Olen vuosien varrella aloittanut eri puolilla internettiä kysynyt tästä ja kuullut, että on muillekin tuttua, mutta en ole saanut selkoa mistä johtuisi tai oikeastaan yhtään mitään muuta.
Eli itsellä on lapsesta asti ollut, niin kauan kuin muistan, kipuja jotka ilmaantuvat kerran tai muutaman parissa kuukaudessa. Kipu tuntuu peniksessä, alavatsassa ja usein se on niin voimakasta, että se estää tekemästä mitään. Joudun keskeyttämään työni esimerkiksi. Olen huomannut, että se yleensä ilmenee silloin kun olen juonut paljon nestettä ja etenkin jos olen sen lisäksi harrastanut jotain seksuaalistatoimintaa(itseni kanssa tai jonkun muun). Olen myös huomannut, että siihen liittyy jotenkin tarve päästä ulostamaan. Eli kun se kipu iskee, niin alkaa paskattamaan ja yleensä se auttaa kaikkein parhaiten, kun istuu ja yrittää päästää kaiken sisältään ulos. Toisaalta myös kipu myös usein juuri alkaa sen jälkeen, kun on käynyt ulostamassa( juonut paljon nestettä yleensä).
Kun kipu iskee, niin yleensä paleltaa hirveästi ja samalla kuitenkin hikoiluttaa. En ole huomannut minkään kipulääkkeiden erityisemmin auttavan, mutta silti niitä napsin heti kun vähänkin alkaa tuntumaan, että voisi alkaa taas kipu. Kipu kestää yleensä 45 minuutista pariin tuntiin. Pahimman kivun kestävän yleensä enintään tunnin.
En ole löytänyt mitään vastaavaa hakemalla. Ehkä sappikivet/munuaiskivet ovat olleet eniten sinne päin, mutta kun olen tälläisistä kärsinyt jo pikku poikana, niin en oikein usko että ne ovat kyseessä.
Auttakaa :(
Peniksestä säteilevä kipu
4
1757
Vastaukset
- selvinnee paremmin
Seuraavan kerran kun kipu iskee, mene lääkäriin.
- jormakka123
Kiveskiertymä? Itsellä oli ja oli aivan saatananmoinen kipu, mutta ei tosiaankaan ilmaantunut tuolleen. Se tuli vaan kerralla ja sattui mahaan ja kivekseen. Ehkä se kierähtää takaisin paikalleen ja kiertyy taas seuraavan kerran ja verenkierto heikentyy-> tulee kipua. Mene lääkäriin. Leikkauksella hoidetaan :S
- mullakans
sittenkään sellaine
mutta käyppä hermoratahieronnan mestarilla vastaanotolla ja kwerro vaivasi voi olla coccys hieman epäåstabiili antaa myös jumppaohjeet joilla a.o hermoa irroitellaan itse itseään komentaen
- Jesajata
Eturauhasen tulehdusta todennäköisesti, katso tarkemmin: http://www.miesklinikka.com/miehen_sairaudet/eturauhasvaivat/eturauhastulehdus/
Ja sieltä vielä se lantiopohjalihasten spasmi. Itselläni samoja oireita, perseestä ovat. Melkein kirjaimellisesti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803