Niin, tulin muutama päivä sitten jätetyksi. Ja ihmettelen kovasti miksi mies ei voinut kertoa rehdisti suoraan että se on loppu nyt. Hän vain lakkasi yhtenä päivänä vastaamasta puhelimeen. Pyysin tekstiviestillä edes kertomaan minulle jos ei halua enää olla kanssani, ei vastausta... Yiritn soittaa muutaman kerran ja laitoin vielä viestin että ole kiltti ja kerro missä mennään. Vihdoin kertoi että on joku toinen nainen, josta hänen täytyy nyt pitää huolta ja että haluaa seurustella hänen kanssaan. No asia selvä mutta kysymys kuuluu, miksi se oli niin vaikea kertoa?? Mulle olisi riittänyt vaikka edes se tekstiviesti vaikkei se toivottavin tapa olekaan erota... Kuitenkin parempi kuin katkaista suhde sanomatta yhtään mitään! Ja kuviota mutkistaa se, että olosuhteiden pakosta joudumme tulevaisuudessakin näkemään toisiamme ja olemaan tekemisissä, joten luulisi häntäkin kiinnostavan olla edes jonkinlaisissa väleissä. ja mieshän on jo lähemmäs 40 v että luulisi senkin puolesta että osaisi hoitaa eron vähän asiallisemmin. Haluaisin kuulla teiltä kommentteja miksi joku on näin raukkamainen? Koska itse EN käsitä.
Miksei mies voi jättää reilusti
47
5310
Vastaukset
- mielipide'''''''''''
tälläiset tapaukset on paskat housuissa istuvia tunnevammaisia,tollaisista eroon pääseminen on pääasia.
- _Tina_
Ihan ilman mitään "vammaisuutta": todellisuuden ikäviä velvollisuuksia pakoileva ihminen.
Luikki mieluummin saavuttamattomiin kuin otti vastaan sinun kysymyksesi ja pettymyksesi.
Eikä sen kanssa tarvitse olla tulevaisuudessakaan missään yhteydessä, sen kun delegoi ne hommat jollekin muulle tai hoitaa esim. lasten tapaamiset ilman että tarvii nähdä naamatusten.
Mutta parempi itselle tietenkin olla vaan rehellisesti niin hyvän itsetunnon omaava, ettei laskeudu hänen tasolleen velvollisuuksia pakoilemaan.- puullapäähän
Luin yhtä vanhaa keskusteluketjua miehistä jotka lopettavat suhteen katoamalla ja siellä oli paljon muitakin joilla oli kokemuksia samanlaisista miehistä. Eli en olekaan yksin tämän kanssa... Tottakai itselle tuli siitä hyvin paha mieli mutta täytyy asennoitua niin että se on hänen oma häpeänsä jos ei osaa käyttäytyä aikuismaisesti. Ja ehkäpä oli hyvä että suhde loppui jo nyt, mies oli osoittanut jo aiemmin pieniä epäluotettavuuden merkkejä joita en ilmeisesti halunnut nähdä joten tuskinpa yhteinen tulevaisuus olisi ollut kovin ruusuinen. Ehkä tällainen ajattelu on itsepetosta mutta hei, jotenkinhan siitä täytyy päästä yli.
- Todennäköisesti
puullapäähän kirjoitti:
Luin yhtä vanhaa keskusteluketjua miehistä jotka lopettavat suhteen katoamalla ja siellä oli paljon muitakin joilla oli kokemuksia samanlaisista miehistä. Eli en olekaan yksin tämän kanssa... Tottakai itselle tuli siitä hyvin paha mieli mutta täytyy asennoitua niin että se on hänen oma häpeänsä jos ei osaa käyttäytyä aikuismaisesti. Ja ehkäpä oli hyvä että suhde loppui jo nyt, mies oli osoittanut jo aiemmin pieniä epäluotettavuuden merkkejä joita en ilmeisesti halunnut nähdä joten tuskinpa yhteinen tulevaisuus olisi ollut kovin ruusuinen. Ehkä tällainen ajattelu on itsepetosta mutta hei, jotenkinhan siitä täytyy päästä yli.
"Ehkä tällainen ajattelu on itsepetosta mutta hei..."
Sitä se varmaan on, silä jätti toinen miten tahansa, niin helposti kokee itsensä loukatuksi. Parempi pyrkiä hyväksymään tilanne, ja menemään eteenpäin. - toinenpuullapäähän
puullapäähän kirjoitti:
Mulla oli kanssa takavuosina "suhde" tälläisen katoajan kanssa. Kaiken huippu oli se, että juttu loppui sen jälkeen kun olimme käyneet hänen äitinsä luona näyttäytymässä, hahaaaa. Kaveri hävisi kuin tuhka tuuleen. En kuullut hänestä enää sen koommin, paitsi nettisivuilla oli profiili avattuna:) Olipa lapsellinen kaveri, en voi muuta kuin nauraa tapaukselle näin perästäpäin. Hyvä kun loppui riittävän aikaisin.
Harmittaa multa jäi kaverin luo tavaroita, joita pyysin edes lähettämään postissa takaisin. Koskaan en ole niitä saanut. Olkoon. Rahalla saa uusia. - puullapäähän
toinenpuullapäähän kirjoitti:
Mulla oli kanssa takavuosina "suhde" tälläisen katoajan kanssa. Kaiken huippu oli se, että juttu loppui sen jälkeen kun olimme käyneet hänen äitinsä luona näyttäytymässä, hahaaaa. Kaveri hävisi kuin tuhka tuuleen. En kuullut hänestä enää sen koommin, paitsi nettisivuilla oli profiili avattuna:) Olipa lapsellinen kaveri, en voi muuta kuin nauraa tapaukselle näin perästäpäin. Hyvä kun loppui riittävän aikaisin.
Harmittaa multa jäi kaverin luo tavaroita, joita pyysin edes lähettämään postissa takaisin. Koskaan en ole niitä saanut. Olkoon. Rahalla saa uusia.''Harmittaa multa jäi kaverin luo tavaroita, joita pyysin edes lähettämään postissa takaisin. Koskaan en ole niitä saanut.''
Heh, tuo on jo todella selkärangatonta... Tämä minunkin ''kaverini'' sanoi vielä edellisenä iltana, kun kysyin onko meillä kaikki ok, että on ja hän tykkää minusta todella paljon. Taisi kusettaa meikäläistä ihan 6-0. - *****
Todennäköisesti kirjoitti:
"Ehkä tällainen ajattelu on itsepetosta mutta hei..."
Sitä se varmaan on, silä jätti toinen miten tahansa, niin helposti kokee itsensä loukatuksi. Parempi pyrkiä hyväksymään tilanne, ja menemään eteenpäin."helposti", vaan aivan varmasti kokee loukatuksi ja aivan syystä, sillä vaikka toinen jättäisi puhumalla suoraan ja rehellisesti, niin on se tuskaa aiheuttava tilanne. Mutta jos mies jättää katoamalla, niin kertoohan se hänen moraalistaan jotakin. Jotain, joka ei lupaa hyvää muissakaan asioissa, joten tuollaista tyyppiä ei kannata kovin paljon surra, säästyy ehkä paljolta muulta murheelta.
- Hamarallapäähän
puullapäähän kirjoitti:
''Harmittaa multa jäi kaverin luo tavaroita, joita pyysin edes lähettämään postissa takaisin. Koskaan en ole niitä saanut.''
Heh, tuo on jo todella selkärangatonta... Tämä minunkin ''kaverini'' sanoi vielä edellisenä iltana, kun kysyin onko meillä kaikki ok, että on ja hän tykkää minusta todella paljon. Taisi kusettaa meikäläistä ihan 6-0.Vittumoista että teitä naisia on ihan samanlaisia tai sitten on "munattomia" miehiä kuten minä. No, toivottavasti en koskaan, joudu sen pauloihin vaikka liikumme aika pienellä alueella. Ja osaa se olla ihana ja mukava, jos se jotain haluaa. Ja, sitten kun toiselle päälle tulee, se kippaa kaiken sonnan sun päälle oli syytä tai ei. Itse ajattelin ainakin muutaman kuukauden pyöriä mahdollisimman kaukana ja onneksi olen järjestänyt asiat niin että, se ei voi enää lähestyä muo puhelimella. Jos se haluaisi vielä tehdä kiusaa ja kysellä mitä kuuluu....
http://www.youtube.com/watch?v=R0P7428W9No&feature=related
- mimmumurmeli
Kävi myös vähän samanlailla.. Kaikki näyttää hyvältä ja viestitellään, että tykätään ja ollaan ajatuksissa.. Mutta kuinka ollakkaan..muutama päivä ja sitten ei olekkaan "aikaa" tapailla tällä hetkellä?!
Olen sitä mieltä, että pitäisi kertoa suoraan ettei olekkaan kiinnostunut tai että joku tunne vain nyt puuttuu. Se tuntuu ehkä pahalta, jos itse on ihastunut, mutta EIPÄ JÄÄ KAIVELEMAAN!!!
Toivottavasti joskus oppivat!- lopen kyllästynyt
Niin kävi minullakin. Aviopuolisoni haki eron toisen naisen vuoksi, tuli kuitenkin takaisin jo parin viikon kuluttua ja jatkettiin elämäämme kunnes hän taas lähti.
Pyysi kuitenkin vielä kerran uutta mahdollisuutta ja sen saatuaan vannoi mielenrauhan löytyvän luotani. Tehtiin tulevaisuudensuunnitelmia, Kerkesin alkaa luottamaan häneen uudestaan. Kunnes sitten eräänä päivänä näin hänen juttelevan tuo naisen kanssa jonka kans oli minua pettänyt aikaisemmin.
Kun kysyin että mikä nyt on, miten eteenpäin. Onko hän vielä tulossa väliimme. Mies sanoi että ei mitään sellaista, ei ollut ollenkaan sen tuntoinen että edes välittäisi. Että ei tarvitse olla huolissaan, kaikki on hyvin. Seuraavana päivänä mies katosi.
Sulki puhelimen, että an saanut häneen yhteyttä, kun viimein onnistuin saamaan hänet kiinni niin sanoi olevansa menossa lentokoentälle, oli lähdössä ulkomaille. Kun kysyin että kenen kanssa niin vastasi että ystävän ja kun vielä tivasin että onko se mies vain nainen niin vastasi että ei hän miehiä harrasta.
Tietenkihän asiasta kehkeytyi kauhea riita jota kesti kuukausia.
Petos oli niin paha että en vieläkään, monen vuoden jälkeenkään, ole päässyt kunnolla elämässä eteenpäin.
Nykyisin kun näen häntä jossakin niin katseensa on kylmä ja jäätävä, koko hänen olemuksesta huokuu halveksunta. Ikäänkuin se olisnkin ollut minä joka petin.
Hän puhuu minusta pahaa, käynyt jopa työpaikallanikin mollaamassa minua. Kuitenkin hän oli se joka toimi petollisesti, ja tekee sitä edelleenkin, en minä.
Olen myös miettinyt monet kerrat että miksi mies ei voinut olla rehellinen ja sanoa suoraan, että tämä ei onnistukaan vaan toimi niin halpamaisesti ja vielä nykyisinkin jatkaa samaa halpamaista käytöstään haukkumalla minua ympäriinsä. On onnistutnut pilaamaan minulta monta asiaa.
- NelliKaramelli
Just joo. Taisi olla onnesi kuitenkin, että kävi niinkuin kävi. Vaikka se ei mukavalle varmasti nyt tunnukaan, niin eihän tuo ole arvoisesi! Mies tuossa iässä ja käyttäytyy näin ... Tuskin ne ihmissuhde-taidot kovin kummoiset ovat sitten suhteen muullakaan osa-alueella, joten anna hänen "pitää huolta" uudesta holhottavastaan. Sinä varmasti pärjäät ilmankin. Jatkossakin kierrä kaukaa, säilytä arvokkuutesi ja näytä, että ei ole lammikon ainoa ankka tuo ;)
Ensin katsotaan uusi nainen valmiiksi ja pidetään vanha siinä roikkumassa kunnes löytyy mukamas parempi.Sitten lähdetään suhteesta selittelemättä mitään koska se on miehelle itselleen helpompaa.
Niinhän se menee.
Mieti kuitenkin miten käy miehen tulevien suhteiden kun ei ole sinut edes omien tekojensa kanssa.
Siinähän pyörii sitten naista vaihtaen ja ihmettelee aina että on se kumma kun naisissa on aina joku vika eikä rinnalle löydy mitään pysyvää.- mullakinontunteet
"Mieti kuitenkin miten käy miehen tulevien suhteiden kun ei ole sinut edes omien tekojensa kanssa.
Siinähän pyörii sitten naista vaihtaen ja ihmettelee aina että on se kumma kun naisissa on aina joku vika eikä rinnalle löydy mitään pysyvää. "
Tähän voin vaan sanoa: VOI NIIN TOTTA, on niin todella harmillista näiden ihmisten itsensä kannalta, että heille ei ole kukaan kertonut, miten pimeässä kellarissa he ovat tunteidensa käsittelyssä. Mutta vielä kun oppisi melko pinnalta tällaiset ihmiset tunnistamaan, ettei myöskään itse joutuisi "siksi naiseksi jossa on aina jotain vikaa" :))
Naiset, lukuvinkki tähän tilanteeseen: Rakkautta odottaessa! - puullapäähän
mullakinontunteet kirjoitti:
"Mieti kuitenkin miten käy miehen tulevien suhteiden kun ei ole sinut edes omien tekojensa kanssa.
Siinähän pyörii sitten naista vaihtaen ja ihmettelee aina että on se kumma kun naisissa on aina joku vika eikä rinnalle löydy mitään pysyvää. "
Tähän voin vaan sanoa: VOI NIIN TOTTA, on niin todella harmillista näiden ihmisten itsensä kannalta, että heille ei ole kukaan kertonut, miten pimeässä kellarissa he ovat tunteidensa käsittelyssä. Mutta vielä kun oppisi melko pinnalta tällaiset ihmiset tunnistamaan, ettei myöskään itse joutuisi "siksi naiseksi jossa on aina jotain vikaa" :))
Naiset, lukuvinkki tähän tilanteeseen: Rakkautta odottaessa!Kiitos kaikista kannustavista viesteistä. Vaikka tässä on jo aikaa mennyt niin välillä tuntuu edelleen vaikealta tämä asia. En ole vielä tuon jättämisen jälkeen häneen törmännyt mutta se on vain ajan kysymys. Mielenkiinnolla odotan katsooko tyyppi edes silmiin. On sitä ollut itseensäkin niin pettynyt kun ei tunnistanut tuollaista vedättäjää, kaikenlaisia valheita kun sieltä loppujenlopuksi paljastui. Täytyy vaan jatkossa yrittää olla valppaampi ilman että tulee vainoharhaiseksi kuitenkaan.
- Ihme&kumma
puullapäähän kirjoitti:
Kiitos kaikista kannustavista viesteistä. Vaikka tässä on jo aikaa mennyt niin välillä tuntuu edelleen vaikealta tämä asia. En ole vielä tuon jättämisen jälkeen häneen törmännyt mutta se on vain ajan kysymys. Mielenkiinnolla odotan katsooko tyyppi edes silmiin. On sitä ollut itseensäkin niin pettynyt kun ei tunnistanut tuollaista vedättäjää, kaikenlaisia valheita kun sieltä loppujenlopuksi paljastui. Täytyy vaan jatkossa yrittää olla valppaampi ilman että tulee vainoharhaiseksi kuitenkaan.
Sattumalta eksyin tänne palstalle, ja oli kiva kuulla että näitä tapauksia on muitakin. Siis siinä mielessä kiva, että omaa oloa helpottaa kun tietää ettei ole ainut.
Minulla kävi myös samanlainen tilanne. Mies katosi yhtäkkiä vuoden kestäneen tuttavuuden jälkeen. Vaihtoi puhelinnumeronsa, hävisi muutamalta yhteiseltä kurssilta mitä meillä oli eikä vastannut sähköposteihin joita hänelle useammankin lähetin. Mitään ei ilmoittanut ettei halua olla tekemisissä, sähköposteissa yritin sanoa että tehdään sovinto ettei asia jää kesken ja jatketaan molemmat sitten omia teitämme. Ei vastannut mihinkään mitään.
Ystävälleni kävi myös muutama vuosi takaperin samanlainen juttu.
Jotenkin tällaisen ihmisen ajatuksenjuoksua on hyvin vaikea ymmärtää. Jotenkin näkee kaksi vaihtoehtoa selkeinpänä: joko kyseessä on todella raukkamainen vellihousu, tai vaihtoehtoisesti todella itsekeskeinen ihminen joka ei edes vaivaudu ilmoittamaan toiselle suhteen olevan ohi. - tiedän tunteen
Ihme&kumma kirjoitti:
Sattumalta eksyin tänne palstalle, ja oli kiva kuulla että näitä tapauksia on muitakin. Siis siinä mielessä kiva, että omaa oloa helpottaa kun tietää ettei ole ainut.
Minulla kävi myös samanlainen tilanne. Mies katosi yhtäkkiä vuoden kestäneen tuttavuuden jälkeen. Vaihtoi puhelinnumeronsa, hävisi muutamalta yhteiseltä kurssilta mitä meillä oli eikä vastannut sähköposteihin joita hänelle useammankin lähetin. Mitään ei ilmoittanut ettei halua olla tekemisissä, sähköposteissa yritin sanoa että tehdään sovinto ettei asia jää kesken ja jatketaan molemmat sitten omia teitämme. Ei vastannut mihinkään mitään.
Ystävälleni kävi myös muutama vuosi takaperin samanlainen juttu.
Jotenkin tällaisen ihmisen ajatuksenjuoksua on hyvin vaikea ymmärtää. Jotenkin näkee kaksi vaihtoehtoa selkeinpänä: joko kyseessä on todella raukkamainen vellihousu, tai vaihtoehtoisesti todella itsekeskeinen ihminen joka ei edes vaivaudu ilmoittamaan toiselle suhteen olevan ohi.mulle on kolme kertaa käynyt niin, että mies on vain yksinkertaisesti kadonnut! Uskomatonta mutta totta..kaikki kolme ihan paskahousuja eikä todella ole ikävä. Hyvä vaan, että katosivat, koska miten tuollaisen epäluotettavan vellihousun kanssa voisi oikeasti elää :O Mutta siis kyllä se tuntuu pirun pahalta.. Ehkä olen vain joku idioottimagneetti :D
- paskaaaaa
tiedän tunteen kirjoitti:
mulle on kolme kertaa käynyt niin, että mies on vain yksinkertaisesti kadonnut! Uskomatonta mutta totta..kaikki kolme ihan paskahousuja eikä todella ole ikävä. Hyvä vaan, että katosivat, koska miten tuollaisen epäluotettavan vellihousun kanssa voisi oikeasti elää :O Mutta siis kyllä se tuntuu pirun pahalta.. Ehkä olen vain joku idioottimagneetti :D
Samoin tehty minulle. Kaikki oli hyvin ja edellisenä iltana rakkautta tunnusteli yms ja seuraavana päivänä PAM, ei ole kuulunut ukosta pariin kuukauteen.
Olen pyytänyt selitystä muttei vastaa viesteihin tai soittoihin...Luovutin ja jätin rauhaan... Juuh, siinä meni se suhde.
Olen vaan miettinyt että lieköhän selvittämättömat asiat tulee hällekin eteen jossain vaiheessa, esim huonolla omallatunnolla tai katumuksena.
Ehkä tälläiset ihmiset tajuavat joskus että olisi sittenkin pitänyt puhua asiat halki ja pinoon eikä luikkia karkuun.
Itse jos tekisin samoin niin jäisi asiat kaihertamaan ja olisi huono olla... - puullapäähän
paskaaaaa kirjoitti:
Samoin tehty minulle. Kaikki oli hyvin ja edellisenä iltana rakkautta tunnusteli yms ja seuraavana päivänä PAM, ei ole kuulunut ukosta pariin kuukauteen.
Olen pyytänyt selitystä muttei vastaa viesteihin tai soittoihin...Luovutin ja jätin rauhaan... Juuh, siinä meni se suhde.
Olen vaan miettinyt että lieköhän selvittämättömat asiat tulee hällekin eteen jossain vaiheessa, esim huonolla omallatunnolla tai katumuksena.
Ehkä tälläiset ihmiset tajuavat joskus että olisi sittenkin pitänyt puhua asiat halki ja pinoon eikä luikkia karkuun.
Itse jos tekisin samoin niin jäisi asiat kaihertamaan ja olisi huono olla...Lisää mielenkiintoisia juttuja vaan paljastuu tästä selkärangattomasta miehestä. Hän on nyt muuttanut yhteen tämän naisen kanssa josta hänen kuulemma täytyy huolehtia, siis 1,5 kk seurustelun jälkeen. Ja minulle kertoi suhteemme aikana miten haluaa ottaa rauhallisesti koska menneisyydessä on ollut paljon pettymyksiä ja tämän vuoksi suhteemme junnasi paikallaan. No nyt paljastui että tuokin selitys on ollut vain hätävalhe, en vaan tainnut oikeasti kiinnostaa ja olin jonkinlainen hätävara ilmeisesti. Itse en voi pitää kovin järkevänä ihmistä joka muuttaa toisen kanssa yhteen noin lyhyen seurustelun jälkeen joten taisi olla vain onnenpotku mulle että en ole enää hänen kanssaan.
- Halollakin päähän
puullapäähän kirjoitti:
Lisää mielenkiintoisia juttuja vaan paljastuu tästä selkärangattomasta miehestä. Hän on nyt muuttanut yhteen tämän naisen kanssa josta hänen kuulemma täytyy huolehtia, siis 1,5 kk seurustelun jälkeen. Ja minulle kertoi suhteemme aikana miten haluaa ottaa rauhallisesti koska menneisyydessä on ollut paljon pettymyksiä ja tämän vuoksi suhteemme junnasi paikallaan. No nyt paljastui että tuokin selitys on ollut vain hätävalhe, en vaan tainnut oikeasti kiinnostaa ja olin jonkinlainen hätävara ilmeisesti. Itse en voi pitää kovin järkevänä ihmistä joka muuttaa toisen kanssa yhteen noin lyhyen seurustelun jälkeen joten taisi olla vain onnenpotku mulle että en ole enää hänen kanssaan.
Kuulostaapa tutulta!! Raukkiksia tuntuu vaan riittävän, ikävä kyllä.
"Oma" raukkikseni EI muuten katso silmiin, jos törmätään jossain kaupungilla. Itse asiassa ei edes tervehdi, mikä kertonee siitä ihmisestä aika paljon?
Yhtenä päivänä kaikki oli niin kiihkeetä ja ihanaa ja seuraavana päivänä... ihan kuin mitään ei olis koskaan ollutkaan, siis kirjaimellisesti.
Ihan käsittämätöntä käytöstä. - erilainen nuori
puullapäähän kirjoitti:
Lisää mielenkiintoisia juttuja vaan paljastuu tästä selkärangattomasta miehestä. Hän on nyt muuttanut yhteen tämän naisen kanssa josta hänen kuulemma täytyy huolehtia, siis 1,5 kk seurustelun jälkeen. Ja minulle kertoi suhteemme aikana miten haluaa ottaa rauhallisesti koska menneisyydessä on ollut paljon pettymyksiä ja tämän vuoksi suhteemme junnasi paikallaan. No nyt paljastui että tuokin selitys on ollut vain hätävalhe, en vaan tainnut oikeasti kiinnostaa ja olin jonkinlainen hätävara ilmeisesti. Itse en voi pitää kovin järkevänä ihmistä joka muuttaa toisen kanssa yhteen noin lyhyen seurustelun jälkeen joten taisi olla vain onnenpotku mulle että en ole enää hänen kanssaan.
Luin ketjun läpi. Hyvin on samankaltaisia kokemuksia myös minulla mutta minun tapauksessa nainen jätti tekstarilla.
1,5kk:ta oltiin yhdessä. Vietettiin huikea viikonloppu yhdessä ja rakkautta tunnustettiin.
Sitten ei enää maanantaina vastannut viesteihin. Perjantaina sain sitten viestin kyselyyn, että moikka. Puheluun ei vastannut.
Selitys oli työkiireet, joita ei tarvitse sen enempää ruotia, perustelu mikä perustelu.
Totuus on omien selvitysten perusteella ihan muualla.
Mielestäni nainen ei halunnut vastata viesteihin, että minä tajuaisin jutun olevan "ohi".
Eikö siitä jää parempi mieli jättäjälle (tämä nainen), kun mitä olen tajunnut tilanteen ja sitten anelen syytä vastaamattomuuteen...
Oli sitten aikuisiällä (30wee) 3. nainen putkeen, joka tekee näin. Kaikissa näissä tapauksissa nainen on ollut alkuun aktiivisempi. Siitä se on sitten laihtunut yhteydenpito täältä sinne.
Eipä siinä, ymmärrän kyllä, jos ei kiinnosta.
Ei vain ole kiva odotella reilua viikkoa viestiä toiselta / soittoa, kun edellinen tapaaminen on mennyt todella kivasti.
Eipä Mariska aivan huonosti ole kappaletta (Suloinen myrkynkeittäjä) sanoittanut:
"Saa jäädä tämä kylmä maa, jossa ei saa rakastaa". Kyl se siitä :)
- nyhvö
pääsit moisesta raukkiksesta eroon.
- ooppa56
Valitettavasti sellaisen ihmissuhteen jälkeen jää valle vastauksia eikä pääse siitä paskasta eroon kuin tekemällä lujasti töitä. Tulee painintaa oman itsensä kanssa sen sijaan että vois keskustella asiat ja päättää suhteen fiksusti. Se sattuu vaan sinua, toinen porskuttaa ja esittelee paraikaa parempia puoliaan ja peittää mielestään kaiken muun. Sanon vaan että samaa rataa jatkaa varmaan joka suhteessa. Kun tulee vähänkään vaikeuksia niin vaihtoon ja äkkiä. Pinnallinen ihmissuhde se olis ollu tämä osoitti sen sinulle.Ei koira karvoistaan pääse! Mukavaa joulun aikaa ja älä jää siihen enää itseäsi syyttelee ole onnellinen että tuo on siis takana tuo kokemus muuten se olisi edessä. Pää pystyyn!
- 12+14
Ilmoitti vain yksi kaksi kylmästi että hänen luonaan on toinen, ettei nyt jouda juttelemaan. En ole saanut ikinä mitään järkevää vastausta tälle. Olimme kuitenkin yhdessä 10v. Sattuu vieläkin, enkä taida tästä enää ehjäksi tullakaan. Yhteyttettä ottaa vain jos tarvitsee apua. Miten paljon meitä rikottuja ihmisiä onkaan, Elämä on niin pinnallista nykyisin, mennään sieltä missä aita on matalin, tarjolla on toinen toistaan itseään kehuvia naisia / miehiä. Exäni kattelee nykyisin täältä naisensa, vaihtuvuus näyttää olevan aika vauhdikasta. Tätäkö elämä on nykyisin, ei arvosteta sitä pysyvää hyvää parisuhdetta, vaan haetaan hetken ihastumisen tunnetta ja kun tunne päättyy eikun uusi kierrokseen :(
- Enkeli..
12+14 kirjoitti:
Ilmoitti vain yksi kaksi kylmästi että hänen luonaan on toinen, ettei nyt jouda juttelemaan. En ole saanut ikinä mitään järkevää vastausta tälle. Olimme kuitenkin yhdessä 10v. Sattuu vieläkin, enkä taida tästä enää ehjäksi tullakaan. Yhteyttettä ottaa vain jos tarvitsee apua. Miten paljon meitä rikottuja ihmisiä onkaan, Elämä on niin pinnallista nykyisin, mennään sieltä missä aita on matalin, tarjolla on toinen toistaan itseään kehuvia naisia / miehiä. Exäni kattelee nykyisin täältä naisensa, vaihtuvuus näyttää olevan aika vauhdikasta. Tätäkö elämä on nykyisin, ei arvosteta sitä pysyvää hyvää parisuhdetta, vaan haetaan hetken ihastumisen tunnetta ja kun tunne päättyy eikun uusi kierrokseen :(
Minä olin seukannut tämän kaverin kanssa 8 vuotta, josta olimme kihloissa 4 vuotta. Emme kuitenkaan asuneet yhdessä. Tapauksesta on jo vuosia. Edellisiltana oli niin rakastunut minuun ja seuraavana päivänä lähti. Sen jälkeen en ole hänestä kuullut mitään. Kerran olen ottanut yhteyttä puhelimitse ja kysynyt vain, että MIKSI. Vastauksena oli vaan "emmätiiä". Tämä mies oli jo 50 v, enkä olisi hänestä koskaan uskonut, että näin kunnollinen ja kiltti mies voisi lopettaa suhteen keskustelematta ja kertomatta, että MIKSI.
Tuosta on tosiaan kulunut jo n. 4 vuotta, mutta silti se kaihertaa ja vastausta kysymykseeni MIKSI odotan vielä varmaan kuolinvuoteellanikin. Mies oli minulle se suuri rakkaus.... - böksä
Enkeli.. kirjoitti:
Minä olin seukannut tämän kaverin kanssa 8 vuotta, josta olimme kihloissa 4 vuotta. Emme kuitenkaan asuneet yhdessä. Tapauksesta on jo vuosia. Edellisiltana oli niin rakastunut minuun ja seuraavana päivänä lähti. Sen jälkeen en ole hänestä kuullut mitään. Kerran olen ottanut yhteyttä puhelimitse ja kysynyt vain, että MIKSI. Vastauksena oli vaan "emmätiiä". Tämä mies oli jo 50 v, enkä olisi hänestä koskaan uskonut, että näin kunnollinen ja kiltti mies voisi lopettaa suhteen keskustelematta ja kertomatta, että MIKSI.
Tuosta on tosiaan kulunut jo n. 4 vuotta, mutta silti se kaihertaa ja vastausta kysymykseeni MIKSI odotan vielä varmaan kuolinvuoteellanikin. Mies oli minulle se suuri rakkaus....Ai on tosiaan muitakin, joille vellihousu on tehnyt tepposensa. Mulla oli suhde, jossa tämä vellihousu ei tietänyt mitä tekisi. Sitten vaan yksi päivä syvä hiljaisuus, ei vastauksia viesteihin, puheluihin. Ja minä ymmyrkäisenä odotan vastausta. Ei yhtään mitään.. Kyllä miehellä pitää olla "munaa" sanoa asiat suoraan. Kyllä itsekin sanon asiat suoraan. Olen ajatellut, että tämmönen mies ei ole arvoiseni eikä tarvitse rakkauttani vaan kuuluu ynnä muut joukkoon. Äkkiä pois elämästä tämmöset miehet, mutta on se vaikeaa, kun rakastaa toista:((
- en ymmärrä miehiä
Tekopyhää mieheltä pitää aina huolta jostain muusta, ja jättää toinen oman onnensa nojaan.
- vapaajaonnellinen
Miehet, jotka päättävät suhteen ilmoittamatta mitään, voivat olla narsisteja. Seurustelin miehen kanssa, jossa oli selvästi narsistin ominaisuuksia. Mies jätti minut mitään ilmoittamatta - vain käveli ulos ovesta - ja aloitti jälleen seuran etsimisen nettitreffeillä vain neljä päivää eromme jälkeen. Vasta suhteemme päättymisen jälkeen minulle selvisi, että seurustelin narsistisia luonteenpiirteitä omaavan ihmisen kanssa. Suhteemme aikana mies mm. vain kertoi aina omia asioitaan eikä ollut kiinnostunut yhtään minun asioistani. En usein tiennyt, että olenko hänelle hyvää seuraa vai enkö ole, kun hän käytöksellään osoitti usein olevan täydellisen piittaamaton seurastani. Hän valitsi aina hetken, jolloin juteltiin. Hän ei välittänyt siitä mitään, jos itkin ja suutuin, kun hän oli sanoillaan tai käytöksellään satuttanut minua. Hän vain sanoi minun olevan hankala ihminen ja syytti minua kaikista erimielisyyksistämme. Mies sanoi minulle kerran rakastavansa minua, mutta minusta hän ei rakastanut kuin itseään, sillä aito rakkaus on epäitsekästä. En ole vihainen enkä katkera, vaikka mies todella satutti minua vain päättämällä suhteen mitään ilmoittamatta. Toivon vain, että mies jonkin päivä pysähtyisi miettimään, että minkälainen ihmimen hän oikein on ja miten hän lähimmäisiään kohtelee - ei vain muiden vuoksi, vaan etenkin oman itsensä vuoksi.
- vapaajaonnellinen
Haluan korjata hieman aiempaa viestiäni. Aloitin viestini kirjoittamalla, että "miehet, jotka päättävät suhteen ilmoittamatta mitään, voivat olla narsisteja". Tietysti myös naiset voivat olla narsisteja, jos päättävät suhteen ilman, että ilmoittavat suhteen päättymisestä. Unohdin mainita naiset viestissäni, koska itselläni on kokemusta siitä, miten mies päätti suhteen lopettamalla yhteydenpidon täysin. Mielestäni tällainen tapa päättää suhde sopii hyvin ainakin narsistin käyttäymismalliin. Hän välittää vain itsestään suhteen päättyessä ja osoittaa sen myös käytöksellään. Voimia kaikille teille - naiset ja miehet, joiden suhde on päättynyt ilman, että suhteen toinen osapuoli on ilmoittanut suhteen päättyvän! Meitä on monta, joilla on samanlaisia kokemuksia ja on hyvä, että näistä kokemuksista kerrotaan avoimesti - kerrotaan, että sellainen käytös ei ole oikein ja tuetaan toisiamme. Hyvää uutta vuotta 2011 kaikille!
- *Idiot*
vapaajaonnellinen kirjoitti:
Haluan korjata hieman aiempaa viestiäni. Aloitin viestini kirjoittamalla, että "miehet, jotka päättävät suhteen ilmoittamatta mitään, voivat olla narsisteja". Tietysti myös naiset voivat olla narsisteja, jos päättävät suhteen ilman, että ilmoittavat suhteen päättymisestä. Unohdin mainita naiset viestissäni, koska itselläni on kokemusta siitä, miten mies päätti suhteen lopettamalla yhteydenpidon täysin. Mielestäni tällainen tapa päättää suhde sopii hyvin ainakin narsistin käyttäymismalliin. Hän välittää vain itsestään suhteen päättyessä ja osoittaa sen myös käytöksellään. Voimia kaikille teille - naiset ja miehet, joiden suhde on päättynyt ilman, että suhteen toinen osapuoli on ilmoittanut suhteen päättyvän! Meitä on monta, joilla on samanlaisia kokemuksia ja on hyvä, että näistä kokemuksista kerrotaan avoimesti - kerrotaan, että sellainen käytös ei ole oikein ja tuetaan toisiamme. Hyvää uutta vuotta 2011 kaikille!
Tutustuin netin treffien kautta todella mukavan ja vastuuntuntoisen perheellisen maaseutuhenkisen aikuisen(40v) miehen kanssa.Kaikki sujui alusta asti enemmän kuin loistavasti,tuntui kuin olisimme tunteneet aina!Hänellä rankka vuosi takana ihmissuhteissa,mutta toiveena löytää se oikea ihminen rinnalle huonojen kokemuksien jälkeen kertoi olevansa valmis!Kaikesta keskusteltiin avoimesti ja jo kk jälkeen oli yhteisistä tulevaisuuden suunnitelmista puhetta,hänen elämäntilanteensa tuntui olevan kovan muutoksen kourissa ja tilanteet vai ajautuivat siihen että kaikki sovittu *nopeutui...Mies alkoi rakentamaan tontilleen minua ja hevosiani varten tarhoja ja tallia koko perheensä voimin (lapset/vanhempansa apuna) ja suunnittelmat olivat tapetilla koko ajan,kotisivut uudistettiin...markkinoitiin tallia tuleville asiakkaille!
Parisuhtemme julkistettiin ja elämä hymyili..ja kuin salama kirkkaalta taivaalta yhdessä viikossa kaikki romahti..hänen tunteensa muuttuivat,puhumaton,kylmä,kiukutteleva..kuvaavat parhaiten! Yöt hän istui netissä,päivät väisteli ja viina tuli reilusti kuvioon..takaa paljastui ikävä ja kaipuu exään,salaiset viestit ja soittelut..kaikki tehty ja sovittu unohtui,ei selityksiä! Palasin takaisin omaan elämääni ja mietin miten selvitä kaikesta,häntä ei kiinnostanut miltä minusta tuntui,ei vastannut viesteihini ei soittoihin.Lapsensa olivat järkyttyneitä ja yrittivät parhaansa mukaan tukea vaikka olivat täysin syyttömiä tapahtuneeseen.
Tunnekuohut olivat sisällä melkoiset ja suuria kysymysmerkkejä päivät täynnä!!!
Vihdoin sain hänet puhelimella kiinni ja hän ilmoitti yrittäneensä *rakastaa mutta kun tunne ei kuulemma riittänyt...pahinta oli että hän kertoi tienneensä asiasta jo muutaman viikon kuluttua kohtaamisestamme..mutta oli kuitenkin antanut asioiden ajautua melkein muuttopisteeseen koska ei kuulemma kestänyt olla ja elää yksin! Tuli niin oksettava ja paha olo,hän käytti minua hyväkseen ja rikkoi elämäni ja minut tunnetasolla täysin kylmästi! Puhui aidosti tunteistaan,rakkaudesta jne jne..rakasteli ja piti hyvänä..kaikki teatteria,puistattaa kun ajatteleekin.Minua vietiin kuin metrin mittaa!
Ovat yrittämässä uudelleen exänsä kanssa,eli olin siis *SYSÄYS joka saattoi heidät yhteen uudelleen,miksi en jostain syystä voi olla iloinen heidän puolestaan. - erossa moisesta nyt
Hei se on vaje ihmisessä tai luonteenpiirre, siitä ei pääse koskaan eroon. Ilmenemismuoto voi välillä häilyä mutta siellä se narsisti odottaa itsessään ja paljastuu kun toinen alkaa vaatia normaalia huomioimista.
narsistin lähellä muutkin sairastuvat, valitettavan tosi.
- Elämä on.......
aivan toisenlainenkin.
Itselleni kävi niin, jotta minulle itselleni tapahtui jotain niin ihmeellistä, etten ymmärä vieläkään asiaa.
Vieläkin ovat tunteeni tuosta vastapuolta kohtan samat, kun sain muistini vihdoin takaisin.
Tuli vain hengenlähtö niin lähelle, etttä muistini "nollaantui". Asiat eivät aina ole siltä mille ne näyttävät, joten miettikääpä sitä tosiasiaa, jotta ei ihminen välttämättä ole tarkoittanut asiaa niin tapahtuvaksi, kuin on tapahtunut.
Sitä minä en tosiaankaan hyväksy, että toista huijataan tieten tahtoen.
Ei sellaisellaisela ihmisellä tosiaankan ole kaikki palikat kohdallaan, joka pilaa tarkoituksella toisen elämän, tai jättää hänet kertomatta syytä tapahtuneeseen.
Minulle ei takuulla olisi noin tapahtunut, jos ei olisi tapahtunut kuin tapahtui.
Suhde nimittäin oli sovittu jatkettavaksi, mutta kun oli edellinen vielä purkamatta, ennenkuin tuo sairaustahtuma kaikkine seuraamuksineen kohdalleni osui, ja joka sitten pani asiat menemmään vanhaa rataa jatkossakin, niin tässäpä sitä nyt ollaan.
Erään kaverini viimekesäinen puhelinsoitto sai minun muistini vihdoin tuolta kohdalta aukeamaan, tosin vasta viikko soiton jälkeen, enkä tiedä kenelle soittaisin, kun tuon henkilön kotipaikkakuntakin on vielä kadoksissa, toki sukunimen tiedän, sun muita asioita, ja kaverini puhelin ei vastaa.
En halua alkaa asiaa kenenkään kautta penkomaan enempää, koska se saattaisi tuottaa vieläkin enemmän harmia hänelle.
Itse olen mokannut, mutta kylläkään en omasta tahdostani.
Itsestäni viis, mutta jos olen pilannut toisen elämän sitä tarkoittamatta, niin sehän tässä harmittavaa onkin.
Toivonkin jotta tuo kaverini soittaisi joskus, ja voisin kertoa kuin on kohdallani käynyt, ja välittää anteeksipyntöni, tai vaikkapa saada yhteystiedot tuohon henkilöön, jotta asia selviäisi. Nyt nimittäin puhutaan jo noin kymmenen vuotta sittten tapahtuneesta asiasta. Huutoni vastaisin heti, sillä ei ollut tarkoitus jotta tapahtui, mitä tapahtui.
Luulen että minäkin olen aiheuttanut eräälle henkilölle tuon käsittämättömyyden tunteen, vaan en kylläkään tahallani.
Ehkäpä aika hoitaa tuonkin asian..................... Olimme naimisissa ja asuimme tietenkin yhdessä ja eräänä päivänä sain ex-mieheltäni teksiviestin töihin jossa hän kertoi muuttaneensa pois. Eli lähti aamulla normisti töihin ja minä myös ja meni takaisin kotiin ja muutti. Laittoi päivällä teksiviestin, että muutti pois. Oli ollut asunto ja muuttoauto hommattuna ja minä tyhmä en tajunnut mistään mitään. Kauhea shokki josta seurasi puolentoista kuukauden sairausloma ja vuosi masennuslääkkeiden syöntiä. Oli kyllä sellainen järkytys, että en kenellekään toivo vastaavaa. Lisäksi minulta meni lopulta myös luottotiedot muutaman sadan euron tähden koska olin niin paskana, että en välittänyt enkä jaksanut hoitaa mitään asioita. "Huvittavaa" siinä on vielä se, että se oli yhteistä velkaa jonka maksaminen olisi kuulunut molemmille. Kun lopulta sain itseni kasattua ja rupesin tekemään ylitöitä jotta selviäisin oli jo liian myöhäistä ja menetin autoni josta olisi ollut vain vähän enää maksettavaa.
No, teksiviestillä ilmoitaminen oli erittäin huono tapa koska en osannut sitä ollenkaan odottaa ja vaikka meillä oli ongelmia niin se tuli täysin yllättäen. En pysty vieläkään luottamaan miehiin ja tämä vaikuttaa varmasti vielä pitkään vaikka siitä on jo kolmisen vuotta.- Ninni30v
Tapasin erään miehen netin kautta ja vietimme mukavat kaksi päiä.Yöllä juttelimme paljon ja seuraavana päivänä sovimme että olemme kavereita/ystäviä.Itse ihastuin/rakastuin mieheen heti.Hänessä oli ja on edelleen sitä jotain mikä sai sydänmen sykkimään todella kiivaasti.Hän sanoi minulle että voidaan soitella vaikka joka ppäivä jos se minun oloa helpottaa että ei hän voi minua kieltää soittamastakaan.Aloin pikku hiljaa hyväksymään sen että olemme vai kavereita/ystäviä.Meni viikkoja soittelimme joka päivä kunnes tuli se tilanne että en saanut kyseistä miestä enää kiinni.Kaks viikkoa meni ettei hän vastannut minulle puhelimeen.Kunnes sain hänet kiinni ja kysyin että koska tulee kahville niin sain vastaukseksi että kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.Olin hämilläni ja menin hiljaiseksi,koska ihmettelin vastausta.Olimmehan sopineet että ollaan kavereita/ystäviä.Sen jälkeen en ole hänelle soittanut koska tuli olo että hän ei halua kuulla minusta enää mitään, en ole myöskään facebookissa puhunut hänelle mitään.Olemme siis fb:ssä kavereita/ystäviä.En tiedä mitä pitäisi tehdä.Haluiaisi kumminkin tietää miksi oli puhelimessa sellainen kuin oli ja ihan erilainen mies mitä ite olin oppinut tuntemaan.Mutta en halua toisaalta olla se joka alkaa kyselemään asioista.Ennemminkin odottanut hän itse kertoo miksi se viikkojen hiljaisuus ja että mitä on sattunut/tapahtunut kun oli sellainen puhelimessa mitä oli...
- david76
sanonut sulle selvästi, ettei kiinnosta. Mitä siinä enää ihmettelet, mitä pitäis tehdä?? Ei mitään. Poista se fb-frendeistä ja ei kun uuden hakuun.
- Ninni30
Kumminkin sovimme että olemme kavereita/ystäviä..Siksi ihmettelen käytöstä.Ite kumminkin haudannu ne tunteet pois.Ei ystävyyttä/kaveruutta mun mielestä noin vain voi pois heittää ilman syytä.Kumpikaan ei oo loukannu toista kun ollaan oltu kavereita/ystäviä.Ei ole minusta normaalia että ilman mitään syytä käytös muuttuu täysin.
- yksin jäin..lehdelle
tuli soitto kaverilta...kun kyselin perään...että on toinen ja älä soittele enää eikä tekst kännyyn....siitä jo 2v mutta muistuu hyvin mieleeni...mies jo aviossa leskinaisensa kanssa..jonka mies kuollut samana päivänä vuoden päästä..eli vain vuosi siitä kun naisen mies haudattu..olipa kiire ja mulle ei kerenny kertoa..että on löytäny naisen ja avioon menossa..tälläisii sattuu..jopa 50 sille huh--oikeesti..itse odottelin pitkän vakavan saurauden jälk häntä kovasti käymään..2v seukattiin eri paikkakunnilla asutaan...kun paranin olinkin yksin ja yuli tää yllätys ..mutta elämä jatkuu aurinko paistaa ...jne
- yksin jäin lehdelle
siis hänen mies puolinen kaveri soitti mulle tuon asian...ei itse voinut....ja vielä alkoi kosiskella minua huh...annoin tietenki pakit ...yrittäjälle.
- hold_on
Ei tunnu kivalta tekstiviestillä jättäminenkään... illalla puhelimessa oli kaikki vielä hyvin, yöllä tekstiviesti että hyvää loppuelämää. Ei vastausta tekstiviesteihin tai puhelu yrityksiini. Ja mies oli kyllä aikuinen melkeis 50 w, että silleen. Hauskat joulut tiedossa. En ymmärrä minäkään noita miehiä. Kai kaikki tapahtuu liian helposti, aloittaa suhde, elää täysillä sen joka minuutti ja sitten tsädam kaikki ohi ja uutta suhdetta kehiin... Itse en vaan pysty tuohon-
- .......
Joo itellä on tässä sama tilanne päällä. Riideltiin eilen illalla baari reissun päätteeks, silti aamulla tuntu olevan asiat taas kunnossa. Lähin omalle kämpälle käymään suihkussa (mies asuu melkein naapurissa) ja sanoin että soitan sitten kun oon valmis. Soitin, ei vastausta... laitoin viestin, ei vastausta.... kävin ovella, ei avannut ovea.
Laitoin myöhemmin sitten viestin että "Onko kaikki kunnossa?"... siitä muutaman tunnin päästä mies vastas että "on vähän darra ei muuta". Pyysin sitä käymään ja se lupas tulla... no eipä oo näkyny. Koitin äsken vielä soittaa mutta ei vastannu puhelimeen.
Tällänen käytös ei ole normaalia tältä mieheltä joten voin vaan päätellä että taitaa tämä suhde olla tässä.- *Idiot*
Pahemmaksi menee aina vaan,kuulin juuri puhelimessa että kohtaamani mies on taas uuden naisen kuljettanut kotiinsa *näytille* ja kunnon bileiden kera,lapset katselleet juopottelevaa paria!
Se siitä exän kaipuusta ja rakkaudesta... joilla hän minulle selitteli hiljentymistään ja suhteemme loppua...lähinnä tulee mieleen psykopaattinarsisti.
Seuraava uhri on käsittelyssä ja autuaan tietämätön miehen menneisyydelle!!!
Kuinka moni osuu vielä kohdalle,luoja yksin tietää? Paha saa aina palkkansa,toivottavasti tässä tapauksessa mahdollisimman pian!
- ~cissi~
En jaksa lukea ketjun vastauksia, mutta määrän perusteella on runsain mitoin tarjolla vertaistukea niille, jotka haluaa veivata päättynyttä suhdettaan. Joten en ymmärrä, miksi pitäisi välttämättä se vastentahtoinen jättäjämies/-nainen saada käsiin ja keskustelemaan, kun jätetty voi läpikäydä kokemaansa sellaisten kanssa, jotka on keskusteluun halukkaita?
Millä jumalallisella oikeudella jätetty sen määrää, mikä on oikea tapa jättää hänet? Onko joku luvannut, että maailma on reilu?
On sadismia pakottaa se, joka EI ENÄÄ HALUA SEURAASI, pitämään kädestä, kuuntelemaan, vastailemaan, antamaan lohtuhaleja. Juuri siksihän erotaan, ettei tarttis enää olla tekemisissä. Eikä siksi, että toinen saisi surullaan kiristää ja manipuloida toista ja kerätä säälipisteitä.
Mikään ei ole ällöttävämpää kuin se, että aikuinen ihminen ei työstä suruaan itse, vaan yrittää vielä senkin varjolla määräillä ja ahdistella toista. Eroprosessiahdistelu on kuin seksuaalista ahdistelua, yhtä ahdistavaa! Ymmärrän katoavia miehiä oikein hyvin. Antakaa niiden elää rauhassa ja surkaa itse omat surunne. - puullapäähän
Löysin vahingossa tämän aloittamani ketjun taas uudelleen. Jos jotakuta kiinnostaa, niin tuo vässykkämies josta aloitusviestissä kerroin, pyysi minulta anteeksi muutamaa kuukautta tapahtuneen jälkeen. Eipä se mitään muuta sitten osannut sanoakaan. Edelleen hän asuu saman naisen kanssa jonka vuoksi minut jätti, eli kaipa se sitten pystyy ihan suhteeseen. Minulla meni noin 3 kuukautta että olin päässyt asiasta yli.
Noh, nyt on sitten sellainen tilanne että olen tässä tapaillut kesän aikana uutta miestä joka on vaikuttanut erittäin mukavalta ja rehdiltä. Paitsi että tänään ei sitten vastannut viestiini ollenkaan... Jostain syystä rupesi tulemaan nuo vanhat muistot mieleen ja toivon koko sydämestäni ettei nyt kävisi samalla tavoin kuin viimeksi... Mistä löytää enää rehellisiä, selkärangan omaavia miehiä?? Ei mistään sanon minä.- ole hyvä vain
Onnea sinulle "puullapäähän" olet päässyt kolmessa kuukaudessa eroon se on hienoa ja naisen puhetta. Et ole selvästikkään roikkuvaa tyyppiä vaan annat palaa ja elät omaa elämään, niin sitä pitää. Turha itsesäälissä kieriskellä ja syyttää muita omasta huonosta elämästä.
- epätietoisuutta ><
Ite oon 8kk seurustellut Treffeiltä löytämäni miehen kanssa. Eilen piti olla yhteinen leffailta, mutta iltakuuden jälkeen ei miehestä ole kuulunut mitään! Puhelin oli vielä yöllä auki, muttei vastausta. Nyt aamusta on puhelin mennyt kiinni. Eikä siis ole ensimmäinen kerta, kun sovittu tapaaminen peruuntuu, yleensä hän tosin on yhteydessä ja kertoo esteistä. En jaksa uskoa, että kuitenkaan mitään onnettomuutta tms. olisi sattunut.
En kyllä pysty käsittelemään ajatusta, että minun pitäisi nyt vaan mielessäni päättää tämän olevan ohi. Pelkään että sitä se nimenomaan on, asiasta ei vaan vaivauduta kertomaan minulle :(
Tiedän että pääsen ajan kanssa tästä yli, mutta pelkään mitä tällainen tekee mun luottamukselle miehiä kohtaan. Uskallanko enää ollenkaan lähteä ihastumaan.. Tiedän kyllä, että suhteet loppuvat jne. mutta ei toista voi jättää epätietoisuuteen :(- :(
Näin kävi myös minulle...vuoden päivät miehen kanssa joka muka rakasti minua palavasti...vielä edellisenä päivänä. Sittenpä lähti baariin, ei vastannu puhelimeen koko iltana/yönä. Seuraavana päivänä lopulta vaivautui kertomaan ettei rakasta ja suhde on ohi.
- ihan kauheita
:( kirjoitti:
Näin kävi myös minulle...vuoden päivät miehen kanssa joka muka rakasti minua palavasti...vielä edellisenä päivänä. Sittenpä lähti baariin, ei vastannu puhelimeen koko iltana/yönä. Seuraavana päivänä lopulta vaivautui kertomaan ettei rakasta ja suhde on ohi.
selkärangattomia nössöjä.
sori vaan sellaiset, mutta ei sellainen käytös muutakaa ole.
- ParempiNäin;)
hahaa miulla oli kummallinen mies.osti kihlat,uudet huonekalut ja nyt ne kaikki jäi mulle.kun hän vaa läks vaatteineen.syy oli että ei vaan halunnut olla:D
huvittavinta ett jättää uudet huonekalut mulle.sain taloudellisesta hyötyä :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156