..tuunamallani vanhalla pyörällä joNka krapulaisena katuojasta eiku metsäojasta löysin.. ajelin SITTEN alapäässä ..alapään kautta töistä tulin ja huomasin että yläpäähän menevä tie oli poikki..silta sortunut..ajattelin että minäkö humalassa??.ei ei onneksi enkö tiedä kuka mutta sitten ajattelin ettää no minähän EN mene takasin päin.. minä menen eteenpäin..niikuin elämässäkin mutta silta oli poikki..noh tässä sitä ollaa ja mietitään miten päästään eteenpäin..
tarviikokaan kun täällä alapäässä on oikeastaan mukavaa..on mukavaa ajatella alapäätä ja ajatella alapäällä.. mihin sitä yläpäätään ylipäätään enää tarvitsee kun eihän kukaan muukaan ajattele?..toimii vaan kävin miten kävi..no enihau jumissa ollaan..
koskakohan tulee mörköjä trulleja ja suomi24fi..finntrolleja pöheiköstä tai jotain tuolta joenpenkan takaa..ehkä pitäisis uida yli virran silläkin uhalla että läppäri kastuu enkä oo enää yhteyksissä huuhaahan.. tämä voi ola viimonen viesti mut jotain pitää tehdä ennen ku tulee peukkua alaPÄÄHÄN perkelehh:..
olin ajelulla alapäässä
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627