mitäs kivaa teillä tänään on mielessä????
heissan rakkaat palstalaiset!
16
192
Vastaukset
- BlueNightSatin
jahka mussukka tulee kottiin, niin sitten sapuskan tekoo yhressä ja sitten katotaan mitä keksitään :) Entäs sulla?
- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
renttuelämää lähren viettämään öiseen karjalaan
baariin siis :) Nokun kerta meinaat olla pahisten pahis ja juoda kuiteki enemmän, kun janottaa, niin juo samalla munkin puolesta..ja hauskaa iltaa sitten vaan :)
BlueNightSatin kirjoitti:
baariin siis :) Nokun kerta meinaat olla pahisten pahis ja juoda kuiteki enemmän, kun janottaa, niin juo samalla munkin puolesta..ja hauskaa iltaa sitten vaan :)
krapulaan, menee hohto jos ei muista mitään ja vielä saa pahan olon
- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
vaara siinä juomisessa piilee :( Mu nyt tarttee häippäst illanköllyköitä!
monte24 kirjoitti:
ei ihminen juo itseään krapulaan, vaan humalaan.
Tunsin aikoinaan henkilön, jolle riitti pullo keskiolutta, ei mennyt huppeliin ja silti aamulla armoton krapula neitokaisella. Puolesta pullosta ei hänelle tullut krapulaa.
- kirpela
niska :D ja satoja kilsoja autossa :)
- kirpela
monte24 kirjoitti:
tarviit niin kuin minäkin huomasin ku mainitsit
vain kesken. Niin kauan olikin nautinnollista, ja lisä kelpaisi aina näille känkkishartioille.
kirpela kirjoitti:
vain kesken. Niin kauan olikin nautinnollista, ja lisä kelpaisi aina näille känkkishartioille.
ja säkkihanskat, kuulemma säkin hakkaaminen pitää hartiat ja niska terveenä
- kirpela
monte24 kirjoitti:
ja säkkihanskat, kuulemma säkin hakkaaminen pitää hartiat ja niska terveenä
miettiny sitä murkkujenkin takia, saisivat purkaa angstejaan, mut mun on nivelet niin sököt, ettei niillä enää taideta paiskia säkkiäkään :(
kirpela kirjoitti:
miettiny sitä murkkujenkin takia, saisivat purkaa angstejaan, mut mun on nivelet niin sököt, ettei niillä enää taideta paiskia säkkiäkään :(
se vahvistaa sun nivelet
- kirpela
monte24 kirjoitti:
se vahvistaa sun nivelet
jo, kuten hivenetkin. Tää on vaan sieltä tää tauti, mut kipuunkin tottuu ihme kyllä.
kirpela kirjoitti:
jo, kuten hivenetkin. Tää on vaan sieltä tää tauti, mut kipuunkin tottuu ihme kyllä.
turhauttaa ku ei voi auttaa :(
- kirpela
monte24 kirjoitti:
turhauttaa ku ei voi auttaa :(
huoli, mikä ei tapa, se vahvistaa. Puukkoo se vaan tarvis, muttei ne lähde nyt leikkomaan. Jos sit joskus ens vuonna...
- alright
ku tietäisitki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333234Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719