e-kontakti

huijaa!

Ihan hölmö juttu tuo e-kontaktin mainostama ilmaisjäsenyys! Kun luot profiilin ja pääset sivustolle, alat saada kivoja yhteydenottopyyntöjä, et voi lukea niitä ja joihin EI pääse vastaamaan ilman maksullista jäsenyyttä! Siis aivan hanurista!

Varoituksen sananen siis: älkää turhaan liittykö ellette halua maksaa toistakymmentä euroa kuukaudessa!

37

5472

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salamanteri73

Näin tekee moni muukin sivusto ja parhaat aloittaa kokonan ilmaisena ja siirtyvät vaivihkaa maksullisiksi kun ovat keränneet sivustoa jo käyttäviä jäseniä.

• huijaa2

Itseäni harmittaa eniten se etten pääse edes vastaamaan kivoille tyypeille. Luulevat tylyksi, ilmaisjäsenyyttä (koeaikaa) ei näy missään ja siis eivät tiedä syytä.
        Kukahan/mikähän taho tätäkin touhua pyörittää?

(tuli myös mieleen, että siellä on "palkollisia" koukuttajia...niin mukavia tyyppejä että!)
        Pah.

• grufdy
        huijaa2 kirjoitti:

Itseäni harmittaa eniten se etten pääse edes vastaamaan kivoille tyypeille. Luulevat tylyksi, ilmaisjäsenyyttä (koeaikaa) ei näy missään ja siis eivät tiedä syytä.
        Kukahan/mikähän taho tätäkin touhua pyörittää?

(tuli myös mieleen, että siellä on "palkollisia" koukuttajia...niin mukavia tyyppejä että!)
        Pah.

Ja kun olet maksanut, yhtäkkiä ne kivat tyypit katoavat jonnekin...

Olen ollut jäsenenä kaksi viikkoa, enkä ole saanut postia keneltäkään. (Eikä lähettämiini viesteihin ole vastattu, mutta ehkä nuo tylyt tyypit ovat juuri noita ilmaisjäseniä, jotka eivät edes pysty vastaamaan.)

• life is life.....
        grufdy kirjoitti:

Olen ollut jäsenenä kaksi viikkoa, enkä ole saanut postia keneltäkään. (Eikä lähettämiini viesteihin ole vastattu, mutta ehkä nuo tylyt tyypit ovat juuri noita ilmaisjäseniä, jotka eivät edes pysty vastaamaan.)

olisin valmis perustamaan ilmaisen sivuston, johon ei oli mitään maksuja ja viestejä sais lähetellä maksuttomasti kelle huvittaa.....onkohan kukaan keksinyt moista ideaa:)) ihmissuhteilla ei pitäis rahastaa

• Systeemiin pettynyt
        life is life..... kirjoitti:

olisin valmis perustamaan ilmaisen sivuston, johon ei oli mitään maksuja ja viestejä sais lähetellä maksuttomasti kelle huvittaa.....onkohan kukaan keksinyt moista ideaa:)) ihmissuhteilla ei pitäis rahastaa

aivan selvästi. Linnaan vaan koko E-kontakti.

• triuoihgoidsg

Miten olisi suomi24 treffit ?

Ideasi on keksitty jo :)

• yhteenlaskut
        triuoihgoidsg kirjoitti:

Miten olisi suomi24 treffit ?

Ideasi on keksitty jo :)

Suomi24treffit on aivan haitarista! Liian laajaa skaalaa, täytyy olla tosi cupido olkapäällä jos sieltä soossista jonkin täyspäisen löytää.
        E-kontakti antoi ainakin mulle järkyn määrän kivoja ukkeleita :) Tosin väsyin suomalaiseen naamaankin, joita tuli kuin turkin hihasta, viiskytä per päivä. Ota siitä sitten kontaktia varmalla mielellä. Taisi parhaimmat naamat saada viestin, ja ne ehkä kaikkein paraimmat (syrjäänvetäytyvät) tyhjää vain.
        Pitääkö laittaa profiiliin "haluaa tavata muun kun hyvän naaman"? haha.

• tomi.maki

hyvä idea,mikä estää sua toimimasta?musta saisit heti "jäsenen"oon itsekin täysin kyllästynyt noihin "vastauspalveluihin"en pääse koskaan lukemaan ainuttakaan viestiä.no mutta tsemiä ideallesi

• life is life..... kirjoitti:

Se Oikea ole ilmainen? Kuten myös S24 treffi?

http://www.seoikea.com/

• 69_69

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että millä maksaisit sen ilmaisen sivuston pitämisen (liikenne sivustolle maksaa rahaa, palvelin maksaa, ylläpito maksaa), omilla rahoillasi?

• dalfin

olet ihan oikeasa.ja varman jos joku on tytyvainen ja saa uusia kokemuksia että voi ja halua maksaa joku summa.

• 2 6 v
        grufdy kirjoitti:

Ostin kuukauden jäsenyyden enkä kyllä uusi.Homma kusee kintuile siinä että kun otat vaikka x-x ikäset ja x-paikkakunnalta niin hakutulos sivuja voi olla toistakymmentä mutta niitä aktiivisiä käyttäjiä jotka ovat tämän kuluneen kuukauden aikana kirjautuneet onkin vain vaikka esim.4/10 sivusta.Sitten kun pääset sivulle 7 niin tuleekin vastaan teksti missä tytteli selittää että "heiii,olen 19v" ja kuitenkin kohassa jossa on ikä,lukeekin 21v.Eli sieltä löytyy jopa parivuotta vanhoja ilmoituksia jotka on hylätty.Älkää ostako,huijausta mielestäni.

• singulair

Olin joskus jäsenenä kuukauden e-kontaktipalstalla. Kaikki ne kivat miehet joiden kanssa kirjoittelin, osoittautuivat varatuiksi, vaikka olivat "eronneita". Ja yksi joka oli vapaa, jota tapailin, avasi ilmoituksen tietämättäni uudelleen. Enää en tapaa ketään mistään treffipalstalta!

• nykyisin onnellinen

Mun kokemus e-kontaktista päättyi lähestymiskieltoon. Tapasin miehen joka oli livenä kaikkea muuta kuin antoi ilmoituksessa ymmärtää. Hän jäi deittien päätyttyä roikkumaan, uhkailemaan ja vainoamaan kuukausien ajaksi. Kaverilla vastaava kokemus. Ei kivaa...

• grufdy

Nyt on ollut valokuvallinen profiili e-kontaktissa jo neljä viikkoa, eikä edelleenkään ainuttakaan aloitetta naisilta.

Itse en enää aloitteita tee, koska viiteen ensimmäiseen aloitteeseeni ei tullut vastausta.

Tällaiseen lopputulokseen pääsee ilmaiseksikin, S24-treffipalvelussa.

• inaktivii

tullut yli tuhannen 3kk aikana...koita nyt sitten siitä löytää sopiva...aluksi oli kuva mutta poistin sen ja nyt keskityn vain yhteen kerrallaan..tosin kuvan poiston jälkeenkin on yhteydenottoja tullut. Maalaisjärkeä siinä pitää käyttää että erottaa jyvät akanoista. Ihan ok kokemus..vaikka maksaa..tosin sen maksun luulisi karsivan ne pahimmat pois.

• Salamanteri73
        inaktivii kirjoitti:

tullut yli tuhannen 3kk aikana...koita nyt sitten siitä löytää sopiva...aluksi oli kuva mutta poistin sen ja nyt keskityn vain yhteen kerrallaan..tosin kuvan poiston jälkeenkin on yhteydenottoja tullut. Maalaisjärkeä siinä pitää käyttää että erottaa jyvät akanoista. Ihan ok kokemus..vaikka maksaa..tosin sen maksun luulisi karsivan ne pahimmat pois.

Että Treffipalveluissa naisten ongelma on se että he saa liikaa vastauksia (joista osa jotain hörhöjä ja vain hyvin pieni osa niitä hyväksyttäviä normimiehiä jotka EI osaa vain tehdä vetoavaa ilmoitusta/yhteydenottoa) ja miesten ongelma että he eivät välttämättä saa lainkaan vastauksia (koska se oikeanlaisen ilmoituksen teko on lähes mahdotonta tai ainakin vaikeaa). Maksullisissa palveluissa uskoisin että on sekä miehiä että naisia vain syötteinä joille ammattilainen on tehnyt ilmoituksen mutta he EIVÄT oikeasti ole hakemassa kumppania. Eli tämä on todella sekä bisnestä että huijaamista tällä alalla. Olisiko kuitenkin mahdollista että otettaisiin riskejä puolin ja toisin ja höllätään vähän kriteereitä ja tavataan vaikka hiukan niitä B-vaihtoehtojakin ?

• Serenadi
        Salamanteri73 kirjoitti:

Että Treffipalveluissa naisten ongelma on se että he saa liikaa vastauksia (joista osa jotain hörhöjä ja vain hyvin pieni osa niitä hyväksyttäviä normimiehiä jotka EI osaa vain tehdä vetoavaa ilmoitusta/yhteydenottoa) ja miesten ongelma että he eivät välttämättä saa lainkaan vastauksia (koska se oikeanlaisen ilmoituksen teko on lähes mahdotonta tai ainakin vaikeaa). Maksullisissa palveluissa uskoisin että on sekä miehiä että naisia vain syötteinä joille ammattilainen on tehnyt ilmoituksen mutta he EIVÄT oikeasti ole hakemassa kumppania. Eli tämä on todella sekä bisnestä että huijaamista tällä alalla. Olisiko kuitenkin mahdollista että otettaisiin riskejä puolin ja toisin ja höllätään vähän kriteereitä ja tavataan vaikka hiukan niitä B-vaihtoehtojakin ?

Itse olin e-kontaktissa kuukauden ja sain tosi paljon niitä flirttejä. Mua ei ainakaan ne pelkät flirtit kiinnostanu pätkääkään enkä koskaan niihin vastannut. Sen sijaan jos joku kirjoitti jotakin, vaikka vain lyhyenkin viestin, niin pyrin vastaamaan jo ihan hyvien käytöstapojen vuoksi. Jo kirjoitustyylin, asioiden ym. perusteella oli helppo erottaa ne tyypit, jotka kiinnostaa ja jotka ei kiinnosta pätkääkään.

Se on totta, että nainen saa tosi paljon kontakteja ja niistä on paha mennä tietämään, kuka on kuka. Itse olin siellä kuvattomana, mutta profiiliin pyrin kyllä laittamaan itsestäni tiedot rehellisesti.

Loppujen lopuksi löysin sieltä unelmieni miehen, jonka kanssa olen nyt seurustellut 8 kk ajan. Mutta tuntuu, että tosi harvat sieltä mitään löytää...

• e-nainen

E-kontaktin ongelmana on se, että monella on profiili, muttei maksettua jäsenyyttä.
        Tällöin ei voi lukea viestejä, eikä vastata viesteihin.
        Flirttejä sen sijaan voi lähettää.

Eli jos joku lähettelee vain flirttejä, muttei viestejä, hän on mitä luultavimmin ei-maksava.
        Huonolla tuurilla nuo viisi joille olet aloitteen tehnyt ovat juuri näitä ärsyttäviä vapaamatkustajia.

• eväste
        inaktivii kirjoitti:

Puhut asiaa kyllä variaatioita löytyy ja junaan...

• Saanut

Mieti mitä maksaa yksi paukku baarissa.
      Sain aikoinaan monta vastausta naisilta e-kontaktissa. Vielä enemmän kuin 24sesta.
      Ja hauskaa oli!

• kohta entinen etsijä

saamisen voi estää sekä prof.kuvapyynnöt...ne laitoin.heti alkuunsa--koska todella tyhmää heittää naiselle jokin flirtti ja tyhmä kuva vielä kaupan päälle...
        Monella miehellä on myös nämä e-kontaktin valmiiksi keksityt vastaukset..tai esittelyt...ja kuinka monella onkaan ..sohvani on ..ruskea... =)....ja eräs kommentti..nettideittailussa on se hyvä puoli , että voi laittaa koneen kiinni silloin kun siltä tuntuu... JOOPA JOO., mutta johan tuokin kommentti sanoo ihmisestä jotain.
        Omat vaatimukseni miehen suhteen ovat aika vähäiset..koska kaikki emme ole tekstien kirjoittajina niin loistavia..mitä taas voisimme muuten tuoda paremmin esille.
        Huonompaan suuntaan siis e-kontakti meni laittaessaan bloki-sivut pois.

• sama.....
        kohta entinen etsijä kirjoitti:

saamisen voi estää sekä prof.kuvapyynnöt...ne laitoin.heti alkuunsa--koska todella tyhmää heittää naiselle jokin flirtti ja tyhmä kuva vielä kaupan päälle...
        Monella miehellä on myös nämä e-kontaktin valmiiksi keksityt vastaukset..tai esittelyt...ja kuinka monella onkaan ..sohvani on ..ruskea... =)....ja eräs kommentti..nettideittailussa on se hyvä puoli , että voi laittaa koneen kiinni silloin kun siltä tuntuu... JOOPA JOO., mutta johan tuokin kommentti sanoo ihmisestä jotain.
        Omat vaatimukseni miehen suhteen ovat aika vähäiset..koska kaikki emme ole tekstien kirjoittajina niin loistavia..mitä taas voisimme muuten tuoda paremmin esille.
        Huonompaan suuntaan siis e-kontakti meni laittaessaan bloki-sivut pois.

Mulla ei mitään ongelmia ollut, päinvastoin! Hauskaa oli.
        Esittelin kylläkin ihan omin sanoin itseni...

• -nainen-
        sama..... kirjoitti:

Mulla ei mitään ongelmia ollut, päinvastoin! Hauskaa oli.
        Esittelin kylläkin ihan omin sanoin itseni...

Tyhmin flirttiviesti mieheltä..joka sanoi, että tää on hauskaa :).......
        Ihmettelen sitä vieläkin mikä siinä oli hauskaa..joten en kommentoinut koko flirttiin..naama jäi kyllä mieleen..hah. Joo aika hupaisan näkinen veikko =D...taisit olla siis sinä..heh...

• yhteenlaskut

Aloittaja, huijaa! ei vastaa ketjuunsa = viesti poistoon

buhahahahahaah!

• A- niinkuin aloittaj

Aloittaja haluaa testailla markkinavoimien senssiliikkeitä :)
        Aloittaja saa ihmissuhteita ihan maksuttakin, sensellaista "ammattia" en ole harkinnutkaan vielä. Ja muutenkin ihmetyttää, miksi nämä sivut ovat tyrkyllä, jos ei kuitenkaan pääse kokeilemaan kontaktin ottoa edes vastaamalla: olet ok, kiitos ja näkemiin.
        Jotain tosi outoa on nykymaailmassa, kun oikeat ihmiset eivät kohtaa ilman rahastusta. Miltä maistuu ostettu tavara?
        - Tylsältä, sanoo diana.

• retkahti luuseriin

Olen ollut monta kertaa e-kontaktilla profiili sama sekä suomi24. Samat tyypit siellä on vuodesta toiseen.
      Kannattaa olla varovainen....molemmissa on sama henkilö ja on täysi luuseri. hakee naisia ja pyörittää niitä sekä koettaa olla "fiksu", muutaman kerran tapaat, niin eikös se kuori murru siltäkin mieheltä.....
      voin antaa profiilin nimen jos vaan joku naisista haluaa varoa itse sitä.
      Muuten e-kontakti ok, kuin suomi24 - mutta tökkii nämä yhteydenpidot välillä sivuille ei meinaa päästä.

• kohtalotoveri

Näillä palstoilla pyörii tosiaan samat miehet vuodesta toiseen. Käynhän itsekin aika ajoin siellä katsomassa.. Kuullostaa tutulta tuo luuseri, mulla ihan sama kokemus. Olikohan herralla kertynyt reilusti pituutta, yli 190? Vaaleat hiukset ?
        Ei kannata olla liian sinisilmäinen , sen olen jo oppinut,
        Uskon, että fiksujakin joukossa on, joten ei muuta kuin tuulta päin.

• Lisa7

Hei, kerro ihmeessä tämä profiilin nimi - jotta voimme varoa muutkin!
        kiitos

• tässä vastaus
        Lisa7 kirjoitti:

Hei, kerro ihmeessä tämä profiilin nimi - jotta voimme varoa muutkin!
        kiitos

sville...?

• Joltain kuullut

Ihan hyvä sivusto kun jo etukäteen tietää onko yhden yön suhde vai vähän pitempi tai ei suhdetta ollenkaan.
      Jos tosissaan etsii kaveria niin ei siinä tarvitse ostaa kuin kuukauden pesti.Kyllä sinä aikana ehtii ne tyypit tai naiset bongata.
      Jos jo profiilia tehdessä on ostanut puolen vuoden näkyvyyden niin kuka uskoo että ensimmäisen viikon tai kuukauden aikana löytää sitä loppu elämän kumppania. Nämä puolen vuoden jutut ei tiedä itsekään mitä elämältä haluaa niin treffeihin mahtuu mitä ihmeellisimpä koukeroita.Ei osata pysähtyä sopivan tai sen "oikean" kohdalle vaan koko ajan kun tulee yhteydenottoja jatketaan treffikierrettä sängystä sänkyyn.

• lenkola

Olen ollut kolmessa treffi palvelussa,eikä oo missään natsannu!

• eväste

Ja kyllä harmittaa

• ei pelinappula enää

Sehän näissä mättää, kun jotkin hakee heti uuden kun vähänkin tulee ongelmia jo löytyneen kanssa eli pelaamista ihmis-suhteilla selvästi, eikä sellainen ihminen ole sopiva parisuhteeseen koskaan.
      Muka rakastuvat heti kun näkee, eli tavallaan tunnevammasta touhua.

• Jes!

Parempi,että maksaa jää turhat paskanjauhajat pois palstoilta.

• T;SESAATANANKOMEA..

E-Kontaktista saa nopeasti pesää, jos et muuta haekkaan..Mulla 1000 kävijää 3vrk aikana pari sataa flirttiä ja satoja yhteydenottoja..Keräsin aina kermat päältä..ja ei kun menoksi..

• Ida4

No mun mielestä ainakin vaikuttaa tosi tasokkaalta sivustolta.

Kokeilin paria muuta ja toisessa oli tyyppi, jonka oli psykiatrisen sairaalan potilaana, kun olin siellä harjoittelussa. Hän on myös suomi24-treffeissä. Tuli sellainen pelottava ajatus, että jos tuo on täällä, niin millaisia nuo muut ovat. Lisäksi pelkäsin, että hän näkisi kuvallisen profiilini.

Maksullisista tai osittain maksullisista deittisivustoista on kai nuo pahimmat tapaukset karsiutuneet pois.

Itselle tullut muutamassa päivässä kymmeniä viestejä, joita en kylläkään ole pystynyt lukemaan, koska en ole vielä jäsen. Mutta varsin tasokkaan ja kivan näköisiltä miehiltä tullut yhteydenottoja, yksi erityisen söpö, jolle voisin harkita vastaamistakin.

Vielä pitäisi liittyä jäseneksi ja uskaltaa vastatakin. Huoh :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      53
      3738
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      60
      3398
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      47
      3197
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      64
      3010
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      53
      2591
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      36
      2172
    7. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2139
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      60
      1992
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      49
      1902
    10. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      49