Perin kummallista

alright

Miehen logiikkani temppuilee äärimmäisen harvoin, mutta tänään se hidastelee ja tuo esiin viestiä "Service Temporarily Unavailable" jatkuvalla syötöllä. Mikähän mahtaa olla ongelman syy?

19

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alright

      naisen logiikkaa.

      • alright

        minun siis tehdä sukupuolenvaihdos?


      • transu.
        alright kirjoitti:

        minun siis tehdä sukupuolenvaihdos?

        ei tarvitse
        hähä! :)


      • alright
        alright kirjoitti:

        minun siis tehdä sukupuolenvaihdos?

        vaan käytät sitä logiikkaa, mikä sulla jo on.


      • alright
        alright kirjoitti:

        vaan käytät sitä logiikkaa, mikä sulla jo on.

        mutta ku se vittu vie temppuilee... -tana..


      • alright
        alright kirjoitti:

        mutta ku se vittu vie temppuilee... -tana..

        naisen logiikkaa?


      • alright
        alright kirjoitti:

        naisen logiikkaa?

        vain naisen logiikalla voi päätellä jotain noin typerää.


    • tiedä häntä mikä on

      Aika hyvin käänsi sivua vielä tuossa iltapäivällä kun lädin. Mitäs te olette täällä sillä aika tehneet kun nettikin jumittaa? On siinä ollut häikkää jo useita viikkoja, muttei ole ihan tällä tavalla hidastellut.

      Kuulin tässä muutamana päivänä että Firefox ei pelaa okein hyvin Windows mail'n kanssa. Vikaa eivät ole saaneet kuulema korjattua.

      • vai kuinka

        verkon valintaan?


      • alright

        no ei me paljoa olla tehty. vähän pornoa tuijoteltu ja juteltu mukavia.


      • voi teittiä
        alright kirjoitti:

        no ei me paljoa olla tehty. vähän pornoa tuijoteltu ja juteltu mukavia.

        Missäs ne mukavat juttelut ovat? On se kumma kun ei voi käydä opiskelemassakaan. Heti olette sillä aikaa laittaneet netin jumiin.


      • sanoa mitään
        vai kuinka kirjoitti:

        verkon valintaan?

        Eräs tuttavani antoi tälläisen kommentin ihmettelyyni.


      • alright
        voi teittiä kirjoitti:

        Missäs ne mukavat juttelut ovat? On se kumma kun ei voi käydä opiskelemassakaan. Heti olette sillä aikaa laittaneet netin jumiin.

        syytön olen kaikkeen.


      • vai kuinka
        sanoa mitään kirjoitti:

        Eräs tuttavani antoi tälläisen kommentin ihmettelyyni.

        verkko vaihteli julkinen-koti-työpaikka-verkon välillä, että mistäs tällainen heittely johtuu.


    • alright

      Taas sitä ollaan 'Service Temporarily Unavailable' -kierteessä. Tällaiset pitäisi kieltää lailla.

      • alright

        Mitä sekään auttaisi.


    • kirjoita isoilla alkukirjaimilla.

      • alright

        Ja kuka minua muka estäisi?


    • Anonyymi

      Sun kone on viiruksen aiheuttamasssa flunssassaantiviirus voipi auttaa kokeile bitdefender online scannia ei maksa mittään, mutta eikorjaa, näyttää viirukset poistotyökalujalöytyy fsecurelta ja nortonilta. Voimaksaa jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe