Hei kaikki

Rauno .S Hollola

Olen 44 v mies ja aloitin vhh n 3 vkk sitten ja nyt alkaa jo vaikutus tuntua,,mutta en jaksa enää liikkua,?

lenkit on pitänyt matkoissa jo puolittaa ja silti tuotta vaikeuksia ?

Kuuluuko tämä tähän lentoemäntä dieetin saloihin ?

Pliis asiallisia vastauksia olisi kiva lukea.

15

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veijo

Ehkä asiallinen kysymyskin olisi paikallaan.

Lentoemäntädietti???

• Olet tainnut olla nälässä, vai? Vai oletko aloittanut yltiöpäisen liikunnan?

VHH:lla pitää syödä kunnolla, jotta jaksaa liikkua kohtuullisesti. Eihän sitä nälkäisenä jaksa mitään tehdä, meno hyytyy ihan kerrassa kokonaan.

• 1) Hedelmistään puu tunnetaan. Jos jollain dieetillä ei jaksa liikkua, ja on ennen jaksanut, dieetti ei sinulle sovi. Jos haluaa lopettaa liikkumisen ja maata lopun ikänsä sohvalla, sitten tietty voi harkita.
      2) Mihin se voima meni? Kulutit glykogeeni eli sokerivarastosi ja nyt keekoilet glukoneogeneesin tekemällä sokerilla, joka on tehokasta korviketta, mutta on korviketta.
      Eikö maalaisjärki kerro, että jos dieetillä on puolitettava suorituskyky, tämä ei ole sinun dieettisi. Tämä sopii niille joten kuten/ joillekin hyvin, joilla on huono sokerinsieto. Sinulla ei nähtävästi ole. Äkkiä joku toinen dieetti!
      Haluatko nuupahtaa ihan kokonaan?
      Koeta lisätä vaikka jotain laatuhiilihydraattia hedelmien ja kaurapuuron tai ohrapuuron muodossa. Perunaa tai sokeria tai valkoista jauhoa on aika turha laittaa dieettiin, jos laihduttaa. Bataattia perunan tilalle, sokeria mahdollisimman hallitusti, ja kokojyvää valkoisen tilalle.
      Tsempillä.

• Veijo

Jos haluat edes esittää lääkäriä niin voisit alkaa myös kuullostamaan lääkäriltä.

• Rauno.S Hollola

ohjeesi on ylös kirjattu ja lan etsiä toista tapaa laihtua.

Lopetettuani tupakanpolton n 5v sitten lihoin käsittämättömän nopeaan ?

Nyt olen lisäksi alussa ilmaoittamieni oireiden lisäksi kärsinyt siitä että aterioiden jälkeen ( jotka on keveitä ja määriltään pieniä ) seuraa käsittämätön hetkellinen väsymys ja usein urvahdan lyhyeeseen uneen ?

liittyykö tämäkin VHH:n ?

Niistä kuulisin mielummin Boxin mielipiteen !

• Veijo kuullostaa
        Veijo kirjoitti:

Jos haluat edes esittää lääkäriä niin voisit alkaa myös kuullostamaan lääkäriltä.

idiootilta, niin hyvin siinä onnistut.

• Veijo
        Rauno.S Hollola kirjoitti:

Nyt olen lisäksi alussa ilmaoittamieni oireiden lisäksi kärsinyt siitä että aterioiden jälkeen ( jotka on keveitä ja määriltään pieniä ) seuraa käsittämätön hetkellinen väsymys ja usein urvahdan lyhyeeseen uneen ?

Ole hyvä vaanm minäkin ostan maidon mieluiten rautakaupasta.

• Rauno.S Hollola kirjoitti:

Jos pidät hiilihydraatit alhaalla niin vireystaso paranee ja jaksaa pidempään niin työssä kuin lenkilläkin.

Nämä on taas näitä samoja trollauksia joita palstalla näkee melkein joka päivä. Kuka ei jaksa VHH:lla , kuka lihoo ja kuka sairastuu.

• Veijo
        Veijo kirjoitti:

yhtälö on hyvä.

Joku joka ei ole ollut VHH:lla saa hyviä neuvoja VHH:n vaikutukseen boxilta joka tunnetusti ei tiedä koko hommasta yhtään mitään.
        Hyvin SUOMI24 sivulle sopiva soppa.

• arvaa kuka ?
        Veijo kirjoitti:

aika hyvin tuhoamaan tämän aplstan samoin ansioksesi voidaan laskea diabeetespalstan alas-ajo !

Teillä hurreilla ja niiksi tekeytyneillä on maaginen ote kaikkeen paskaan !

