Mitä veikkaisitte syyksi kun mies peruu treffejä kokoajan.
Tässä "stoorimme": runsas kuukausi sitten bongasin lehdestä miehen ilmoituksen ja vastasin, siitä saakka melkein päivittäin olemme soitelleet/tekstailleet, hän aktiivisempi.
Ensimmäiseksi viikonlopuksi emme oikeastaan ajatelleetkaan vielä treffejä mutta hän sanoi syyksi perunkirjoituksen sukulaisten kanssa. seuraava vkl oli jo sitten mielessä, että tapaisimme, sovittiin että hän tulee minun paikkakunnalleni mutta päivää ennen soitti olevansa kipeä (maha). silloin aloin jo hiukan miettimään..
Soittelumme jatkuivat normaalisti, tosin vkl:sin hän ei paljoa soitellut kuin päivisin, ei illalla.
Kolmantena vkl:na olin itse kipeä eikä treffejä siis sovittu.
Sitten tuli neljäs vkl (tänään) ja treffit sovittuna ja mies "kybällä mukana" (täpinöissään) ja antoi ajo-ohjeet missä nähtäisiin, vaikka olin jo aikoja sitten alkanut epäilemään haluaako mies nähdä lainkaan, soittelee vaan ja lupailee tulla treffeille.
Aamulla aikaisin tuli tekstari että hän on töissä ja etten lähtisi hänen luokseen. viestin lopussa "sori". en vaivautunut vastaamaan viestiin, muutaman tunnin päästä tuli tarkistusviesti johon en myöskään vastannut. jos soittaa saatan vastata. hän olisi voinut tekstata että tulisin illalla myöhempään tai huomenna mutta ei vaan tekstannut.
Mitä mieltä, miksi mies menee puihin kokoajan, siltä se ainakin vaikuttaa, ei kuukautta voi olla noin huonoa tuuria että aina treffit peruuntuu! välimatkan ja töiden vuoksi emme ole sopineet viikolle tapaamista.
Voisiko mies vain haluta juttuseuraa (puhelin) vaikka ilmoituksessa haki tositarkoituksella naista?
Voisiko sillä olla toinen nainen (vkl:sin)?
Voi olla ujokin mutta rajansa siinäkin..
Emme ole siis koskaan nähneet livenä, ei edes kuvia toisistamme joten siksikään mies ei voi perua että jos naamani ei kiinnostaisikaan.
Mutta kuitenkin; jos mies ei halua tavata niin miksi näin kauan on soitellut? luulisi saavan sanotuksi ettei seurani kiinnosta.
Ja hän se treffien suhteen on ollut aktiivisempi ehdottelija, mutta ei mitenkään yli-innokas, kuten en minäkään.
Olemme jo viisikymppisiä, molemmat eronneita, eikä exät kummittele nurkissa.
Kertokaa nyt mielipiteitänne, tämä on kyllä ensimmäinen tapaus laatuaan minulla! (pari muuta treffanut aikaisemmin jonkin deitin kautta)
Treffien peruminen
9
2200
Vastaukset
- arvaisin
Ehkä häntä jännittää. Itse (nainen) ole ollut kauan yksin ja hieman muutenkin erakoitunut. Olen huomannut että sovitut tapaamiset tuovat ikäviä ajatuksia treffipäivän aamuna ja usein luistan koko jutusta. Jopa treffit hyvien, vanhojen kavereiden kanssa saa tämän saman kohtelun. Ikävät ajatukset vaihtelevat omasta ulkomuodosta (esim. kaikki vaatteet on likasia) toiseen osapuoleen (nyt ei oo hyvä fiilis hänestä) tai kuvittelen että saan muka jonkun tosi tärkeen rästihomman tehtyä. Sitten kun oon lykänny treffejä tulee hetkellinen huojennus ennen kun huono omatunto iskee.
- Everstiluutnantti
Harvemmin treffejä peruu mies, jolla on puhtaat jauhot pussissaan. Teillä se on tapahtunut kolmesti.
- oirbhni
syy sitten mikä tahansa,
miksi antaisit tuntemattoman miehen, johon sinulla ei vielä ole tunnesidettä,
pompottaa itseäsi.
Jos alku on noin hankalaa,
tuskin se paremmaksi muuttuu myöhemminkään. - yhtläinen
Itselleni kävi siten, että juhannustansseissa tapasin Lappajärvellä miehen vaihdoimme puhelinnumeroa. Kotiinpäästyäni tuli heti viesti. Ajattelin, että yhteydenottolupauksista huolimatta on tavallinen tapaus ei kuulunut kolmeen vuorokauteen mitään. Sitten tuli soitto, että anteeksi etten sittenkään soittanut juhannuspäivänä, kun sain tiedon iäkkään isäni kuolemasta. Tuohan nyt oli aivan ymmärrettävää. Sovimme, että tapaamme kun suurin häkkä on ohi. Mies soitteli säännöllisesti. Odotin kiltisti 3 viikkoa, hän soitteli ruumiinavausasiat, äidin siirrot toiseen vanhainkotiin, hautajaiset, perunkirjoitukset. Sitten ehdotin matkaa puoleenväliin jossa tapaamme kahvilassa. Hän ehdotti sitten, että voimmehan tavatakin illalla samassa paikassa ja siinä voi vähän tanssiakin. Oli siis kulunut 1.5 kuukautta aloituksesta. Hän lupasi varmistaa vielä illalla, kun muisti että tytär tulee sopimaan perunkirjoitusasioita, että tuliko vasta seuraavana päivänä. Tuli viesti, ettei pääsekkään tytär tulee Tampereelta jo illalla. Onneksi oli tuttuja alueella ja ihmettelivät, kun kuolinilmoitusta ei ole ollut lehdessä. Tästä sitten lähdin asiaa tutkailemaan ja isä elää tänäkin päivänä. Hän ei sitten enää vastannut puhelimeen.
- nainen ymmällään
no huh huh !
aika härskiä valehdella isän kuolemalla. kaikenlaisia selityksiä minäkin olen kuullut ja lukenut muiden tarinoita.
mä olen nyt kuullut parikolme selitystä miksi ei pääse treffeille. vielähän se voisi keksiä vaikka mitä =)
- Rikardk
Varmaan jännittää. Kysy häneltä onko se syynä jos olette enää yhteydessä.
Naiset eivät ikinä usko tätä, mutta kysymällä voi saada vastauksia.- nainen ymmällään
olen jo muutaman kerran kysynyt. kysyin sitäkin onko joku muu nainen, kuulemma ei. ja kysymällä ei aina saa vastausta, tai saa valheellisen. voi se jännittääkin, kun olen kysellyt kaikenlaista puhelimessa (ulkonäköön, luonteeseen ja tapoihin liittyvää) , mutta puoliksi leikilläni, saattaa luulla että etsin täydellistä mutta niin ei ole. mutta eipä silti, itse hän 'kehui' itseään että on joku kehunut komeaksi..ja jospa ei olekaan =)
lupasi tulla nyt vkl:na, sanoin että en usko ennenkuin näen. ja olen 99% varma ettei tule, keksii taas jonkun ihme syyn.
tämä stoori loppuu sitten siihen jos ei ukko ala tulla näytille. - nainen ymmällään
nainen ymmällään kirjoitti:
olen jo muutaman kerran kysynyt. kysyin sitäkin onko joku muu nainen, kuulemma ei. ja kysymällä ei aina saa vastausta, tai saa valheellisen. voi se jännittääkin, kun olen kysellyt kaikenlaista puhelimessa (ulkonäköön, luonteeseen ja tapoihin liittyvää) , mutta puoliksi leikilläni, saattaa luulla että etsin täydellistä mutta niin ei ole. mutta eipä silti, itse hän 'kehui' itseään että on joku kehunut komeaksi..ja jospa ei olekaan =)
lupasi tulla nyt vkl:na, sanoin että en usko ennenkuin näen. ja olen 99% varma ettei tule, keksii taas jonkun ihme syyn.
tämä stoori loppuu sitten siihen jos ei ukko ala tulla näytille.Stoori loppui sitten ennenkuin alkoikaan, tuli viesti tänään, en edes yllättynyt, sanoin vain että miksi näin kauan jahkasi. vieläkin väitti ettei ole varattu, mikä sitten oli syy, se jää arvoitukseksi, mutta viestin rivienvälistä olin aistivinani jonkinlaista katkeruutta, onkohan sillä jotain murheita tms. no ei mun tarvi niitä miettiä enää, uutta matoa koukkuun ;)
- :D
nainen ymmällään kirjoitti:
tämä stoori loppuu sitten siihen jos ei ukko ala tulla näytille."lupasi tulla nyt vkl:na, sanoin että en usko ennenkuin näen."
:D :D :D Asiaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833