Mistä Creative Zen Stone Plus?

Pakkosaadazenstone

Eli saako mistään enää ostettua Creativen Zen Stone Plus:aa? Kävin Citymarketin ja Gigantin katsomassa enkä löytänyt.

9

1417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-.-.-m .,-.-

Tilaa netin kautta saat nimittäin melko varmasti halvemmalla.

• Pakkosaadazenstone

Mikä sivu ois luotettava josta noita sais?

• tuo..
        Pakkosaadazenstone kirjoitti:

Mikä sivu ois luotettava josta noita sais?

näyttää ettei esim. vertaa.fi anna sille yhtään myyjää eli ilmeisesti sitä ei enää myydä. (Minulla ois kyllä noita 3 kpl mutta en myy koska ovat aina toimineet hienosti ;)):

• Pakkosaadazenstone
        tuo.. kirjoitti:

näyttää ettei esim. vertaa.fi anna sille yhtään myyjää eli ilmeisesti sitä ei enää myydä. (Minulla ois kyllä noita 3 kpl mutta en myy koska ovat aina toimineet hienosti ;)):

Novoikökkö mulla hajos oma : (

• hp

• SaaDiisk

itellä Sandisk Sansa Clip, suunnilleen samankokoinen kuin stone.
      Loistava kapistus, laaja formaattituki (MP3, WMA, secure WMA, Audible, Ogg Vorbis, FLAC).
      Akkukesto mainio ~60h mp3:lla.
      Äänenlaatu erinomainen (kunnon kuuluokkeilla, mukana tulevat huonot kuten kaikissa muissakin soittimissa)
      Näkyy massamuistina pc:ssä => voi siirtää musaa ilman erillistä ohjelmaa.

http://www.pixmania.com/fi/fi/411/44/xx/15/4/criteresn.html

• Taitaa olla niin, ettei kunnon Zen Zone Plussaa saa enää uutena mistään, sehän oli aivan loistava tuote,
        mahtui sellaisenaan kuulosuojaimen toiseen kuppiin, kaijuttimen kautta saattoi kuunnella monona
        mitä vaan.

Eli onko tässä Sandiskin laitteessa sisäänrakennettu kaiutin, jos on niin ostan sen heti.

• maijul1

Kun minulla on useamman vuoden ollut tämä soitin käytössä ja toiminut hyvin mutta nyt se ei sitten enää käynnisty ja on ihan pimeänä. Ukkoni sanoo että siitä on akku kuoleentunut ja vehkeellä voi heittää kuikkaa. Onko näin? Olen jo iäkäs rouva enkä viitsisi ruveta opettelemaan uuden laitteen käyttöä.

• aam_fi

Noihin malleihin ei saa vaihdettua akkuja laitteen kuorta rikkomatta, eli jollei sitä halua käyttää paikallaan laturin kanssa, niin sitten sillä ei tee mitään. Sääli ettei noita enää valmisteta, olen itse kanssa vähän kiintyny tohon laitteeseen, enkä viitsis vaihtaaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      435
      5392
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      170
      3196
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      98
      2741
    4. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      7
      2432
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      70
      2071
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      44
      2030
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      52
      1984
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      87
      1737
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      12
      1481
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      17
      1363
    Aihe