Onko täällä yhtään ihmistä joka tuntee Ladat. Olen koettanut selvittää Euro Samaran airbag asiaa.
Pieniä tietoja on tihkunut esim että airbag ratissa on vika valo itse ratissa eli olen pohtinut onko koko airbag systeemi kaikkinensa sijoitettu ratin keskiöön? Eli koska oli lisävaruste haettiin asiakkaan toivoessa ratti hyllystä ja ruuvattiin paikoilleen?? Eli silloinhan voisi ajatella että airbag varusteisen Samaran voisi muuttaa myös perusratilliseksi vain rattia vaihtamalla vai estääkö joku laki sen?
Ja vitsinikkareille tiedoksi että ne sorvailut ei naurata nyt etsin todellisen Lada gurun neuvoja joita suomessa on nykyään todella vähän tai ei ollenkaan.
Euro Samara
2
490
Vastaukset
- Ch
Järjestelmä ei varmastikaan ole vain ratissa olevassa palikassa.
Onko Samarassasi OBD-diagnostiikkaliitäntää yms.?
Jos on, niin sitten voisi yrittää jäljittää siihen liittyviä osa-alueita.
Netin kautta saattaisi löytyä teknisiä manuaaleja ja kytkentäkaavioita jne.
Omaan autooni löytyi pitkien etsiskelyjen jälkeen todella monipuoliset manuaalit, joita ei päivässä eikä kahdessa ehdi läpi selata.
Toivottavasti Ladaan löytyy joko valmistajan toteutuksia tai sitten fanien kokoamia tietoja!
Onnea etsintään - autan, jos voin. - Ladamiäs
Airpäkkejä. Ladahan on simppeli auto, jonka idea on, että siinä ei ole mitään hajoavia kränkhärveleitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833