päivän hyvä työ tehty taas

pelastin kärpäsen sadevesipöntöstä hukkumasta.
eilen yritin pelastaa kaksi kärpästä mut se oli jo myöhästä,eivät elpyneet vaikka laskin ne kuivalle pinnalle.
monesti ötökät näyttää hukkuneilta ja elottomilta kun ne ottaa vedestä, mut 10 minuutin kuluttua ku palaa elpymispaikalle niin jopas on eloa ja liikettä taas.

pitäis vissiin hunajaa levittää jonnekkin et hyönteiset saa enegiaa pörrätä.

16

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei näköjään kiinnosta ketään vaik moni sanoo täällä tykkäävänsä eläimistä ja jotkut jopa ovat eläintensuojelijoita, niin silti ei kiinnosta.
      häh eikö kärpäset oo eläimiä kuten koirat kissat undulaatit, niin????
      oon huomannut et kärpäset osaa olla kiitollisia, samaa ei voi sanoa kaikista ihmisistä.

• minkäs teet

mutta dazulla on nyt monta muutakin potilasta!

VÄNTA!

• zisel

mä ostin eilen Raidia enkä aio sillä kyllä pelastaa yhtään kärpästä.

• minkäs teet kirjoitti:

mutta dazulla on nyt monta muutakin potilasta!

VÄNTA!

ystävä???

• flyingones
        monte24 kirjoitti:

ystävä???

Ei varmaan varota: et älä imuroi läheltä kärpäsiä! Voivat joutua vahingossa putkeen, eikä ne pölypussista löydy enää elävinä. Kuis jaksasit elää omatuntos kanssa?!? Vie hieman hunajaa kärpästen herralle HÄHHÄHÄÄ -87

• ROUNDUPPIA:..!!%#+?!
        zisel kirjoitti:

mä ostin eilen Raidia enkä aio sillä kyllä pelastaa yhtään kärpästä.

.

tapan sillä kaiken elollisen niin että mitään ei jää eloon!!!!!1111!!111!!

.

• zisel
        ROUNDUPPIA:..!!%#+?! kirjoitti:

.

.

mun tarkotus kans. Mökillä jolla ramppaan joka kesä, on pihassa 1 pikkumökki jossa on sängyt 2:lle. Heti sen pikkumökin vieressä pihalla on grilli, pöytä ja tuolit jossa istutaan ja jauhetaan paskaa. Menin kesällä sinne mökkiin ja vedin pullollisen Raidia sinne ettei siellä elä enää mikään kun meen ite nukkuu sinne. Porukka kattoi kun mä tulin sieltä mökistä kuin jostain Hitlerin kaasukammiosta kauheen sumun takaa että tossa mökissä ei elä enää ihminenkään :D

• zisel kirjoitti:

mun tarkotus kans. Mökillä jolla ramppaan joka kesä, on pihassa 1 pikkumökki jossa on sängyt 2:lle. Heti sen pikkumökin vieressä pihalla on grilli, pöytä ja tuolit jossa istutaan ja jauhetaan paskaa. Menin kesällä sinne mökkiin ja vedin pullollisen Raidia sinne ettei siellä elä enää mikään kun meen ite nukkuu sinne. Porukka kattoi kun mä tulin sieltä mökistä kuin jostain Hitlerin kaasukammiosta kauheen sumun takaa että tossa mökissä ei elä enää ihminenkään :D

älä vaan heti purkkia tyhjennettyäsi vaan pistä tupakaksi mökissä, nääs viimevuonna yks mökki räjähti ku tyyppi tyhjens pullon ampparin takia ja pisti tupakaksi, hävis amppari ja kämppä

• KAASUISSA::.!!%#+?11
        zisel kirjoitti:

.

ei ole välttämättä mikään huono asia näillä palstoilla :)

.

• zisel
        monte24 kirjoitti:

älä vaan heti purkkia tyhjennettyäsi vaan pistä tupakaksi mökissä, nääs viimevuonna yks mökki räjähti ku tyyppi tyhjens pullon ampparin takia ja pisti tupakaksi, hävis amppari ja kämppä

No ei siellä pikkumökissä kukaan poltakkaan. Se on siis sen kokonen että sinne mahtuu just ja just ne 2 sänkyä että vaikka itekkin tupakoin niin tekis pahaa nukkua siellä jos siellä joku tupakois.

• zisel
        KAASUISSA::.!!%#+?11 kirjoitti:

.

ei ole välttämättä mikään huono asia näillä palstoilla :)

.

palstoilla kukaan selvinpäin ole. Tai jos on niin täytyy olla sitten päässä vikaa eikä huomaa miten sairasta tää touhu täällä on :D

• zisel kirjoitti:

No ei siellä pikkumökissä kukaan poltakkaan. Se on siis sen kokonen että sinne mahtuu just ja just ne 2 sänkyä että vaikka itekkin tupakoin niin tekis pahaa nukkua siellä jos siellä joku tupakois.

mut totta toi juttu oli, en kyl muista tyhjensikö useamman pullon vai yhden

• ######?????
        ROUNDUPPIA:..!!%#+?! kirjoitti:

.

.

*

ole rikkaruohomyrkkyä?

*

• näi o.....
        ######????? kirjoitti:

*

ole rikkaruohomyrkkyä?

*

.

sillä tapetaan kaikki missä on kasvivihreää

.

• on kiehtovaa seurata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6263
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3682
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3229
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      214
      2258
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1961
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1920
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1833
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1713
    10. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      20
      1697
    Aihe