http://www.finnish-irish.fi/festivaalisivu.html#festivaaliohjelma
ihan mukava setti, mutta
Suomi loppui taas puoleenväliin, . ja .olisipa mukava kuulla edes jotakin uutta ja tuoretta vihreältä saarelta.
suomi-irlantiseuran keikat
6
573
Vastaukset
- Craic
kummastuttaa että pääkaupunkiseudun irkkubändejä ei ole missään keikalla em tapahtuman yhteydessä.Tai jos on niin laittakaa jotain ilmoa vaikka yhdistyksen sivuille pliis.
- lindar
ja pah .muutama keikka siellä täällä ympäri suomea ei todellakaan ole mikään festivaali.Aivan sama ku olis keikoista ilmo em paikkakuntien lehdessä ja liput vois ostaa sitten lippupalvelusta tms.
En ymmärrä miten suomi-irlanti yhdistys kauppaa tätä "festivaalina"... - jig&reel
lindar kirjoitti:
ja pah .muutama keikka siellä täällä ympäri suomea ei todellakaan ole mikään festivaali.Aivan sama ku olis keikoista ilmo em paikkakuntien lehdessä ja liput vois ostaa sitten lippupalvelusta tms.
En ymmärrä miten suomi-irlanti yhdistys kauppaa tätä "festivaalina"...pahalla em yhdistystä kohtaan ,mutta onko ideat ja paukut loppu kun esiintyjät valitaan...onhan toisto tehokas keino, mutta nyt alkaa näyttää tämä aika koomiselta.
- heimost
jig&reel kirjoitti:
pahalla em yhdistystä kohtaan ,mutta onko ideat ja paukut loppu kun esiintyjät valitaan...onhan toisto tehokas keino, mutta nyt alkaa näyttää tämä aika koomiselta.
yhtyeitä on mukana..ainakin festivaaliohjelman mukaan("Mukana on myös suomalaisia irlantilaista musiikkia soittavia kokoonpanoja. Konserttien lisäksi musiikkia voi kuulla jameissa, joiden tunnelma on ainutlaatuinen. ")Mistähän sitten löytyy tieto näistä suomalaisista bändeistä,aikatauluja..paikkaa ..paikkakuntaa
jamiosastoa jne.???? - generation D
heimost kirjoitti:
yhtyeitä on mukana..ainakin festivaaliohjelman mukaan("Mukana on myös suomalaisia irlantilaista musiikkia soittavia kokoonpanoja. Konserttien lisäksi musiikkia voi kuulla jameissa, joiden tunnelma on ainutlaatuinen. ")Mistähän sitten löytyy tieto näistä suomalaisista bändeistä,aikatauluja..paikkaa ..paikkakuntaa
jamiosastoa jne.????mukava tietää.Olen vasta- alkaja tinapillijutuissa ja olis mukava nähdä muita ja olla soittamassa joissain jameissa.Missä olisi tietoa mitä Helsingissä tapahtuu?
- samka
generation D kirjoitti:
mukava tietää.Olen vasta- alkaja tinapillijutuissa ja olis mukava nähdä muita ja olla soittamassa joissain jameissa.Missä olisi tietoa mitä Helsingissä tapahtuu?
ottaa yhteyttä suomi-irlantiseuran yhteyshenkilöihin ja kysellä niiltä paikallisista tapahtumista jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716