Olen 44 v mies ja aloitin vhh n 3 vkk sitten ja nyt alkaa jo vaikutus tuntua,,mutta en jaksa enää liikkua,?
lenkit on pitänyt matkoissa jo puolittaa ja silti tuotta vaikeuksia ?
Kuuluuko tämä tähän lentoemäntä dieetin saloihin ?
Pliis asiallisia vastauksia olisi kiva lukea.
Hei kaikki
15
241
Vastaukset
- Veijo
Ehkä asiallinen kysymyskin olisi paikallaan.
Lentoemäntädietti??? Olet tainnut olla nälässä, vai? Vai oletko aloittanut yltiöpäisen liikunnan?
VHH:lla pitää syödä kunnolla, jotta jaksaa liikkua kohtuullisesti. Eihän sitä nälkäisenä jaksa mitään tehdä, meno hyytyy ihan kerrassa kokonaan.1) Hedelmistään puu tunnetaan. Jos jollain dieetillä ei jaksa liikkua, ja on ennen jaksanut, dieetti ei sinulle sovi. Jos haluaa lopettaa liikkumisen ja maata lopun ikänsä sohvalla, sitten tietty voi harkita.
2) Mihin se voima meni? Kulutit glykogeeni eli sokerivarastosi ja nyt keekoilet glukoneogeneesin tekemällä sokerilla, joka on tehokasta korviketta, mutta on korviketta.
Eikö maalaisjärki kerro, että jos dieetillä on puolitettava suorituskyky, tämä ei ole sinun dieettisi. Tämä sopii niille joten kuten/ joillekin hyvin, joilla on huono sokerinsieto. Sinulla ei nähtävästi ole. Äkkiä joku toinen dieetti!
Haluatko nuupahtaa ihan kokonaan?
Koeta lisätä vaikka jotain laatuhiilihydraattia hedelmien ja kaurapuuron tai ohrapuuron muodossa. Perunaa tai sokeria tai valkoista jauhoa on aika turha laittaa dieettiin, jos laihduttaa. Bataattia perunan tilalle, sokeria mahdollisimman hallitusti, ja kokojyvää valkoisen tilalle.
Tsempillä.- Veijo
Jos haluat edes esittää lääkäriä niin voisit alkaa myös kuullostamaan lääkäriltä.
- Rauno.S Hollola
ohjeesi on ylös kirjattu ja lan etsiä toista tapaa laihtua.
Lopetettuani tupakanpolton n 5v sitten lihoin käsittämättömän nopeaan ?
Nyt olen lisäksi alussa ilmaoittamieni oireiden lisäksi kärsinyt siitä että aterioiden jälkeen ( jotka on keveitä ja määriltään pieniä ) seuraa käsittämätön hetkellinen väsymys ja usein urvahdan lyhyeeseen uneen ?
liittyykö tämäkin VHH:n ?
Niistä kuulisin mielummin Boxin mielipiteen ! - Veijo kuullostaa
Veijo kirjoitti:
Jos haluat edes esittää lääkäriä niin voisit alkaa myös kuullostamaan lääkäriltä.
idiootilta, niin hyvin siinä onnistut.
- Veijo
Rauno.S Hollola kirjoitti:
ohjeesi on ylös kirjattu ja lan etsiä toista tapaa laihtua.
Lopetettuani tupakanpolton n 5v sitten lihoin käsittämättömän nopeaan ?
Nyt olen lisäksi alussa ilmaoittamieni oireiden lisäksi kärsinyt siitä että aterioiden jälkeen ( jotka on keveitä ja määriltään pieniä ) seuraa käsittämätön hetkellinen väsymys ja usein urvahdan lyhyeeseen uneen ?
liittyykö tämäkin VHH:n ?
Niistä kuulisin mielummin Boxin mielipiteen !Ole hyvä vaanm minäkin ostan maidon mieluiten rautakaupasta.
Rauno.S Hollola kirjoitti:
ohjeesi on ylös kirjattu ja lan etsiä toista tapaa laihtua.
Lopetettuani tupakanpolton n 5v sitten lihoin käsittämättömän nopeaan ?
Nyt olen lisäksi alussa ilmaoittamieni oireiden lisäksi kärsinyt siitä että aterioiden jälkeen ( jotka on keveitä ja määriltään pieniä ) seuraa käsittämätön hetkellinen väsymys ja usein urvahdan lyhyeeseen uneen ?
liittyykö tämäkin VHH:n ?
Niistä kuulisin mielummin Boxin mielipiteen !Jos pidät hiilihydraatit alhaalla niin vireystaso paranee ja jaksaa pidempään niin työssä kuin lenkilläkin.
Nämä on taas näitä samoja trollauksia joita palstalla näkee melkein joka päivä. Kuka ei jaksa VHH:lla , kuka lihoo ja kuka sairastuu.- Veijo
Veijo kirjoitti:
Ole hyvä vaanm minäkin ostan maidon mieluiten rautakaupasta.
yhtälö on hyvä.
Joku joka ei ole ollut VHH:lla saa hyviä neuvoja VHH:n vaikutukseen boxilta joka tunnetusti ei tiedä koko hommasta yhtään mitään.
Hyvin SUOMI24 sivulle sopiva soppa. - arvaa kuka ?
Veijo kirjoitti:
Ole hyvä vaanm minäkin ostan maidon mieluiten rautakaupasta.
aika hyvin tuhoamaan tämän aplstan samoin ansioksesi voidaan laskea diabeetespalstan alas-ajo !
Teillä hurreilla ja niiksi tekeytyneillä on maaginen ote kaikkeen paskaan ! - Bosse hinttar
Veijo kirjoitti:
Ole hyvä vaanm minäkin ostan maidon mieluiten rautakaupasta.
horo sinä olla menje pois miun reiält,hus
Rauno.S Hollola kirjoitti:
ohjeesi on ylös kirjattu ja lan etsiä toista tapaa laihtua.
Lopetettuani tupakanpolton n 5v sitten lihoin käsittämättömän nopeaan ?
Nyt olen lisäksi alussa ilmaoittamieni oireiden lisäksi kärsinyt siitä että aterioiden jälkeen ( jotka on keveitä ja määriltään pieniä ) seuraa käsittämätön hetkellinen väsymys ja usein urvahdan lyhyeeseen uneen ?
liittyykö tämäkin VHH:n ?
Niistä kuulisin mielummin Boxin mielipiteen !1) Tupakka on katabolinen aine eli anabolisen vastakohta. Kun lakkaa röökäämästä, herkästi kroppa innostuu kasvattamaan ne kuihtuneet kudokset ennalleen, ja paino nousee. Tämä on ilmiönä ihan hyvä ja luonnollinen. Sen sijaan syöminen tupakan tilaan on huonompi vaihtoehto ja osa lihoo tästä vielä lisää. Osa lihoamisesta tupakan lopettamisen jälkeen on siis ok. Se on lihasten kasvua vain. Katso joskus laihaa tupakoitsijaa: surkeat lihakset.
Hienoa, että lopetit. Et tiedäkään, kuinka hienoa!!!!
2)Aterian jälkeinen väsymys on monimutkaisempi. Joskus se johtuu liiallisesta veren sokerin noususta kovasti nopeiden hiilihydraattien syönnin jälkeen. Tässä ei oikein voi siitä olla kyse. Aina klassisesti väsymyksen selvittely aloitetaan perusverikokeesta ( hemoblobiini ja valkosolut), tulehdusarvosta esim CRP, jostain sokerikokeesta (sokerirasitus tai edes tavallinen sokerin mittaus) sekä kilpirauhaskokeet. Mielellään perussydänfilmi myös.
Itse en osaa kommentoida oikein väsymystä ennen kuin minulla on nämä edessäni (sorry sisätaudeilla. jossa olen vedetään koko rotla saman tien ennen kuin mitään kommentoidaan).
Käy terveyskeskuksessa juttelemassa: turha arastella. Kaikkiin näihin voidaan vaikuttaa ja moottori menee taas virkeämmin.
Hienoa, että rööki lähti!!!- onnistu VHH:lla
kj.mattila kirjoitti:
Jos pidät hiilihydraatit alhaalla niin vireystaso paranee ja jaksaa pidempään niin työssä kuin lenkilläkin.
Nämä on taas näitä samoja trollauksia joita palstalla näkee melkein joka päivä. Kuka ei jaksa VHH:lla , kuka lihoo ja kuka sairastuu.on trolleja ja/tai häiriköitä?
- Rauno.S Hollola
boxi kirjoitti:
1) Tupakka on katabolinen aine eli anabolisen vastakohta. Kun lakkaa röökäämästä, herkästi kroppa innostuu kasvattamaan ne kuihtuneet kudokset ennalleen, ja paino nousee. Tämä on ilmiönä ihan hyvä ja luonnollinen. Sen sijaan syöminen tupakan tilaan on huonompi vaihtoehto ja osa lihoo tästä vielä lisää. Osa lihoamisesta tupakan lopettamisen jälkeen on siis ok. Se on lihasten kasvua vain. Katso joskus laihaa tupakoitsijaa: surkeat lihakset.
Hienoa, että lopetit. Et tiedäkään, kuinka hienoa!!!!
2)Aterian jälkeinen väsymys on monimutkaisempi. Joskus se johtuu liiallisesta veren sokerin noususta kovasti nopeiden hiilihydraattien syönnin jälkeen. Tässä ei oikein voi siitä olla kyse. Aina klassisesti väsymyksen selvittely aloitetaan perusverikokeesta ( hemoblobiini ja valkosolut), tulehdusarvosta esim CRP, jostain sokerikokeesta (sokerirasitus tai edes tavallinen sokerin mittaus) sekä kilpirauhaskokeet. Mielellään perussydänfilmi myös.
Itse en osaa kommentoida oikein väsymystä ennen kuin minulla on nämä edessäni (sorry sisätaudeilla. jossa olen vedetään koko rotla saman tien ennen kuin mitään kommentoidaan).
Käy terveyskeskuksessa juttelemassa: turha arastella. Kaikkiin näihin voidaan vaikuttaa ja moottori menee taas virkeämmin.
Hienoa, että rööki lähti!!!tilaampa ajan lekurista ja katsastan moottorin ja huollan jos tarvetta ilmenee.. toki säätövaraa löytynee , vaikka minut on nyrjäytetty maailmaan suurten ikäluokkien yhteydessä ja siitä on jo jokunen kuunkierto ?
palaillaan teemaan........
ja hyvää alkavaa ruskaa.. Rauno.S Hollola kirjoitti:
tilaampa ajan lekurista ja katsastan moottorin ja huollan jos tarvetta ilmenee.. toki säätövaraa löytynee , vaikka minut on nyrjäytetty maailmaan suurten ikäluokkien yhteydessä ja siitä on jo jokunen kuunkierto ?
palaillaan teemaan........
ja hyvää alkavaa ruskaa..Hyvää ruskaa Raunolle myös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483