Flunssa iski ja ärsyttää.
Riidellään jostakin.
(väsyttää)
Kuumetta
25
163
Vastaukset
ja kandee mennä sinkut -palstalle, sielä sun kimppuus hyökätään armotta miesvoimalla ku luotat karismaattiseen vetovoimaas joka puree jokaiseen.
Nekö osaavat riidellä.
Ajattelin iskeä huumepalstoille, mutta nyt jaksaa vain inttää eikä siitä siksi tulisi kovin mielenkiintoista.
Jotain olon piilottavaa aktiviteettiä pitäisi kuitenkin keksiä.
(tämä flunssa on armeijavahvuutta, sillä altistuin piikkilankojen sisäpuolella)buddy-love kirjoitti:
Nekö osaavat riidellä.
Ajattelin iskeä huumepalstoille, mutta nyt jaksaa vain inttää eikä siitä siksi tulisi kovin mielenkiintoista.
Jotain olon piilottavaa aktiviteettiä pitäisi kuitenkin keksiä.
(tämä flunssa on armeijavahvuutta, sillä altistuin piikkilankojen sisäpuolella)jos vaan tekeydyt naiseksi jolla sama olemus ku sulla mutta käy kait se miehenäki.. niinhän ne sielä on näyttäny mahtailevan kaikella mukatietämyksellään, lutkittelua sun muuta nyt lukuunottamatta.
oot sinäki kyllä aikamoinen.LaRito kirjoitti:
jos vaan tekeydyt naiseksi jolla sama olemus ku sulla mutta käy kait se miehenäki.. niinhän ne sielä on näyttäny mahtailevan kaikella mukatietämyksellään, lutkittelua sun muuta nyt lukuunottamatta.
oot sinäki kyllä aikamoinen.Vai on siellä sellainen systeemi.
Täytyykin järjestää jokin operaatio joskus paremmassa kunnossa juuri siellä.
Mä voisin olla vaikkapa korsosta ja harrastaa virkkausta (koirille takkeja).
Ikä 27 ja opiskelen ravitsemustiedettä.
Saan jotain viboja omien tissikuvien esittelystä netissä, mutten sitten juuri sen takia kehtaa antaa muita tietoja.
:)- Wanha setämies:D
LaRito kirjoitti:
jos vaan tekeydyt naiseksi jolla sama olemus ku sulla mutta käy kait se miehenäki.. niinhän ne sielä on näyttäny mahtailevan kaikella mukatietämyksellään, lutkittelua sun muuta nyt lukuunottamatta.
oot sinäki kyllä aikamoinen.Sinulla riittää tuota nuoruuden energiaa yökyöpelinä;)
Wanha setämies:D kirjoitti:
Sinulla riittää tuota nuoruuden energiaa yökyöpelinä;)
suakihan näkee, ollaanhan tässä vähä jo ooteltu! ja nuoriahan tässä vielä kato ollaanki, energiaa ja kiihkeyttä sinne tänne. ;) mitäpä sitä sinne tähän iltaan muuta?
- Wanha setä
LaRito kirjoitti:
suakihan näkee, ollaanhan tässä vähä jo ooteltu! ja nuoriahan tässä vielä kato ollaanki, energiaa ja kiihkeyttä sinne tänne. ;) mitäpä sitä sinne tähän iltaan muuta?
ja shit nuo haukkuvat pedofiilixi....eix olekin kauheeta? Pedohan on pieru espanjaksi:DD
- gekkoperkele
ikinä riitele
buddy-love kirjoitti:
Liskot riitelevät melkein aina (paitsi nukkuessaan, ehkä)
Pätkii jatkuvasti.
Digisignaali on epävarmempi kuin vanha systeemi.- gekkoperkele
buddy-love kirjoitti:
unissanikin
gekkoperkele kirjoitti:
unissanikin
Kannattaa nauhoittaa ja myydä DVD:nä lähi R-kioskilla.
(käytetään pikkulasten uhkailussa)buddy-love kirjoitti:
tehokkaita jopa nukkuessaan, liskoista ei niinkään tiedä.
- gekkoperkele
buddy-love kirjoitti:
Kannattaa nauhoittaa ja myydä DVD:nä lähi R-kioskilla.
(käytetään pikkulasten uhkailussa)tilasin 3 kpl typeriä image-lehtiä ja nyt tilaajille tarjotaan juhlakirjoja kaupan päälle.
Missä minun juhlakirjani on? Miksi minä en saa juhlakirjaa? LaRito kirjoitti:
tehokkaita jopa nukkuessaan, liskoista ei niinkään tiedä.
Tehokkuus riippuu tunnetusti lämpötilasta ja peiton paksuus vaikuttaa asiaan ratkaisevasti.
gekkoperkele kirjoitti:
tilasin 3 kpl typeriä image-lehtiä ja nyt tilaajille tarjotaan juhlakirjoja kaupan päälle.
Missä minun juhlakirjani on? Miksi minä en saa juhlakirjaa?Soita toimitukseen ja hauku ne.
Haukku päivässä piristää kummasti.- gekkoperkele
buddy-love kirjoitti:
Tehokkuus riippuu tunnetusti lämpötilasta ja peiton paksuus vaikuttaa asiaan ratkaisevasti.
koskaan ottaa peittoa pois !11!11
Nukkuvaa liskoa ei pidä myöskään herättää. - gekkoperkele
buddy-love kirjoitti:
Soita toimitukseen ja hauku ne.
Haukku päivässä piristää kummasti.lyövät luurin korvaan kerrottuaan että tarjous ei ollut silloin voimassa.
Kirjoitan käsin jonkun säälittävän kirjeen ja kerron että olen kauhean syrjäytyyt jäätyäni ilman juhlakirjaa. gekkoperkele kirjoitti:
Nukkuvaa liskoa ei pidä myöskään herättää.Liskoille vain lisätään peitteitä kunnes ärhennyksen kuuluvuus heikkenee siedettäväksi.
gekkoperkele kirjoitti:
Nukkuvaa liskoa ei pidä myöskään herättää.On nyt ihan pöhkö Beldialainen ohjelma
gekkoperkele kirjoitti:
lyövät luurin korvaan kerrottuaan että tarjous ei ollut silloin voimassa.
Kirjoitan käsin jonkun säälittävän kirjeen ja kerron että olen kauhean syrjäytyyt jäätyäni ilman juhlakirjaa.Kannattaa tehdä sellainen yleispohja jonka voi pienillä muutoksilla lähettää minne vain.
*yrittää katsoa telkkaria vaikka se pätkii*- gekkoperkele
buddy-love kirjoitti:
On nyt ihan pöhkö Beldialainen ohjelma
ja kymmeneltä on ihan pöhkö suomalainen luento. Missä se ip-ratsia viipyy?
gekkoperkele kirjoitti:
ja kymmeneltä on ihan pöhkö suomalainen luento. Missä se ip-ratsia viipyy?
Tosin kymmeneltä tajunta on jo herännyt ja joutuu oikeasti kuuntelemaan.
Yhdellä kemianluennolla nukuin koko luennon pylvään takana piilossa ja heräsin vain kuuntelemaan koska tentti on ja lähdin sen jälkeen syömään.
(meni se tentti ihan hyvin pelkkiä kirjoja lukemallakin)- liskoperekle
buddy-love kirjoitti:
Tosin kymmeneltä tajunta on jo herännyt ja joutuu oikeasti kuuntelemaan.
Yhdellä kemianluennolla nukuin koko luennon pylvään takana piilossa ja heräsin vain kuuntelemaan koska tentti on ja lähdin sen jälkeen syömään.
(meni se tentti ihan hyvin pelkkiä kirjoja lukemallakin)nukkumaan
liskoperekle kirjoitti:
nukkumaan
Aika fiksu.
Taidan mennä kuumaan veteen likoon.
(jos auttaisi oloon)
Öitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461