Vähän runsaat pari vuotta vanha Philipsin GoGear Mp3 on ruennut temppuilemaan: kestää hirveän pitkään tietojen päivittäminen joko avattaessa ja etenkin läppäristä lataamisen jälkeen irroitettua. Lisäksi se ei ikään kuin saa enää kunnolla kosketusta, joka kerta joutuu useamman kerran kokeilemaan, temppuilemaan, kun yhdistää sen usb-kaapelilla ladattavaksi läppäriin. Onko MP3:n ikä noin pari vuotta, eli roskiin vaan ja uutta hakemaan, vai mitä ehdotatte?
MP3 käyttöikä 2 vuotta?
3
542
Vastaukset
- sille...
tehdä kaikenlaista, esimerkiksi resetoida resettinapista, tyhjentää sieltä kaikki sisältö ja ladata ne uudestaan, formatoida se, ladata sen laitteen firmware uudestaan:
http://www.support.philips.com/support/sms_page.jsp?userLanguage=fi&userCountry=fi
jne.. Kyllä siitä noilla tempuilla varmaan paremman saa.
Mutta tosiasia noiden kuten kännyköiden suhteen on että niiden akut tulevat kulumaan loppuun ennemmin tai myöhemmin ja vaikka niihin saisi uudet akut niin on järkevämpää ostaa uusi laite. - SuViedfsdfg
Ostin vuonna 2006 Philipsin GoGear MP3-soittimen (512MB, joo tiedetään, pieni tila mutta olen sen verran nirso musiikin suhteen, että minulla on vain muutamia kymmeniä biisejä, joista tykkään) ja se toimii mulla edelleen oikein hyvin. Se on tippunut kymmeniä kertoja kovalle lattialle, hieman narmuuntunut, MUTTA on edelleen hyvässä toimintakunnossa. Kohta olen soitattanut sillä musaa 4 vuotta. :-) Ensimmäinen GoGear soittimeni oli alunperin viallinen kun sen käyttöön otin, mutta onneksi tämä "uudempi" on toiminut moitteettomasti.
- -koneet
Kodinkoneiden käyttöikä ja korjattavuus ei ole kummoisia.
Itse vältän kyseistä merkkiä, johtuen omista kokemuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778