Ihanaa syksyä

angelika-79

Juuri tulin aamulenkiltä metsäpoluilta. Aurinkokin näytäytyi sopivasti ja koiramme juoksi vapaana pitkin kankaita ja rantoja. Kannattaa lähteä ulos heti kuin vain ilma sallii. Kesä meni ja jäi kauniit muistot, seuraava suvi odottaa jo.

24

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita kelpaakin ulkoiluttaa :)

• Oot sitten herännyt sinäkin :)
        Joko itse kävit ulkoilemassa. Mä tein tunnin kävelylenkin aamulla ja että osasi olla ihana happirikas keli.

• angelika-79

mene sinäkin ulos niin saa ajatuksesi happea.

• TaikisN kirjoitti:

Oot sitten herännyt sinäkin :)
        Joko itse kävit ulkoilemassa. Mä tein tunnin kävelylenkin aamulla ja että osasi olla ihana happirikas keli.

kuuden aikaan kun oli vielä melko pimeää, singahdin punkasta kahvinkeittoon.

Olen ulkoillut parvekkeella ja kyllä siellä happea piisaa :)

• angelika-79 kirjoitti:

mene sinäkin ulos niin saa ajatuksesi happea.

varmaan mennäkin ulos kun jo kaksi naisihmistä on asiasta vihjannut :)

Ja arvaa vaan miten happirikas ulkoilma ajatuksiin vaikuttaakaan.

• angelika-79
        Vegetable kirjoitti:

varmaan mennäkin ulos kun jo kaksi naisihmistä on asiasta vihjannut :)

Ja arvaa vaan miten happirikas ulkoilma ajatuksiin vaikuttaakaan.

Ota se naisihminen mukaan sinne ulkoilemaan.

• Vegetable kirjoitti:

kuuden aikaan kun oli vielä melko pimeää, singahdin punkasta kahvinkeittoon.

Olen ulkoillut parvekkeella ja kyllä siellä happea piisaa :)

aamunvirkku. toki parvekkellakin voi ulkoilla, tosin lenkkipolku lienee siinä suhteellisen lyhkäinen. Vaan jos asut ylemmissä kerroksissa niin siellähän on jo lähes vuoristoilma, vähemmän happea kuin maanrajassa :)

• huomaaja.

Ai että sais ihanat aamulypsyt :) NAM..

• oiskoos kade

näpit silikoneissa tai muussa puhalettavassa :D

• huomaaja.
        oiskoos kade kirjoitti:

näpit silikoneissa tai muussa puhalettavassa :D

En usko aidot näyttää olevan :) NAM::

• niin pitkä aika, seuraavaan suveen :( Vielä talvikin kärvisteltävänä edessä, toivottavasti ei tule hirmupakkasia.
      Nyt on kyllä syksy näyttänyt paremman puolensa, minäkin ikuinensyksynvihaaja olen jopa muutaman kerran löytänyt itseni ihailemasta syksyn loistoa. Täällä on jo ruska aluillaan.

• angelika-79

vaan nauti päivästä kerrallaan. Täällä ei vielä ruskaa ole. Vaahterat ovat jo kyllä hienossa syysasussaan.
        Ensin pitää luonnon kuolla, tai levähtää talven yli, ennenkuin se voi luoda uutta.

• sammakkomiesennustaja kertoi että tulee kova talvi.

Tuli oikein kurja olo kun viime talven kamaluus hiipi mieleen.

Osa koivunlehdistä jo kovin kellertää, havupuut edelleen vihreinä :)

• angelika-79
        Vegetable kirjoitti:

sammakkomiesennustaja kertoi että tulee kova talvi.

Tuli oikein kurja olo kun viime talven kamaluus hiipi mieleen.

Osa koivunlehdistä jo kovin kellertää, havupuut edelleen vihreinä :)

sen ennustuksen. Tykkään kyllä talvesta jos ei ole liikaa pakkasta.

• angelika-79 kirjoitti:

sen ennustuksen. Tykkään kyllä talvesta jos ei ole liikaa pakkasta.

saisi talvitermostaatin säädettyä välille -5 - -10 astetta.

• angelika-79 kirjoitti:

vaan nauti päivästä kerrallaan. Täällä ei vielä ruskaa ole. Vaahterat ovat jo kyllä hienossa syysasussaan.
        Ensin pitää luonnon kuolla, tai levähtää talven yli, ennenkuin se voi luoda uutta.

luonnon kuoleminen kuulostaa sanoina niin surulliselta.Mutta se on elämän ehto. Pitänee yrittää elää vain päivää kerrallaan ja jättää talven murehtiminen talveen :)

• ei aurinko paista,vaan ripottelee vettä..Lenkille pitäis tänään lähteä,mutta kun ei oikein huvita. :P

Keittäis vaan kaffeet ja kääriytyis soffalle kattomaan telkkaria..

• max-life

myös sinne ja muillekin. =)

• vai haamusi :O :))

• max-life
        TaikisN kirjoitti:

vai haamusi :O :))

Ihan minä, en haamuni. Vuosiakohan siitä jo aikaa kun missään palstoilla tms käynyt. Ei sen kummempaa asiaa. =)

• max-life kirjoitti:

Ihan minä, en haamuni. Vuosiakohan siitä jo aikaa kun missään palstoilla tms käynyt. Ei sen kummempaa asiaa. =)

Eikä tarvi olla asiaa kun täällä käy :)) Kävisit useammin, sulla oli upeita tarinoita ja hyviä avauksia. Niin ja muistan miten eräässä misterkisassa solmit vilima-neidon essunnauhoja *punastuu vieläkin* :))

• ja muut henkiolennot:-)Taikku valisti sinut täällä nähneensä. Pitkän paussin pidin näihin palstoihin minäkin. Mutta,,,*köh* mikäköhän vetovoiman laki lie tänne kiskassut.
        Näin julkisesti tässä tohdi kauheesti olla täpinöissä...mutta nyt kyllä halitaan:)))

• Ei ole ihmeiden aika ohi, ei tosiaan. Tästä on aikaa kuule vuosi ja toinenkin kun minulta eräs kysyi tuolla toisaalla ettäs onko maxista kuulunut mitään. Mitähän minä hänelle nyt kerron..sanonko että näin väärin, olin humalassa, unessa, tai sitten silmälasini vain vääristivät näkemäni..vaiko mitä?

Pakko kai puhua totta. Mutta odotan vielä huomiseen, tiedä mitä tässä vielä tapahtuu.

• *penkoo arkistojaan*

upeetaaaaa mahtavaaaaaaa!

vanhojen nikkien esiinkaivajaiset :=D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      154
      1943
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1876
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1307
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1266
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1238
    6. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      426
      1172
    7. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      851
    9. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      846
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      218
      712
    Aihe