Miksi joku nauttii...

....vittuilusta netissä...tuli vaan mieleen että mitä siitä saa? Onko syy vittuilijan vai vittuilun kohde. Ehkä kaikki on vain väärin ymmärrystä. Huvittuneena nukkumaan.... =)

54

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rok rok

sympatiapeukku multakin.

• ...sanoa ei sattunut... eikä satu... =))

• rok rok
        iivar-runoilija kirjoitti:

...sanoa ei sattunut... eikä satu... =))

No mä perun sit mun sympatiapeukun.

• rok rok kirjoitti:

No mä perun sit mun sympatiapeukun.

...on hyvä paikka sille peukulles....laita se suuhus.... ja ime.... =)

• rok rok

...on hyvä paikka sille peukulles....laita se suuhus.... ja ime.... =)

et sä oot hauska! Saat sittenkin sen plussapeukun...

• rok rok kirjoitti:

et sä oot hauska! Saat sittenkin sen plussapeukun...

.....tyhjät tynnyrit kolisee eniten... =)

• rokkeu

.....tyhjät tynnyrit kolisee eniten... =)

sanoit...

• rokkeu kirjoitti:

sanoit...

...sitten koliset... lakkaa pyörimästä, pysähdy huoltamolle tankille....ja osta Hofner, se juuri oikea soitin sinulle sen peukalon sijaan.... =)

• keurok

...sitten koliset... lakkaa pyörimästä, pysähdy huoltamolle tankille....ja osta Hofner, se juuri oikea soitin sinulle sen peukalon sijaan.... =)

Minä kolistelen tynnyreitä. Tyhjät kolisee ja täydet ei...

• keurok kirjoitti:

Minä kolistelen tynnyreitä. Tyhjät kolisee ja täydet ei...

..siis tynnyrin pesijä... joka luulee olevansa sen tekijä... wau... =)

• reukok

..siis tynnyrin pesijä... joka luulee olevansa sen tekijä... wau... =)

Sä oot edelleen aivan mahorottoman hauska!

Jos et nyt ihan ymmärtänyt mitä tarkoitin(et tietenkään ymmärtänyt), niin selvennän sulle. Kolistelin vähän tynnyriä eräässä toisessa aloituksessa ja se osoittautui tyhjäksi(taas kerran) ja viimeiset kusen pisarat valui siitä tynnyristä erään uuden aloituksen myötä.

Mutjoo. Sulla on vielä paljon opittavaa tynnyrien kolistamisen Jalossa Taidossa...

• reukok kirjoitti:

Jos et nyt ihan ymmärtänyt mitä tarkoitin(et tietenkään ymmärtänyt), niin selvennän sulle. Kolistelin vähän tynnyriä eräässä toisessa aloituksessa ja se osoittautui tyhjäksi(taas kerran) ja viimeiset kusen pisarat valui siitä tynnyristä erään uuden aloituksen myötä.

Mutjoo. Sulla on vielä paljon opittavaa tynnyrien kolistamisen Jalossa Taidossa...

..itse ymmärtänyt.... =)))) Mitä yhteistä on sinulla Genio ja yhdellä herneellä? Herne on hyödyllinen...

• iivar-runoilija kirjoitti:

..itse ymmärtänyt.... =)))) Mitä yhteistä on sinulla Genio ja yhdellä herneellä? Herne on hyödyllinen...

...mitä eroa.... =)

• reukok kirjoitti:

useampaa tynnyriä samaan aikaan. *kauniilla puulla on monta oksaa*

• koerok

...mitä eroa.... =)

Mikään ei ole parempaa kuin olla hyödytön. Valitettavasti todellisuus elämässäni on jotain muuta. Ja jopa täälläkin... Kukaan teistä ei osaa keskustella. Jokainen vaan keskustelee tyyliin "minä olen", "minä en ole", "minä tekisin", "minä en tekisi", "tämä on oikein", "tämä on väärin"... Mut kuin moni teistä oikeesti osaa keskustella? Kysymys on retorinen ja ei kaipaa vastausta...

Mutta mitä hyötyä sinusta täällä on? Vastaan puolestasi. Ei mitään. Mutta mitä hyötyä saat itse täältä? Ehkä kaipaamaasi huomiota ja huteran egosi pönkitystä joiltain muilta luusereilta, joiden elämä on yhtä köyhää kuin sinun. Tosin köyhässä elämässä ei ole mitään vikaa. Riippuu ihan omasta asenteesta, että mitä haluaa ja mitä ei. Mitä tarvitsee ja mitä ei...

Laotse kirjoitti joskus, että "rikas on se, joka hyvin tyytyy". Aika tyhmä ajatus, vai mitä? On se. Sit se kirjoitti vielä, että "vahva on ken voittaa muut, joka voittaa itsensä on mahtava". Tyhmä ajatus sekin, vai mitä? Esimerkiks Bruce Lee oli vahva, muttei mahtava...

Mutjoo. En jaksa enempää sulle jauhaa näitä juttuja. Sun aivokapasiteetti on hyvin rajallinen tällaisille asioille. Nuku hyvin ja tosiaan harkitse sitä laulamisen jättämistä jollekin muulle ja keskity soittamiseen. Siinä olet kohtalaisen hyvä. Persoonaton, mutta ei korvia satuttava.

• keu keu ROCKS
        koerok kirjoitti:

Mikään ei ole parempaa kuin olla hyödytön. Valitettavasti todellisuus elämässäni on jotain muuta. Ja jopa täälläkin... Kukaan teistä ei osaa keskustella. Jokainen vaan keskustelee tyyliin "minä olen", "minä en ole", "minä tekisin", "minä en tekisi", "tämä on oikein", "tämä on väärin"... Mut kuin moni teistä oikeesti osaa keskustella? Kysymys on retorinen ja ei kaipaa vastausta...

Mutta mitä hyötyä sinusta täällä on? Vastaan puolestasi. Ei mitään. Mutta mitä hyötyä saat itse täältä? Ehkä kaipaamaasi huomiota ja huteran egosi pönkitystä joiltain muilta luusereilta, joiden elämä on yhtä köyhää kuin sinun. Tosin köyhässä elämässä ei ole mitään vikaa. Riippuu ihan omasta asenteesta, että mitä haluaa ja mitä ei. Mitä tarvitsee ja mitä ei...

Laotse kirjoitti joskus, että "rikas on se, joka hyvin tyytyy". Aika tyhmä ajatus, vai mitä? On se. Sit se kirjoitti vielä, että "vahva on ken voittaa muut, joka voittaa itsensä on mahtava". Tyhmä ajatus sekin, vai mitä? Esimerkiks Bruce Lee oli vahva, muttei mahtava...

Mutjoo. En jaksa enempää sulle jauhaa näitä juttuja. Sun aivokapasiteetti on hyvin rajallinen tällaisille asioille. Nuku hyvin ja tosiaan harkitse sitä laulamisen jättämistä jollekin muulle ja keskity soittamiseen. Siinä olet kohtalaisen hyvä. Persoonaton, mutta ei korvia satuttava.

sä jo se vittu päähän . mikä sä olet muista arvostelee. saatanan paskasäkki joka luulee itestää liikoi. iivari sentää osaa, sä vaa jauhat paskaa sen kimpus koko aja. mitä se kertoo susta? pelle. luulet olevas fiksu vaikka oot yhtä tyhmä kui metrin koivuhalko. mitä hyötyä susta on täällä, ei mitää. ei vittu yhtää mitä. hanki jo elämä vitun pelle. sä oot kunkku, vittu pellekunkku! vitun runkku painu vittuun!

• keu keu ROCKS kirjoitti:

sä jo se vittu päähän . mikä sä olet muista arvostelee. saatanan paskasäkki joka luulee itestää liikoi. iivari sentää osaa, sä vaa jauhat paskaa sen kimpus koko aja. mitä se kertoo susta? pelle. luulet olevas fiksu vaikka oot yhtä tyhmä kui metrin koivuhalko. mitä hyötyä susta on täällä, ei mitää. ei vittu yhtää mitä. hanki jo elämä vitun pelle. sä oot kunkku, vittu pellekunkku! vitun runkku painu vittuun!

...sen jorinat on kärpäsen surinaa korvissani... antaa sen pöristä... =))))

• koerok kirjoitti:

...laulaa jos siltä tuntuu...mutta sitä ei ole pakko kenenkään kuunnella..... eikö niin? Muuten.... oletko ihan varma että mielipiteesi on ainoa ja oikea muille kuin itsellesi? Sinä pidät muita helvetin tyhminä.... ihan vaan siksikö kun täällä ei keskustella oikein, muuten millaista on oikeanlainen keskustelu....
        En aio lopettaa kitaransoittoakaan....ja kun olet niin kärkäs arvostelemaan...niin se on vain sinun hyvinkin vaatimaton mielipiteesi. Ei siis absoluuttinen totuus. Nuku hyvin ja opettele kestämään elämää.... en kaipaa sinun enkä kenenkään muun kommentteja siitä miten hyvin soitan.... mutta se miksi soitan on ehkä tärkeämpää kuin itse soittamisen taso. Pysy sinä siellä missä ikinä oletkin...ja minä täällä... maailmassa on kaikki hyvin... =)

• niinpä niin...
        keu keu ROCKS kirjoitti:

Tämähän on keskustelupalsta, eikö niin? Mietin vaan, että mitä merkitystä keskustelupalstalla on soitto- tai laulutaidoilla? Tai käden taidoilla? Tai yleensäkin jollain muulla taidolla kuin keskustelutaidolla?

Niin... Onhan niillä sellainen merkitys, että niillä voi yrittää kompensoida omaa keskustelutaidottomuutta keskustelupalstalla...

• vittuilijoille ja häiriköille on kiva vittuilla.

• ...mutta mitä se antaa netissä...minusta tuolla ulkona siinä on enemmän haastetta.... =)

...mutta mitä se antaa netissä...minusta tuolla ulkona siinä on enemmän haastetta.... =)

pari vittuilija-kiusaajaa, joiden kohdalla homma on mun puolesta ylittänyt huumorin rajat, koska livepuolella vittuilijat harvemmin jättävät hommansa vittuilemiseen ja koittavat järjestelmällisesti tuhota kanssaihmisten elämän. Netissä homma pysyy huumorin rajoissa.

• dazu kirjoitti:

pari vittuilija-kiusaajaa, joiden kohdalla homma on mun puolesta ylittänyt huumorin rajat, koska livepuolella vittuilijat harvemmin jättävät hommansa vittuilemiseen ja koittavat järjestelmällisesti tuhota kanssaihmisten elämän. Netissä homma pysyy huumorin rajoissa.

...no... minä katkon livessä sen vittuilijan solisluut jos ei älyä lopettaa ajoissa.... =)

...no... minä katkon livessä sen vittuilijan solisluut jos ei älyä lopettaa ajoissa.... =)

mut, jos kaveri tulee vastaan salibandykentällä, niin kepitän mennen tullen ja joskus muutoinkin.

• tää on tämmöstä. Ihan kuin joku Kallen kantabaari. Aina on jupisijoita.. Mukavia unia :)

• ...mutta en tajua pointtia...siis vittuillaan ihmisille joita ei edes näy missään....se on vähän sama kuin yrittäisi juoda jo tyhjästä pullosta... =)

• Pitääkö siitä eewarista jatkuvasti jauhaa?

• ...tämä on eri... tai en minä oikeastaan tiedä... se voi hyvinkin olla sama... tämä toinen, jos on kyllä enemmän akkamainen.... =)

• tarkoitat?

Vittuiluhan on vanha sotilaiden harjoittama seurustelumuoto.

Esim. USA:n sotavoimat ei olisi tänä päivänä yhtä suuri ilman rankkaa vittuilua.

Joskus vittuilu saattaa sinkoutua vääriin suuntiin ja tuloksena on 9/11 kaltaiset tapahtumat.

• ...siellähän jätkät on kasvokkain... sehän on eri juttu se .... =)

• e4r444r

Vittuilu on mielen heikkoutta. Piste.

• näin on

huomionhakuisuutta tai kateutta jostain

• En ymmärrä kysymystä ... minulle ei ole kukaan koskaan vittuillut netissä ... mitä ihmettä?

• OOOKKOOO

joku vitun neropatti?

• nevö hööd?!

• tollane tollo
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

nevö hööd?!

blondi ees tajuu millo vittuillaa

• tollane tollo kirjoitti:

blondi ees tajuu millo vittuillaa

on se blondiuden juju ;)

puspus!

• imutusta
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

on se blondiuden juju ;)

puspus!

OLEEEEEE

• ei välttämättä liity erimielisyyttä tai suuttumustakaan vaan siinä on ilmeisesti jollain kummallisella tavalla kysymys vallasta ja sen väärinkäytöstä... Vittuilija tarvitsee "näytöksilleen" yleisön ja siihen riittänee myöskin tällainen keskustelupalstaympäristö.

Pari tutkimusta kiusaamisesta:
      - Kiusaajat koetaan ryhmässä suosituiksi, vaikka hyvin harva pitää heistä henkilökohtaisesti (Caravita, DiBlasio, & Salmivalli, 2009)
      Kiusaaminen auttaa ylläpitämään ja edelleen parantamaan statusta ryhmässä (Cillessen & Borch, 2004)

Netissä on vaikea vaikuttaa ympäröivään ryhmään (koska kirjoittajat eivät laajasti tunne toisiaan)
      siten, että voitaisiin vähentää vähentää kiusaajan saamia sosiaalista mielihyvää ja tätä kautta hänen motivaatiotaan kiusata - näin sen näen...

Ehkäpä juuri huvittuneisuus ja ajatusmalli, että kyse on vain väärinymmärryksestä, olisikin kaikkein aikuismaisin tapa suhtautua tuollaiseen ;)

• Serpico

Tuohon tutkimukseen liittyen, naisten onkin vähän vaikea tällä palstalla kommentoida noita vittuilijoita kun ne ukot näyttävät olevan lähes jokaisen naisen kaverilistoilla :D Kyllä me tiedämme nimet.

• niin olis miljonääri.
      ilmeisesti muuta kun ei enään pysty niin aletaan toimimaan niin.

• professionaI

Olet siis mielesi päättärillä.

• määmy
    • BlueNightSatin

ajatella että vittuilijalle vittuilusta irtoisi nautintoa...eli kun joku sulle ensin alkaa ja lohkaiset takaisin. Ja kun se sitten jopa siitä suuttuu tajuamatta et itse aloitti ensin. Mutta vittuilu ikään kuin tyhjästä on mun mielestä samaa kun lapsillakin. Huomionhakua ja pahanolon purkua...
      Toisilla ihmisillä on aina hillitön ylemmyydentunne muihin itseään rinnastaen. Pahimpia peeloja on oikiastaan ne jotka ei ees keskity itse asiaan vaan ihmiseen :) Ne on ne jotka ei osaa keskustella asioista, vaan arvostella ihmisiä. Keskustelusta katoaa pohja, kun aletaan arvostella ihmistä asioiden sijaan...eräänlaista vittuilua.

• jhkjh

Vittuilulla ja vittuilulla on eroa. Minä ainakin siedän hyvin sen, että jos kirjoittamistani mielipiteistäni ollaan eri mieltä, enkä ole sikäli herkkähipiäinenkään, että pienestä piruilusta muutenkaan suuttuisin, koska tiedän, että mua ei kukaan tän foorumin kirjoittajista tunne, eikä tiedä, että millainen ihmisenä tai luonteeltani olen, mutta se mitä mä en siedä, on ilmiselvä fakta, että osa näillä palstoilla käyvistä kiusaa tietoisesti ihan henkilötasolla ja ovat sairaalloisen kiinnostuneita tietämään, että keitä näille palstoille kirjoittaa. Musta kun ei vitunvitunvitttujakaan kuulu kenenkään tietää, että ketkä "henkilöt" keskustelevat esim. vaikka tälläisella anonyymilla kansalaiskeskustelunpalstalla ja puhumattakaan nyt siitä, että viattomia vainottaisiin kilahtaneiden nettiääliöiden ja feikkipersoonia ylläpitävien toimesta. Mulle ainakaan ei kukaan mielestäni näillä palstoilla sais tulla vittuilemaan siten, että keksii päästään mulle "saittipersoonaa" tai tulla höpöttämään faktoina mitään paskaa, jollei yhtään tekstissään kyseenalaista, ettei välttämättä luuloissaan ole oikeassa.

Ja koen pahoinvoinnin tunnetta esimerkiksi siitä, kun näen, että osa rekisteröityneistä tietoisesti ja havaitusti käyttää tätä julkista keskustelupalstaa sivistyksen raiskaamisen mielessä ja kalastellakseen negatiivisia kommentteja kaltaisiltani heitä tuntemattomilta, joistakin vitun tyystin mielenkiinnottomista ja tuntemattomista palstakävijöistä, jotta voisivat sitten valehdella että juunniikauheen ahisteltu tossa miehen lokkiikassa oli, vaikka vaa niinkunite häiriköi... Sitä minä en ymmärrä, että miten kukaan vittuileva ja häirikkö rekisteröidyllä nimimerkillä palstalle kirjoittava voisi väittää olevansa ahdisteltu. Eikä sellaista pääsairasta kieroilua muuten onneksi käsitä kukaan muukaan täysjärkinen missään muuallakaan.:) Lisäksi oksettaa, kun joskus näkee, että jotkut yrittävät nostaa esille joitakin julkkisnimiä aloituksissaan, pelkän pilkkaamisen motiivin mielessä... Tai vääristellä vitun marginaalisilla antiasenteilla kaltaisteni inhimillisesti tavisten inhimillisesti aloitusten sisältöihin liittyviä vastineita mitenkään muutenkaan.

• kysypäs heiltä

Kuka on sanonut nauttivansa vittuilusta? Okei, ratikka ja monte ovat.

• alright

lähinnä siitä saa hyvät naurut jos joku tarttuu syöttiin ja rupeaa väittelemään. sinänsä vittuilu internetissä on vielä aikalailla harmitonta, koska me toimitaan anonyymisti, eikä kukaan pääse fyysisesti kenenkään kimppuun. ei siinä mitään henkilökohtaista ole, mutta kyllä mä oon monesti sunkin kirjotuksille nauranu.

• Serpico

Huomiota sillä haetaan, kun ei muuten saada. Samalla pyritään ottamaan vittuilun kohteelta jotain pois, siinä koskaan kuitenkaan onnistumatta. Vittuilija ehkä saa itselleen pahan mielen, pikaisen tyydytyksen ja aiheen roikkua ruudulla siinä toivossa että joku kommentoi hänelle.

• SIITÄ::.!!!1%#?1!

.

että me kaikki olemme itsestään * PERKELEESTÄ *

*hioo viilalla sarventynkiään*

.

• kundi.kundine

huumorihattuilua on hauska seurata, mut siinä pitäis olla niinku molempie messis, muute siit menis maku. tai jos siit puuttuis se huumori et jos joku alkais avautuu huolel, sittenki olis melko mautonta räyhäämist.

• ymmärretään

kunhan ei mene mauttomuuksiin, niinkuin yleensä menee.

• kundi.kundine
        ymmärretään kirjoitti:

kunhan ei mene mauttomuuksiin, niinkuin yleensä menee.

o yllättävän vaikeeta. aika moni pelle on deeku.

• Toi on totta. Mun mielestä on kaksi vittuilun paikkaa: Hyväntuulinen molempien hyväksymä vittuilu jolla on ns. sosiaaliset rajat (netissä nämä rajat loistavat yleensä poissaolollaan).

Toinen vittuilusta nautinnollisen ja oikeutetun tekevä on se että joku ihan oikeasti käyttäytyy väärin, häiritsevästi tms. Tämä vittuilu on sellaista nollaavaa. Vaarana on se että jumitutaan siihen vittuiluun eikä päästä siitä koskaan irti joka taas estää laajemman kommunikaation.

Tapavittuilu on puuduttavaa ja tapavittuilijoita ei lopulta ota edse vakavasti, heidät oppii skippaamaan kuten mainokset jotka on nähty jo ennenkin. Tapavittuilijat joko paranee tai sitten menee vaan syvemmälle (eli oikeasti hakevat vittuilullaan huomiota) - joka johtaa sellaiseen räyhäämiseen tai muka-älykkääseen syyhyn vittuilla - väittäisin että silloin vittuilun oikeutus ja merkitys muuttuu olennaiseksi vain kyseiseen vittuilu-sairauteen sairastuneella. Eräänlainen aivoflunssa siis sekin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      37
      2071
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      182
      1510
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1401
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1209
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1108
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1050
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1000
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      960
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70