Mistäpä ihmeestä kukin nikki on keksitty? Niinkuin omani. Itseasiassa minua on Judgeksi nimitetty ennen kuin kopioin sen nikiksi. Nyrkkiä pöytään järkähtämättömällä tarmolla. Ja päätä seinään. Itseäni kiinnostaisi alkuun tietää mistä Waffe tulee? Tai miisu. Tai puskien vakiona käyttämät. Varmaan on aiemminkin udeltu, mutta udellaan nyt uudelleen. Kun en vaan muista. Niin. Ja dissata saa ja pittää.
Ja nikki on peräisin?
69
1533
Vastaukset
- vasso-Q
Varastettu on oma nikkini. Toisen keksimä ja siitä muotoiltu eräältä toiselta palstalta joka ei ole S24.
Feikki mikä feikki. *oi minnuu pientä surkeeta*- vasso-Q
judge.cooper kirjoitti:
Meidät on mielletty runnojaduoksi. Tiesitkös tuon?
Jaapas. Näin perävaununa en tiedä :D Minne viet sinne minä vietän.
vasso-Q kirjoitti:
Jaapas. Näin perävaununa en tiedä :D Minne viet sinne minä vietän.
Alamäkeen. Syöksylaskijoita kaikki tyyni. Mistä tulee mieleen se absoluuttisen pohjan etsintä. Eiköhän aloiteta xD
- vasso-Q
judge.cooper kirjoitti:
Alamäkeen. Syöksylaskijoita kaikki tyyni. Mistä tulee mieleen se absoluuttisen pohjan etsintä. Eiköhän aloiteta xD
Ei tänään enää. Minä luulen nähneeni sen ja se siitä. Kaiken sorttinen kiukku ja älämölö jonka olin piilottanut kohteliaisuuten ja diplomatiaan vuosikausiksi lähti minusta joten kaitpa sitten kävin pohjalla. Pohjalta on vain yksi tie ja se on ylös.
Nyt pitää vaan odottaa. Kenties joku, joka jatkuvasti jaksaa jankuttaa, voi jopa minussa saada jonkin reaktion aikaan. vasso-Q kirjoitti:
Ei tänään enää. Minä luulen nähneeni sen ja se siitä. Kaiken sorttinen kiukku ja älämölö jonka olin piilottanut kohteliaisuuten ja diplomatiaan vuosikausiksi lähti minusta joten kaitpa sitten kävin pohjalla. Pohjalta on vain yksi tie ja se on ylös.
Nyt pitää vaan odottaa. Kenties joku, joka jatkuvasti jaksaa jankuttaa, voi jopa minussa saada jonkin reaktion aikaan.aloitetaan ja päätetään. Täysin normaalia. Ja toivottavaa. Paluu kuvioihin tapahtuu aina entistä vahvempana. Usko pois. Ja siitä absoluuttisesta pohjasta. Oisko legenda vaan.
- vasso-Q
judge.cooper kirjoitti:
aloitetaan ja päätetään. Täysin normaalia. Ja toivottavaa. Paluu kuvioihin tapahtuu aina entistä vahvempana. Usko pois. Ja siitä absoluuttisesta pohjasta. Oisko legenda vaan.
Näissä kuvioissa uskon että pohja on helpompi tavoittaa kuin katto. Kattoa on mahdotonta tavoittaa jos taivas on kattona.
vasso-Q kirjoitti:
Näissä kuvioissa uskon että pohja on helpompi tavoittaa kuin katto. Kattoa on mahdotonta tavoittaa jos taivas on kattona.
nähneensä pohjan, toivoo vaan. Kai se kattokin on olemassa. Ainakin omassa mielessä. Mieluummin olen samaa mieltä kanssasi, että taivas on kattona, jos se on ääretön.
- vasso-Q
judge.cooper kirjoitti:
nähneensä pohjan, toivoo vaan. Kai se kattokin on olemassa. Ainakin omassa mielessä. Mieluummin olen samaa mieltä kanssasi, että taivas on kattona, jos se on ääretön.
