onko palkka kohdallaan? aloitan taloushallintohommissa controller nimikkeellä, ja 4100 puhelin ja autoetu tarjosivat liksaa. otanko homman vastaan? joudun menemään jo klo 8:30ksi duuniin eli herätys on seitsemältä.
controller-4100 egee
7
1503
Vastaukset
- Roosterinna
Mahdatkos edes tietää mikä controller on?
- n5234
"joudun menemään jo 8:30:ksi duuniin"...tuo oli päivän hauskin.
Noin laiskaa ihmistä sietääkin kontrolloida. - ota vastaan
kyllä tuo aloitus liksaksi ihan menettelee
- juussi544
ilmeisesti valktion virka helsingissä`?
- liksaa.........
Yritä vedättää liksa 4500 euroon. Se alkaa olla jo kohdallaan. Kyllä tuollakin voit tehdä, mutta sitä et tietenkään kerro työhönottajalle.
- tosi paljon
Sano että tulet vasta ysiin töihin.
- Traum
Mulla viitosella alkava ja työaika on liukuva - useimmiten tulen 8:30 ja ysin välillä. Keskimäärin pitää kuitenkin tehdä se 8h työpäivä (sis. lounas). Huomenna (teknisesti tänään) en jaksa mennä konttorille lainkaan kun yhteistyökumppanit kustansivat pikkujouluvieton ja tuli taas sorruttua ilmaisen viinaan.
Vuodenvaihteessa isompi positio, hankalia ulkomaalaisia alaisia ja toivon mukaan reippaasti enemmän liksaa - tolla nykyisellä tää on kituuttelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876