Rastat naisella

aurinkonainen_

Mitäs mieltä miehet olette rastatukkaisesta naisesta? Minkälaisia ajatuksia se herättää? Iljettääkö teitä sellaiset hiukset vai tekeekö se naisesta mielenkiintoisen?
Asiallisia vastauksia odotellen ;)

16

2394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+9

      Rumat ja epäsiistit. En kiinnostu.

    • poerre

      tulee mieleen, että ko nainen on joku ituja poltteleva hippi, joka elättelee toiveta olevansa jonkin sortin suuri taiteilijan alku, tai köyttää ittensä viikonloppuisin lähimetsään protestiks puun kaadosta. en lämpene tippaakaan.. vähän sama asia kun mä kysyisin että lämpiääkö naiset jos miehellä on reisitaskuhousut, maiharit, vyölaukku ja hawaii- paita päällä. aja mielummin vaikka kaljuks. kyllä rastat malko yleisesti kuitenkin on noilla puunhalaajilla.

    • 6*

      Ei sillä mitään väliä ole, kunhan on tukka päässä. Luonnehan se kuitenkin ratkaisee pitääkö toista mielenkiintoisena vai ei. Olettaen siis että ollaan jo puheasteella.

    • w46je57yk

      On kai niitäkin erilaisia, pitkiä ja lyhyitä, kaikenlaisia.
      Ei turn off jos naisellisuus tallessa.

    • Ei kiitos enään

      Joskus muinoin lukio aikainen tyttöystänä teki pitkistä punaisista hiuksistaan rastat ja n. ½ vuoden kuluttua hänen ennen niin kauniit hiuksensa olivat ihan pilalla. Toki ne rastat olivat ensialkuun ihan hienoa ja jännittävää, mutta melko pian minulle tuli selväksi ettei tyttikseni hoitanut/pessyt niitä oikein, joskus ne jopa haisivat melko pahalla. Olen kyllä tuon jälkeen tapaillut/treffaillut naisia joilla on rastat, mutta oma mielipiteeni on kuitenkin se että normaalit hiukset ovat paremmat kuin rastat, mutta en kyllä ketään naista pelkästään rastojen takia sivuuta/hylkää.

      • yrb

        Toi riippuu kyllä ihan tyylistä, ja siitä miten hoitaa rastojaan..

        Mua ei haittais vaikka naisella oliskin rastat, kunhan sopis olemukseen ja asiallisesti hoidetut.


    • g3gfe3fe

      Likaiselta näyttävät...alkaa epäillä, että näyttääkö samalta myös siellä alapäässä...

    • DreadLocks

      Rastat ovat rastafari-uskonnon seuraajia, henkilöitä. Dreadlocksit puolestaan ovat tämä hiusmalli, jossa tukka on pantu takkuisiksi pötköiksi tai annettu takkuuntua.

      Dreadlocksit sopivat TODELLA harvoille naisille, mutta toisaalta se voi johtua siitä, että ylipäätään vain harvojen naisten kasvot ovat mielestäni kauniit. Dreadsit sopii pehmeäpiirteisille kasvoille tai lihavakasvoisille. Ja niiden on syytä olla PITKÄT, eli vähintään olkapäiden yli.

      Locksit on hyvä juttu kyllä jos tukka on muuten jotenkin esim heikkoa tekoa ettei oikein näytä hyvältä muuten.

      Kotikaupungissani dreadlockseja on joka kulmalla, eli en pidä sitä mitenkään erikoisena enkä jaottele ihmisiä sen mukaan. Mielestäni siinä ei ole välttämättä mitään hippiä.

      Siniseksi tai punaiseksi tai muun kuin luonnollisen väriseksi värjätyt ja muutenkin keinotekoisen näköiset, kuidulliset ylipaksut fantasiamaiset locksit eivät ole makuuni, vaikka siistit ne sopisivat olla.

      • DreadLock

        Kyllä dreadlocksit tekevät naisesta astetta mielenkiintoisemman ensivaikutelmalta. Ei sille mitään voi. Ja kyllä voin sanoa, että itseasiassa se hipahtava dreadlock-nainen ON mielenkiintoisempi kuin joku jakkupukuinen bisnesnainen joka on halunnut vähän irroitella ja laitatuttanut kampaajalla "rastat". Kaikki dreadlock-tukkaiset naiset, joihin olen tutustua saanut, ovat olleet mielenkiintoisia ihmisiä ensivaikutelman jälkeenkin.

        Eli tämän valossa suosittelen. Locksitukkainen nainen varmaan kiinnostaa semmoisia kilttejä, hieman boheemeja tyyppejä, ehkä myös joitakin hevareita. Perusjamppoja tai täyden kympin hunkseja niillä tuskin isketään.


    • Rehellinen vastaus

      Kaljukin on parempi.

      • .,..,..,,.

        Eipä tuo haittaa itselläkin locksit tonne peruukseen asti.


    • joku mies jostain

      Makuasiahan tämä on, toiset tykkää, toiset ei. Itse pidän rastoja lievästi luotaantyöntävinä, mutta loppupeleissään kokonaisuus ratkaisee. Oon mä kerran kiinnostunut naisesta rastoista "huolimatta" :) kun oli niin söpö, fiksu ja mukava.

    • HenrikSami

      no hyi, en tahdo edes tietää mikä täi-yhteiskunta semmoisessa rastatukassa pesii.
      Home kun on loistava kasvupohja jokaiselle tuhatjalkaiselle.

    • DreadsRules

      No kukapa SUOMALAISEN pikkupojan edes huolisi....... Vastaajien keski ikä.... veikkaisin alle 20v. Ja muutenkin suomalainen mies on vaan..... vastenmielinen. Mun päässä locksit on toimineet erittäin hyvin enkä usko että kampaus vaihtuu koskaan. Pitää miettiä omaa suuntaustaan ja parasta on jos ei anna muiden mielipiteiden vaikuttaa sitä tai tätä.
      Kyllä sinä kaverin löydät jos nyt sellaisen välttämättä haluat tukan tyylistä riippumatta.

    • rajansakaikellatälläkin

      Minusta se kuvaa aina ihmisen nupin sekopäisyyttä. Ei mitään mielenkiintoa moisia kohtaan. Koskee sekä miehiä että naisia.
      Samoin on tatska ihmiset. Rumaa - epäsiistiä - likaista - epämiellyttävää.

    • Enookoskaanerehtyny

      Mustan patukan perään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2090
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1783
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      95
      1283
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe