Mistä Creative Zen Stone Plus?

Pakkosaadazenstone

Eli saako mistään enää ostettua Creativen Zen Stone Plus:aa? Kävin Citymarketin ja Gigantin katsomassa enkä löytänyt.

9

1383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-.-.-m .,-.-

Tilaa netin kautta saat nimittäin melko varmasti halvemmalla.

• Pakkosaadazenstone

Mikä sivu ois luotettava josta noita sais?

• tuo..
        Pakkosaadazenstone kirjoitti:

Mikä sivu ois luotettava josta noita sais?

näyttää ettei esim. vertaa.fi anna sille yhtään myyjää eli ilmeisesti sitä ei enää myydä. (Minulla ois kyllä noita 3 kpl mutta en myy koska ovat aina toimineet hienosti ;)):

• Pakkosaadazenstone
        tuo.. kirjoitti:

näyttää ettei esim. vertaa.fi anna sille yhtään myyjää eli ilmeisesti sitä ei enää myydä. (Minulla ois kyllä noita 3 kpl mutta en myy koska ovat aina toimineet hienosti ;)):

Novoikökkö mulla hajos oma : (

• hp

• SaaDiisk

itellä Sandisk Sansa Clip, suunnilleen samankokoinen kuin stone.
      Loistava kapistus, laaja formaattituki (MP3, WMA, secure WMA, Audible, Ogg Vorbis, FLAC).
      Akkukesto mainio ~60h mp3:lla.
      Äänenlaatu erinomainen (kunnon kuuluokkeilla, mukana tulevat huonot kuten kaikissa muissakin soittimissa)
      Näkyy massamuistina pc:ssä => voi siirtää musaa ilman erillistä ohjelmaa.

http://www.pixmania.com/fi/fi/411/44/xx/15/4/criteresn.html

• Taitaa olla niin, ettei kunnon Zen Zone Plussaa saa enää uutena mistään, sehän oli aivan loistava tuote,
        mahtui sellaisenaan kuulosuojaimen toiseen kuppiin, kaijuttimen kautta saattoi kuunnella monona
        mitä vaan.

Eli onko tässä Sandiskin laitteessa sisäänrakennettu kaiutin, jos on niin ostan sen heti.

• maijul1

Kun minulla on useamman vuoden ollut tämä soitin käytössä ja toiminut hyvin mutta nyt se ei sitten enää käynnisty ja on ihan pimeänä. Ukkoni sanoo että siitä on akku kuoleentunut ja vehkeellä voi heittää kuikkaa. Onko näin? Olen jo iäkäs rouva enkä viitsisi ruveta opettelemaan uuden laitteen käyttöä.

• aam_fi

Noihin malleihin ei saa vaihdettua akkuja laitteen kuorta rikkomatta, eli jollei sitä halua käyttää paikallaan laturin kanssa, niin sitten sillä ei tee mitään. Sääli ettei noita enää valmisteta, olen itse kanssa vähän kiintyny tohon laitteeseen, enkä viitsis vaihtaaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      143
      6082
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      184
      3734
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      29
      2693
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      469
      2674
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2335
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      184
      1978
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      129
      1479
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1284
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1274
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1056
    Aihe