yks haluu tunkea halon mun perseeseen ja toinen haluu kussa ja paskoa mun päälle :)
mut oon sitä mieltä kuitenkin et parempi noinkin ku ei huomioitais ollenkaan.
mul on kumma vaikutus naisiin
15
277
Vastaukset
- montettaret
.
Miehet pitävät naisista.
- Naiset pitävät yksinkertaisista asioista - kuten miehistä. ;)- wcvdxc
monte24 kirjoitti:
onko mies niin kovin yksinkertainen :)
naisen monimutkaisuuteen verrattuna.
- kirpela
meillä saat sit kahvia mukin ja hymyn. Projekti on vaan vaiheessa :/
teikäläisen sukupuolesta, tämäkin oli varmaan uhkaus jollekkin uhriutuvalle ja vääristelevälle naiselle ja itseasiassa piilosanoma oli varmaan tässäkin et raiskaus on ok :)
- kirpela
monte24 kirjoitti:
teikäläisen sukupuolesta, tämäkin oli varmaan uhkaus jollekkin uhriutuvalle ja vääristelevälle naiselle ja itseasiassa piilosanoma oli varmaan tässäkin et raiskaus on ok :)
on pakko tapella niin jätän teidät matsaamaan ja menen kahvini kanssa lukemaan :)
kirpela kirjoitti:
on pakko tapella niin jätän teidät matsaamaan ja menen kahvini kanssa lukemaan :)
joku muuhan se on viikon mua jahdannut
http://www.youtube.com/watch?v=vThD7ot9oII&feature=related- kirpela
monte24 kirjoitti:
joku muuhan se on viikon mua jahdannut
http://www.youtube.com/watch?v=vThD7ot9oII&feature=relatedaina joskus menee sukset ristiin ja porkat tökkii. Ei se meilläkään aina niin helppoa ole ollut, niinkus tiätte.
- alright
että sun mielestä halko perseessä on parempi kuin olla ilman halkoa?
Hmm,.... missä ihmeen S&M ympyröissä sä oikein pyörit? Ei kukaan nainen, jonka mä tunnen, ole koskaan tullut ehdotteleen mulle tommosii ... siis ihan kauheeta.
- sakit. ry
Monte on kova poika taistelemaan paskassa.
sakit. ry kirjoitti:
Monte on kova poika taistelemaan paskassa.
No sehän ei sulje pois sitä mahdollisuutta, että mä ehdottelen noita samoja niille tuntemilleni (0) naiselle :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797