yks haluu tunkea halon mun perseeseen ja toinen haluu kussa ja paskoa mun päälle :)
mut oon sitä mieltä kuitenkin et parempi noinkin ku ei huomioitais ollenkaan.
mul on kumma vaikutus naisiin
15
343
Vastaukset 15
- montettaret
.
Miehet pitävät naisista.
- Naiset pitävät yksinkertaisista asioista - kuten miehistä. ;)- wcvdxc
monte24 kirjoitti:
onko mies niin kovin yksinkertainen :)
naisen monimutkaisuuteen verrattuna.
- kirpela
meillä saat sit kahvia mukin ja hymyn. Projekti on vaan vaiheessa :/
teikäläisen sukupuolesta, tämäkin oli varmaan uhkaus jollekkin uhriutuvalle ja vääristelevälle naiselle ja itseasiassa piilosanoma oli varmaan tässäkin et raiskaus on ok :)
- kirpela
monte24 kirjoitti:
teikäläisen sukupuolesta, tämäkin oli varmaan uhkaus jollekkin uhriutuvalle ja vääristelevälle naiselle ja itseasiassa piilosanoma oli varmaan tässäkin et raiskaus on ok :)
on pakko tapella niin jätän teidät matsaamaan ja menen kahvini kanssa lukemaan :)
kirpela kirjoitti:
on pakko tapella niin jätän teidät matsaamaan ja menen kahvini kanssa lukemaan :)
joku muuhan se on viikon mua jahdannut
http://www.youtube.com/watch?v=vThD7ot9oII&feature=related- kirpela
monte24 kirjoitti:
joku muuhan se on viikon mua jahdannut
http://www.youtube.com/watch?v=vThD7ot9oII&feature=relatedaina joskus menee sukset ristiin ja porkat tökkii. Ei se meilläkään aina niin helppoa ole ollut, niinkus tiätte.
- alright
että sun mielestä halko perseessä on parempi kuin olla ilman halkoa?
Hmm,.... missä ihmeen S&M ympyröissä sä oikein pyörit? Ei kukaan nainen, jonka mä tunnen, ole koskaan tullut ehdotteleen mulle tommosii ... siis ihan kauheeta.
- sakit. ry
Monte on kova poika taistelemaan paskassa.
sakit. ry kirjoitti:
Monte on kova poika taistelemaan paskassa.
No sehän ei sulje pois sitä mahdollisuutta, että mä ehdottelen noita samoja niille tuntemilleni (0) naiselle :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 71571
- 47568
- 30556
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522