Onko noi Hevisauruksen artistien oikeat nimet jotain salaistakin vai ketäköhän siinä esiintyy? Oon vaan ymmärtäny että jotain ihan konkareita ne olisi, mutta ketä?
Ketä Hevisauruksessa?
7
6181
Vastaukset
- sonataatti
Rumpali taitaa olla Mirka Rantanen, muista en sitten tiiä. Mua kiinnostais tietää kuka niitä piisejä säveltää ja sanottaa, mä en ainakaan ole missään siihen tietoon törmänny. Upeita hahmoja hevisaurukset on, mutta kyllähän niiden suosio perustuu melodioihin ja sanoituksiin. Nykylapsilla on noita erilaisia mielikuvituksellisia hahmoja vaikk kuin paljon, mutta niiden lallattelevat lastenlaulut ei oikein iske natiaisiin. Kertoisko joku piisien säveltäjän ja sanottajan, olisin tiedosta kiitollinen.
- nimimerkki10
Tänks!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mirka_Rantanen
"Toimii Hevisauruksen idean isäntänä."
Kovin hauskaa musaa näin lapsettomanakin :D
Yllättävän raskasta melodiaa tuollaisille tarhaikäisille, mutta sanat on kumminkin kovin kilttejä. Which is nice. :) - sonataatti
nimimerkki10 kirjoitti:
Tänks!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mirka_Rantanen
"Toimii Hevisauruksen idean isäntänä."
Kovin hauskaa musaa näin lapsettomanakin :D
Yllättävän raskasta melodiaa tuollaisille tarhaikäisille, mutta sanat on kumminkin kovin kilttejä. Which is nice. :)Idean isä on selvillä, mutta Mirkako säveltänyt ja sanottanut levyjen kappaleet?
- nähty liven 5,12 t85
löytyy vaihtelevasti ainakin stratovariuksen ja thunderstonen jäseniä.. ja ainakin osaan biiseihin on rummut kannuttanu straton rumpali ja synat soittanu straton kosketin soittaja.. timo kotipelto on myös ollu laulamassa osan biiseista.. (en tosiaan 100% varmaa oo mut näin ymmärsin ku pyörin hetken netin ihmeellises maailmas) :D
- 15+8
"...Bändin rumpalina toimiva Mirka Rantanen myöntää, että kyse sekä rahasta että oikeudesta Hevisaurus-nimeen ja hahmoihin...."
LÄHDE: http://www.iltalehti.fi/viihde/2011012713079447_vi.shtml
Hevisauruksella raju riita rahasta/Viihde/Iltalehti.fi 27.1.2011. - koniklaus
en mää tiää ketään sieltä
- ihanhyvinlaulo
Laulaja on Olavi Tikka. Oli joskus tartu mikkiin ohjelmassa Jarkko Aholan parina ja Ari Koivunen oli jonkun Tommin kans. Löytyy tuubista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029