Tuoreita muikkuja voissa

kj.mattila

Jauhoja ei löydy kaapista mutta ei muikkuja tarvitsekaan jauhoissa pyöritellä. Tarvitsee vain suolaa ja vähän pippuria ja PALJON VOITA paistamiseen.

21

6820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muikunpaistaja

on paistaa muikut voissa. Onko todella jouku joka on paistanut muikkuja jossain becelissä. Pilallehan ne menee.

• mummonmuussit 0y

ainoa oikea tapa KYYTIPOIKANA PERUNAMUUSSIA AJ TILLIÄ

• mummonmuussit 0y kirjoitti:

ainoa oikea tapa KYYTIPOIKANA PERUNAMUUSSIA AJ TILLIÄ

ilman jauhoja ja perunamuussia? Kokeile paistaa muikut voissa ja tee vaikka kukkakaalimuussia.

• invalidi Esko 44v
        kj.mattila kirjoitti:

ilman jauhoja ja perunamuussia? Kokeile paistaa muikut voissa ja tee vaikka kukkakaalimuussia.

mattilaa ei kukaan usko !

• vhhrulettaa
        kj.mattila kirjoitti:

kukkakaalimuusi on pahaa,kun en tykkää kukkakaalista muutenkaan.

• 55
        vhhrulettaa kirjoitti:

Tee sitten parsakaalimuhennosta. Voita tietysti sotketaan sekaan muussaamisvaiheessa.

Muikkuja ja silakoita voi pyöritellä vehnäleseissä ennen voilla paistamista. Vehnäleseissä ei ole paljon hiilareita.

• vhhrulettaa kirjoitti:

sokeriin ja tärkkelykseen niin ei ihme että kukkakaalimuusi on pahaa kun siinä on niin vähän sokeria.

• vhhrulettaa
        kj.mattila kirjoitti:

sokeriin ja tärkkelykseen niin ei ihme että kukkakaalimuusi on pahaa kun siinä on niin vähän sokeria.

erimieltä.En vaan yksinkertaisesti pidä kukkakaalista.Olen ollut vhh:lla jo vuodenpaäivät ja luulen että olen jo sokereista päässyt eroon.

• Koska olet VHH:lla
        vhhrulettaa kirjoitti:

erimieltä.En vaan yksinkertaisesti pidä kukkakaalista.Olen ollut vhh:lla jo vuodenpaäivät ja luulen että olen jo sokereista päässyt eroon.

sinun on pakko tykätä kukkakaalista.
        Ei auta urputus.

• vhhrulettaa kirjoitti:

että kaikkien tulisi pitää kukkakaalista. Mutta jos sitä käyttää verukkeena että on pakko syödä perunaa kun ei pidä kukkakaalista niin ollaan hakoteillä. Jos olet VHH:lla niin varmasti löydät kasviksia joista pidät ja jotka ovat vähähiilihydraattisia.

• voipi syödä.
        kj.mattila kirjoitti:

Vaikka itse olen VHHlla, niin eihän sitä muussia tartte lautastolkulla vetää. Kunnon jauhoista pottua, kermaa, täysmaitoa ja nyrkillinen voita, niin se on siinä !

• outo logiikka...
        kj.mattila kirjoitti:

hilloon,pullaan,sokeriin,,suolaan yms ja nyt tämä Vantaan eistein kuvittelee suuressa viisaudessaan että KAIKILLA MUILLA SUOMALAISILLA on sama historia ??

• tutulta kalastajalta muikkuja. Voita on ja ei muuta tarvitakaan.

• kalastaja tuo

ne muikut?

• mattila, vai

että "tuttu kalastaja" :D :D :D :D no Skäri tietysti

• kalastaja tuo kirjoitti:

ne muikut?

Lohjalta ja sieltä saan muös kuhaa. Kalaa syön paljon mutta en pilaa kaloja jauhoilla.

• Isokyrppä
        kj.mattila kirjoitti:

Lohjalta ja sieltä saan muös kuhaa. Kalaa syön paljon mutta en pilaa kaloja jauhoilla.

Lillin kuhaa?

• Balleriina Lutuunen
        Isokyrppä kirjoitti:

Lillin kuhaa?

pehmeää jänistä smetanalla.

• haeaqnr

Meidän kylän lehdessä oli ilmoitus:
      Tuoretta mulkkua myytävänä.

• Sanna_

Kun Yrjö pistää tuoreen "muikun" rintojeni väliin, minä maukaisen

• Balleriina Lutuunen
        Sanna_ kirjoitti:

Kun Yrjö pistää tuoreen "muikun" rintojeni väliin, minä maukaisen

rohkeaa puhetta, da da..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe