Suomi24 Treffit EI TOIMI!

Hmm..

Miksiköhän tätä Suomi24 treffi-palstaa ei korjata?? On jo varmaan 2 vkoa ilmoittanut jtn että palvelu ei toimi plaaplaa..

36

8823

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

      "Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen."

      Välillä pääsee etusivulle, mutta siitä eteenpäin ei enää pääsekään ja viim. silloin tulee tuo ilmoitus.

      • päiväkaffe

        Ei ole ollut mitään ongelmia treffeille päästä.


      • jeppekani

        Käytätkö chromea? Itse huomasin myös muutaman viikon jälkeen kokeilla toisella selaimella ja hyvin toimii. suomi24 voisi ehkä asian joskus korjata..


      • Ketut........

        Juu ei toimi ei ! Olen yrittänyt kirjautua sisään,mutta sitten se ehdottaa kirjautumaan jos ei ole vielä tunnusta ?

        Sitten kun yrittää kirjautua ulos ,niin mistään ei tiedä onko todella kirjautunut ulos vai ei ?

        Sika huono,ollut jo kauan sama vika ja näyttää olevan vieläkin.


      • Anonyymi

        Lisäksi toimii tietokoneella mutta ei puhelimessa


    • doloresb

      Otin vinkistä vaarin ja kokeilin muuta kuin google chrome-selainta. Jo alkoi toimimaan. Otin internet explorerin hetkellisesti käyttöön... Eli tsekkaappas joku toinen selain,kun mitä sulla on nyt.

    • Paskaaa

      Joo ei toimi tää treffipalsta. 6kuukautta ollut ja 0 treffiä.

      • .................

        Ahhhahahhhah!! Ihan vtun hyvä:DD


      • tää hyvin

        toimii.. Kolmet treffit, yks lapsi tulossa. :D


      • muru-62
        tää hyvin kirjoitti:

        toimii.. Kolmet treffit, yks lapsi tulossa. :D

        Oletkin trefannu vanhan version aikana :)


      • Luovuttanut2013
        muru-62 kirjoitti:

        Oletkin trefannu vanhan version aikana :)

        Vuoden takaisten uudistusten jälkeen aika monella on treffaamienn tippunut nollaan. Mitä väliä miten sivusto toimii selaimessa, jos sen takana oleva käytettävyys ei saa ihmisiä yhteen, turhauttaa, ahdistaa ja saa ihmiset lopettamaan palvelun käytön. Turha korjata jos käyttäjät ei kiinnosta.


    • Jokuvaaperkele

      Ei toimi, heittää ulos aina kun koittaa päästä sinne. Just kun oli hyvä nainen tarttumassa haaviin.

      • Anonyymi

        Plussan ostaneilla ajolähtö näppäin? Kotipesälle juoksu suunniteltu treffit24llä ammattilaisille.


    • muru-62

      Minä olen kanssa ilmoittanut asiasta vaikka kuinka monta kertaa .Hauskinta on et valehtelee et olen ainut joka on moisesta ilmoittanut :( Ja kuitenkin tiedän vaikka kuinka monta vastaavaa tapausta . Minä hullu vielä olen maksanutkin siitä :( Mikä on tollanen treffi sivu ,missä ei voi kuitenkaan vastailla ihmisten viesteihin ja usein niitä ei edes näe :(? Se vanha versio toimija nyt ylpeenä mainostavat et treffi sivut on paremmat kuin koskaan .Eipä ole amattiylpeyttä tuolla !!!!

    • Kirsikka7

      Mulla jumitti ja jumitti viestien kirjoitus,mutta kun vaihdoin Internet Explorerin pois,tilalle Mozilla Firefox,nyt sujuu kuin rasvattu,ei mitään ongelmia.Eli mulla ainakin oli vaan selaimessa vika..

      • NäinOn

        Kuule, jos nettipalvelu ei toimi jollain selaimella se ei ole sun selaimen vika. Se on sen nettipalvelun vika. MIkä tahansa nettipalvelu voidaan tehdä sellaiseksi, että se toimii kaikilla eri selaimilla. Ne on vaan sössineet asiansa täällä Suomi24:ssa, se ei ole käyttäjän vika.


      • Anonyymi
        NäinOn kirjoitti:

        Kuule, jos nettipalvelu ei toimi jollain selaimella se ei ole sun selaimen vika. Se on sen nettipalvelun vika. MIkä tahansa nettipalvelu voidaan tehdä sellaiseksi, että se toimii kaikilla eri selaimilla. Ne on vaan sössineet asiansa täällä Suomi24:ssa, se ei ole käyttäjän vika.

        Joo...sontaa on


    • 5+0+

      Ei se toimi kun kaikki naiset etsii rikasta miestä.

    • make68ml

      On tää nykypäivänä ihmeellistä kun Suomi24 Treffit sivustoa ei saada korjattua ja it.alan ammattilaisia Suomi pullollaan.

      • it-ammattilainen

        Mutta kun Suomi24 ei ole pullollaan niit IT-ammattilaisia, valitettavasti..


