Mitä kello merkitsee sinulle?

Petronella45

Onko se vaan kapistus, jotta tietäisi paljonko kello on?
Onko se koru? Onko sinulla monta kelloa, jotta voit
vaihdella, niin että sopii vaatetyyliin?

Itse rakastan kelloja, en osta ihan ylikalliita, mutta en missään nimessä myöskään
käyttäisi jotain Foren halpiskelloja
Minulla on muutama Tommy Hilfiger, Muutama DKNY ja pari Guess kelloa.
Niitä sitten vaihtelen vaatetyylin mukaan.

54

2054

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Withori Wee

Määrittele käyttämäsi termi "ylikallis", ole hyvä.

• Petronella45

Sana taitaa olla puhekieltä täällä meilläpäin, tarkoitin lähinnä yli 1000,- maksavia kelloja. Yksi sellainen minultakin löytyy, isältä saatu käsinvedettävä Omega jollakin erikoislasilla. (Olisiko ollut kristallihiottu).
        Mielestäni nämä yllä mainitsemani kellot jotka liikkuvat hintaluokassa 100-300 eivät ole kovin kalliita, jos ei myöskään halvimmasta päätsä.

• 80's kid

ennen lapsena 80-luvulla rannekello oli ihan ajannäyttöä varten, silloin oli digitaalikellot uusinta muotia ja sellaisia oli itselläkin käytössä.
      Nyt aikuisena on arkena ajan tarkistamiseen kännykän ruudunsäästäjä, varsinaista rannekelloa en pidä esim. töissä vaurioitumisvaaran takia, vain vapaa-ajalla pidän rannekelloja, pidän edelleen digitaalikelloista ja uusimpana kiinnostuksen kohteena on nuo LED rannekellot joita on jo toinen tilauksessa. Ensimmäinen LED rannekello näyttää ajan hehkuvilla punaisilla digitaalinumeroilla mutta tilauksessa on binäärikello jossa muistaakseni 72 punaista lediä osoittaa ajan ja päiväyksen, näyttää coolilta joten kaipa rannekellosta on tullut minulle nykyisin korumainen esine vaikka mies olenkin :D

• kello kädessä aina

Mulla kello on ajannnäyttäjä, pidän sitä kädessä aina kun olen poissa kotoa (kotona monta seinäkelloa ja mikro, digiboksi yms, joista voi tarkistaa ajan).
      Mulla on vain tämä yksi kello, joka on kyllä hyvin rakas. Siihen vaihdan tarvittaessa patterin ja rannekkeen, joka on nahkaa. Jos hyvät kellot olisivat halvempia, ostaisin useamman (esim. valkoinen ja musta nahkaranneke, teräksinen ranneke, yksi blingbling-kello (hillitysti)). Olen kenkä-, en kellofriikki.

• wrist w. atch

se on käytännöllinen esine, josta näkee ajan helposti ja selkeästi. Vaadin myös kellooni päivyrin, jos vielä viikonpäiväkin näkyvissä, se on plussaa. Myös on oltava valaistu taulu tai sitten ainakin kunnon kiiltomaalit viisareissa. Vedenpitävyys vähintään 100m ettei tarvitse varoa koko ajan. Patterikello mieluummin kuin automaatti.

Lisäksi sen merkitys on siinä, että sen on oltava tyyliin sopiva. Jos pukeutuu casual:isti esim. farkkuihin ja muutenkin rennosti, ei ole järkeä hankkia esim. jotain "pukukelloa", sporttiseen tyyliin sporttinen, jne.

Itse en tykkää tusinakelloista vaan käytän mieluummin sellaista joka ei ole joka toisen jampan ranteessa. Lempimerkkini on amerikkalainen Nixon, jolta mulla onkin pari mallia.

En voi sietää aivan rimpuloita lidli kelloja mutta en myöskään hienostelu-antiikkikelloja, niiden käyttäjät on vähän sellaisia äijämäisiä monesti, vähän hassahtaneita.

• ~citizen~kane~

komppaan edellistä, lisäks mieluummi mahdollisimman selkee analogi taulu, ei mitää äijää kronografi hässäkkä tauluu, jotka usein sekavii ja luettavuudeltaan huonoi, mitää ajanottoja yms en tarvii

• MR T

Kellon merkityshän riippuu monesta asiasta - millaisessa työyhteisössä olet, minkälaista imagoa välität pukeutumisella jne..joku on joskus opastanut että kun huolehtii kellosta ja kengistä niin kaikki muu voi olla aika Rock N Roll.

itse omistan kaksi kelloa Tag Carreran ja Rolex Submariner Daten..Tagiä käytän lähes päivittäin töissä. Vapaalla yleensä ilman kelloa ja ns. paremmissa tilaisuuksissa Rolexia.

• Kaasi"jo !

Mulla on 16v vanha CASIO maksoi vuona 1995 , 250 mk ja pelittää ok. kerran lasi vahdettu , myyjä kehoitti ostamaan uuden mut ei kiinosta kun oon tykästynyt tähän ja kun pysyy ajassa. Veikkaan että pysyy vielä toiset 16 vuotta!!

• Järkivalinta

Rannekello on esine, joka on vaan oltava, kun siihen on mukulasta asti tottunut! Jos vahingossa lähtee vaikka ulos ilman kelloa, on se ihan sama kuin olis jotain tosi tärkeää jäänyt kotiin, ihan ontto olo, sama kuin lähtisi ilman vyötä housuissa!

Orpo ja köyhä olo sekä epävarma ilman kelloa.

Kellon on oltava juuri sen värinen taulultaan josta tykkää. Jos tykkää esim. valko tai kullan väri tauluisesta kuten itse, ei pidä ottaa mustatauluista. Kellon taulun koko ja muoto on oltava mieleinen. Itse en voi sietää neliskulmaisia kellotauluja. Enkä ylisuuria, jotka valitettavasti ovat tulleet muotiin. On kummallista, että kellon taulun täytyy olla kuin joku lautanen. N. 40-42 mm halkaisijaltaan olevat kellotaulut ovat järkevän kokoisia.

Ällöän ns. pröystäilykelloja, kuten jotain Rolexia, enkä sellaista ostaisi missään tapauksessa, vaikka olisi varaakin. Joku omega vielä menisi ja olisi ihan hyväkin valinta. Turhan kallis kuitenkin. Hyviä kellomerkkejä ovat Citizen ja Leijona. Ei vituta liikaa jos vaikka hukkuu, varastetaan, tms.

Rannekkeen on oltava metalliranneke, tai mieluiten titaani. Nahkaranneke on ihan älytön: alkaa haisemaan ja siinä pesii pöpöt ja sienet. Todella epähygieninen. Titaaniranneke on mukava kättä vasten, kevyt ja kestävä, sekä hygieeninen. Titaani on ainoa metalli, jota ihmiskeho ei hyljeksi. Siksi titaania käytetään mm. implanteissa.

• sama kuin edelll.

Lisään vielä kun jäi sanomatta että kellossa on oltava järkevät toiminnot: ajanotto, herätys, valaistut merkit tai kellotaulu(tai molemmat.) Digitaali kello on huono, viisarit on oltava. Päivyri on myös hyvä olla, vaikkakaan ei välttämätön.

• Omaa mielipidettä

Citizeniä vielä voisi käyttää jos jotain halpaa beateria hakee, mutta Leijona? Ei kiitos.

Kellon pitää olla automaatti. Kellossa voi olla nahka- tai metalliranneke, nahka kestää 3-5v, metalli koko iän. Näitä voi myös vaihdella keskenään.

Nahka ei ole epähygieninen jos osaa pitää vähän huolta siitä. Lisäksi se on omasta mielestäni talvisin metallista ranneketta mukavampi.

Tässä jotain omasta päästäni. Vaikea puhua kelloista tätä tarkemmin niille, joilla ei ole samanlaista kiinnostusta.

• Omaa mielipidettä
        Omaa mielipidettä kirjoitti:

Citizeniä vielä voisi käyttää jos jotain halpaa beateria hakee, mutta Leijona? Ei kiitos.

Kellon pitää olla automaatti. Kellossa voi olla nahka- tai metalliranneke, nahka kestää 3-5v, metalli koko iän. Näitä voi myös vaihdella keskenään.

Nahka ei ole epähygieninen jos osaa pitää vähän huolta siitä. Lisäksi se on omasta mielestäni talvisin metallista ranneketta mukavampi.

Tässä jotain omasta päästäni. Vaikea puhua kelloista tätä tarkemmin niille, joilla ei ole samanlaista kiinnostusta.

Pahoittelut. Tarkoitin tietenkin, että kellon kuuluu olla mekaaninen.

• rannekello tyylillä

Eikös se ole jotenkin outoa käyttää sekä taskukelloa että rannekelloa, tai rannekelloa kummassakin ranteessa. Suorastaan tyylirikkomus. Itselläni on taskukello aina mukana (samassa laitteessa puhelin mutta myös kaikki taskukellon funktionaalisuus ja kalenteri) ja olisi ihan höhlää pitää vielä toistakin kelloa ranteessa.

Jos rannekello pitäisi hankkia, niin tällainen LG kosketusnäytöllä ja 3G-nettiyhteydellä ja videokameralla:
      http://www.youtube.com/watch?v=_FAwzkc0gKo
      Siinä on samat rannekellon edut taskukelloon verrattuna, näkee aina nopealla vilkaisulla kellonajan ja muutakin infoa, eikä katoa yhtä helposti kuin taskukello. Kellotaulunkin voi aina vaihtaa vaatteiden väriin ja tyyliin sopivaksi.

• teini luurittajat

et oikein ymmärä kellon ja luurin eroa. Luuri on jossain taskun pohjalla ja kello ranteessa josta vilkaiset nopeasti ajan ja viestität muille asemaasi, asennettasi ja tyylitajuasi. Luurista katsoessi sinun pitää kaivaa se esiin nivusista ja sehän näyttää todella asialliselta käyttäytymiseltä.
        Näitä ns. parempia luureja on jokaisella pikku pennullakin, mutta kunnolliseen laatukelloon ei jokaisella ole varaa eikä ymmärrystä, mutta kun joku joka ymmärtää näistä elämän laatuasioista ja näkee toisen ranteessa kunnollisen kellon niin saat sitä arvostusta jota tarvitaan paremmissa piireissä ja esim. bisneskin luistaa luotevammin ja sinuun luotetaan paremmin.

• itselleen elävä
        teini luurittajat kirjoitti:

et oikein ymmärä kellon ja luurin eroa. Luuri on jossain taskun pohjalla ja kello ranteessa josta vilkaiset nopeasti ajan ja viestität muille asemaasi, asennettasi ja tyylitajuasi. Luurista katsoessi sinun pitää kaivaa se esiin nivusista ja sehän näyttää todella asialliselta käyttäytymiseltä.
        Näitä ns. parempia luureja on jokaisella pikku pennullakin, mutta kunnolliseen laatukelloon ei jokaisella ole varaa eikä ymmärrystä, mutta kun joku joka ymmärtää näistä elämän laatuasioista ja näkee toisen ranteessa kunnollisen kellon niin saat sitä arvostusta jota tarvitaan paremmissa piireissä ja esim. bisneskin luistaa luotevammin ja sinuun luotetaan paremmin.

Ostat siis kalliin kellon muita varten. Hyvä, että edes joiltain löytyy sisäisiä
        näköaloja. Itse suosin myös Rolexia ja Omegaa, pukeudun räätälipukuihin
        ja ajan Mercedes-Benzillä, mutta ei minua kiinnosta tuon taivaallista mitä
        muut siitä ajattelevat. Kovin tyhjää elämää on, jos muiden hyväksyntää ja
        kunnioitusta varten elää.

• ijgoejrgitejghejhtor
        teini luurittajat kirjoitti:

Jos hävettää sanoa että etsit kännykkää taskusta niin sano sitten mieluummin että raavit muniasi.

• rannekello tyylillä

Vähän sama kuin käyttäisi Patek Philippe taskukelloa osoittaakseen olevansa hienostunut ja formaali, ja toisessa taskussa kuitenkin säilyttää kännykkää jota myös välillä vilkuilee. Onnistuu tekemään ihan yhtä naurettavan vaikutelman kuin käyttämällä samaan aikaan rannekelloa ja Patek Philippe taskukelloa. Myös rannekello kännykkä menee samaan turhamaisen pelleilyn kategoriaan.

Sen sijaan rannekännykkä on kätevä ja ennenkaikkea tyylivirheetön ratkaisu, nopealla vilkaisulla näkee sekä ajan että viestitilanteen.

• usko pois vaan

voi lasta, kyllä sinäkin pitäisit mielelläsi 40.000 euron Patekkia taskussasi tai ranteessasi jos sulla olisi siihen varaa. Ei kännykkää tarvitse vilkuilla, se ilmoittaa kyllä jos joku sulle soittaa tai viestittää.
        Suurimmassa osassa noita "hienoja" luureja kävi käpy kun se päivittti väärän tai ei päivittänyt ollenkaan kesäaikaan vaikka omistaja niin luulikin.

• DR.Phillips

rannekännykkä järkevä ratkaisu? Eikös Verkkokauppa myynyt taannoin jonkinlaista Reino rannekännykkää, ei ollut mikään menestys, eikä ihme.
        Eiköhän tuollaiset lasten lelut ole kesken kasvuisten ja Japanilaisten juttuja.

• taskukello+kännykkä
        usko pois vaan kirjoitti:

voi lasta, kyllä sinäkin pitäisit mielelläsi 40.000 euron Patekkia taskussasi tai ranteessasi jos sulla olisi siihen varaa. Ei kännykkää tarvitse vilkuilla, se ilmoittaa kyllä jos joku sulle soittaa tai viestittää.
        Suurimmassa osassa noita "hienoja" luureja kävi käpy kun se päivittti väärän tai ei päivittänyt ollenkaan kesäaikaan vaikka omistaja niin luulikin.

Sveitsiläinen DeBethune valmistaa mekaanisia laadukkaita taskukelloja. Jos on muutama tonni ylimääräistä, niin tyylitietoisille rikkaille löytyy tällainen mekaaninen taskukello krokotiilinnahkaisessa kännykkäkotelossa:
        http://elitechoice.org/2011/03/28/fancy-schmancy-iphone-4-leather-case-with-bethune-pocket-watch-on-the-back/

• ...

Se oli liian iso, eikä kovin käytännöllinen, mutta nykyisin rannekännyköistä tulee aina vain pienempiä ja käyttökelpoisempia. Jos tuossa LG:ssä olisi vielä nettiselain, e-mail-ohjelma ja navigaattori, niin sitä voisi jo alkaa harkita. On kuitenkin selvää että tulevaisuudessa rannekännyköistä tulee niin käytännöllisiä ja pieneen tilaan saadaan ahdettua sellainen määrä toiminnallisuutta, ettei ketään enää kiinnosta vanhanaikaiset isot kännykät.

Itse vältän roudaamasta mukana kaikkea turhaa rojua, kuten rannekelloa ja mp3-soitinta ym. tarpeetonta sälää. Kännykkä sen sijaan on välttämätön ja työpuheluidenkin takia sitä on pakko pitää aina mukana.

• ...
    • ....................

Käytän ja omistan vain mekaanisia kelloja, joko käsin vedettäviä tai automaattisia. Kello merkitsee minulle:

- hienomekaniikkaa
      - ajannäyttäjää ja ajanottajaa
      - merkin historiaa
      - merkin statusarvoa
      - korua
      - tyylin viimeistelyä

Kokoelmasta löytyy pukukelloja, sukelluskelloja ja urheilullisia kelloja hintahaarukassa 400 € - 4300 €, yhteensä seitsemän kappaletta tällä hetkellä. Joitakin on tullut myytyä joskus.

• cam-mera

Just noita muotimerkkejä.

• wannabee kelloharras

Onpa vanha ketju. No vastaan kuitenkin. Ajannäyttäjähän tuo on ja päivämäärän, siis kuukauden päivän. Joskus joutuu ottamaan aikaa sekunnin tarkkuudella

Omistan 3 kelloa, kyllä vähän käytän vaatteiden mukaan eli en pistä työkelloa esim. teatteriin bleiserin ja kauluspaidan kanssa.

Eniten käytän joskus 90-luvun lopulla ostamaani eco-drive Citizeniäni. Käy kuin junan vessa ja on 200m vesitiivis, peruskello kevyellä,lämpimällä, kestävällä titaanikuorella ja rannekkeella. Hieno shamppanjan/kullanvärisen värinen taulu yhdistettynä komeaan harmaaseen titaaniin.

Tuollaisia merkkejä en käyttäisi mitä aloittaja luetteli, ei tulisi mieleenikään ostaa jotain DKNY merkkistä (joku muotimerkki?) kelloa. Sen sijaan Omegan voisin ostaa jos olisin rahaihmisiä.

• kemaliii

Mulle kallis kello merkitsee peniksenjatketta. Siksi ostankin aina 3000euron kellon ja heiluttelen sitä yökerhoissa muijien nähden. Pillun saanti taattu.

• typerys

Ostaisit kunnon kello, eikä mitään halpiksia. Et taida saada pesää muuta kuin rahalla.

• kemaliiii

Väitätkö, että mun 3000euron Certina on halpis???
      Se on kuule minun asiani, miten minä penistä jatkan ja pesää hankin. Siksi ostankin kalliin laatukellon.

• olikos provoa?

sorry katsoin yhden nolla liian vähän. Onko Certinalla 3k€ kelloja, yleensä niiden hinnat pöyrivät 500€ molemmin puolin.

• puhun faktoja

Prologueni merkitsee minulle kaikkea!

Kyseessä on erittäin tarkka, kestävä ja uskomattoman laadukas kello, joka kestää iskut, pomput, uimisen ja kovan käytön.

Naapurin Mikkokin kateelliseni, Omega kädessään, katseli, kun upouusi Prologue ranteessa kotiin astelin.
      Tokaisi, että "uusi kello ja paljonko maksoi"? Vastasin totuuden muikaisesti, että näissä asioissa hinnalla ei ole väliä.
      Tälläkin hetkellä hän varmaan säätää automaattikelloaan, mutta oma proloqueeni tikittää uskollisena pysyen ajassa.
      Vaimokin kelloani ihasteli, komeaksi sitä sanoen.
      Joskus kun jätän kelloni pöydälle, pieni poikani sitä ihailee ja kertoo haluavansa isona samanlaisen.
      Sen sanon, että kun poikani tulee miehen ikään ja armeijaan lähtee, annan hänelle oman Prologueni mukaan, ja myöhemmin hän antaa sen pojalleen. Näin kello tikittää suvussa sukupolvelta toiselle, sillä Prologue kestää!!!

Sitä päivää en tule unohtamaan, kun Prologueni ostin!

• vähäinen lahjakkuus

Johan on melkein hauskaa tarinaa kymppien kellosta, oikea elämän täyttymys jota kaikki tavoittelee ja harvoilla oin vara ostaa.
        Hanki jo harrastus ja oikea työ jostain muualta kuin Ohollssonilta.

• puhun faktoja
        vähäinen lahjakkuus kirjoitti:

Johan on melkein hauskaa tarinaa kymppien kellosta, oikea elämän täyttymys jota kaikki tavoittelee ja harvoilla oin vara ostaa.
        Hanki jo harrastus ja oikea työ jostain muualta kuin Ohollssonilta.

Väheksytkö ihmisiä jotka ovat töissä clas ohlsonilla? Onko sinun mielestäsi myyjän työ jotenkin huonompaa kuin muut?
        Väheksytkö myös S-marketin kassalla olevia opiskelijoita?

Prologue on upea kello siitä syystä, että se on yhtä laadukas kuin muut merkkikellot, mutta kaikilla on siihen varaa.
        Kestävä, kaunis, upea, se on Prologue!

• hanki elämä

Reppana jaksaa meuhkata rihkamakellostaan jokaisessa kelloaiheisessa ketjussa... Varmaan v******aa olla köyhä.

• TommyH
      • kuraa, kuraa

Älä nyt hyvä mies tule tänne mainostamaa jotain kellokkeita.

• ldil rules
        kuraa, kuraa kirjoitti:

Älä nyt hyvä mies tule tänne mainostamaa jotain kellokkeita.

niin juuri, osta lidl kello!

• 51v.

minulla on paras fore joka olen ostanut.

• Faithless & Prologue!

Eilen Summer Soundissa esiintyneen Faithlessin vokalisti Maxi Jazz halusi ostaa Prologueni 100 eurolla. En luonnollisestikaan tarvinnut moisia summia Prologuestani vaan annoin sen yhteiskuvaa ja nimmaria vastaan. Mahtava artisti ja tietää kellojen päälle!

• Kellokoskelle
        Faithless & Prologue! kirjoitti:

Eilen Summer Soundissa esiintyneen Faithlessin vokalisti Maxi Jazz halusi ostaa Prologueni 100 eurolla. En luonnollisestikaan tarvinnut moisia summia Prologuestani vaan annoin sen yhteiskuvaa ja nimmaria vastaan. Mahtava artisti ja tietää kellojen päälle!

Ja uusi harha taas. Psykoosit senkun muuttuvat mielenkiintoisemmiksi......

• Puhun faktoja
        Kellokoskelle kirjoitti:

Ja uusi harha taas. Psykoosit senkun muuttuvat mielenkiintoisemmiksi......

Voit kysyä tätä häneltä itseltään.

• Kellokoskelle
        Puhun faktoja kirjoitti:

Voit kysyä tätä häneltä itseltään.

Siis en epäile hetkeäkään etteikö asia olisi sinun maailmassasi sinulle täyttä totta. Varmasti näet kaiken ja muistat kaiken täytenä totena. Tautisi todellisia uhreja onkin he jotka eivät voi rauhassa keskustella kelloista täällä.

• Aito kelloharrastaja
        Kellokoskelle kirjoitti:

Siis en epäile hetkeäkään etteikö asia olisi sinun maailmassasi sinulle täyttä totta. Varmasti näet kaiken ja muistat kaiken täytenä totena. Tautisi todellisia uhreja onkin he jotka eivät voi rauhassa keskustella kelloista täällä.

Taas asiaton ja valheellinen kommentti! Tällainen käytös ei sovi kellopalstalle, eikä oikeastaan mihinkään. Voisit joskus puhua muustakin kun Kellokoskesta ja mielisairaista. Taidat olla väärässä paikassa.

• puhun aitoja harrast
        Aito kelloharrastaja kirjoitti:

Taas asiaton ja valheellinen kommentti! Tällainen käytös ei sovi kellopalstalle, eikä oikeastaan mihinkään. Voisit joskus puhua muustakin kun Kellokoskesta ja mielisairaista. Taidat olla väärässä paikassa.

sitä saa mitä tilaa. voisit sinäkin lukita nimimerkkisi ja käyttää vai sitä yhtä ja samaa. taitaa tuo menttaalihäiriösi tarvita useita persoonia ja rooleja.

• Aito kelloharrastaja
        puhun aitoja harrast kirjoitti:

sitä saa mitä tilaa. voisit sinäkin lukita nimimerkkisi ja käyttää vai sitä yhtä ja samaa. taitaa tuo menttaalihäiriösi tarvita useita persoonia ja rooleja.

Taas naurettavaa mielihäiriöihin viittaavaa tekstiä.

/thread

• multipersoona??
        Aito kelloharrastaja kirjoitti:

Taas naurettavaa mielihäiriöihin viittaavaa tekstiä.

/thread

sitä saa mitä tilaa. Oletko menettänyt otteesi??

• prolopojan serkku

Ketju alkoi siitä mitä kello merkitsee käyttäjälleen. Jos kyseessä on vain ruokatunnin alun tarkkailuun riittävä kello voi ostaa sen proloquen. Ihminen joka on siisti ja haluaa panostaa itseensä ja hyvinvointiin valitseekin sitten laatukellon joita valmistetaan Sveitsissä, Saksassa, USA:ssa ja Japanissa. Sellaisen laatukellon minimimittari on myyntipaikka. Jos kellosi on löytynyt sekatavarakaupasta (C. Ohlson, Motonet, Biltema tai sitten jonkun lehtitilauksen kylkiäinen ynnä Kinan halpamyynti) ei kellosi edusta minkäänlaista laatua.

• Äaäaäa

Esität vain oman mielipiteesi. Lehtitilauksenkin kylkiäinen voi olla laadukas.

Miten määrittelet laadun? Aivopesun tulosta on se, että pidät vain Sveitsiläisiä, Saksalaisia, Amerikkalaisia ja Japanilaisia kelloja arvokkaina. Tuollainen on aivan naurettava väite.

Onneksi sinulla ei sitten taida olla mitään Prologueta - voittajan valintaa vastaan, sillä se käyttää japanilaista laadukasta Miyotan koneistoa.

• prolopoikaaaaa
        Äaäaäa kirjoitti:

Esität vain oman mielipiteesi. Lehtitilauksenkin kylkiäinen voi olla laadukas.

Miten määrittelet laadun? Aivopesun tulosta on se, että pidät vain Sveitsiläisiä, Saksalaisia, Amerikkalaisia ja Japanilaisia kelloja arvokkaina. Tuollainen on aivan naurettava väite.

Onneksi sinulla ei sitten taida olla mitään Prologueta - voittajan valintaa vastaan, sillä se käyttää japanilaista laadukasta Miyotan koneistoa.

Syöppäs nyt ne lääkkeesi prolopoika. Kiinteistökaupat odottaa. Vai onko tänään projektipäällikön roolin vuoro IT firmassa "työkokouksineen"?

• Rolex rulez

Järkevintä on ostaa Rolex. Rolex ei ole paras, laadukkain tai kallein kellomerkki, mutta Rolex on merkki jonka kaikki tuntevat ja tietävät kalliiksi. Rolexilla voi näyttää ansaitsemaansa asemaa. Mutta kannattaa muistaa että pelkkä Rolex ei riitä, vaan myös muussa pukeutumisessa kannattaa suosia tunnettuja kalliita merkkivaatteita, muuten Rolex ei "istu" pitäjälleen.

• Epäasiallinen

Rolex ei missään nimessä ole hyvä merkki aivan kuten sanoitkin. Se ei ole minkään veroinen ja ainoa mistä siitä maksaa on nimi. Jos haluaa ostaa laatukellon hyvään hintaan kannattaa valita Prologue. Prologuesta et maksa ilmaa vaan laadukkaasta koneistosta ja viimeistelystä. Varsinkin Prologuen lippulaivamalli on varsin komea, joka vähintään viimeistelee onnistuneen pukeutumisen.

• pulikisi totta

Rolexissa on edelleen se nousukkaan taakka, vaikkakin aito kelloharrastaja tietää kuinka hyvä ja laadukas kello se on.
        Niitä pitää ranteessaa liikaa kelloista ymmärtämättömiä, kunhan vaan se näkyy.

• markkinajohtaja
        Epäasiallinen kirjoitti:

Rolex ei missään nimessä ole hyvä merkki aivan kuten sanoitkin. Se ei ole minkään veroinen ja ainoa mistä siitä maksaa on nimi. Jos haluaa ostaa laatukellon hyvään hintaan kannattaa valita Prologue. Prologuesta et maksa ilmaa vaan laadukkaasta koneistosta ja viimeistelystä. Varsinkin Prologuen lippulaivamalli on varsin komea, joka vähintään viimeistelee onnistuneen pukeutumisen.

Väitämäpä, että suhteellisesti noissa halpiksissa on eniten ilmaa noin hinta/laatusuhteessa. Euron koneisto, euron kuoret, 50sentin ranneke ja lapsityöllä halpamaassa tehtynä 3senttiä työkustannusta ja lippulaivan hinta 50€, huhuu mitkä kateprosentit.
        Tosin markkinointi on lähes ilmaista täällä Suomessa kun yksi mielenhäiriöinen mainostaa Suolessa.

• Rolex rulez
        Epäasiallinen kirjoitti:

Rolexit ovat tarkkoja sekä kestäviä kelloja. Rolex on erittäin hyvä kellomerkki. Lisäksi se on tunnetumpi mitä monet muut kellomerkit. Rolex on merkki jonka jokainen tunnistaa ja tietää kalliiksi. Lisäksi kello näyttää kalliilta. Markkinoilla on paljon Rolexia parempia, kalliimpia ja kestävämpiä kelloja, mutta mikä järki ostaa Hublot, Zenith, Audemars Piguet, Patek Philippe tai Vacheron Constantin, sillä nuoret naiset eivät tunne ko. merkkejä niin hyvin kuin valtaisalla mainostuksella tunnetuksi tehdyn Rolexin.

Lisäksi Rolexia ranteessa pitäessään monesti huomaa, kuinka muut ympärillä olevat miehet alkavat vaistomaisesti peittelemään kellojaan hihansuilla tai käsien asennoilla. Lisäksi keskustelussa ja kanssakäymisessä on upea havaita vastapuolen reaktio kun hän havaitsee että ranteessa on Rolex. Juuri sillä hetkellä kun Rolex huomataan pitää ottaa veikeä hymy ja alkaa kyselemään naiselta asioita sekä esittämään kiinnostunutta. Myöskin ensimmäinen drinkki tarjotaan vasta sen jälkeen kun vastapuoli on tunnistanut Rolexin.

• oefi

Työkello muovista, vapaa-ajankello nahkaisella hihnalla ja luksuskello teräsrannekkeella. Noilla pärjää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe