laiheliini

bone##

Mitä mieltä arvon naiset olette, jos mies on alipainoinen? Pituutta 180 cm mutta painoa vain 60 kiloa. Pakko myöntää että ranstilla ei tule paljon käytyä kun kroppa näyttää auschwitchin asukilta. Pintapuolista kyllä, mutta kiusaa se kuitenkin sen verran että halusin kysyä.

14

1629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgfsdfghj

Juu paljon parempi että kunnolla alipainoa kuin vähänkään ylipainoa. Tietenkään ei saa olla laihaläski eli pieni mutta löllyrä ja tulehan lihaksetki esiin paremmin ku ei oo sitä ylimäärästä rasvaa siin päällä:)

• anonyymi100

Olisin kyllä vahvasti sitä mieltä, että kaikkein hyödyllisintä olisi oppia arvostamaan omaa kehoaan. Jos tuijotat pelkkää painoasi, unohdat, miten ihmeellinen ja hienosti toimiva kokonaisuus kehosi on. Jos kaiken lisäksi olet vielä terve, sinuna nauttisin omasta kehostani täysin voimin enkä koskaan tuhlaisi aikaani miettimällä, onko se väärän muotoinen. En tarkoita etteivätkö sairaat voisi iloita omasta kehostaan, mutta se voi olla vaikeampaa kuin terveenä. Joka tapauksessa ihmisen keho on hieno kokonaisuus, ja pelkkää painoa tuijottamalla tämä helposti unohtuu. Vakava yli- tai alipaino on huomiota vaativa tila, mutta käsittääkseni nyt ei ollut kyse siitä...

Ehdottaisin samantapaista, kehoa arvostavaa lähestymistapaa ihmissuhteissa. Voit itse valita, vietätkö aikaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät hyväksy kehoasi. Sellaisia ihmisiä on varmasti olemassa. Toisaalta voit viettää aikaa vain sellaisten ihmisten kanssa, jotka näkevät sinut kokonaisena persoonana eivätkä pelkästään kehona. Nämä ihmiset osaavat arvostaa vartaloasi, koska se on tärkeä osa sinua. Miksi suostua siihen, että joku haluaisi nähdä kehosi vain katseen kohteena tai näyttelyesineenä? En tarkoita, etteikö toisen ihmisen kehon kauneudesta voisi nauttia, mutta pointtina on se että kaikenlaiset kehot ovat varmasti jonkun mielestä kauniita. Miksi viettää aikaa sellaisten ihmisten kanssa, joita häiritsee hoikkuutesi? Toisten mielestä se on kaunista. Toivottavasti sinunkin mielestäsi. :-)

• a

Ite oon 175 ja painoa on vain 57. Luonnehtisin kroppaani lähes täydelliseksi. Mulla on kapea lantio ja vyötärö mutta leveät hartiat. Ei kannata pukeutua tiukkoihin jos laihuus harmittaa. Kannattaa pukeutua kerroksittain. Pahinta miehen laihuudessa on kapeat hartiat, mutta jos leikkaa hiukset lyhyiks ja laittaa vaatetta päälle, niin se luo illuusiota leveistä hartioista.

• Toinen hoikka

Mulla on melkein samat mitat: 175/56 ja lähes täydellinen vartalo. Ei vaan kovin moni nainen tunnu tätä vartalotyyppiä arvostavan. Lihavat sohvaperunat kelpaa useammalle. Onneksi jotkut naiset tykkää sitäkin enemmän, kunhan löytää sellaisen jolla on hyvä miesmaku.

• -------------

Tietenkään ei saisi olla pinnallinen ja bla bla bla, mutta nyt kun kysyit, niin yleensä kovin laiha mies ei ole esteettisesti kauhean hyvän näköinen, varsinkaan jos on vielä pitkäkin. Normaalipainoinen tai urheilullinen (ei kovin bodattu) olisi ihanteellisin.

• laiha mies

ois juuri ihanteeni: ehkä olenkin outolintu? naisten keskuudessa en tiedä. Minusta vain (luonnostaan) laihat miehet ovat äärimmäisen sexyjä, luonnostaan laihoilla kun on yleensä myös kaunis luusto:) Tummat piirteet hiusten, kulmien yms. suhteen vielä päälle, niin on aika jees, mutta harvainaisempaa suomalaisilla. Uskon, että useimmille naisille ainakin laiha on parempi kun liian lyllerö esim. Jos oot nuori, niin kyllä niitä kiloja ehtii tulla vielä vaikka liikaakin, että ei kannata väkisin koittaa lihottaa.

• juujuu89

en ottaisi laihaa miestä. mielestäni mielummin lievästi ylipainoinen tai ihan ylipainoinenkin. En vain pidä laiheliineista. pelottavaa, eikä maskuliinista

• turvallisuutta

Isot ja mahakkaat miehet vetoaa minuun, aina ovat vedonneet. Heidän kainalossaan on turvallista olla. Kukkakepit ei ole edes seksikkään näköisiä.

• humisevat luut

Ville Valo on asia erikseen. Riippuu siis suusta ja silmistä, ehkä myös nenästä ja korvista. Ja mitä korvien välissä on.

Onhan se aika järkyttävää, jos on niin laiha.

• Äffchen

Täytyy sanoa, että omaa silmääni miellyttää eniten normaalipainoinen tai lihaksikas mies. Voi johtua siitä, että olen koko ikäni ollut ruipelo, ja taistellut sitä vastaan..Naisihanteeni ei myöskään ole langanlaiha, niin kuin ei ole monen miehenkään naisihanne.

Voisiko alipaino johtua siitä, että et ehkä syö kunnolla ja tarpeeksi? Voithan myös koittaa hankkia hieman lihasta luiden ympärille?

Mutta joo, ei kuitenkaan ole pelkästään painosta kiinni kiinnostuvatko naiset sinusta. Osa tykkää laihoista, osa ei. Tärkeintän onkin viihdytkö itse kehossasi.

• Toinen hoikka

Ei välttämättä ole ollenkaan syömisestä kiinni, jos on sellainen vartalotyyppi ettei vaan liho. Myöskin lihasten kasvattaminen on erittäin hidasta, jos on luonnostaan tosi hoikkaa tyyppiä. Ne lihakset mitä on saa kyllä tosi jäntevään kuntoon, mutta massa tarttuu treenaamalla ja syömällä huonosti

• <3
        Toinen hoikka kirjoitti:

Ei välttämättä ole ollenkaan syömisestä kiinni, jos on sellainen vartalotyyppi ettei vaan liho. Myöskin lihasten kasvattaminen on erittäin hidasta, jos on luonnostaan tosi hoikkaa tyyppiä. Ne lihakset mitä on saa kyllä tosi jäntevään kuntoon, mutta massa tarttuu treenaamalla ja syömällä huonosti

Mä olen aina tykännyt pitkistä ja hoikista miehistä. En mitenkään tietoisesti bongaile heitä, mut aina huomaan ihastuvani heihin. Ap:n mitat 180 cm/60 kg kuulostaa hyvälle.

• Ande22.
        <3 kirjoitti:

Mä olen aina tykännyt pitkistä ja hoikista miehistä. En mitenkään tietoisesti bongaile heitä, mut aina huomaan ihastuvani heihin. Ap:n mitat 180 cm/60 kg kuulostaa hyvälle.

ite oon kans aina ollut laiha. nyt 176/58.
        Olen ihan tyytyväinen itseeni. Onhan tässä muutama kilo varaa saada painoa lisää. Olis kiva jos löytyis sellainen tyttö, joka tykkäisi tällaisesta vartalosta.
        Ite oon huomannut että pidän laihoista naisista, mutta ei normaalivartaloisissa ole mitään vikaa.

• Mies22vkl

Aika laiha kyllä olet. Minä olen 176/71 ja olen silti mielestäni selvästi liian laiha.

Neljä vuotta sitten aloin käymään salilla ja siitä hetkestä tähän hetkeen on tullut 15 kiloa lisää painoa. En kovin yhtäjaksoisesti ole salia harrastanut erinäisten syiden takia, mutta välillä taas 4 kertaa viikossa puolen vuoden ajan ja oikeasta treenaamisesta ja syömisestä olen kohtalaisen hyvin perillä.

Sanoisin, että sinun kannattaisi painoasi hieman nostaa jos asia sinua häiritsee. Ei tarvitse mitään punttikuuria aloittaa jos ei siltä tunnut, mutta jotain pientä ja mukavaa liikuntaa ja proteiinia lisää ruokavalioon ja turhat sokerit pois.

Itselläni oli syömisen kanssa sellainen ongelma, että söin liian paljon sokeria, jolloin menetin täysin ruokahaluni. Tästä syystä en syönyt läheskään tarpeeksi ravitsevaa ruokaa ja tästä syystä olin todella laiha. Nykyään pyrin välttelemään herkkuja tai ajoittamaan ne vain tiettyyn aikaan viikosta, jolloin normaalina päivänä minulla on ruokahalua syödä paljon ruokaa, jossa on paljon proteiineja ja suhteellisen vähän hiilihydraatteja.

Rasvasta en ole juurikaan tinkinyt, koska en ole kokenut että se olisi näinkin hoikalle ihmiselle mitenkään vahingollista ellei sitä nyt ihan järjettömiä määriä syö.

Suosittelisin, että kun täytät lautastasi niin laitat ensin lähes puolet lautasesta kasviksia. Jäljelle jäävään puolikkaaseen laitat yli puolet lihaa tai jotain muuta proteiinin lähdettä ja sitten tilalle jäävään kohtaan laitat pastaa, riisiä tai perunaa. Usein nimittäin tehdään virhe kun laitetaan perunaa, riisiä tai pastaa todella paljon lautaselle. Nämä ovat lähinnä vain hiilareita. Hiilareita saa ruuasta kyllä tarpeeksi miettimättäkin kunhan syö riittävän monesti päivässä. Proteiini on taas ravintoaine, jota ei saa tarpeeksi ellei katso että sitä saa tarpeeksi.

Eli sanoisin, että sinun kannattaa perehtyä oikeanlaiseen syömiseen ja muuttaa ruokavaliotasi pikkuhiljaa ravitsevampaan suuntaan. Ei kannata käyttää mitään kuureja tai muuttaa ruokavaliota kertaheitolla, vaan pyrkiä hitaisiin, mutta pysyviin muutoksiin. Ei herkutteluakaan kannata unohtaa, koska jos sen täysin itseltään kieltää niin muutoksessa pysyminen hankaloituu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6434
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3843
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3230
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1746
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      999
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe