Karvaisia naisia

seurustelusta

Onko muita karvaisia naisia jotka on onnistuneet löytämään itselleen kumppanin ja seurustelevat? Itselläni on tummia karvoja epänaisellisilla alueilla ja vaalea iho joten karvat erottuu. Nypin, ajelen, vahaan ja käytän karvanpoistoainetta. Ehkä olisin alkanut seurustella jo aiemmin jos karvat ei olisi häpeää lisäämässä.

16

4276

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6

      Mikähän karvoissa on vikana?
      Ongelmana se ettei niitä tahdo löytyä että vois seurustella.

    • seurustelusta

      Niin, täältäkin saa vaan kuittailua ja vähättelyä ongelmastani. On varmaan sillä tavalla että kukaan karvainen nainen ei ole löytänyt itselleen miestä.

      • turre39

        Ei se rakkaus karvoista ole kiinni.
        Terv. nainen, 20 vuotta samaa suhdetta takana ja karvoja ajelen lähinnä kesäaikaan sääristä ja kainaloista talvellakin, muuten karvat saa lähinnä rehottaa vapaasti. Eipä ole itseä häirinnyt tai miestä. Enemmän se naureskelee, jos olen niitä ajamassa, että miks.


    • drhgdfhg

      ne karvat olisivat seurustelun / parisuhteen poissulkeva asia? Olen itse nelikymppinen ja tavallinen "apina" naiseksi, kiitos "hyvien" geenien. Tummaverikkö kun olen, karvatkin ovat tummia ja niitä riittää eri puolille kroppaa. Eivät ole koskaan tahtia haitanneet, kun niiden rehotusta vähän rajoittaa. Joka päivä pitää jotain toimenpiteitä tehdä - hassuinta on kuitenkin se, etteivät ne miehet (tasan kaksi kappaletta) joiden kanssa olen saman katon alla asunut, ole koskaan edes huomanneet karvoitustani... Koskaan en ole kuullut huomautettavan karvoistani - itseasiassa toinen kumppanini sanoi, että no jo olisi kummallista, jollei tummaveriköllä kasvaisi karvoja muuallakin kuin päässä! Usko mua: se on pitkälti kiinni omasta korvien välistä, annatko asian olla ongelma vai et.

    • bella_bambino

      turha jossitella. voin sanoa että minusta joillain naisilla karvat jopa kaunistavat :) bruneteilla, kuten joku täällä kommentoikin, olisi outoa jos ei olisi näkyvää karvoitusta. esim mia kirshnerillä on tumma karvoitus mutta se ei rumennnä häntä yhtään, pikemminkin päinvastoin antaa jotain erityistä särmää ;) naturelli on kaunista!

      • häpeä

        Itse otan hirveää ressiä karvoituksestani. En uskalla tapailla miehiä koska häpeän sitä niin paljon :(
        olen koittanut kaikkia keinoja, nyppiminen, vahaaminen, kaikki eikä tehoa. Kasvaa vaan tummempana takasin.

        Pelkään että en koskaan löydä miestä sen takia. Ja tosi moni mies sanonu et on kaunis ja näi, mut mulla toi on vieny kaiken itsetuntoni. Kerran mietin et oonko ees "normaali", kun karvoja kasvaa semmmoses paikois mis naisil ei yleensä kasva tai ei ainakaa tummana.

        Vaikka kylläkin seurustelin aikasemmin pitkään miehen kans ja ei hän kyllä siitä välittäny yhtää. Nyt lähiaikoina on vaa iskeny hirvee ressi näitten kans.

        Oon oikeesti kateellinen niile naisile,joilla on vaalea karvoitus ja vähäinen.


    • vuorinenj

      Olen "normaali"karvoituksen omaava, vapaa, 40 v nuorekas, komea, lihaksikas ja urheilullinen mies Helsingin lähistöltä. Olen aina ihaillut ja kiihottunut tummia ihokarvoja naisen vartalolla. Minua ei karvaton nainen jostain syystä sytytä. Mutta kunnon alapääkavoitus on minusta todella nautinnollinen, ihanansuloinen, saa minut todella kuumaksi ja visuaalisen nautinnon lisäksi tuntuu taivaalliselta...mieluusti vaikka napaan asti...naminami...käsikarvat, säärikarvat, kainalokarvat, nännien ympärillä kuin kermakuorrutuksena naisen ruumiissa...!!! Lisäksi olen aivan lumoutunut pitkistä hiuksista NAISELLA, mielellään peppuun asti yltäen. Ongelmani on luonnollisesti tämän päivän kauneusmuoti. Nekin vähät jumalaisen ihanat naiset joiden luonnollisen tuuhea karvoitus naisellisessa vartalossa olisi minulle unelmieni täyttymys sheivaavat karvansa pois ja korkeintaan brassi jätetään!!! Elikkä pikku vinkkinä voin kertoa, että mielellään vaihtaisin mielipiteitä sähköpostitse naisellisen naisen kanssa, joka kokee asian ongelmana. Muuten olen normaali, viriili miehinen mies. Sähköpostini: [email protected]
      Jartsa

    • tumma ja ylpeä siitä

      tsemppiä!
      minäkin olen tumma ja karvainen, bikinirajat kasvaa hyvän matkaa reittä pitkin, sheivailen karvoja myös navasta alaspäin, käsivarsistakin, sekä nypin ylähuulesta ja nännien ympäriltä.

      ikinä ei oo miehistä ollut pulaa! suhteen alkuvaiheessa oon pitänyt tiukemmin karvat kurissa, ja pidemmässäkin juoksussa toki huulesta ja nänneistä, mutta kukaan ei oo koskaan pitänyt mua erityisen karvaisena (paitsi toiset naiset!!)
      monesti oon kysynyt kun toisen tekee mieli seksiä, että kävisinkö ensin sheivaamassa, mutta ei ole tarvinnut.

      unohda karvasi nainen! nauti vain elämästä, se kyllä onnistuu karvojen kanssakin. suomi on haalea vaalea maa, mutta mietipäs miten muualla maailmassa on asiat. ihanat latinot, eva mendesit ja longoriat ja kaikki, karvaisia tummia naisia nekin kuule on!