      • kysyn vaan
        it-ammattilainen kirjoitti:

        Mutta kun Suomi24 ei ole pullollaan niit IT-ammattilaisia, valitettavasti..

        Aika erikoista, ettei Suomi24 olisi IT-ammattilaisia varsinkin kun Suomi24 on IT-ympäristössä toimiva palvelu.


    • I-Ching

      Kannattaa aina pyrkiä vaihtamaan numeroita kiinnostuneiden kanssa, ei sitten aina sivuston toimimattomuus haittaa. Field tested :)

    • laksdjfgh

      En päässyt eilen koko päivänä KIRJAUTUMAAN palveluun enkä näköjään tänäänkään. Eli siis sivu aukeaa kyllä muuten normaalisti ja pääsee käyttämään myös haku-palvelua, mutta heti kun yrittää kirjautua, sivu lataa hitaasti sen pari minuuttia ja näytölle latautuu suomi24.fi-sivu EI treffit. Ja treffeille pääsee takaisin vasta sitten, kun on kirjautunut ensin ulos suomi24-sivujen profiilista. :D Mitä helkkaria?! Tämä vika siis Chromella ja Safarilla.

    • Minä

      Mä en tiedä mikä selain on kotikoneella mikä mun puhelimessa ja mikä työkoneella. Mikään ei vaan kunnolla toimi. Muutenhan ehkä toimisikin. Tympii vaan ihmiset jotka ei viitsi edes vastata viesteihin. Aikuisia ollaan niin voisi edes sen verran olla kohteliaisuutta että kiittää mielenkiinnosta itseään kohtaan!!!

    • error error

      Alkaa kyllä ottamaan pannuun. Raha kelpasi mutta ei vastineeksi saa kun toimimattoman sivun.
      Tai no, sivu aukeaa silloin tällöin noin minuutin odottelulla, ja jonkun profiilin klikkaaminen taas minuutin odottelu...
      Eikä vaikutusta toisella selaimella kokeilussa.

      Ja muut sivut aukeaa kuten pitääkin, eli vika ei kaiken järjen mukaan ole omassa yhteydessä tai koneessa.

      Tuleeks mieleen muita nettitreffi-sivuja missä verkkopankilla voipi maksaa jäsenyyden..?

    • johaurpo

      Vaikuttas toimivan aamu kuuden aikaan, josko tuo onkin tarkoitettu vain yökyöpeleille ja aamuvirkuille. ...tai sit ovat korjanneet yön aikana serverinsä.

    • kiltti mies.

      Ei se ole toiminut 4 vuoteen kun ei ole naiset mulle vastanneet mitään!

    • kondomikotka

      Joo ei tämä toimi näin miehen näkökulmasta ainakaan.Eipä ole tarvinnut vielä rumempia potkia haitolta.Ole muuta kuin tressisivusto, jumittaakin niin helkkaristi.

      No se etu tietysti on, kun ei tarvitse miettiä mitä kirjoittelisi, kun kukaan ei ota yhteyttä, koita perkele olla positiivinen.

      Sen ymmärrän kyllä jos en livenä kelpaa likaisissa haalareissa ja originaalisessa
      hankkijan lippiksessä katkokävellen, koska paskat housuissa, mutta ei netissäkään vaikka ei kuvaa ole niin ei tule yhteyttä.

      Pitäisi olla rahhaa tai malli tai housuissa olla kunnon jööti myös etupuolella niin avot
      alkais naisia kiinnostaa.

      No joo olen puhunut.

    • asdf7654

      Huumori sikseen, onko kukaan saanut ylläpidosta vastausta noihin jatkuviin takerteluihin ilta-aikaan? Joku huolto oli viime yönä, illallahan se sitten selviää, auttoiko tähän asiaan. Ei tätä voi nykyisellään käyttää kun päivisin kaikki on tietysti töissä eikä ehdi deittiin ja illalla palvelu on ihan jumissa.

    • Mikä vika kun suomi24 ei toimi mistä johtuu suututtaa!!!

    • Anonyymi

      Ei toimi kirjautuminen taas chromella😡

    • Anonyymi

      ei pääse viesteihin. tilapäinen häiriö. ollut kokoillan😠 elämäni nainen oottaa tuolla jossain.

    • Anonyymi

      Suomi treffi ei toimi mikä vikana?

    • Anonyymi

      Ei osata tai sitten ei viitsitä laittaa sivua tointa kuntoon

    • Anonyymi

      Ei ollu kummonen tarjonta naiselle.. mt ja alko ongelmaisia poliisia paikka täys. Lähin pois. Evästeasetukset löytyy, ku srollaa suomi24 sivun alas ja poistelee kyylien lupia urakalla. Ei kantai maksaa moiseen paikkaan.

    • Anonyymi

      Hei keneltä pyydän apua tilini jäädytettiin rn saa enää innostumaan kirjautumista sisälle enkä pääse vaihtamaan salasanaa olen maksanut kuukauden saanko rahat sitten takaisin ??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe