olin eilen Ozzya katsomassa ja sehän oli hyvässä vireessä, mutta yleisöstä valitan.
Jos haluaa tanssia, ostaa sitten kenttälipun.
Mitä ###ttiä ajatteli ne tyypit, jotka nousi istumapaikalla seisomaan niin että häiritsi monen takana istuvan näkyvyyttä. on eri asia nousta osoittamaan suosiota hetkeksi, kuin heilua tanssimassa.
kelatkaa ruma haiseva läskinperse nenän edessä heilumassa. ei myöskään ole kivaa jos polvi potkii takaraivoon. yksi yli-ikäinen pissis pyöritti käsilaukkuaan kuin moukaria. lisäksi vieressä istui humalainen n. 50-vuotias äijä joka häiritsi ja yritti vetää kiikareita kaulastani niin että hihna kuristi kaulaa! en voinut olla siinä ja sanoin paikannäyttäjälle, joka sitten neuvoi että voin mennä varapaikalle, joka sitten olikin parempi kuin edellinen.
Rakastan live keikkoja mutten jaksaisi katsella känniurpoja, mutta ei kai sitä viinanmyyntiäkään voi kieltääkään, kun on hyvää bisnestä ja suurin osa käyttäytyy ok.
heilujat ärsytti
3
410
Vastaukset
- zeemanni
Olen niin samaa mieltä, aikoinani avauduin samasta asiasta rammsteinin keikan jälkeen. Osakseen saa vaan v...ilua, eli nyky apina on niin itsekäs, ettei sillä ole mitään väliä jos haluaa olla itsekäs apina, tämä rinnastus ei kyllä tee oikeutta apinoille, mutta menköön kielikuvana. Seisoskelu istuma katsomoissa on niin moukkamaista käytöstä kun vaan voi olla. Sille ei valitettavasti voi näköjään mitään. Tämä yhteiskunta kuin on niin holhoova, eikö voisi perustella istumisvaadetta vaikka putoamisvaaralla tai jotain.
Ozzy oli joo hyvässä vedossa, mulla kävi tällä kertaa tuuri kun kerrankin ei ollut patsastelijoita edessä.- Ossitäti
Mutta kuka katsoo/kuuntelee/fiilistelee keikan istualtaan..?
- 16+12
Oon lukenu zeemannin juttuja aikasemminkin. Kyllä teitä urpoja riittää! Minä aion jatkossakin seistä katsomossa(jos siis en saa kenttälippua!!) jos menen katsomaan jotain rockbändiä, esim gunnarit/metallica. Eri asia se on sitten mennä katsomaan esim the wall liveä... Silloin kuuluu istua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1243754Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72865Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai312809Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322383Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82364- 391778
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611145"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821079Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361050Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 761030