Tuhkasta nousi Fenix-lintu ja en epäile hetkekään, etten taas lähtisi paljastamaan vääryyksiä. Astumaan kenen tahansa varpaille ja olemaan ärsyttävä vaikkakin varastetulla nikillä. Ei jää tähän.
vasso-Q kirjoitti:
Tuhkasta nousi Fenix-lintu ja en epäile hetkekään, etten taas lähtisi paljastamaan vääryyksiä. Astumaan kenen tahansa varpaille ja olemaan ärsyttävä vaikkakin varastetulla nikillä. Ei jää tähän.
en olettanutkaan. Palstavaliot ovat seuloutuneet jo aikojen alussa. Näitä tosiasioita voivat tulevat sukupolvet tankkailla silmäpussit verestäen. Yhä uudestaan ja uudestaan mitään ymmärtämättä xD
- vasso-Q
judge.cooper kirjoitti:
en olettanutkaan. Palstavaliot ovat seuloutuneet jo aikojen alussa. Näitä tosiasioita voivat tulevat sukupolvet tankkailla silmäpussit verestäen. Yhä uudestaan ja uudestaan mitään ymmärtämättä xD
Kuten sanoin, ehkä jossain on joku joka pystyy ylittämään ärstytyskynnykseni ja jonka kirjoituksia viitsin seurata. Eppäilen. Oi tullos seuraava.
Meidän kesken voin paljastaa, että on vielä yksi vanha kirjoittaja, ken pystyy tuohon. Sekös minua harmittaa. Kaikista meditaatioistani huolimatta on yksi. Aijai.
- vonheidenberg
Keksin nimimerkin yhtenä iltana televisiota katsoessani. Yhden henkilöhahmon sukunimi, joka vaikutti hienolta ja kolahti samantien, vonHeidenberg.
Pelkästään ilman von -liitettä arvovaltaisen oloinen. Von -liitteen kera peräti aatelinen. Muistuttaa myös jotenkin jotain olutmerkkiä. Siis oiva.
- vonheidenberg
judge.cooper kirjoitti:
Pelkästään ilman von -liitettä arvovaltaisen oloinen. Von -liitteen kera peräti aatelinen. Muistuttaa myös jotenkin jotain olutmerkkiä. Siis oiva.
Tarkoittanetko Heinekeniä? Joku sellainen taitaa olla olemassa, jollen aivan väärin muista.
vonheidenberg kirjoitti:
Tarkoittanetko Heinekeniä? Joku sellainen taitaa olla olemassa, jollen aivan väärin muista.
Saksasta löytyy olutmerkkien kavalkaadi. Itse kun pidän oluesta, niin pidin tuosta nikistäsikin heti ensisilmäyksellä. Tulee siitä mieleen myös se ilmalaiva Saksan historiasta. Eikö ollut jotain ennen näkemätöntä.
- tieeeeetäjä
kuka sinä olet.
Olet aina sama ;))) - vonheidenberg
judge.cooper kirjoitti:
Saksasta löytyy olutmerkkien kavalkaadi. Itse kun pidän oluesta, niin pidin tuosta nikistäsikin heti ensisilmäyksellä. Tulee siitä mieleen myös se ilmalaiva Saksan historiasta. Eikö ollut jotain ennen näkemätöntä.
Kiitän kehuistasi nimimerkkiäni kohtaan. Kieltämättä nimimerkkini on kovin Saksapainotteinen ja mietinkin, oliko liian yliampuva. Mutta tätä nimeä makustellessani ihastuin siihen itsekin aika nopeasti.
Tänään huomasin tuolla toisaalla mainostavani ainakin lamppuja ja kauneushoitolaa...
Silloin kun nikkiä väsäsin, heittelin siihen ruutuun kaikenlaisia ehdotuksia, kaikki oli tietenkin jo varattuja.
Radiosta tuli Vesku Loirin laulelo Eino Leinon runoon ja sieltä sitten bongasin virvatulen.
Miten ollakaan, Suomi24 hyväksyi sen ja se oli siinä.
"En ma enää aja virvatulta,
onpa kädessäni onnen kulta;
pienentyy mun ympär' elon piiri;
aika seisoo, nukkuu tuuliviiri;
edessäni hämäräinen tie
tuntemattomahan tupaan vie"Nikissä ilmentynee jollakin tasolla käyttäjän oma persoona. Pientä kaihoa ja kipinää. Piti oikein lausua ääneen.
hakee hauhaulla, jos vaikka tälläinen avaus on joskus ollut:-( Niin ja ettei kaikkien nikkien listaa heti avaukseen tullut. Puolueellista. Ettei vaan olis vaalirahoitteista.*epäilee vahvasti* Näinkin hieno nikki, minkä minä olen valinnut,,,ei saanut avauksessasi ansaitsemaansa huomiota. Minä on alleviivattu. Minuus on hyvin tärkeä. Varsinkin egon kannalta ja muutenkin. Eikä sen nikin pitäisi miestä tai naista pahentaa. Tästähän nyt varmaankin on kysymys. Jos siis nikki on neutraali ja hiukka haalee, niin ei sen perusteella pitäisi alkaa mollaamaan. Alunperin olin Anonyymi. Sekään ei nikkinä ollut kovin suosisittu. Piti vaan kestää. Mutta oma tie on raivattu. *pyyhkäisee pitsinessuun silmäkulmaa*
nikissäsi? Minulle tulee mieleen oikeasti naninen, joka kirjoittaa. Ajattelee ensin ja vasta sitten pukee sen sanoiksi. Toisin kuin moni muu. Niinkus minä, joka suu pärskeitä täynnä väpäjän nakkeineni näppiksellä paukauttaen lähetä -näppäintä ennen kuin ajattelen. Sun nikkisi osan "kirjoittaa" voisi useinkin alleviivata.
judge.cooper kirjoitti:
nikissäsi? Minulle tulee mieleen oikeasti naninen, joka kirjoittaa. Ajattelee ensin ja vasta sitten pukee sen sanoiksi. Toisin kuin moni muu. Niinkus minä, joka suu pärskeitä täynnä väpäjän nakkeineni näppiksellä paukauttaen lähetä -näppäintä ennen kuin ajattelen. Sun nikkisi osan "kirjoittaa" voisi useinkin alleviivata.
minut monestikkin sanattomaksi:-) Taisin jopa punastua. Myönnän yhden intohimoni kohdistuvan kirjoittamiseen. Nikilläni olisi tarinansa kerrottavana. Tarina, jossa on mukana kipua, kasvua ja itsensä löytämistä. No ...kertominen tuskin on edes tarpeellista.
Ihailen tyyliäsi ja kykyäsi tanssittaa huumori ilmaisuusi ja sitä nasevaa älyllistä leikkiä, jolla pyöräytät vastustajasi mattoon, eikä toinen edes huomaa mitään tapahtuneen.
Esko Tennarin jutut olivat luku sinäänsä.NainenKirjoittaa kirjoitti:
minut monestikkin sanattomaksi:-) Taisin jopa punastua. Myönnän yhden intohimoni kohdistuvan kirjoittamiseen. Nikilläni olisi tarinansa kerrottavana. Tarina, jossa on mukana kipua, kasvua ja itsensä löytämistä. No ...kertominen tuskin on edes tarpeellista.
Ihailen tyyliäsi ja kykyäsi tanssittaa huumori ilmaisuusi ja sitä nasevaa älyllistä leikkiä, jolla pyöräytät vastustajasi mattoon, eikä toinen edes huomaa mitään tapahtuneen.
Esko Tennarin jutut olivat luku sinäänsä.Sanoilla on taipumus asettautua lukijansa kokemuspiiriin.
nimimerkki on mun saama nimittely nimi jo 1980-luvun alusta. Pelasin silloin aktiivisesti lentopalloa ja mulla oli hyvä pomppu ja kavereiden mukaan olin palloa nostamassa joka helv...n paikasta, niin sain nimeksesni "hyppyrotta", joka muotoutui aika pian kerbiiliksi.
Carpe diem -tyyliä. Vai mites se meni. Pallosta kiinni. Mieluummin varmaan kuulet kerbiiliksi kutsuttavan kuin hyppyrotaksi. Ihan vaan villi veikkaus ja stetsonarvaus.
Nikkinihän oli ennen taikanainen, mutta palstatoverit alkoivat lyhentää sen muotoon taikis. jossain vaiheessa möksähdettyäni jollekin päätin lopettaa koko palstailun ja poistin nikkini.
Tulin tietenkin katumapäälle hetken (kaksi sekunttia...) kuluttua ja piti saada samanlainen nikki takaisin. M ja N-kirjaintahan käytettiin joskus yleisemminkin kertomaan kirjoittajan sukupuolesta ja se oli ihan luonnollinen valinta siis nikin perään.Se N -kirjain on kyllä turha. Eipä ole tullut vastaan kirjoittajaa, joka olisi sukupuoltasi arvaillut. Terävä on kieli ja melkein yhtä terävä pää. Ja sehän on minulta paljon sanottu.
judge.cooper kirjoitti:
Se N -kirjain on kyllä turha. Eipä ole tullut vastaan kirjoittajaa, joka olisi sukupuoltasi arvaillut. Terävä on kieli ja melkein yhtä terävä pää. Ja sehän on minulta paljon sanottu.
tuon melkein sanan voit toki jättää pois......Täytyy myöntää että harvemmin kuulee tällaista tekstiä teikäläisen näppikseltä. Ellen olisi istunumassa, olisin luultavasti tippunut lattialle. Tosin ristiriitaa aiheutti se etten osaa päättää pillastunko naisten puolesta vai hykertelenkö omasta puolestani.
TaikisN kirjoitti:
tuon melkein sanan voit toki jättää pois......Täytyy myöntää että harvemmin kuulee tällaista tekstiä teikäläisen näppikseltä. Ellen olisi istunumassa, olisin luultavasti tippunut lattialle. Tosin ristiriitaa aiheutti se etten osaa päättää pillastunko naisten puolesta vai hykertelenkö omasta puolestani.
Ainahan sitä ollaan oltu. Sofistikoitunut ärhäkkä ja suora. Luulenpa, että tiedät osaavani tyylilajeja. Ja pillastuminen pukee useimpia.
TaikisN kirjoitti:
tönäisemässä Taikun tuolin kumoon....'hieraisee kämmeniään ja nuolaisee suupieltä* Tämä nyt vaan ihan omasta poulestani.....*ViuF***
NainenKirjoittaa kirjoitti:
tönäisemässä Taikun tuolin kumoon....'hieraisee kämmeniään ja nuolaisee suupieltä* Tämä nyt vaan ihan omasta poulestani.....*ViuF***
lattialta* mikä minuun iski ? Eikai täällä vaan ole kateellisia liikkeellä :D
TaikisN kirjoitti:
lattialta* mikä minuun iski ? Eikai täällä vaan ole kateellisia liikkeellä :D
Näin pitkän tuttavuuden jäkeen voinemme nikitellä? Harmillista arvoisa lady, teidän tuolistanne näyttää nyt puuttuvan yksi jalka. *piloittelee selkänsä takana sahaamaansa tuolinjalkaa*
Näin pitkän tuttavuuden jäkeen voinemme nikitellä? Harmillista arvoisa lady, teidän tuolistanne näyttää nyt puuttuvan yksi jalka. *piloittelee selkänsä takana sahaamaansa tuolinjalkaa*
Joskus en ole tasavarma ymmärtääkö yleisö tätä meidän keskeistä leikkiä? Mutta sanopa nyt ihan vakavissanikin: paljon puuttuisi, ellei sinun näppärät sormesi ja sujuva sanailusi täällä viihdyttäisi. Olethan todistanut osaamisesi tarinoissa ja runoissakin. Kukapa voisi unohtaa ratkiriemuukkaat kyökkisykolookiset oheistukset:-D
Joskus en ole tasavarma ymmärtääkö yleisö tätä meidän keskeistä leikkiä? Mutta sanopa nyt ihan vakavissanikin: paljon puuttuisi, ellei sinun näppärät sormesi ja sujuva sanailusi täällä viihdyttäisi. Olethan todistanut osaamisesi tarinoissa ja runoissakin. Kukapa voisi unohtaa ratkiriemuukkaat kyökkisykolookiset oheistukset:-D
ymmärtävät, uudemmat tulokkaat eivät välttämättä, luulevat että tosissaan tapellaan. Sulle on aina uskaltanut sanoa melkein mitä vaan ilman että olisi ollut pelkoa hernepellon vetämisestä. Luulen että koet samoin mua kohtaan. jostakin se yhteys vain tulee, sielujen sympatiaa?
Oon kyllä joskus niin paljon äänessä että itteekin hirvittää. Mölö mikä mölö :)
Alunperin nikissä oli ss -kirjaimet lopussa ja ideaa pidin silloin joskus hyvänä. Pointtina oli napata joku sotainen nimimerkki koska esiintuloni tapahtui Hakkuupalstalla. Toinen pointti oli tietysti se, nimimerkki ja kirjoitukseni muodostivat eräänlaisen ristiriidan. Täytyy myöntää että miestenlehti Korkeajännityksellä oli myös oma osuutensa nimimerkin syntyyn. Kuten usein tapahtuu, muut palstalaiset alkavat kutsua nimmarista lyhyempää muotoa ja näin sitten tulin rekanneeksi Waffe nimen.
Entisessä galtussa lukee näin:
Jos Korkeajännitystä lukee vakavissaan, se on huono sarjakuva, todella huono. Mutta ripauksella reipasta camp-huumoria Korkeajännityksen arvo nouseekin huomattavasti. Korkkari-tarinat ovat yksioikoisia, häkellyttävän usein todella typeriä ja toistavat itseään niin huolellisesti, ettei loppuratkaisua tarvitse jännittää lainkaan. Joskus harvoin lehdestä löytyy poikkeavia ja oikeasti mielenkiintoisia tarinoita, mutta korkkari ei petä! Lopussa nekin lässähtävät aina aidolle matalaotsaiselle korkkaritasolle.
-Nikkini on pihistetty korkkarista-
Mitä minusta on sanottu:
Waffen ss... Ryhtiä, rypytön uniformu ja jäinen katse? Eheiii.. ! Militaristisen valeasun alla asustelee polkkatukkainen puolukanpoimija, jonka kokemukset armeijan suoruudesta ja kurista oli se, kun tyttöjen partioleirillä käveli jonon mukana ruokalaan.
-max-live-
Waffen, rehellinen todellakin ja oikeasti järkevä monin tavoin, nicky on perseestä.
-Romulus-
Waffen SS: Luotettava, miehekäs ja älykäs tyyppi.
Asuna tyylikkäät rennot asusteet.
-Stoneman-
Taitaa muuten Waffen ss olla aikanaan lukenut korkkareiden lisäksi venäjää, ei tollaisia saitteja ummikko ihan tosta vaan löydä.
Ja onhan se kiva, että meidän Finskii fasistien joukossa on ihan melkkein oikeakin:)
-marko135kg-kun ensimmäisiä kertoja näin nikin WaffenSS. Herätti muuten pelonsekaista kunnioitusta noviisikirjoittajassa. Jumankekka. Siinä on veteraani ja varteenotettava auktoriteetti. Siitä on pitkä matka polkkatukkaiseen puolukanpoimijaan xD. Miten ne keksii! Kade pitää sanasepoille olla. Eikä se Stone kovin kaukana ollut minunkaan mielikuvastani. Vieläkään.
synnytti mielikuvissani hellyyttävän karvaturrin. Viiksekkään koiran, joka tuijottelee anovasti suklaan ruskeilla silmillään.:-)
- Älämölökötin
Provologisti
Puskaratkutin
Hissunkissunkin
Suomennos
Blondi rusakko
MadBython
joitakin jonkun - muistaakseni.
Mistäpä arvelet kyseisten nimimerkkien saaneen alkunsa ja loppunsa?:)Kaikki listan nikit ollenevat ilkikurisia. Vähän niinkuin pilapiirroksia horinoista, joita täällä itsekin esitän. Harvoin tietenkin. Jotenkin kuin etikka salaatissa.
oli lapsuudenkodissa Miia-niminen punavalkoinen suloinen pieni kissa,joka ei koskaan kasvanut täysikokoiseksi vaan jäi pieneksi kisuksi.
Miia jäi auton alle eräs juhannus ja se oli kyllä niin suuri suru..:( En ole unohtanut vieläkään sitä pikkusta,vaikka siitä on aikaa jo 20v...Nikkiä miettiessäni päätin kunnioittaa tällä Miia....Lyhensin sitä vähän eli Miia-kisusta tuli mii-su...:) Että tämmöstä...En oikein tiedä mistä tuli mieleen, mutta kirjoitteletko paljon joulukortteja? Ainakin valokuvat, joita sinulla on, eivät ole pelkästään digitaalisessa muodossa. Nikki on kuin hellittelynimi. Vaikea raavaan miehen ääneen sanoa.
judge.cooper kirjoitti:
En oikein tiedä mistä tuli mieleen, mutta kirjoitteletko paljon joulukortteja? Ainakin valokuvat, joita sinulla on, eivät ole pelkästään digitaalisessa muodossa. Nikki on kuin hellittelynimi. Vaikea raavaan miehen ääneen sanoa.
että oot lutunen..:)))))
- Couldplay
omani.
Siinä sanaleikki
harva huomaa- Siri.
minäkin leikitellä usein. Näytteleminen on mulle jo vaikeampaa, samoin kaikenlaiset oudot pelien pelaamiset.
Ja soittakaan en osaa. - Couldplay
Siri. kirjoitti:
minäkin leikitellä usein. Näytteleminen on mulle jo vaikeampaa, samoin kaikenlaiset oudot pelien pelaamiset.
Ja soittakaan en osaa.tuohon vastata.
Ei tajua mitä puhut?
Myötätuntoni. - Couldplay
judge.cooper kirjoitti:
Harkitsen kyllä vielä ennen kuin edes arvaan. Ja se on väärä strategia, tiedän.
ihan sitä itteään?
- Siri.
Couldplay kirjoitti:
tuohon vastata.
Ei tajua mitä puhut?
Myötätuntoni.vaan suomentelin tuota nikkiäsi. Miksi myötätuntoa tarvitsisin?
- Couldplay
Siri. kirjoitti:
vaan suomentelin tuota nikkiäsi. Miksi myötätuntoa tarvitsisin?
jollet soittaa osaa?
My bad Couldplay kirjoitti:
ihan sitä itteään?
arvoituksista, mutta niillä pitää olla ratkaisu. Edes sinnepäin.
- Couldplay
judge.cooper kirjoitti:
arvoituksista, mutta niillä pitää olla ratkaisu. Edes sinnepäin.
kivaa, että joku vaivautuu :D
Couldplay kirjoitti:
kivaa, että joku vaivautuu :D
Ihan on kielellä kohta. Asiaan palataan.
- Putkivalo
järjestin keväällä kisan missä palstalaiset sai äänestää otanko jouluvalot ikkunasta pois, vai kannattaako jättää seuraavaksi jouluksi. Jouduin valitettavasti paljastamaan että olen putkivalojen (ja nimenomaan värillisten) suuri fani.
Koska muutenkin olen enemmän putkiaivo kuin tippaleipä-aivo, palstaystävä alkoi kutsua mua Putkivaloksi. Se on kirjaimellisesti loistava nikki :)))Itselleni tuli kylläkin ensin mieleen radio. Sellainne kunnon tykki, jossa valo sykkii puukannen alla. Vuosikymmen 50-60. Kooltaan mikroaaltouuni. Tarinaa tulee, eikä se ketään loukkaa.
- Putkivalo
judge.cooper kirjoitti:
Itselleni tuli kylläkin ensin mieleen radio. Sellainne kunnon tykki, jossa valo sykkii puukannen alla. Vuosikymmen 50-60. Kooltaan mikroaaltouuni. Tarinaa tulee, eikä se ketään loukkaa.
