Kellään bmi yli40`?Aloitatteko laihdutusta tai oletteko saaneet laihdutettua paljon painostanne?Itsellä ois tavoitteena 50kg.Tosin pienin askelin yritän edetä:15kg,20kg jne...
Mikä dieetti olisi sellainen hyvä ja nopeita tuloksia tuottava?Enkä siis usko pika/ihmedieetteihin pitkäkestoisesti vaan ihan starttina ja että intoa tulisi jatkaa pudotusta.Onko Allevon keitto/patukka dieetit toimivia??
50%painosta pois!!
11
1207
Vastaukset
- Nutrianne
Nutraamisella laihtuu nopeasti. Nutrifast, nuttrilet, allevo, naturdiet... Ja suositellaan just kovasti ylipainoisille.
Itse olen nyt kahdeksatta viikkoa nutrifastilla ja 11 kg laihtunut. Vielä noin 20 kg laihdutettavaa.
Olenkin kirjoitellut omaa edistymistäni "nutrifast" ketjussa.- Maria80Hki---
Aika vähän jos 11kg lähtenyt vain 8 viikossa. Oikea oppisesti kun homman tekee esim. nutriletilla niin pienempikin ihminen laihtuu sen 20 kg vähintään 10 viikossa. Itellä paino tippu tuossa 8 viikossa jo sen 20kg vaikka en maailman läskein edes ole...
- Nutrianne
Maria80Hki--- kirjoitti:
Aika vähän jos 11kg lähtenyt vain 8 viikossa. Oikea oppisesti kun homman tekee esim. nutriletilla niin pienempikin ihminen laihtuu sen 20 kg vähintään 10 viikossa. Itellä paino tippu tuossa 8 viikossa jo sen 20kg vaikka en maailman läskein edes ole...
Maria80Hki: minustakin tuo 11 kg 8 viikossa on aika vähän... Olen lukenut muiden onnistumisia ja paljon enempi ovat minunki kokoiset laihtuneet tuossa ajassa. Paljonko sinulla oli aloittaessa paino indeksi? minulla oli 33. Ihan oikea oppisesti aluksi täys nutrasin. Nykyisin menee leipää ja jotain pientä siinä sivussa....
- m1956-180-110
Maria80Hki--- kirjoitti:
Kuulemma ihminen laihtuu n. 1,5 kg / viikko ja kaikki muu suurempi on nestepoistumaa. Siis n. 12 kg olisi mahdollista polttaa läskiä 8 viikossa.
- -10kg tähtäimessä
Vannon ihan täysin kiloklubin sekä kebentäjien nimiin... kiloklubi on ilmainen ohjelma netissä johon merkataan ruuat ja liikunnat... Itse olen ollut keventäjissä 2 viikkoa ja painosta lähtenyt yli 2 kiloa... Toiset kehuvat myös alleja. Niiden syömisen lisäksi terveellinen ruokavalio ja liikunta tietysti... Onnea laihdutukseen!!
- Maria80Hki-----
Nutrianna: En muista paljon painoindeksi oli enkä jaksa käydä laskemassa mutta painoin 91kg alottaessa ja tuossa 8viikossa tippui se 20kg ja kaikenkaikkiaan olin 16 viikkoa ja tippui 36kg eli nyt painan 55kg
Ja siis onhan tuokin nyt hyvä tuo 11kg eihän se vähän ole mutta jokanen ketä tunnen ketkä täl dieetil on ollut tai muilla vastaavilla keitoilla on sen 20kg saanut vähintään 10 viikossa pois. Yks tuttu oli joka laihtui "vain" 17kg 10 viikon aikana ja mietittiin johtuiko se siitä ku söi purkkaa paljon ettei henki haisis :)
Join siis kahvin mustana ja vain ne keitot ja vain vichyä dieetin aikana join. Liikkunut en yhtään sen enempää ku muutenkaan eli en yhtään muuta ku kotitöitä tehden :) - pulska pirkko
Maria80Hki----- kirjoitti:
Nutrianna: En muista paljon painoindeksi oli enkä jaksa käydä laskemassa mutta painoin 91kg alottaessa ja tuossa 8viikossa tippui se 20kg ja kaikenkaikkiaan olin 16 viikkoa ja tippui 36kg eli nyt painan 55kg
Ja siis onhan tuokin nyt hyvä tuo 11kg eihän se vähän ole mutta jokanen ketä tunnen ketkä täl dieetil on ollut tai muilla vastaavilla keitoilla on sen 20kg saanut vähintään 10 viikossa pois. Yks tuttu oli joka laihtui "vain" 17kg 10 viikon aikana ja mietittiin johtuiko se siitä ku söi purkkaa paljon ettei henki haisis :)
Join siis kahvin mustana ja vain ne keitot ja vain vichyä dieetin aikana join. Liikkunut en yhtään sen enempää ku muutenkaan eli en yhtään muuta ku kotitöitä tehden :)minulla painoindeksi yli 40 ja kaikkee olevinaan kokeillut...ja toivoton tapaus siis....kävelin lääkäriin ja sovimme että aloitan nutrilett kuurin 11 viikkoa... hieman heikko olo on ollut ja pahin ongelma on että sopat on niin pahan makusia onko muilla merkeillä parempia???? lääkäri kyllä sanoi että tämä nutrilett olisi tutkituin......nyt on vain pakko jaksaa muuten ei tule mitään..sisulla ajon vetää...
- Pullero_24
Painoindeksini on 43. Eilen aloitin laihdutusprosessin. Ajattelin juoda pääosin Naturdiet-pirtelöitä. Lähtöpainoni on mukavat 138,5 kg. Kaipaisin vinkkejä siitä, että mitä ruukaatte syödä naturdietin lisäksi (siis kasvikset, kahvi, tee...) ja miten paljon. Ja vähennättekö sitten pirtelöiden määrää? Syöttekö vitamiineja lisäksi? Itse syön multivitamiinivalmistetta, mutta olen miettinyt pitäisikö ruveta syömään esim. kalkkitabletteja ja omega3-tabletteja...
- mässyttelijä
Itselläni lähti Atkinsin dieetillä 4 kiloa ensimmäisellä viikolla, 2 toisella.
Eli tehokasta painonpudotusta, jolla saa hyvän spurtin pysyvälle elämäntapamuutokselle. Kahta viikkoa pitempään en kuitenkaan olisi Atkins-dieetillä kestänyt, on se vain niin yksipuolinen kuitenkin. Sen jälkeen taas aloin ihan selkeästi laskea kaloreita, aloitin 1200 kcal:in dieetin ja sillä kilot lähti.
Nutrilettia ym. tehodieetti VLCD-juttuja en itse suosittelisi, tosin se on makuasia. Olen kokeillut ja on se niin kituliasta elämää, että sen jälkeen saattaa hyvin "repsahtaa" ja pitää järkyttävän syömisriehan sen päätteeksi - eli kadonneet kilot tulevat säpäkkään takaisin! Kun mahalaukku on suuri, kuten monella ylipainoisella on, niin on tosi vaikeaa saada se tuntumaan täydeltä näillä tällaisilla.. ja siitä tulee nälkä, heikotus --> repsahdus!
Suosittelen siis jotain reipasta ohjelmaa heti alkuun, jolla saat motivaatiota, eli kilot katoamaan. Sitten sen jälkeen joku painostasi riippuva dieetti, esim. se 1200 kcalin tai jopa 1500, jos siis olet hyvin ylipainoinen. Auttaa, kun pidät ruokapäiväkirjaa, PIDÄ SITÄ, oikeasti, joka päivä! Niin huomaat mitä syöt.
Niin, itselläni siis oli BMI yli 40.. - lknfKqf-lk
Hei, olette siis käyttäneet 5 päivän starttipakettia vai ostaneet niitä pusseja (onko se nyt kolmelle päivälle ja 20e)??
- liian paksu perhonen
Terve, olen aloittanut pari viikkoa sitten sairaalan ENE-dieettiryhmässä, käytämme noita pusseja, vain ja pelkästään pusseja ja tiettyjä vihanneksia niiden lisäksi. Niitä pusseja PITÄÄ syödä se määrä mitä paketissa lukee. Vähentämällä niiden määrää elimistö ei saa tarpeeksi proteiinia ja hivenaineita. Aloitin Nutriletillä ja jatkoin sitten Easy dietin tuotteilla. Nyt kaksi viikkoa takana ja paino tippunut reilu 8 kg. Easy dietin tuotteet ovat aika hyviä, tosin ns. suolaiset ovat minun makuuni kovin suolaisia, olenkin pilkkonut joukkoon kurkkua ja paprikaa sekä sipulia. Juoda pitää paljon, 2-3 l päivässä.
Vielä olisi 8 viikkoa jäljellä, sisua se kysyy vaan sitähän meissä on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344051Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481486Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821244Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831015Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301011Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34953- 62949
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56785