Korkokenkä

Korkkaaja

Olen mies ja olen käynyt Taikapeilin korkkarikoulun. Suosittelen. Juhlakausi lähestyy ja kävelyni on hallinnassa. Sain muitakin hyviä vinkkejä tyyliini.

7

1084

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanta

Helsingissä Kenkä Marski myy isoja ja värillisiä korkokenkiä, myös miehen jalkaan sopivia.

• lkjnklhklg

jos treelle on asiaa, niin speci.net! kauppa löytyy juna-assan läheltä tullintorin ostarilta.

• kaislikko
        lkjnklhklg kirjoitti:

jos treelle on asiaa, niin speci.net! kauppa löytyy juna-assan läheltä tullintorin ostarilta.

Mulla olisi myytävänä vähän käytettyja ja jopa uusia naisten kenkiä kokoja 43-44

• evadam

Ai säkin kävit. oli tosi hyvä saada vinkkejä myös vaatekaappiin. roudasin pari matkalaukullista kamppeita mukanani ja Päivi kattoi ne kanssani läpi ja ideoi uusia tyylejä.Tykkäsin.

• nana&lilli

Kävin kaverini kaa Taikapeiln korkkaritunnilla. Innostuttiin niin, että jatkettiin tyylikoulun puolella. Nyt on kävely hallinnassa ja vaatekaappiikki tuli uutta sutinaa..

• Turhanpäiväistä

Alkaa haiskahtamaan piilomainonnalta kun muutaman kuukauden välein nostetaan firman nimi esiin.

Kuka kaipaa jotain korkkarikoulua ellei aio mallin uralle töihin. Kyllä korkokengillä kävelyn oppii nopeasti itsekin. Nykynuoret voivat tarvita opetusta kun on totuttu vain lenkkareilla kävelyyn. Joskus näkee missikokelailla hurjaa hoippumista kun korkokengät ovat ensi kertaa jalassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 99
      1736
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1494
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1427
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      58
      1346
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1308
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      847
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      781
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    Aihe