olen 157cm ja painan 54kg.minkälaisia vaatteita kannattaa suosia ja minkälaisia välttää?tykkään ylisuurista paidoista esim. lepakkohihoilla,mutta tekeekö sellaiset paidat lyhyemmän näköiseksi?mulla on myös paksut käsivarret enkä mielelläni käytä hihattomia paitoja. on vaan mukavampi olla löysässä paidassa enemmin kuin vartalonmyötäisessä.entä kannattaako käyttää pilli- vai bootcut-farkkuja?käytän yleensä n.10cm korkeita korkkareita.mutta sitä pituutta pitäisi saada huijattua lisää :)
minkälaisia vaatteita lyhyelle?
1
1351
Vastaukset
- lyhykäinen likka
Ei suuria kuvioita kankaissa. Yksivärisyys tai saman sävyisyys yläosasta kenkiin pidentää ja hoikentaa. Kengät joissa on korkoa, jos haluaa lisää pituutta. Suuret löysät vaatteet eivät yleensä pue pientä ja siroa.
Lapsellisen näköiset vaatteet tekevät varmaan lyhyen entistäkin pienemmän näköiseksi, ja aikuismainen siisti vaatetus pidentää, jos haluaa jossain tilanteessa vaikuttaa nimenomaan pitemmältä. Esim. työpaikkahaastattelussa pikkuisen kannattaa katsoa tarkkaan mitä päälleen panee. Jos on nuori ihminen ja pukeutuu muuten kuin nuoret, niin ehkä erityisesti lyhyen kannattaisi vaikka ihan tarkoituksella pukeutua työhaastatteluun tarkoituksella klassisemmin.
Mutta: persoonasta riippuen, nimenomaan suuret kuviot voivat näyttää lyhyenkin ihmisen päällä hyviltä ja nimenomaan hänelle sopivalta. Tai asukokonaisuus jossa ala- ja yläosa ovat ihan eri väriskaalaa. Tai löysä paita. Riippuu henkilöstä ja siitä, mitä muuta on päällä.
Jos tukan vetää supergeelillä pystyyn niin eiköhän vaikuta pitemmältä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1494903- 1843953
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1213633Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia452930- 1381886
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441687Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631394Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.321350Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211271