Ihan vitun kova punkbändi Italiasta, mutta kun mun periaate on, että en maksa yli kymppiä albumista tai poreesta niin on jäänyt dikkailu yhteen levyyn ja Youtubeen.
Kun vielä en edes waretusta harrasta, niin onko kellään ehdotuksia mistä löytäisi bändin CD:tä alta kympin - voin myös ostaa tai huolia jos haluat omastasi luopua.:)
"In the streets, on the terraces
We are singing and we scream
All our hate for the nazi scum
We are comming: stop to run!
C'moon C'moon Antifa hooligans, C'moon, C'moon"
Halvan Los Fastidios -levyn metsästys
Myykää mulle levy
0
295
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754311
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1064039Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1442149- 1322067
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412064- 491949
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708- 581696