Jauhoja ei löydy kaapista mutta ei muikkuja tarvitsekaan jauhoissa pyöritellä. Tarvitsee vain suolaa ja vähän pippuria ja PALJON VOITA paistamiseen.
Tuoreita muikkuja voissa
21
6703
Vastaukset
- muikunpaistaja
on paistaa muikut voissa. Onko todella jouku joka on paistanut muikkuja jossain becelissä. Pilallehan ne menee.
- mummonmuussit 0y
ainoa oikea tapa KYYTIPOIKANA PERUNAMUUSSIA AJ TILLIÄ
mummonmuussit 0y kirjoitti:
ainoa oikea tapa KYYTIPOIKANA PERUNAMUUSSIA AJ TILLIÄ
ilman jauhoja ja perunamuussia? Kokeile paistaa muikut voissa ja tee vaikka kukkakaalimuussia.
- invalidi Esko 44v
kj.mattila kirjoitti:
ilman jauhoja ja perunamuussia? Kokeile paistaa muikut voissa ja tee vaikka kukkakaalimuussia.
mattilaa ei kukaan usko !
- vhhrulettaa
kj.mattila kirjoitti:
kukkakaalimuusi on pahaa,kun en tykkää kukkakaalista muutenkaan.
- 55
vhhrulettaa kirjoitti:
Tee sitten parsakaalimuhennosta. Voita tietysti sotketaan sekaan muussaamisvaiheessa.
Muikkuja ja silakoita voi pyöritellä vehnäleseissä ennen voilla paistamista. Vehnäleseissä ei ole paljon hiilareita. vhhrulettaa kirjoitti:
sokeriin ja tärkkelykseen niin ei ihme että kukkakaalimuusi on pahaa kun siinä on niin vähän sokeria.
- vhhrulettaa
kj.mattila kirjoitti:
sokeriin ja tärkkelykseen niin ei ihme että kukkakaalimuusi on pahaa kun siinä on niin vähän sokeria.
erimieltä.En vaan yksinkertaisesti pidä kukkakaalista.Olen ollut vhh:lla jo vuodenpaäivät ja luulen että olen jo sokereista päässyt eroon.
- Koska olet VHH:lla
vhhrulettaa kirjoitti:
erimieltä.En vaan yksinkertaisesti pidä kukkakaalista.Olen ollut vhh:lla jo vuodenpaäivät ja luulen että olen jo sokereista päässyt eroon.
sinun on pakko tykätä kukkakaalista.
Ei auta urputus. vhhrulettaa kirjoitti:
että kaikkien tulisi pitää kukkakaalista. Mutta jos sitä käyttää verukkeena että on pakko syödä perunaa kun ei pidä kukkakaalista niin ollaan hakoteillä. Jos olet VHH:lla niin varmasti löydät kasviksia joista pidät ja jotka ovat vähähiilihydraattisia.
- voipi syödä.
kj.mattila kirjoitti:
Vaikka itse olen VHHlla, niin eihän sitä muussia tartte lautastolkulla vetää. Kunnon jauhoista pottua, kermaa, täysmaitoa ja nyrkillinen voita, niin se on siinä !
- outo logiikka...
kj.mattila kirjoitti:
hilloon,pullaan,sokeriin,,suolaan yms ja nyt tämä Vantaan eistein kuvittelee suuressa viisaudessaan että KAIKILLA MUILLA SUOMALAISILLA on sama historia ??
tutulta kalastajalta muikkuja. Voita on ja ei muuta tarvitakaan.
- kalastaja tuo
ne muikut?
- mattila, vai
että "tuttu kalastaja" :D :D :D :D no Skäri tietysti
kalastaja tuo kirjoitti:
ne muikut?
Lohjalta ja sieltä saan muös kuhaa. Kalaa syön paljon mutta en pilaa kaloja jauhoilla.
- Isokyrppä
kj.mattila kirjoitti:
Lohjalta ja sieltä saan muös kuhaa. Kalaa syön paljon mutta en pilaa kaloja jauhoilla.
Lillin kuhaa?
- Balleriina Lutuunen
Isokyrppä kirjoitti:
Lillin kuhaa?
pehmeää jänistä smetanalla.
- haeaqnr
Meidän kylän lehdessä oli ilmoitus:
Tuoretta mulkkua myytävänä.- Sanna_
Kun Yrjö pistää tuoreen "muikun" rintojeni väliin, minä maukaisen
- Balleriina Lutuunen
Sanna_ kirjoitti:
Kun Yrjö pistää tuoreen "muikun" rintojeni väliin, minä maukaisen
rohkeaa puhetta, da da..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302275
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272023Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121539Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121397Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961091
- 171017
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17810Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115765