" Keith Mcdonaldia nimitellään nyt Britanniassa "sarjaisäksi". Pitkäaikaistyöttömän 25-vuotiaan miehen saldo tähän mennessä on kahdeksan lasta kahdeksalle äidille - ja kaksi raskaana olevaa kumppania.
Mirror-lehden mukaan Mcdonald aiheuttaa brittiläisille veronmaksajille 2,4 miljoonaa euron kustannukset siihen saakka kunnes lapset ovat täysi-ikäisiä. Useimmat äideistä ovat jo nyt sosiaaliturvan varassa, eikä työttömän miehen uskota selviävän lasten elatusmaksuista.
Mcdonald ei ilmeisesti koskaan kykene työelämään. Hänelle maksetaan pientä eläkettä pysyvästä tuki- ja liikuntaelinten vammasta.
Mcdonald asuu Washington-nimisellä paikkakunnalla Sutherlandissa. Hän tuli ensimmäisen kerran isäksi jo 15-vuotiaana."
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2253579&pos=no-tu
Työtön teki 10 lasta 10 äidille kymmenessä vuodessa!
6
252
Vastaukset
Älä nyt kerro tuollaisia juttuja. Joku poikuutensa menettämisestä unelmoiva vielä pahoittaa mielensä.
Ratikkakuski kirjoitti:
Sairaseläkeläinen tuskin paljon elatereita maksaa.
"Hänelle maksetaan pientä eläkettä pysyvästä tuki- ja liikuntaelinten vammasta"
- naunou
Onks isyyslomalaiset kanssa tällaisessa siitoskierteen vaarassa?
(reps) "Työtön brittiläinen Keith Macdonald ei ehkäisystä piittaa.
25-vuotias mies on pannut alulle Kymmenen lasta kymmenen eri naisen kanssa kymmenessä vuodessa.
Isukki tienaa työttömyyskorvauksilla viikossa 44 puntaa, noin 55 euroa, joista lasten elättämiseen liikenee huimat viisi puntaa.
Suuri osa Macdonaldin lasten äideistä elää tukien varassa. Daily Mailin laskelmien mukaan Macdonaldin jälkeläisten elättäminen siihen asti, kun lapset ovat 16-vuotiaita, tulee maksamaan brittiläisille veronmaksajille huimat 1,5 miljoonaa. Lasten äideistä kaikki paitsi yksi ovat työttömiä.
Kaksi lapsista ei ole vielä syntynyt.
Macdonald seurustelee nyt Danielle Littlen, 24, kanssa, joka on raskaana, totta kai. 19-vuotias Sarah Armstrong, raskaana hänkin, väittää kuitenkin olevansa Macdonaldin tyttöystävä.
- Hän toi Xbox-pelikonsolinsakin tänne kotiini! Tosin hän haki sen viime viikolla takaisin, Armstrong sanoi Daily Mailille.
Macdonald itse väittää, ettei edes tunne Armstrongia.
- Jos Keith on lopettanut seurustelun kanssani, ei hän ole kertonut minulle mitään. Minun käsittääkseni olemme yhä yhdessä, Armstrong jatkoi.
Seksielämän kymmenvuotiaana aloittanut Macdonald on omien sanojensa mukaan ollut sängyssä 40 eri naisen kanssa. Suurimman osan petikumppaneistaan Macdonald on iskenyt busseista ja bussipysäkeiltä, koska siellä naisten löytäminen ja iskeminen "on niin helppoa".
Vielä viime vuonna Macdonald oli kihloissa 21-vuotiaan Claire Bryantin kanssa, joka synnytti Macdonaldin lapsen keväällä.
- En ole lainkaan yllättynyt, että hän (Macdonald) on taas saamassa lapsia. Mikään, mitä hän tekee, ei yllätä minua. Lastamme hän ei ole nähnyt kertaakaan eikä hän ole antanut meille penniäkään. Mutta minä en halua mitään häneltä, en koskaan alentuisi pyytämään häneltä rahaa. Tulemme mainiosti toimeen ilman Keithiäkin, Bryant vakuutti.
Stacey Baker, yksi Macdonaldin bussipysäkiltä iskemistä naisista, ja kolmevuotiaan Emilyn äiti ei kovin lempeästi suhtaudu lapsensa isään.
- Hänen kaltaisensa miehet pitäisi sterilisoida tai laittaa telkien taakse, Baker jyrisi."
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010092012378141_ul.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032370Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421911- 771505
- 1591483
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91324- 10801
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106757
- 27721