Eli siis olin youtuubissa kuuntelemassa biisejä... (aina niin tulee tehtyä yksinäisinä iltoina kun mies on matkoilla) ja vastaan tuli tällainen Bruno's Angel tyyppi ja kuuntelin tän biisin minkä nimi on vissiin Bleed.... Ja havahduin myöhemmin kun luin sieltä otsikko osiosta että suomestahan toi jätkä on.... Ja tää biisi oli siis jotain niin hyvää että pisti oikein koskettamaan... Eli kaikki naiset nyt kipin kapin kuuntelemaan tätä kaveria niin tiedätte mitä tarkoitan... Löytyy täältä: http://www.youtube.com/watch?v=Suj9gZvT8eM
Kirsi
Miks tä kappale on vielä niin tuntematon??
Kirsi25
1
453
Vastaukset
- Huono styke
Näyttää ja kuulostaa siltä, että kaveri on keskittynyt enemmän omiin kuviinsa kuin musiikkiin. Tasapaksu kappale ei saa aikaan mitään fiiliksiä ja on aika kiusallinen kuunnella loppuun asti. Laulu on monotoonista ja pateettista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390