Moi! Onko kenelläkään kokemusta cesars secresin geeleistä ? Olen harkinnut niitä ostavani, sillä haluaisin itse aloittaa geelikynsien teon. Mitkä kaikki geelit tarvitsisin, jos haluan tehdä kynnet muoteilla, mahdollisesti ranskalaisilla tai glitter kärjillä? :)
Cesars secrets
4
600
Vastaukset
- ---minni---
mulla toiminu ihan hyvin. millenium-geeliä olen laittanu pohjageeliksi, muotoilu- tai huoltogeelillä rakentanu kynnen ja viimeistelygeeliä pintaan. plus uv-lakkaa viimeiseksi pinnaksi, tulee kaunis kiilto. Valkoinen geeli on aikas "ohutta" mielestäni, mutta kyllä sillä ranskalaiset piirtää (vaatii ainakin 2 kerrosta). Tohon huoltogeeliin oon sekoittanu askartelukaupasta ostamaani glitterihilettä, sillä saa hyvät glitterkärjet tai vaikkapa koko kynnen, pari kerrosta sekin vaatii, niin peittää tarpeeksi.
- geelaaja
Pakko kysyä, et kui monta kerrosta sä oot sitte oikee laittanu kynsiin?
- ---minni---
geelaaja kirjoitti:
Pakko kysyä, et kui monta kerrosta sä oot sitte oikee laittanu kynsiin?
3-4 kerrosta yhteensä eli pohjageeli, rakenne (1-2kerrosta) ja viimeistelygeeli, päälle uv-lakka, toisinaan jätän viimeistelygeelin pois välistä. viilaus rakennegeelin jälkeen tietysti. mitä enemmän kerroksia, sitä enemmän viilattavaa, mutta joskus niitä on vaan laitettava halutun lopputuloksen savuttamiseksi...
- ---iiriiis---25
Moi!
Oon ostanu just cecars secretin geelejä ( muotoilu, millenium, ranskalainen ja viimeistely geeli). Tein niillä kynnet, mutta nyt ne ilmaantuu melko pahasti jo ensimmäisellä viikolla, missäköhän mahtaa olla vika ? viilaanko liian vähän yms?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475328
- 483708
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943286- 313126
- 592884
- 572730
- 532390
- 381844