Jos vain jostain sattuis löytämään sellaisen toimivan W 353 farmarin! Sinne mahtuu ajokoira takakonttiin pask. eiku tepastelemaan ja muukin perhe kyytiin eikä maksa paljon. Jättäähän se joskus kovimmilla pakkasilla välille, kun mopomallisen luistikaasarin luistin alle kerääntyy jäämöykky.
Mikä mahtava fiilis lähtee siitä, kun polkee liikennevaloissa kaasua takana olevien ällöttävien merkkifanaatikkojen silmille niin, että 50 m taaksepäin ei näy muuta kuin sinistä 2-tahti savua.
Ja Warre on hyödyllinen kesämökillä ja juhannusjuhlilla sillä kun ajaa rinkiä kesämökin ympäri niin ei näy yhtään mosguittoa noin 100m säteellä ja vaatteet haisee aina 15-v räkänokkapojan mopon pakomaasulle. Ei muuten muijat liikoja lähentele.
2-tahti on jees vai mitä?
2-tahti on jees vai mitä?
3
520
Vastaukset
- raisleri
On se.
- 465654654654
Loimaalainen ukko osti silloin 1990 neljä oranssifarmaria, eli kauppiaan varaston itselleen. On kuulemma nyt ajellut ensimmäisen varaosakuntoon ja ottanut no 2 käyttöönsä. Joku oli kysynyt ladossa rasvassa pukeilla olevien hintaa. Ukko kysyi onko utelija tosiostaja?
- Silloin sun pitää laittaa kolkyttonnia käteen. Ei mun tarvi niitä myydä. Ajan aina yhden loppuun kymmenessä vuodessa. MAksoin niistä markkoina 16500 kappaleelta, kun kenellekään eivät kelvanneet. Ajoin tuolla (viisasi) vuodesta 1990 viime vuoteen 190 000 kilometriä tekemättä sille mitään muuta kuin katsastuksen.- juu.
Warren ympäristöystävällisyydestä on myös hyvä todiste siinä, ettei siltä vaadita katsastuksessa edes pakokaasutestiä vuosimallista riippumatta. Tämä on edelleen kova näyttö DDR-insinööritaidosta/suunnitelmataloudesta, jossa ympäristöarvoilla oli keskeinen sija. Eikä silloin tarvittu mitään euronormeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271994
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011752Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831581Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611424Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331122- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983