Tuoreita muikkuja voissa

kj.mattila

Jauhoja ei löydy kaapista mutta ei muikkuja tarvitsekaan jauhoissa pyöritellä. Tarvitsee vain suolaa ja vähän pippuria ja PALJON VOITA paistamiseen.

21

6703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muikunpaistaja

on paistaa muikut voissa. Onko todella jouku joka on paistanut muikkuja jossain becelissä. Pilallehan ne menee.

• mummonmuussit 0y

ainoa oikea tapa KYYTIPOIKANA PERUNAMUUSSIA AJ TILLIÄ

• mummonmuussit 0y kirjoitti:

ainoa oikea tapa KYYTIPOIKANA PERUNAMUUSSIA AJ TILLIÄ

ilman jauhoja ja perunamuussia? Kokeile paistaa muikut voissa ja tee vaikka kukkakaalimuussia.

• invalidi Esko 44v
        kj.mattila kirjoitti:

ilman jauhoja ja perunamuussia? Kokeile paistaa muikut voissa ja tee vaikka kukkakaalimuussia.

mattilaa ei kukaan usko !

• vhhrulettaa
        kj.mattila kirjoitti:

kukkakaalimuusi on pahaa,kun en tykkää kukkakaalista muutenkaan.

• 55
        vhhrulettaa kirjoitti:

Tee sitten parsakaalimuhennosta. Voita tietysti sotketaan sekaan muussaamisvaiheessa.

Muikkuja ja silakoita voi pyöritellä vehnäleseissä ennen voilla paistamista. Vehnäleseissä ei ole paljon hiilareita.

• vhhrulettaa kirjoitti:

sokeriin ja tärkkelykseen niin ei ihme että kukkakaalimuusi on pahaa kun siinä on niin vähän sokeria.

• vhhrulettaa
        kj.mattila kirjoitti:

sokeriin ja tärkkelykseen niin ei ihme että kukkakaalimuusi on pahaa kun siinä on niin vähän sokeria.

erimieltä.En vaan yksinkertaisesti pidä kukkakaalista.Olen ollut vhh:lla jo vuodenpaäivät ja luulen että olen jo sokereista päässyt eroon.

• Koska olet VHH:lla
        vhhrulettaa kirjoitti:

erimieltä.En vaan yksinkertaisesti pidä kukkakaalista.Olen ollut vhh:lla jo vuodenpaäivät ja luulen että olen jo sokereista päässyt eroon.

sinun on pakko tykätä kukkakaalista.
        Ei auta urputus.

• vhhrulettaa kirjoitti:

että kaikkien tulisi pitää kukkakaalista. Mutta jos sitä käyttää verukkeena että on pakko syödä perunaa kun ei pidä kukkakaalista niin ollaan hakoteillä. Jos olet VHH:lla niin varmasti löydät kasviksia joista pidät ja jotka ovat vähähiilihydraattisia.

• voipi syödä.
        kj.mattila kirjoitti:

Vaikka itse olen VHHlla, niin eihän sitä muussia tartte lautastolkulla vetää. Kunnon jauhoista pottua, kermaa, täysmaitoa ja nyrkillinen voita, niin se on siinä !

• outo logiikka...
        kj.mattila kirjoitti:

hilloon,pullaan,sokeriin,,suolaan yms ja nyt tämä Vantaan eistein kuvittelee suuressa viisaudessaan että KAIKILLA MUILLA SUOMALAISILLA on sama historia ??

• tutulta kalastajalta muikkuja. Voita on ja ei muuta tarvitakaan.

• kalastaja tuo

ne muikut?

• mattila, vai

että "tuttu kalastaja" :D :D :D :D no Skäri tietysti

• kalastaja tuo kirjoitti:

ne muikut?

Lohjalta ja sieltä saan muös kuhaa. Kalaa syön paljon mutta en pilaa kaloja jauhoilla.

• Isokyrppä
        kj.mattila kirjoitti:

Lohjalta ja sieltä saan muös kuhaa. Kalaa syön paljon mutta en pilaa kaloja jauhoilla.

Lillin kuhaa?

• Balleriina Lutuunen
        Isokyrppä kirjoitti:

Lillin kuhaa?

pehmeää jänistä smetanalla.

• haeaqnr

Meidän kylän lehdessä oli ilmoitus:
      Tuoretta mulkkua myytävänä.

• Sanna_

Kun Yrjö pistää tuoreen "muikun" rintojeni väliin, minä maukaisen

• Balleriina Lutuunen
        Sanna_ kirjoitti:

Kun Yrjö pistää tuoreen "muikun" rintojeni väliin, minä maukaisen

rohkeaa puhetta, da da..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2275
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      27
      2023
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1539
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1397
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      96
      1091
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1017
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      923
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      810
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      765
    Aihe