...miehet siis.
"Mä olen läski, ruma ja huonokuntonen. Silti vaadin itselleni kaunista ja upeavartaloista naista."
"Mä olen paneskellut ties kuinka monen sadan naisen kanssa. Silti vaadin naisen olevan neitsyt/ vähän kokenut tai nainen on huora."
Voiko mikään maailmassa olla naurettavampaa ajattelua ?
Ei näin. Jos haluat hoikan naisen, katso ensin, että olet itse kanssa hyvännäköinen. Jos haluat kokemattoman naisen, niin silloin on syytä pitää myös se oma käytös kurissa.
Jos et pysty harjoittamaan itsekuria, niin ei sitä silloin ole oikeutta vaatia naiseltakaan.
(Mistähän muuten johtuu, että ne ihmiset, jotka kaikkein innokkaimpina ovat asettamassa -Yeleensä hyvin tiukkapipoisia- vaatimuksia sille tulevalle kumppanille, ovat yleensä niitä, joilla on itsellään kaikkein vähiten annettavaa parisuhteessa.)
Ihanan tekopyhiä...
11
225
Vastaukset
- -
Toisaalta olet oikeassa, toisaalta et taida tietää mitään siitä, miten tuolla "ulkona" käytännössä toimitaan ja miten asiat menevät...
Oppia ikä kaikki.- ...........
Lääkkeet ottamatta!
Ulkona hyvännäköinen saa hyvännäköisen.
- ..........
Miksi hoikkaa naista varten pitäisi olla hyvännäköinen? Eihän hoikkuuteen vaadita muuta, kuin ettei änge niitä muffinseja jatkuvasti suuhunsa...
Hoikan naisen miehinen vastakohta on normaalivartaloinen mies, ei mikään makaroonikäsi, muttei todellakaan mikään salikävijäkään. - ajattelua
pisteet siitä.
- 40 pillun mies
olen nainut noin 40 naisen kanssa (kaikki ovat olleet käytettyjä) enkä voisi kyllä kuvitellakaan seurustelevani jonkun toisen miehen nussiman huoran kanssa.
Ei siinä mitään tekopyhää ole, voihan 160cm nainenkin usein haluta että mies on häntä pitempi. Sekin on täysin luonnollista.
Naiset vaan luulevat nykyään, lutkat rumiluksetkin, että heillä olisi kaikki valtikortit käsissä (nuorella kauniilla neitsyt-naisella onkin).- tasapeli on ok
"olen nainut noin 40 naisen kanssa (kaikki ovat olleet käytettyjä)"
Näinhän se pitää mennäkin. Ottakaa opiksi muutkin. Käytetty kierokanki pysyttelee jakorasioiden parissa ja se kokematon kokemattomien kanssa. - niinpä juu
Miksi kukaan itseään kunnioittava neitsytnainen haluaisi tuollaisen huoripukin ? Tuollainen mies tuskin on uskollinen parisuhteessakaan, kun ei sinkkunakaan kykene olemaan ilman useita naisia.
- Yöäk !
Herran pieksut sentään että muolima jaksaa kantaa kaikki sairaat pipipäät päällänsä.
- AAAATEEÄMMÄ
Olenko siis kokemattomana, hoikkana ja suloisena oikeutettu saamaan kokemattoman, hoikan ja suloisen tyttöystävän? Hiphei.
- 15+17
tää on tää asian ydin tässä suhteessa.
Tää 40 p*llun mies on tosi huvittava, käytetty tapaus. Yksin jää. Mut annetaan sen huutaa täällä atmen seurassa nää vuosikaudet nimimerkkiä vaihdellen, harrastushan se on tuokin.
Eikä tällainen marisija kuin atm tai huoripukki täällä palstoilla edes ole sopiva suhteeseen, varsinkaan kokemattoman naisen kanssa, naiselle kun jää todella huono kuva parisuhteista ja seksistä jos tuollaisen matkaan lähtee. Ja sitten naisen kyllästyessä ja lähtiessä paremman matkaan, nainen on "käytetty" kun se on päästänyt sen pas*an päälleen ähisemään(atm..), palstan sanastoa käyttäen :D
Säästäkää naiset kaltaisiltanne, alkakaa harrastamaan jotain muuta kuin naisten piiritystä! - ............
Kukaan muu ei vaadi neitsytnaista kun joku dii daa provoija tällä sivulla.
Toiseksi kukaan ei valikoi naista ulkonäön perusteella kuin samainen ville-dii-daa.
Ymmärtäis vaan olla käyttämättä mun nimimerkkiä, tuota pisteviivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591