Voihki väärää nimeä sängyssä - surmattiin

"09.09.2010 09:41

Brittimies surmasi seksikumppaninsa, kun tämä huusi toisen miehen nimeä sängyssä kesken rakastelun.

Joanne Kitchen, 41, rakasteli miesystävänsä Gary Higgsin, 44, kanssa omassa sängyssään viime huhtikuussa. Kesken kaiken nainen huusi: Kovempaa Chris!

Higgs tunnusti myöhemmin oikeudessa kaiken. Hän sanoi suuttuneensa niin, että haki alakerrasta keittiöveitsen ja puukotti naista. Varsinainen surmateko tapahtui sen jälkeen sähköjohdolla kuristamalla.

Mies tuomittiin elinkautiseen vankeuteen.

Pari oli tavannut Facebookin kautta viime vuonna. Kumpikin lopetti ensitapaamisen jälkeen aiemman suhteensa. Yhteen muuttaneella pariskunnalla meni läheisten mukaan muuten hyvin, mutta heillä oli taloudellisia vaikeuksia"

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2248463

32

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scale

paha vika prosessoida asioitaan lörpöttelemällä liikaa, se saattaa kostautua.

• mun virallista nimeä mitä kukaan ei normaalisti käytä, pakko oli lopettaa liike ja sanoa voisitko hokea mielummin mun kutsumanimeä koska tuntuu siltä et huokailet jonkun muun miehen nimeä.
        en siis tappanut exääni :) sinäs näitte kui lempee olen

• scale
        monte24 kirjoitti:

mun virallista nimeä mitä kukaan ei normaalisti käytä, pakko oli lopettaa liike ja sanoa voisitko hokea mielummin mun kutsumanimeä koska tuntuu siltä et huokailet jonkun muun miehen nimeä.

Se on muuten omalla tavallaan kiihottavaa, jos nainen pitää ääntä, mutta jos on sellaisessa paikassa, jossa se ei olisi suotavaa, niin mua ainakin häirittee se helvetisiti ja tekisi mieli karjasta, että pidä nyt vittu pienempää ääntä. Noloja kokemuksia ko. tilanteesta.

• scale kirjoitti:

Se on muuten omalla tavallaan kiihottavaa, jos nainen pitää ääntä, mutta jos on sellaisessa paikassa, jossa se ei olisi suotavaa, niin mua ainakin häirittee se helvetisiti ja tekisi mieli karjasta, että pidä nyt vittu pienempää ääntä. Noloja kokemuksia ko. tilanteesta.

KU TOINEN HUOKAA OOOH ROBERT OOH ROBERT, KUKA VITUN ROBERT SAATANA.
        MUA ON PENNUSTA ASTI KUTSUTTU ROOPEKSI JA SAATANA SITÄ SAA JOPA PRESSA KÄYTTÄÄ TAI TULEE TULENRAPINAT.
        JA MUN NÄPPIS MEINAS HAJOTA TÄHÄN VASTAUKSEEN, AAARRGGHHHT

• scale kirjoitti:

aloin miettimään liian tarkkaan 25 vuoden takaisia juttuja :(

• monte24 kirjoitti:

KU TOINEN HUOKAA OOOH ROBERT OOH ROBERT, KUKA VITUN ROBERT SAATANA.
        MUA ON PENNUSTA ASTI KUTSUTTU ROOPEKSI JA SAATANA SITÄ SAA JOPA PRESSA KÄYTTÄÄ TAI TULEE TULENRAPINAT.
        JA MUN NÄPPIS MEINAS HAJOTA TÄHÄN VASTAUKSEEN, AAARRGGHHHT

siis onhan se jotenkin niinku rytmikästä sanoa: "Ooh RooBERT; ooh RoooBERT..."
        - "Roope" jää tossa tapauksessa kyllä vähän kesken ;))

* makustelee * ;D

• scale
        monte24 kirjoitti:

aloin miettimään liian tarkkaan 25 vuoden takaisia juttuja :(

mä meinasin kyllä sellaista normaalia ulvontaa ja huokailua, en niinkään mitään nimen hokemista. Kukaan ei ole koskaan mulle ainakaan mun, tai kenenkään muun nimeä hokenut.

• xena-183 kirjoitti:

siis onhan se jotenkin niinku rytmikästä sanoa: "Ooh RooBERT; ooh RoooBERT..."
        - "Roope" jää tossa tapauksessa kyllä vähän kesken ;))

* makustelee * ;D

sie osasit lohduttaa miuta oikein, nyt tuli hyvä mieli

• monte24 kirjoitti:

sie osasit lohduttaa miuta oikein, nyt tuli hyvä mieli

Any time ;)

• MÖRDANNUT::.!!%#?+!1
        monte24 kirjoitti:

mun virallista nimeä mitä kukaan ei normaalisti käytä, pakko oli lopettaa liike ja sanoa voisitko hokea mielummin mun kutsumanimeä koska tuntuu siltä et huokailet jonkun muun miehen nimeä.

.

ketään julistetaan Palstan Suureksi Humaaniksi

.

• scale kirjoitti:

saavatkaan sellaisen älämölön aikaan.. mua alkais miehenä varmaan naurattaan ja kaikki menis pilalle.