    • karvainentyttö

      olen itse 19v tummaverikkö, ja olen todella karvainen. Karvoja todellakin kasvaa navasta alaspäin aivan järkyttävä määrä. Eivät kovin pitkäksi kasva mutta kasvavatpa silti. Karvat eivät häiritse minua yhtään. Tottakai hieman niitä siistin mutta ei minua häiritse karvaiset sääret lainkaan. Todettakoon vielä että olen suhteellisen näyttävä ja kaverini järkyttyvät aina kun näkevät sääreni:p so? Olen ihan sinut itseni kanssa, kukaan mies ei ole valittanut. Juhlissa ja hameen kanssa poistan kyllä karvat, samoin rannalla :D herätin liikaa huomiota kun karvoja oli yhtä paljon kuin oman ikäisillä miehillä :D jos Poistan karvoja teen sen ihan kotisokeroinnilla. Vaati opettelua ja totuttelua mutta hei toimii ja tulee halvaksi.

      • karvapeikkotyttö

        Mustakin tuntuu välillä, että karvaa on enemmän kuin (suomalaisilla) miehillä. Noloa!! Tunnen itseni ihan karvakummajaiseksi. Miehet ovat minuakin usein kauniiksi kehuneet, mutta he eivät tiedäkään karvoista. Juuri karvojen vuoksi en ole seurustellutkaan (ikää rapiat 20), pelkään, etten kelpaa kellekään, kun itseänikin karvat ällöttävät. Mainittakoon vielä, että olen kokeillut kaikkea sheivaamisesta ja sokeroinnista vahaamiseen ja nyppimiseen sekä laserointiin. Laserointiin jouduin pettymään. Karva oli liian vaaleaa. Muutkaan keinot eivät oikein tehoa, aina jää sänkeä eikä iho ole koskaan sileä. Masentaa olla tällainen ja jäädä yksin.


    • RakastettuKarvakasa

      Itsekkin ruukasin sheivata sääri- ja kainalokarvani sinkkuna, jos oli sellaiset vaatteet, että kyseiset paikat näkyivät. Jos joskus unohdin, niin sitten olin nolona ja ajattelin, että huomaako kukaan. Tavattuani nykyisen mieheni lopetin karvojen sheivaamisen, koska hän sanoo pitävänsä karvoistani ja ettei niitä saa siksi sheivata. Nykyään sitten opettelen olemaan häpeilemättä miehekästä karvoitustani.

    • Toivoaonkyllä

      Kuulkaas naikkoset. Mä olen sairastanut hirsutismiä vauvasta pitäen ja se on ollut mulle kova paikka. Teininä en kehannut mennä uimaan, olla t-paidalla, pitää hiuksiani kiinni (koska niskakarvat) jne jne. Tämä on kova paikka nuorena ja se on täysin ymmärrettävää. Mullakin kävi mielessä ajatukset, että tuunko koskaan löytämään ketään kuka hyväksyy mut tälläsenä, kehtaanko edes kertoa tästä kumppanille ym. Pari säätöä tuli kuvioihin ja mietin, että eihän tästä tule mitään kun kokoajan pitää olla sheivaamassa. Kumminkin, nyt olen 20-vuotiaana löytänyt miehen, kelle kerroin sairaudestani jo vajaan puolen vuoden sisällä. Hän ymmärtää ja pystyn puhua sairaudesta ja kaikista siihen liittyvistä asioista aivan vapaasti. En olisi ikinä kuvitellut olevani tässä tilanteessa, koska en ollut päästänyt ennen ketään niin lähelle. Ensimmäiset kuukaudet on pahimpia, kun toista ei vielä tunne niin hyvin, mutta se helpottuu kun luotto kasvaa<3 kertominen on vaikeaa mutta sen arvoista:) vielä lisätäkseni, että eihän se taistelu toki itsensä kanssa lopu kun seinään. On vaikeaa esimerkiksi hyväksyä toisen kosketusta tai jos toinen näkee esimerkiksi karvoja rintojen välissä, mutta se prosessi helpottuu paljon kertomisen jälkeen.:)

    • Anonyymi

      Voi voi, aivan turhaa kärsimystä. Naiskarva sytyttää miehen. Miksette samantien päätä ja lajuksi tai silmäripsiä nypi. Kyllä kaikki karvat on hyvä olla tllessa niin kaulan ylä- kuin alapuolellakin

    • Anonyymi

      Hölmö, nyt et ainakaan saa miestä. Nypitty nainen on ankea näky. Sykkii kaikille karvoille

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ainoat karvat jotka eivät ole naisellisia ovat ehkä viiksi-ja partakarvat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe