Kotisivuille kuvakoelma

Dynaflow

Miten tehdään kotisivuille sellainen "laatikkko", jossa muutama kuva siirtyy hiljalleen (kuin olisivat näytillä) esim oikealta vasemmalle ja jos joku kuva kiinnostaa, niin sen voisi klikata suuremmaksi?

9

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fundamentalist
      • Dynaflow

        Kuinka tuon Jalbumin saa sitten kotisivuille?


      • fundamentalist
        Dynaflow kirjoitti:

        Kuinka tuon Jalbumin saa sitten kotisivuille?

        se tekee ihan itsenäisesti toimivan html-sivuston.

        Teet sivustollesi esim. kansion "mun-lomakuvat"
        ja siirrät sittenJAlbumin tuotokset sinne ja
        linkität sen etusivun jonnekin
        omille sivuillesi jotta muutkin löytävät sen.

        Samalla lailla kaikki tuonkaltaiset toimii.


      • Dynaflow
        fundamentalist kirjoitti:

        se tekee ihan itsenäisesti toimivan html-sivuston.

        Teet sivustollesi esim. kansion "mun-lomakuvat"
        ja siirrät sittenJAlbumin tuotokset sinne ja
        linkität sen etusivun jonnekin
        omille sivuillesi jotta muutkin löytävät sen.

        Samalla lailla kaikki tuonkaltaiset toimii.

        Eli nytkun olen tehnyt albumin, niin nytkö laittaa sitten se linkki kotisivuille ja sitä klikkaamalla pääsee katsomaan kuvia? Haluisin niin, että kotisivuilla näkyy jo valmiiksi kuvat tuolla tavoin kun ne näkyy Jalbumissa... Vastauksia tarvitaan...


      • fundamentalistin
        Dynaflow kirjoitti:

        Eli nytkun olen tehnyt albumin, niin nytkö laittaa sitten se linkki kotisivuille ja sitä klikkaamalla pääsee katsomaan kuvia? Haluisin niin, että kotisivuilla näkyy jo valmiiksi kuvat tuolla tavoin kun ne näkyy Jalbumissa... Vastauksia tarvitaan...

        neuvossa jäi ymmärtämättä? Minusta hän neuvoi ihan selkeästi miten se menee.


      • keksa1
        Dynaflow kirjoitti:

        Eli nytkun olen tehnyt albumin, niin nytkö laittaa sitten se linkki kotisivuille ja sitä klikkaamalla pääsee katsomaan kuvia? Haluisin niin, että kotisivuilla näkyy jo valmiiksi kuvat tuolla tavoin kun ne näkyy Jalbumissa... Vastauksia tarvitaan...

        Jalbum tekee jotkut sivut 1.html 2.html 3.html niin tietenkin siirrrät ne jollain FTP-ohjelmalla kotisivusi hakemistoon.

        Sitten linkkaat sen albumin kotisivullesi < A HREF="1.html">Albumi< /a>


      • Dynaflow
        keksa1 kirjoitti:

        Jalbum tekee jotkut sivut 1.html 2.html 3.html niin tietenkin siirrrät ne jollain FTP-ohjelmalla kotisivusi hakemistoon.

        Sitten linkkaat sen albumin kotisivullesi < A HREF="1.html">Albumi< /a>

        Mitenkäs tämmöinen liikkuva kuvakokoelma tehdään (työnäytteet)?

        www.studiosatukukka.fi


      • Dynaflow kirjoitti:

        Mitenkäs tämmöinen liikkuva kuvakokoelma tehdään (työnäytteet)?

        www.studiosatukukka.fi

        vinkkiä kohdasta näytä/sivun lähdekoodi.


      • harrastelijakirurgi kirjoitti:

        vinkkiä kohdasta näytä/sivun lähdekoodi.

        Yksi vaihtoehto on tehdä flashilla. Ei se aina tarvi koko sivuston tekoa flashilla :D
        Bannereitakin tehdään flashilla aika usein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe