Miten tehdään kotisivuille sellainen "laatikkko", jossa muutama kuva siirtyy hiljalleen (kuin olisivat näytillä) esim oikealta vasemmalle ja jos joku kuva kiinnostaa, niin sen voisi klikata suuremmaksi?
Kotisivuille kuvakoelma
9
578
Vastaukset
- fundamentalist
on imuttaa netistä joku netin lukuisista valmiista nettialbumiohjelmista
vaikkapa JAlbum
http://www.download.fi/tyopoyta/kuvankasittely/jalbum_win.cfm
tai
web-album-generaattori
http://www.ilmaisohjelmat.fi/web-album-generator
ja käyttää sitä sellaisenaan tai sitten vilkaista miten se on tehty ja
tehdä oma.- Dynaflow
Kuinka tuon Jalbumin saa sitten kotisivuille?
- fundamentalist
Dynaflow kirjoitti:
Kuinka tuon Jalbumin saa sitten kotisivuille?
se tekee ihan itsenäisesti toimivan html-sivuston.
Teet sivustollesi esim. kansion "mun-lomakuvat"
ja siirrät sittenJAlbumin tuotokset sinne ja
linkität sen etusivun jonnekin
omille sivuillesi jotta muutkin löytävät sen.
Samalla lailla kaikki tuonkaltaiset toimii. - Dynaflow
fundamentalist kirjoitti:
se tekee ihan itsenäisesti toimivan html-sivuston.
Teet sivustollesi esim. kansion "mun-lomakuvat"
ja siirrät sittenJAlbumin tuotokset sinne ja
linkität sen etusivun jonnekin
omille sivuillesi jotta muutkin löytävät sen.
Samalla lailla kaikki tuonkaltaiset toimii.Eli nytkun olen tehnyt albumin, niin nytkö laittaa sitten se linkki kotisivuille ja sitä klikkaamalla pääsee katsomaan kuvia? Haluisin niin, että kotisivuilla näkyy jo valmiiksi kuvat tuolla tavoin kun ne näkyy Jalbumissa... Vastauksia tarvitaan...
- fundamentalistin
Dynaflow kirjoitti:
Eli nytkun olen tehnyt albumin, niin nytkö laittaa sitten se linkki kotisivuille ja sitä klikkaamalla pääsee katsomaan kuvia? Haluisin niin, että kotisivuilla näkyy jo valmiiksi kuvat tuolla tavoin kun ne näkyy Jalbumissa... Vastauksia tarvitaan...
neuvossa jäi ymmärtämättä? Minusta hän neuvoi ihan selkeästi miten se menee.
- keksa1
Dynaflow kirjoitti:
Eli nytkun olen tehnyt albumin, niin nytkö laittaa sitten se linkki kotisivuille ja sitä klikkaamalla pääsee katsomaan kuvia? Haluisin niin, että kotisivuilla näkyy jo valmiiksi kuvat tuolla tavoin kun ne näkyy Jalbumissa... Vastauksia tarvitaan...
Jalbum tekee jotkut sivut 1.html 2.html 3.html niin tietenkin siirrrät ne jollain FTP-ohjelmalla kotisivusi hakemistoon.
Sitten linkkaat sen albumin kotisivullesi < A HREF="1.html">Albumi< /a> - Dynaflow
keksa1 kirjoitti:
Jalbum tekee jotkut sivut 1.html 2.html 3.html niin tietenkin siirrrät ne jollain FTP-ohjelmalla kotisivusi hakemistoon.
Sitten linkkaat sen albumin kotisivullesi < A HREF="1.html">Albumi< /a>Mitenkäs tämmöinen liikkuva kuvakokoelma tehdään (työnäytteet)?
www.studiosatukukka.fi Dynaflow kirjoitti:
Mitenkäs tämmöinen liikkuva kuvakokoelma tehdään (työnäytteet)?
www.studiosatukukka.fivinkkiä kohdasta näytä/sivun lähdekoodi.
harrastelijakirurgi kirjoitti:
vinkkiä kohdasta näytä/sivun lähdekoodi.
Yksi vaihtoehto on tehdä flashilla. Ei se aina tarvi koko sivuston tekoa flashilla :D
Bannereitakin tehdään flashilla aika usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381