Yritin etsiä että löytyykö lomautuksen pituudelle joku maksimiaika, mutta en löytänyt mitään mainintaa mistään. Ansiosidonnainen loppuu 200 työttömyyspäivän jälkeen, mutta jatkuuko lomautus loputtomiin ellei kukaan irtisanotyösopimusta?
Lomautuksen maksimipituus
onko joku raja
2
1125
Vastaukset
- ++++++++++++
Käsittääkseni lomautus voi jatkua miten pitkään vain.
Mistä päättelet, että ansiosidonnainen loppuu 200 työttömyyspäivän jälkeen vai oletko aikaisemmin kuluttanut jo 300 pvää?
Työsopimuslaissa mainitaan lomautuksen yhteydessä 200 pvää, mutta siinä yhteydessä tuo tarkoittaa sitä, että voi irtisanoutua työstä ilman karenssia päivien täyttymisen jälkeen, saada irtisanomisajan palkkansa ja sen jälkeen kohdellaan kuin olisi irtisanottu taloudellisista/tuotannollisista syistä, mikä merkitsee joitain etuja.- 500 päivää
Joo, sori sekoitin rajapyykit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351