Tuo oli sen verran kaunistakiitos että tarjoan sulle kaljan. Tosin tuon puupään takia saat vaan kattella sitä ;D
...on tietty peräisin Pariisista,kuuluisa muotitalo lanseerasi sen minulle mittatilaustyönä,ei maksanuyt kuin pari miljoonaa,hyvää ei saa halvalla,ja täytyy myöntää että on tällä nikillä paljon merkittäviä asioita saanut edistettyä,varjopuolena tietty se että media jahtaa MINUN mielipidettä eikä ministerit ja kansanedustajat uskalla vastoin minun mielipidettä tehdä yhtikäs mitään, tää on se virallinen selitys..Ilkeämieliset ovat pistäneet liikkeelle huhun,perättömän huhun,että nikkini liittyisi Hakkuaukealle,siellä mellasti vajakki jonka nikki oli Goldfinger,joten vastapainona tuon vajakin öykkäröinnille syntyi tämä nimimerkki,joka vieläkin siis voimissaan
Samalta kaatopaikalta kuin omanikin. Mielipiteesi olet lukenut hesarin keskustelupalstoilta, minä mainoksista. Tuhoon olet tuomittu, minä manalaan. Olet kaltaiseni mitäänsanomaton tärkeä. Johdanto, seuraus ja lopputulos. Siihen on tyytymisemme. Tai olut minulle tarjotkaa.
judge.cooper kirjoitti:
Samalta kaatopaikalta kuin omanikin. Mielipiteesi olet lukenut hesarin keskustelupalstoilta, minä mainoksista. Tuhoon olet tuomittu, minä manalaan. Olet kaltaiseni mitäänsanomaton tärkeä. Johdanto, seuraus ja lopputulos. Siihen on tyytymisemme. Tai olut minulle tarjotkaa.
...nyt pilkkua viilaamaan,pariisi kuullostaa komeemmalta,ekaksi meinasin laittaa että Londoosta tai NyyRokista,mutta eppäilin ettei ihan niin paksu vale mee läpi
- Kadunnnainen
Nikkini on peräisin ammatista, kuten miespuolisella kaimallanikin.
Milloin tulit kaljan pummimisesta riippuvaiseksi? - Meriläinen
Kokeilin montaa luontoon liittyvää, kaikki varattu.
Meriläinen on mun unelmani, kun en sellaista omista. Lapsena paljon kuljettiin sedän meriläisellä saareen ja tykkäsin siitä.
Nyt on mielessä ne vahvat ja osaavat miehet joita lapsen silmin sai ihailla. Naurussa suin vietiin venettä eteenpäin kovallakin tuulella.
Kerran jopa lähdettiin saaresta yhdellä meriläisellä vaikka uutisissa sanottiin että ei sais lähteä vaan pitäis jäädä paikoilleen.
Hurjat aallot nosti ja laski venettä, aikuiset oli naama valkoisena. Itsestä oli hauskaa kun ei tajunnut vielä kuinka suuuressa myrskyssä lähdettiin. Mutta mantereelle päästiin.
Ja ne veneet oli niitä oikeita Meriläisiä, monet jopa itse tehtyjä. - xxxyyy
Tämä nikki on peräisin näppikseltä, siltä samalta miltä me kaikki kirjoitamme...
- Couldplay
samalta.
Oletko sinä, kaikki nuo? - xxxyyy
Couldplay kirjoitti:
samalta.
Oletko sinä, kaikki nuo?Minä olen, he ovat, sinä olet.
Se eksistenssistä. - yyyxxx
mulla on kyllä ihka oma näppis ja täällä ei muut kirjottele!
salaliittoteoriointi sai nyt hurjasti uutta vettä myllyyn :))
Mä en kyllä sun näppikseltäsi kirjoita, ihan omilla rahoilla oon tämän ikioman näppikseni hankkinut, eikä tätä enää muut käytä. Aiemmin käytettin pojan kanssa yhdessä, kun hän vielä kotona asusteli.yyyxxx kirjoitti:
mulla on kyllä ihka oma näppis ja täällä ei muut kirjottele!
** noh, annas nyt tilaa niin mäkin.. **
(no vihdoinkin)
Sanot vaan.TaikisN kirjoitti:
salaliittoteoriointi sai nyt hurjasti uutta vettä myllyyn :))
Mä en kyllä sun näppikseltäsi kirjoita, ihan omilla rahoilla oon tämän ikioman näppikseni hankkinut, eikä tätä enää muut käytä. Aiemmin käytettin pojan kanssa yhdessä, kun hän vielä kotona asusteli.Jaaha, no, sormenjäljet ovat vielä tarkastettavana, kohta selviää....
... ja mistäs noi pullanmurut....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205656Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222849Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552606- 262359
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1331024
- 89984
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40909