Olemme olleet aikaisemmin yksillä treffeillä, ja nyt mies kutsui minut viikonloppuna luokseen katsomaan elokuvaa. Mietin, onko liian aikaista mennä kyläilemään toisen luo jo toisilla treffeillä (menin kyllä siis jo sanomaan, että asia on ok), ja minkähänlaiset odotukset miehellä mahtaa iltaa kohden olla? Odottaakohan mies seksiä, ja pettyyköhän hän jos (ja kun) siihen en vielä näin aikaisessa vaiheessa suostu?
Minua hieman ahdistaa kun itse olen käytännössä täysin kokematon seurustelussa, ja siksi tarvitsen todellakin rauhallisen etenemistahdin, kun taas mies on ollut jo ollut avopuolisokin. Hänellä on todennäköisesti odotuksia sen suhteen, että asioita alkaa tapahtua suhteellisen nopeasti. Yli parikymppisenä hieman jo nolostelen tätä kokemattomuuttani, ja helpompaa olisi ottaa asia puheeksi vasta siinä vaiheessa kun tunnemme toisemme oikeasti kunnolla (jota siis emme todellakaan tee nyt, sillä olemme tavanneet kahdesti, joista vain kerran treffien merkeissä). Kyseistä keskustelua voi tuskin väistää, jos sohvalla nyhjöttäessämme homma menee suutelemiseksi, ja mies olettaa sen johtavan automaattisesti myös eteenpäin...
Leffailta miehen luona - mitä mies odottaa?
9
8171
Vastaukset
- 34g3ff
Kyllä kolmannet treffit yleensä sänkyyn johtavat, etenkin jos kyseessä on 'elokuvailta' toisen kotona. Kannattaa etukäteen puhua tästä miehen kanssa, ettei tule väärinkäsityksiä ja pettymyksiä. Toinen kun on järjestänyt hienon illan tarjoiluineen ja sitten sinä et olekaan ruokalistalla...
- lilly70
Höpö Höpö..Mene ihmeessä ja nauti illasta. Jos mies todella nauttii seurastasi niin ei hän seksiä kaipaa vaan odottaa sitä oikeaa hetkeä!
Ja se sohvalla lähekkäin makaaminen ka hellät suudelmat riittävät.
Odota ja ole varma itsestäsi..
hauskoja treffejä!- Riskialtista
En missään nimessä menisi toisen kotiin viettämään iltaa, jos olisin varma etten halua harrastaa seksiä. Takuulla toinen osapuoli on suunnitellut sellaista ja olettaa toisenkin haluavan. En ehkä menisi sittenkään, vaikka olisi etukäteen sovittu, ettei seksiä ole, koska toinen voi silti yrittää ja siitä jää paha maku molemmille. En nyt tarkoita, että ketään voisi velvoittaa harrastamaan seksiä vain siksi että on tullut toisen kotiin, mutta miksi tupata sinne toppuuttelemaan, kun muuallakin voi tavata.
- fdadgadgf
Riskialtista kirjoitti:
En missään nimessä menisi toisen kotiin viettämään iltaa, jos olisin varma etten halua harrastaa seksiä. Takuulla toinen osapuoli on suunnitellut sellaista ja olettaa toisenkin haluavan. En ehkä menisi sittenkään, vaikka olisi etukäteen sovittu, ettei seksiä ole, koska toinen voi silti yrittää ja siitä jää paha maku molemmille. En nyt tarkoita, että ketään voisi velvoittaa harrastamaan seksiä vain siksi että on tullut toisen kotiin, mutta miksi tupata sinne toppuuttelemaan, kun muuallakin voi tavata.
Ilmeisesti kaikki miehet eivät ajattele samalla tavalla! Leffailta oli ihana ja leffan jälkeen juttelimme vielä puoli yötä hänen luonaan. Vähän suutelua, mutta mies ei edes tehnyt aloitetta mihinkään suurempaan. Sain sellaisen fiiliksen, että mies on jotekin aistinut sen, että mun kanssa täytyy ottaa rauhassa, vaikken sitä missään vaiheessa ennen treffejä tehnytkään selväksi hänelle.
Oikeastaan en tiedä, kuinka rauhassa haluan enää itsekään ottaa, oletettavasti it's my call koska asiat alkaa edistyä :) - 11+8
fdadgadgf kirjoitti:
Ilmeisesti kaikki miehet eivät ajattele samalla tavalla! Leffailta oli ihana ja leffan jälkeen juttelimme vielä puoli yötä hänen luonaan. Vähän suutelua, mutta mies ei edes tehnyt aloitetta mihinkään suurempaan. Sain sellaisen fiiliksen, että mies on jotekin aistinut sen, että mun kanssa täytyy ottaa rauhassa, vaikken sitä missään vaiheessa ennen treffejä tehnytkään selväksi hänelle.
Oikeastaan en tiedä, kuinka rauhassa haluan enää itsekään ottaa, oletettavasti it's my call koska asiat alkaa edistyä :)että nyt kävi noin. En kuitenkaan suosittelisi yhdellekään naiselle menemistä miehen kotiin toisilla treffeillä ellei halua seksiä.
Se että mies ylipäänsä kutsuu naisen kotiinsa osoittaa jo melkoista laiskuutta ja itsekkyyttä. Mutta hän on päässyt päämääräänsä; seuraavallakaan kerralla hänen ei tarvitse liikahtaakaan kotoaan ja sinä olet valmis seksiin hänen kanssaan. Mikä sen mukavampaa kuin "kotiinkuljetus". - fdadgadgf
11+8 kirjoitti:
että nyt kävi noin. En kuitenkaan suosittelisi yhdellekään naiselle menemistä miehen kotiin toisilla treffeillä ellei halua seksiä.
Se että mies ylipäänsä kutsuu naisen kotiinsa osoittaa jo melkoista laiskuutta ja itsekkyyttä. Mutta hän on päässyt päämääräänsä; seuraavallakaan kerralla hänen ei tarvitse liikahtaakaan kotoaan ja sinä olet valmis seksiin hänen kanssaan. Mikä sen mukavampaa kuin "kotiinkuljetus".Miksi täytyy olla noin kyyninen? Oletko tietoinen, että joskus miehetkin ihastuvat eivätkä ole aina pelkän seksin perässä? En sitä paitsi tarkoittanut hyppääväni automaattisesti seuraavilla treffeillä sänkyyn miehen kanssa, vaan että näyttäisi siltä, että mies on heittänyt pallon minulle ja hänelle on ok edetä tahtiin, joka minulle sopii. Onnistuneiden treffien ja pitkien keskusteluiden jälkeen tuntuu siltä, että ihastus on molemminpuolista :)
Hassua, että kun valtaosa suomalaisista harrastaa irtosuhteita, tulee joku moralisoimaan sitä, etten pidä mahdottomana että tilanne saattaa edetä seksiin saakka miehen kanssa, jota tapailen, ja johon olen oikeasti ihastunut. Seuraavat treffit on muuten buukattu kauden ensimmäiseen lätkämatsiin, joten ei tässä nyt ihan kotiinkuljetuksena kuitenkaan tulla. (Eikä lätkämatsi ole todellakaan miehen "itsekäs" idea, kuten edellinen kirjoittaja saattaisi kommentoida, vaan satumme molemmat seuraamaan jääkiekkoa ja kannustamaan vieläpä samaa joukkuettakin.) - tyttölaps
fdadgadgf kirjoitti:
Miksi täytyy olla noin kyyninen? Oletko tietoinen, että joskus miehetkin ihastuvat eivätkä ole aina pelkän seksin perässä? En sitä paitsi tarkoittanut hyppääväni automaattisesti seuraavilla treffeillä sänkyyn miehen kanssa, vaan että näyttäisi siltä, että mies on heittänyt pallon minulle ja hänelle on ok edetä tahtiin, joka minulle sopii. Onnistuneiden treffien ja pitkien keskusteluiden jälkeen tuntuu siltä, että ihastus on molemminpuolista :)
Hassua, että kun valtaosa suomalaisista harrastaa irtosuhteita, tulee joku moralisoimaan sitä, etten pidä mahdottomana että tilanne saattaa edetä seksiin saakka miehen kanssa, jota tapailen, ja johon olen oikeasti ihastunut. Seuraavat treffit on muuten buukattu kauden ensimmäiseen lätkämatsiin, joten ei tässä nyt ihan kotiinkuljetuksena kuitenkaan tulla. (Eikä lätkämatsi ole todellakaan miehen "itsekäs" idea, kuten edellinen kirjoittaja saattaisi kommentoida, vaan satumme molemmat seuraamaan jääkiekkoa ja kannustamaan vieläpä samaa joukkuettakin.)Tsemppiä, tarinasi kuulostaa mahtavalta! Itse pyysin mielitiettyäni toisella näkemiskerralla kotiin, eikä ollut yhtään kiusallista. Eikä itselläni ollut mitään takaa ajatuksia. Asiaan voi vaikuttaa se että viihdyn kovasti kotona ja kiireiden vuoksi se oli sillähetkellä "paras" vaihtoehto vrt. hummailu kaupungilla tms.. Kumpa pääsisin lätkämatsiin myös oman "kaveruuteni" kanssa. Avvv... Harmi tätä työn määrää joka hidastaa meidän näkemisiä
- Kell' onni on
fdadgadgf kirjoitti:
Miksi täytyy olla noin kyyninen? Oletko tietoinen, että joskus miehetkin ihastuvat eivätkä ole aina pelkän seksin perässä? En sitä paitsi tarkoittanut hyppääväni automaattisesti seuraavilla treffeillä sänkyyn miehen kanssa, vaan että näyttäisi siltä, että mies on heittänyt pallon minulle ja hänelle on ok edetä tahtiin, joka minulle sopii. Onnistuneiden treffien ja pitkien keskusteluiden jälkeen tuntuu siltä, että ihastus on molemminpuolista :)
Hassua, että kun valtaosa suomalaisista harrastaa irtosuhteita, tulee joku moralisoimaan sitä, etten pidä mahdottomana että tilanne saattaa edetä seksiin saakka miehen kanssa, jota tapailen, ja johon olen oikeasti ihastunut. Seuraavat treffit on muuten buukattu kauden ensimmäiseen lätkämatsiin, joten ei tässä nyt ihan kotiinkuljetuksena kuitenkaan tulla. (Eikä lätkämatsi ole todellakaan miehen "itsekäs" idea, kuten edellinen kirjoittaja saattaisi kommentoida, vaan satumme molemmat seuraamaan jääkiekkoa ja kannustamaan vieläpä samaa joukkuettakin.)ja vaikuttaa, että olet kohdannut fiksun kaverin, joka haluaa edetä kanssasi ensin tutustumalla sinuun eikä heti ole vonkumassa seksiä.
Tällaisiakin miehiä onneksi vielä tänään löytyy, kun niitä toisenlaisia tapauksia löytyy liikaakin.
Tsemppiä teidän seurustelulle ja onnea:)
- leffaillat <3
Itse olen uskaltautunut kaksi kertaa menemään jo ensimmäisillä treffeillä leffaa katselemaan miehen sohvalle, ja molemmat kerrat sujuivat mallikkaasti, tietysti ennen kuin miehen luokse edes päädyimme, olimme jo jutelleet useamman tunnin ihmisten ilmoilla. Kyllähän siinä kädestä pideltiin ja kainalokkain istuttiin mutta ei mitään kähmintäyrityksiä ollut kumpaisellakaan kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516923Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414614HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972637- 1351928
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321559Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3951504- 141379
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki171034mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k91002