Tuttu mielialalääke Mirtazapin. Mutta - kuinka moni kokee todella mielialansa kohentuneen ko. lääkkeellä? Itse olen käyttänyt 1 1/2 vuotta aluksi 15 mg, sitten 30 mg iltaisin myös uneen. Nyt otan vain 15 mg, joka tuo hyvin unta. Mielialaani ko. lääke ei mielestäni ihmeemmin ole vaikuttanut. Tai tietysti vaikea sanoa, mikä mielialani olisi, jos en olisi käyttänyt lääkettä. Ei tämä lääkitys tältä osin kyllä ihan kohdallaan ole! Miedolta tuntuu. Tiedä sitten, kannattaisiko lääkäri kanssa keskustella. Kohta olen menossa. Voisi ottaa esille. Sinällään hyvä lääke, kun ei aiheuta riippuvuutta eikä ole sivuvaikutuksia. Joskus ehkä pientä päiväväsymystä. Minulla Mirtazapin ei lihota. Muutama kilo olisi ihan toivottavaakin. Ei vaan ole ruokahalua. Kulutuskin lenkillä kohtuu raskas.
Mirtazapin
2
703
Vastaukset
- Jaaahaaas
Itse menin mirtatsapiinilääkityksen aikana niin huonoon jamaan, että piti päivystykseen kävellä. Vointi ei kohentunut ja epätoivo valtasi mielen.
Nyt menee venlafaksiini, josta tulee minulle vähemmän ja vähemmän haitallisia sivuvaikutuksia kuin mirtatsapiinista, vaikka on selvästi tymäkämpi lääke. - .
annos on ollut matala, tuo 30 mg on aika matala, riippuu toki indikaatiosta. Itse käytin depressioon 45 -60 mg/vrk.
Unettomuuteen tuo 15 mg auttanee, ei kummosemmin mielialaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3347232Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714428- 2083185
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243017- 741962
- 1531846
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2151784Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448