• Bosse hinttar
        Veijo kirjoitti:

horo sinä olla menje pois miun reiält,hus

1) Tupakka on katabolinen aine eli anabolisen vastakohta. Kun lakkaa röökäämästä, herkästi kroppa innostuu kasvattamaan ne kuihtuneet kudokset ennalleen, ja paino nousee. Tämä on ilmiönä ihan hyvä ja luonnollinen. Sen sijaan syöminen tupakan tilaan on huonompi vaihtoehto ja osa lihoo tästä vielä lisää. Osa lihoamisesta tupakan lopettamisen jälkeen on siis ok. Se on lihasten kasvua vain. Katso joskus laihaa tupakoitsijaa: surkeat lihakset.
        Hienoa, että lopetit. Et tiedäkään, kuinka hienoa!!!!
        2)Aterian jälkeinen väsymys on monimutkaisempi. Joskus se johtuu liiallisesta veren sokerin noususta kovasti nopeiden hiilihydraattien syönnin jälkeen. Tässä ei oikein voi siitä olla kyse. Aina klassisesti väsymyksen selvittely aloitetaan perusverikokeesta ( hemoblobiini ja valkosolut), tulehdusarvosta esim CRP, jostain sokerikokeesta (sokerirasitus tai edes tavallinen sokerin mittaus) sekä kilpirauhaskokeet. Mielellään perussydänfilmi myös.
        Itse en osaa kommentoida oikein väsymystä ennen kuin minulla on nämä edessäni (sorry sisätaudeilla. jossa olen vedetään koko rotla saman tien ennen kuin mitään kommentoidaan).
        Käy terveyskeskuksessa juttelemassa: turha arastella. Kaikkiin näihin voidaan vaikuttaa ja moottori menee taas virkeämmin.
        Hienoa, että rööki lähti!!!

• onnistu VHH:lla
        kj.mattila kirjoitti:

Jos pidät hiilihydraatit alhaalla niin vireystaso paranee ja jaksaa pidempään niin työssä kuin lenkilläkin.

Nämä on taas näitä samoja trollauksia joita palstalla näkee melkein joka päivä. Kuka ei jaksa VHH:lla , kuka lihoo ja kuka sairastuu.

on trolleja ja/tai häiriköitä?

• Rauno.S Hollola
        boxi kirjoitti:

1) Tupakka on katabolinen aine eli anabolisen vastakohta. Kun lakkaa röökäämästä, herkästi kroppa innostuu kasvattamaan ne kuihtuneet kudokset ennalleen, ja paino nousee. Tämä on ilmiönä ihan hyvä ja luonnollinen. Sen sijaan syöminen tupakan tilaan on huonompi vaihtoehto ja osa lihoo tästä vielä lisää. Osa lihoamisesta tupakan lopettamisen jälkeen on siis ok. Se on lihasten kasvua vain. Katso joskus laihaa tupakoitsijaa: surkeat lihakset.
        Hienoa, että lopetit. Et tiedäkään, kuinka hienoa!!!!
        2)Aterian jälkeinen väsymys on monimutkaisempi. Joskus se johtuu liiallisesta veren sokerin noususta kovasti nopeiden hiilihydraattien syönnin jälkeen. Tässä ei oikein voi siitä olla kyse. Aina klassisesti väsymyksen selvittely aloitetaan perusverikokeesta ( hemoblobiini ja valkosolut), tulehdusarvosta esim CRP, jostain sokerikokeesta (sokerirasitus tai edes tavallinen sokerin mittaus) sekä kilpirauhaskokeet. Mielellään perussydänfilmi myös.
        Itse en osaa kommentoida oikein väsymystä ennen kuin minulla on nämä edessäni (sorry sisätaudeilla. jossa olen vedetään koko rotla saman tien ennen kuin mitään kommentoidaan).
        Käy terveyskeskuksessa juttelemassa: turha arastella. Kaikkiin näihin voidaan vaikuttaa ja moottori menee taas virkeämmin.
        Hienoa, että rööki lähti!!!

tilaampa ajan lekurista ja katsastan moottorin ja huollan jos tarvetta ilmenee.. toki säätövaraa löytynee , vaikka minut on nyrjäytetty maailmaan suurten ikäluokkien yhteydessä ja siitä on jo jokunen kuunkierto ?

palaillaan teemaan........
        ja hyvää alkavaa ruskaa..

tilaampa ajan lekurista ja katsastan moottorin ja huollan jos tarvetta ilmenee.. toki säätövaraa löytynee , vaikka minut on nyrjäytetty maailmaan suurten ikäluokkien yhteydessä ja siitä on jo jokunen kuunkierto ?

palaillaan teemaan........
        ja hyvää alkavaa ruskaa..

Hyvää ruskaa Raunolle myös!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2181
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      958
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe