Mistähän johtuu että meni yli puolivuotta irtisanomisista ennenkuin on taas työpaikkoja alkanut olla vapaana..? Mistähän moinen johtuu..? Ettei vaan asiaan liity se että jos irtisanomisista on alle 6kk, työnantaja on velvollinen otamaan irtisanottu takaisin duuniin.. Eli jnäitä tyhjäntoimittajia, joojomiehiä, vahdittavia lusmuja ei halutakkaan ottaa töihin.. Vaan ennemmin motivoitunutta, puolalaista työvoimaa.
ompa kumma
4
188
Vastaukset
- ay-tollo
MIstä johtuu, että puolivuotta (6kk) sitten irtisanottiin porukkaa ja nyt kuitenkin taas tarvitaan heitä??? Mikä siihen mahtaa olla syynä??? Onko tämä tapa kiertää uudelleen palkkausmääräyksiä/lakia????? Miksi rehellisten yrittäjien pitää turvautua moisiin kiertoteihin??? Eikö kantti riitä sanomaan niin kuin asia on ja seisomaan päätösten takana???
Meillä on monenlaisia ihmisiä meistä kukaan ei ole toisen mokkasiineissa kulkenut! Yksikään meistä ei voi sanoa millainen ihminen olisi jonkun toisen paikalla, hänen elämänsä eväillä ja ehdoilla niin yrittäjänä kuin duunarinakaan. Puolalaisia pitää palkata KUN he ovat halvempia ja RIIPPUVAISEMPIA työnantajastaan! Puolalaiset ovat vähemmän TASA-ARVOISIA, kuin suomaliset työntekijät ja tämä hiertää, ei uskalleta luottaa suomalaiseen duunariin, hänen lojaaliuteensa, osaamiseensa, sitoutumiseensa.
Jos kaiken MITTARINA on RAHA €€€€€€€€€€:rot niin silloin IHMISET, yrittäjät ja DUUNARIT SITOUTUVAT RAHAAN ja raha ei ole KENENKÄÄN puolella, raha ei sitoudu mihinkään eikä keneenkään!! Puolin ja toisin! - 3x9
Joku pitkäaikaistyötön soperteli:
"...meni yli puolivuotta irtisanomisista ennenkuin on taas työpaikkoja alkanut olla vapaana..."
Mainitse pari firmaa jotka toimivat kuvaamallasi tavalla. - Sansibaar
Putsaus tapahtui lailisella tavalla, eikä saksalaisen tapaan.
Kuin ei ole moraalia laittomilla lakoilla, niin luulen että moni näistä on siinä ei saanneiden joukossa.
Oikein muita kohtaan jotka yrittää ylläpitää työnssä.
Jotkut sanno >> orjija >> orja ostettiin eikä voinnut ilman kuoleman uhkaa siirtyä muualle.
Nyt on työvoima liikkuvaa, ja uutta on että työpaikatkin liikkuu/siirtyy.
Enemmän orjija ovat yksityiyrittäjät joka näyttää olevan jokaisten hampaissa.
Kokemus puolalaisista: ovat enemmän työmiehiä kuin suomalaiset ja puolella palkalla.
Se on tulevaa globaalisuutta.- ay-tollo
Tulevaa globaalisuutta on myös se, että kun puolaiset työläisesi TAJUAVAT tekevänsä 1/2 palkalla töitä ja olet haalinut heitä ahneuksissasi töihin 2 x suomalaisten työläisten määrän niin olet:KUSESSA!!!!
Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Sansibaar, paljon onnea vaan!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483