Ihanaa syksyä

angelika-79

Juuri tulin aamulenkiltä metsäpoluilta. Aurinkokin näytäytyi sopivasti ja koiramme juoksi vapaana pitkin kankaita ja rantoja. Kannattaa lähteä ulos heti kuin vain ilma sallii. Kesä meni ja jäi kauniit muistot, seuraava suvi odottaa jo.

24

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita kelpaakin ulkoiluttaa :)

      • Oot sitten herännyt sinäkin :)
        Joko itse kävit ulkoilemassa. Mä tein tunnin kävelylenkin aamulla ja että osasi olla ihana happirikas keli.


      • angelika-79

        mene sinäkin ulos niin saa ajatuksesi happea.


      • TaikisN kirjoitti:

        Oot sitten herännyt sinäkin :)
        Joko itse kävit ulkoilemassa. Mä tein tunnin kävelylenkin aamulla ja että osasi olla ihana happirikas keli.

        kuuden aikaan kun oli vielä melko pimeää, singahdin punkasta kahvinkeittoon.

        Olen ulkoillut parvekkeella ja kyllä siellä happea piisaa :)


      • angelika-79 kirjoitti:

        mene sinäkin ulos niin saa ajatuksesi happea.

        varmaan mennäkin ulos kun jo kaksi naisihmistä on asiasta vihjannut :)

        Ja arvaa vaan miten happirikas ulkoilma ajatuksiin vaikuttaakaan.


      • angelika-79
        Vegetable kirjoitti:

        varmaan mennäkin ulos kun jo kaksi naisihmistä on asiasta vihjannut :)

        Ja arvaa vaan miten happirikas ulkoilma ajatuksiin vaikuttaakaan.

        Ota se naisihminen mukaan sinne ulkoilemaan.


      • Vegetable kirjoitti:

        kuuden aikaan kun oli vielä melko pimeää, singahdin punkasta kahvinkeittoon.

        Olen ulkoillut parvekkeella ja kyllä siellä happea piisaa :)

        aamunvirkku. toki parvekkellakin voi ulkoilla, tosin lenkkipolku lienee siinä suhteellisen lyhkäinen. Vaan jos asut ylemmissä kerroksissa niin siellähän on jo lähes vuoristoilma, vähemmän happea kuin maanrajassa :)


    • huomaaja.

      Ai että sais ihanat aamulypsyt :) NAM..

      • oiskoos kade

        näpit silikoneissa tai muussa puhalettavassa :D


      • huomaaja.
        oiskoos kade kirjoitti:

        näpit silikoneissa tai muussa puhalettavassa :D

        En usko aidot näyttää olevan :) NAM::


    • niin pitkä aika, seuraavaan suveen :( Vielä talvikin kärvisteltävänä edessä, toivottavasti ei tule hirmupakkasia.
      Nyt on kyllä syksy näyttänyt paremman puolensa, minäkin ikuinensyksynvihaaja olen jopa muutaman kerran löytänyt itseni ihailemasta syksyn loistoa. Täällä on jo ruska aluillaan.

      • angelika-79

        vaan nauti päivästä kerrallaan. Täällä ei vielä ruskaa ole. Vaahterat ovat jo kyllä hienossa syysasussaan.
        Ensin pitää luonnon kuolla, tai levähtää talven yli, ennenkuin se voi luoda uutta.


      • sammakkomiesennustaja kertoi että tulee kova talvi.

        Tuli oikein kurja olo kun viime talven kamaluus hiipi mieleen.

        Osa koivunlehdistä jo kovin kellertää, havupuut edelleen vihreinä :)


      • angelika-79
        Vegetable kirjoitti:

        sammakkomiesennustaja kertoi että tulee kova talvi.

        Tuli oikein kurja olo kun viime talven kamaluus hiipi mieleen.

        Osa koivunlehdistä jo kovin kellertää, havupuut edelleen vihreinä :)

        sen ennustuksen. Tykkään kyllä talvesta jos ei ole liikaa pakkasta.


      • angelika-79 kirjoitti:

        sen ennustuksen. Tykkään kyllä talvesta jos ei ole liikaa pakkasta.

        saisi talvitermostaatin säädettyä välille -5 - -10 astetta.


      • angelika-79 kirjoitti:

        vaan nauti päivästä kerrallaan. Täällä ei vielä ruskaa ole. Vaahterat ovat jo kyllä hienossa syysasussaan.
        Ensin pitää luonnon kuolla, tai levähtää talven yli, ennenkuin se voi luoda uutta.

        luonnon kuoleminen kuulostaa sanoina niin surulliselta.Mutta se on elämän ehto. Pitänee yrittää elää vain päivää kerrallaan ja jättää talven murehtiminen talveen :)


    • ei aurinko paista,vaan ripottelee vettä..Lenkille pitäis tänään lähteä,mutta kun ei oikein huvita. :P

      Keittäis vaan kaffeet ja kääriytyis soffalle kattomaan telkkaria..

    • max-life

      myös sinne ja muillekin. =)

      • vai haamusi :O :))


      • max-life
        TaikisN kirjoitti:

        vai haamusi :O :))

        Ihan minä, en haamuni. Vuosiakohan siitä jo aikaa kun missään palstoilla tms käynyt. Ei sen kummempaa asiaa. =)


      • max-life kirjoitti:

        Ihan minä, en haamuni. Vuosiakohan siitä jo aikaa kun missään palstoilla tms käynyt. Ei sen kummempaa asiaa. =)

        Eikä tarvi olla asiaa kun täällä käy :)) Kävisit useammin, sulla oli upeita tarinoita ja hyviä avauksia. Niin ja muistan miten eräässä misterkisassa solmit vilima-neidon essunnauhoja *punastuu vieläkin* :))


      • ja muut henkiolennot:-)Taikku valisti sinut täällä nähneensä. Pitkän paussin pidin näihin palstoihin minäkin. Mutta,,,*köh* mikäköhän vetovoiman laki lie tänne kiskassut.
        Näin julkisesti tässä tohdi kauheesti olla täpinöissä...mutta nyt kyllä halitaan:)))


      • Ei ole ihmeiden aika ohi, ei tosiaan. Tästä on aikaa kuule vuosi ja toinenkin kun minulta eräs kysyi tuolla toisaalla ettäs onko maxista kuulunut mitään. Mitähän minä hänelle nyt kerron..sanonko että näin väärin, olin humalassa, unessa, tai sitten silmälasini vain vääristivät näkemäni..vaiko mitä?

        Pakko kai puhua totta. Mutta odotan vielä huomiseen, tiedä mitä tässä vielä tapahtuu.


      • *penkoo arkistojaan*

        upeetaaaaa mahtavaaaaaaa!

        vanhojen nikkien esiinkaivajaiset :=D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe