Eli mitä tuommonen kitaranuppi tekee? Soiko se ilman erillistä kaijutinta?
Ja mikä niissä maksaa,kun näyttävät olevan yleensä kalliimpia kun combot ja muut?
Entäs voiko nupin liittää tavalliseen comboon?Ja jos nii miten? Ite omistan Marsun MG100DFX vahvistimen joka muuten ihan hyvä, mutta särö onki sitte rupunen.
Oon miettiny sellasen nupin ostoa jossa ois kunnon säröt ja liittää sitte tohon Marsuun se koska siinähän on kaijutinta ja kaappia ihan nokon.
Onko tuossa ideassa mitään järkee?
Kitaranuppi?
tahtoo trashsärön..
1
3282
Vastaukset
- ....
Kitaranupissa on pelkkä vahvistin, tarvitset siihen siis erillisen kaiuttimen. Periaatteessa on mahdollista irrottaa kombossasi sen vahvistinosasta kaiuttimelle menevä piuha ja kytkeä kaiutin erillisen nupin perään, mutta jos kombo on vain "ihan hyvä" eikä sen kaiutin ole mielestäsi loistava, kannattanee myydä se kokonaisena ja ostaa tilalle nuppi kaappi.
Säröpedaali ennen vahvistinta voisi myös auttaa, en tiedä oletko tätä jo kokeillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749