• MÖRDANNUT::.!!%#?+!1 kirjoitti:

.

ketään julistetaan Palstan Suureksi Humaaniksi

.

ja jos rehellisiä ollaan niin olen sen kyllä ansainnut

• Kaikkia selityksiä sitä oikeudessa keksitäänkin.

• hitto,

entä jos multa lipsahtaa että: "Voi jeesus! miten ihanaaaah!!

Kuis sitte hymyillään : )

• mexicossa on paljon tuon nimisiä kavereita

• monte24 kirjoitti:

mexicossa on paljon tuon nimisiä kavereita

rikospoliisi alkaa tutkimaan "nekrofilia" (kuolleen kanssa seksiä) tapausta

• ;-)

Ahmatti, Ah Matti, Aaah Matti

• BlueNightSatin

sähäkkä kaveri :) Tsääh..

• erixdf
    • vänksy

En seksin aikana oo, mut unissani oon huokaillut toisen miehen nimeä..

Olen hengissä yhä edelleen :D

• kirpela

pahempaa ihan heti keksi; paitti rysän päältä kiinni.

• fionatar34

Olipas sairas mies.
      Sehän on aivan luonnollista että nimet lipsahtaa, kun ollaan oltu pitkään yhdessä.
      Minullakin lipsahtelee koiran/koirien ja miesten nimet välistä arkiaskareissa, ei sängyssä.
      Onhan se tietty noloa, kun kutsun koiran nimellä syömään miestä.

• ei sängyssä mut muuten

• fionatar34
        monte24 kirjoitti:

ei sängyssä mut muuten

Pääasia on se että, tarjonta ja tarjoilu vastaa alkuperäistä nimeä.

• tonou

Jos mä olisin nainen niin mä olisin mykkä.

• rapiskarpalo

Sekstailee saman nimisten kanssa. Miun ukon nimi on sama kuin miun yhden eksän...elikkäs en kamalan pitkälle ole päässyt mitä tulee suhteessa miehiin ja toisaalta niin yleinen nimi suomessa et vois helposti vaikka tatskaa nimen kehoon...

Niin ja ihan sattumaa et saman niminen, vaikka aluksi meinasin olla edes yrittämättä nimen vuoksi, mutta aattelin sitten et pelkästään nimi ei voi olla syy heivata ihmistä tutustuakseen paremmin... :)

• ovelaniilo

Kutsun lähes pelkästään "hellittelynimillä". Ei haittaa, jos välillä hiukka sekoaa :)

• ovelaniilo kirjoitti:

Kutsun lähes pelkästään "hellittelynimillä". Ei haittaa, jos välillä hiukka sekoaa :)

paskamaha hellyttelynimeä. en tiedä olisko toiminut eroottisissa leikeissä vai olisko tunnelma mun puolelta lopahtanut.

• Pyykkilautavatsa
        monte24 kirjoitti:

paskamaha hellyttelynimeä. en tiedä olisko toiminut eroottisissa leikeissä vai olisko tunnelma mun puolelta lopahtanut.

Mutta mitäs tollaisesta välittää. Paskamaha (kaljamaha) on monella miehellä. kullinsa kun näkee jottei maha ole tiellä, niin se on sitten ok.

• Pyykkilautavatsa kirjoitti:

Mutta mitäs tollaisesta välittää. Paskamaha (kaljamaha) on monella miehellä. kullinsa kun näkee jottei maha ole tiellä, niin se on sitten ok.

silloin, ei nyt pyykkilautaakaan ollut mut ei myöskään pömppömahaa.
        vaik nyt olen hiukka läski niin siltikään mul ei kovin isoa pömppömahaa ole joll en pinnistä

• tonou

Tämä on just sitä mitä en voi netissä sulattaa: treffailu. Facebook on rajattu tuttuihin ja tutun tuttuihin. Mitään muuta ei pääse ohi luikertelemaan.

• tapa sika

Tässä se taas nähdään. Miehet ovat pelkkiä sairaita barbaarisia sikoja.

Ihan sama oliko nimen lipsauttaminen pelkkä harmiton ajatusvirhe vai paljastava merkki pettämisestä. Mies ei edes vaivaudu puhumaan asiasta. Ehei, tosimies juoksee puukon luo ja tappaa naisen.

Juuri näinhän miehet ajattelevat. Naiset ovat teille pelkkää oamisuutta ja karjaa jonka saa tappaa pienimmästäkin mielipahasta. Mitä väliä sillä, että nainen on ihminen, jolla on tunteet ja oma elämänsä, ehkä lapsia, varmasti monia ihmisiä jotka välittävät.
      Mies omistaa naisen ja tekee tälle mita haluaa ja netissä muut miehet taputtavat ihastuksissaan käsiään!

Kun joku nainen sitten tuo tämän esiin, hänet leimataan hirviöksi ja hulluksi ja samat miehet, jotka naureskelivat naisen murhaamiselle ovat kertomassa kuinka inhimillisiä ja yksilöllisiä miehet ovatkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4766
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1615
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1409
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      25
      1342
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      147
      1101
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    10. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      932
    Aihe