Saattaa olla hitusen tyhmä kysymys, mutta toivon saavani apua. Olen nyt jonkun aikaa kirjoitellut lyrikoita (ne nyt on mitä on) ja ottanut youtubesta jonkun biitin ja räpännyt omaksi iloksi siihe päälle (biisejä en siis ole äänittänyt). Nyt kuitenkin haluaisin tehdä itse biittejä, ihan yksinkertaisia näin alkuun.
Latasin FL Studio 9 Demon, josta sain tehtyä itse rumpukompin, mutta, tässä tulee kysymys..
Miten teen sen itse biitin? Pitääkö minun ladata erikseen joku ohjelma, vaiko voiko sen tehdä tuolla FL:llä?
Ja miten saan niitä kaiken maailman ääniä yhdistettyä ja miten saan ne liitettyä yhdeksi kappaleeksi?
Voisiko joku selvällä suomenkielellä minua opastaa, olisin sydämmellisesti kiitollinen!
Ps. Onko tuo FL Studio liian hankala ohjelma alkuun, että kannattaisiko aloitta esimerkiksi mielummin eJayllä?
Kiitos asiallisista vastauksista, ei vittuiluja pyydän!
Helppiä!
NuoriÄmCee
1
416
Vastaukset
- kokeilisit
mixcraftia? Kirjoita googleen Garageband for windows, ja sen pitäs löytyä. Mun mielestä paljon helpompi, ja kymmenen päivää ilmanen ohjelma. Try it!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776