Korkokenkä

Korkkaaja

Olen mies ja olen käynyt Taikapeilin korkkarikoulun. Suosittelen. Juhlakausi lähestyy ja kävelyni on hallinnassa. Sain muitakin hyviä vinkkejä tyyliini.

7

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanta

Helsingissä Kenkä Marski myy isoja ja värillisiä korkokenkiä, myös miehen jalkaan sopivia.

• lkjnklhklg

jos treelle on asiaa, niin speci.net! kauppa löytyy juna-assan läheltä tullintorin ostarilta.

• kaislikko
        lkjnklhklg kirjoitti:

jos treelle on asiaa, niin speci.net! kauppa löytyy juna-assan läheltä tullintorin ostarilta.

Mulla olisi myytävänä vähän käytettyja ja jopa uusia naisten kenkiä kokoja 43-44

• evadam

Ai säkin kävit. oli tosi hyvä saada vinkkejä myös vaatekaappiin. roudasin pari matkalaukullista kamppeita mukanani ja Päivi kattoi ne kanssani läpi ja ideoi uusia tyylejä.Tykkäsin.

• nana&lilli

Kävin kaverini kaa Taikapeiln korkkaritunnilla. Innostuttiin niin, että jatkettiin tyylikoulun puolella. Nyt on kävely hallinnassa ja vaatekaappiikki tuli uutta sutinaa..

• Turhanpäiväistä

Alkaa haiskahtamaan piilomainonnalta kun muutaman kuukauden välein nostetaan firman nimi esiin.

Kuka kaipaa jotain korkkarikoulua ellei aio mallin uralle töihin. Kyllä korkokengillä kävelyn oppii nopeasti itsekin. Nykynuoret voivat tarvita opetusta kun on totuttu vain lenkkareilla kävelyyn. Joskus näkee missikokelailla hurjaa hoippumista kun korkokengät ovat ensi kertaa jalassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1766
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      901
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe