Heippa! Tossa jokunen viikko sitten heitin tänne videon jossa mun tekemiä biisejä... Noh olen tässä väsäillyt pari lisää jotenka tässä olis:
http://www.youtube.com/watch?v=YEnb4cL-p8w
Taas niinkun edelliseenkin ketjuun joku kiva tyyppi oli laittanu hyvää kommenttia mulle, että näistäkin jos saisi... :I
Lisää elektroa/housea/trancea
4
528
Vastaukset
- Maugga
Eka: Mystillistä äänimaisemaa, kivan kuulosta tamppausta mukana, vähän itämainen fiilis, ihan hyvältä kuulosti.
Toka: Omaan makuuni liian juustoista ja turhan rankkaa.
Kolmas: Mukavan letkeää, mutta hieman myös melankolista säveltä mukana, rentouttava ja hyvä.
Nel: Tää on taas liian rankkaa tavaraa.
Vii: Tässäkin on hieman rankahko soundi, vaikka ei ole kovan kuuloinen, jotain olisi kaivannut lisää.- seppo82
tykkään kovasti tosta Renato - Day Of Darkness biisistä, kovasti muistuttaa suosikki artistiani Deadmau5ia, muuta ku biisiä jakoon vaikka zippyshareen ni lataillaan!
- pocketthief4
heti toi choose to be free kokonaan sinne youtubeen tai tulee selkään :P
- -GoodGood-
Mihis noi biisit on kadonneet? Se Trip In Space oli hyvä jumitusbiisi ja olisin mielelläni kuunnellut vaikka kokonaan...?
Hyvää työtä jokatapauksessa, toivottavasti vielä näkyilee youtubessa, tilasin kanavasi siltä varalta... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007806- 1075597
- 2754861
- 494813
- 753584
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274