tuossa sirpalesuojan kupolin päällä maan kamaralla mistä on hyvät näkyvyydet joka suuntaan.


      • demoniiih
        H / H kirjoitti:

        asemissa juoksuhaudoissa, välillä istutaan ammuslaatikoiden päällä, mutta kyllä päätähystys tapahtuu tuossa sirpalesuojan kupolin päällä maan kamaralla mistä on hyvät näkyvyydet joka suuntaan.

        pakkotilanne puolustautua, niin asevarastosta löytyy pullotolokulla tuota ilokaasua..Kyl myöh niillä pärjätään..;o)...


    • demon fani

      oot kyllä hassunassu :)

      • demoniiih

        hassu naama..olen siis...;o)...


    • Avenging.Angel

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe