Vähän runsaat pari vuotta vanha Philipsin GoGear Mp3 on ruennut temppuilemaan: kestää hirveän pitkään tietojen päivittäminen joko avattaessa ja etenkin läppäristä lataamisen jälkeen irroitettua. Lisäksi se ei ikään kuin saa enää kunnolla kosketusta, joka kerta joutuu useamman kerran kokeilemaan, temppuilemaan, kun yhdistää sen usb-kaapelilla ladattavaksi läppäriin. Onko MP3:n ikä noin pari vuotta, eli roskiin vaan ja uutta hakemaan, vai mitä ehdotatte?
MP3 käyttöikä 2 vuotta?
3
575
Vastaukset
- sille...
tehdä kaikenlaista, esimerkiksi resetoida resettinapista, tyhjentää sieltä kaikki sisältö ja ladata ne uudestaan, formatoida se, ladata sen laitteen firmware uudestaan:
http://www.support.philips.com/support/sms_page.jsp?userLanguage=fi&userCountry=fi
jne.. Kyllä siitä noilla tempuilla varmaan paremman saa.
Mutta tosiasia noiden kuten kännyköiden suhteen on että niiden akut tulevat kulumaan loppuun ennemmin tai myöhemmin ja vaikka niihin saisi uudet akut niin on järkevämpää ostaa uusi laite. - SuViedfsdfg
Ostin vuonna 2006 Philipsin GoGear MP3-soittimen (512MB, joo tiedetään, pieni tila mutta olen sen verran nirso musiikin suhteen, että minulla on vain muutamia kymmeniä biisejä, joista tykkään) ja se toimii mulla edelleen oikein hyvin. Se on tippunut kymmeniä kertoja kovalle lattialle, hieman narmuuntunut, MUTTA on edelleen hyvässä toimintakunnossa. Kohta olen soitattanut sillä musaa 4 vuotta. :-) Ensimmäinen GoGear soittimeni oli alunperin viallinen kun sen käyttöön otin, mutta onneksi tämä "uudempi" on toiminut moitteettomasti.
- -koneet
Kodinkoneiden käyttöikä ja korjattavuus ei ole kummoisia.
Itse vältän kyseistä merkkiä, johtuen omista kokemuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054054Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv562280Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko51054- 66834
- 20784
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117778- 39762
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49748- 62748