et olit niin tyhmä että järjestit itteles bannin, eihän se ollut ensimmäinen kerta.
luulis et noin älykäs mies oppis kerralla:)
anzzy kestä se
23
350
Vastaukset
viiksivallu voi olla uudestaan ja uudestaan noin hölmö.
ehkä sillä on oikeasti vakava ongelma nuppinsa kanssa.
papukaijatkin ravistelee nuppiansa :)- anzzy§§
On parempi ettet sinä pääse törkyilemään vieraskirjaani. monet suositut muutkin suositut palstalaiset ovat sulkeneet galleriansa sinunkaltaisten vuoksi, punttikarjut jms. Sinäkin latoit minulle eston ja vanahassa systeemissä näin, millä nikeillä käyt urkkimassa mm.ystäväsi riitapukari Ulla paljastui sinun agentiksi.
Nykyisessä systeemissä ei näe, kuka galleriassa on käynyt; Ystävieni kanssa voin kommunikoida puhelimitse, eikä kukaan pääse sitä urkkimaan. Gallerian yksiyisviestejä pääsee lukemaan.
Mikään ei myöskään estä ottamasta nikkiä muulla nimellä. En ole muutenkaan rekattua nikkiä käyttänyt muilla keskusteluoalstoilla, ettet sinä huomaa sabotoida niitä keskusteluja. Ei sinua muutenkaan näy sellaisilla palstoilla, joiden aheesta et sinä ja nämä muut tomppelti eivät ymmärrä yhtään mitään.
Ainoastaan uskontopalsoilta olet tunnistanut minut Yakovin avulla ja seon tarkoituskin. Ystäväsi Yakovin uskottavuus on jo kakilla palstoilla menetetty.
Nyt ei enää pääse kartoittamaan hullujen ystäviä ja yhteyksiä, joten galleria on hyödytön. Siäkin olet poistanut kuvasi liian myöhään alan miehet ovat jo julkaisset tarkat tiedot sinusta, jopa kotimörskäsi kuvan
ja nyt et enää uskalla aukoa tyhmää päätäsi konnien palstalla.
Menehän nyt korjaamaan se risinen peltíkatto, eiko sqawäitisi ole jo liiana vanha kiipeilemään katolla. - .....
anzzy§§ kirjoitti:
On parempi ettet sinä pääse törkyilemään vieraskirjaani. monet suositut muutkin suositut palstalaiset ovat sulkeneet galleriansa sinunkaltaisten vuoksi, punttikarjut jms. Sinäkin latoit minulle eston ja vanahassa systeemissä näin, millä nikeillä käyt urkkimassa mm.ystäväsi riitapukari Ulla paljastui sinun agentiksi.
Nykyisessä systeemissä ei näe, kuka galleriassa on käynyt; Ystävieni kanssa voin kommunikoida puhelimitse, eikä kukaan pääse sitä urkkimaan. Gallerian yksiyisviestejä pääsee lukemaan.
Mikään ei myöskään estä ottamasta nikkiä muulla nimellä. En ole muutenkaan rekattua nikkiä käyttänyt muilla keskusteluoalstoilla, ettet sinä huomaa sabotoida niitä keskusteluja. Ei sinua muutenkaan näy sellaisilla palstoilla, joiden aheesta et sinä ja nämä muut tomppelti eivät ymmärrä yhtään mitään.
Ainoastaan uskontopalsoilta olet tunnistanut minut Yakovin avulla ja seon tarkoituskin. Ystäväsi Yakovin uskottavuus on jo kakilla palstoilla menetetty.
Nyt ei enää pääse kartoittamaan hullujen ystäviä ja yhteyksiä, joten galleria on hyödytön. Siäkin olet poistanut kuvasi liian myöhään alan miehet ovat jo julkaisset tarkat tiedot sinusta, jopa kotimörskäsi kuvan
ja nyt et enää uskalla aukoa tyhmää päätäsi konnien palstalla.
Menehän nyt korjaamaan se risinen peltíkatto, eiko sqawäitisi ole jo liiana vanha kiipeilemään katolla.Minäkin sain nimierkkini takaisin ylläpidolta kun se oli poistettu ilmeisen vahingossa, mutta poistin sen lopullisesti kun monte teki fr.fiona nimimerkin minusta ja feikkasi sillä minua, kiusa se on pienikin matkimalla tehdä toisen nimimerkki. Poistin sitten lopullisesti fionatar34 sain tarpeekseni koska sitä kääneettiin ja väännettiin.
Minullakin on niin vähän aikaa keskustella täällä nykyään ja silloin kun keskustelin niin aina monte tuli häiriköimään ja haastamaan riitaa ja nyt tuo nimimerkkini feikkaus oli aikamoinen teko, tunnusti vielä siinä ketjussa että proxyllä on hyvä vetää.
No, antaa olla hyvä kun hänellä on aikaa päivystää.
Sanon sen nyt että monte on varsinainen riidanhaastaja ja uskomaton feikkaaja, kyllä hänellä on kirjoitustaitoa. ..... kirjoitti:
Minäkin sain nimierkkini takaisin ylläpidolta kun se oli poistettu ilmeisen vahingossa, mutta poistin sen lopullisesti kun monte teki fr.fiona nimimerkin minusta ja feikkasi sillä minua, kiusa se on pienikin matkimalla tehdä toisen nimimerkki. Poistin sitten lopullisesti fionatar34 sain tarpeekseni koska sitä kääneettiin ja väännettiin.
Minullakin on niin vähän aikaa keskustella täällä nykyään ja silloin kun keskustelin niin aina monte tuli häiriköimään ja haastamaan riitaa ja nyt tuo nimimerkkini feikkaus oli aikamoinen teko, tunnusti vielä siinä ketjussa että proxyllä on hyvä vetää.
No, antaa olla hyvä kun hänellä on aikaa päivystää.
Sanon sen nyt että monte on varsinainen riidanhaastaja ja uskomaton feikkaaja, kyllä hänellä on kirjoitustaitoa.mut luulen tietäväni kuka sen teki
- ....
monte24 kirjoitti:
mut luulen tietäväni kuka sen teki
Silloin kun kirjoittelin nikillä, en häiriköinyt täällä ja mikään ei tee tyhjäksi sitä että kohdistan epäilykseni sinuun, hän teki aloituksia tuonne palatan täyteen jossa oli mainintoja meidän keskusteluista ja valheellisiksi muokattu.
Miksi jollain riittää motivaatioota moiseen, ottaa toisen nimi ja se fiona on tosiaan oikea toinen nimeni. .... kirjoitti:
Silloin kun kirjoittelin nikillä, en häiriköinyt täällä ja mikään ei tee tyhjäksi sitä että kohdistan epäilykseni sinuun, hän teki aloituksia tuonne palatan täyteen jossa oli mainintoja meidän keskusteluista ja valheellisiksi muokattu.
Miksi jollain riittää motivaatioota moiseen, ottaa toisen nimi ja se fiona on tosiaan oikea toinen nimeni.kenen ip:llä se on tehty niin yllätyt taas etkä positiivisesti, galleriakaveristasi on kyse.
- ....
monte24 kirjoitti:
kenen ip:llä se on tehty niin yllätyt taas etkä positiivisesti, galleriakaveristasi on kyse.
Mulla oli miehiä jotka tunnen livenä ja yksi nainen 10 tuntia, ei muita ja mulla ei ole enään mitään galleriaa. Ei tänne voi laittaa mitään galleriaa, mitä sillä?
Lopuksi mitä väliä, nikin voi tehdä uudenkin, livekavereihin pidän yhteyttä toisella tapaa.
Huvittaa vaan kun elän täällä puskisssa, vaikka olen ollut viikolla niin kiireinen etten ole konetta kerennyt avata kuin vartiksi iltapäivisin.
Ja ensiviikolla menen silmien laserleikkaukseen, en voi näpytelllä juurikaan laitan tippoja muutaman tunnin välein 2 viikkoa.
Leikkauksella on tarkoitus korjata näköni. .... kirjoitti:
Mulla oli miehiä jotka tunnen livenä ja yksi nainen 10 tuntia, ei muita ja mulla ei ole enään mitään galleriaa. Ei tänne voi laittaa mitään galleriaa, mitä sillä?
Lopuksi mitä väliä, nikin voi tehdä uudenkin, livekavereihin pidän yhteyttä toisella tapaa.
Huvittaa vaan kun elän täällä puskisssa, vaikka olen ollut viikolla niin kiireinen etten ole konetta kerennyt avata kuin vartiksi iltapäivisin.
Ja ensiviikolla menen silmien laserleikkaukseen, en voi näpytelllä juurikaan laitan tippoja muutaman tunnin välein 2 viikkoa.
Leikkauksella on tarkoitus korjata näköni.10 vuotta sitten 6000 markkaa maksoi yksi silmä.
sil oli toisen silmän leikkausrahat jo säästettynä ku työporuka voitti lotossa pienen potin ja se sai toisen silmän leikkausrahat siinä sitten.
kutsuinkin sitä sit lottosilmksi.
hyvin onnistu leikkaukset jotka tehtii eri aikaan- almasty
monte24 kirjoitti:
10 vuotta sitten 6000 markkaa maksoi yksi silmä.
sil oli toisen silmän leikkausrahat jo säästettynä ku työporuka voitti lotossa pienen potin ja se sai toisen silmän leikkausrahat siinä sitten.
kutsuinkin sitä sit lottosilmksi.
hyvin onnistu leikkaukset jotka tehtii eri aikaanJenkkilässä tuollainen leikkaus maksaa 5000 dollaria/silmä.
almasty kirjoitti:
Jenkkilässä tuollainen leikkaus maksaa 5000 dollaria/silmä.
niin jopa muuttuu halvaksi ja saat toimenpiteen aikana poltella sikaria
- anzzy§§
monte24 kirjoitti:
niin jopa muuttuu halvaksi ja saat toimenpiteen aikana poltella sikaria
Et ole edes käynyt siellä, mutta minäpäs olen ja tunnen siellä joka kaupungin.
Intiaanejakin siellä on, muttei urugayn charrua inkkareita.
Tässä ketjussa ilmeni taas, että ahdistelet perskärpäsenä myös fionaa....miksi??
Minä sain sinun provoaman riidan hänen kanssaan sovittu, kun juttelimme Skypen kautta
ja selvisi, että juuri sinä aiheutit riidan,,,nyt olemme ystäviä
Ja vaikka hän olisi minkälainen tahansa, onko sinun asiasi ahdistella fionaakin?
Minä tiedän, että hän tekee paljon hyvää työtä ihmisten auttamiseksi neuvoillaan.
Sinun harrastama ihmisten kiusaaminen kiusaaminen ei aja mitään hyvää asiaa
ei edes äititrauma ja naisviha helpotu. Psykiatria sinä tarvitset, mulkun ravistejaparka. anzzy§§ kirjoitti:
Et ole edes käynyt siellä, mutta minäpäs olen ja tunnen siellä joka kaupungin.
Intiaanejakin siellä on, muttei urugayn charrua inkkareita.
Tässä ketjussa ilmeni taas, että ahdistelet perskärpäsenä myös fionaa....miksi??
Minä sain sinun provoaman riidan hänen kanssaan sovittu, kun juttelimme Skypen kautta
ja selvisi, että juuri sinä aiheutit riidan,,,nyt olemme ystäviä
Ja vaikka hän olisi minkälainen tahansa, onko sinun asiasi ahdistella fionaakin?
Minä tiedän, että hän tekee paljon hyvää työtä ihmisten auttamiseksi neuvoillaan.
Sinun harrastama ihmisten kiusaaminen kiusaaminen ei aja mitään hyvää asiaa
ei edes äititrauma ja naisviha helpotu. Psykiatria sinä tarvitset, mulkun ravistejaparka.toi sun raivoamises, voi pientä ku nikki vietiin ota tikkari se helpottaa.
- anzzy§§
monte24 kirjoitti:
toi sun raivoamises, voi pientä ku nikki vietiin ota tikkari se helpottaa.
minulla on muutakin tekemistä. Nyttenkin tullan hakemaan Klo17 suunnittelemaan sisustusta ja valvontakamerajärjestelmää pimeänä työnä, kun Ratikan puolue on taehnyt verojen maksun eläkeläisellä tyhmäksi.
MENE SINÄKIN TÖIHIN LOISELÄJÄ anzzy§§ kirjoitti:
minulla on muutakin tekemistä. Nyttenkin tullan hakemaan Klo17 suunnittelemaan sisustusta ja valvontakamerajärjestelmää pimeänä työnä, kun Ratikan puolue on taehnyt verojen maksun eläkeläisellä tyhmäksi.
MENE SINÄKIN TÖIHIN LOISELÄJÄja jäisin eläkkeelle kuten sinä :)
- anzzy§§
monte24 kirjoitti:
ja jäisin eläkkeelle kuten sinä :)
ja kun et ole töitäkään tehnyt jää kansaneläkeesi alle 700€/kk ja joudut edelleen käymään sossussa, että käteen jäisi 410€/kk. Kaikki säästöt perinnöistä tms. on ensin juotava pois. Laitoshoidossa, mikä olisi ilmeistä psykkisen regression vuoksi, saat vielä vähemmän, noin sätkäpussirahat, paperina voit käyttää Yakovin raamattua ja nettiin enää pääse ..huoh.
Merimieseläkekassa on Suome toiseksi rikkain lääkärien jälkeen. Minä saan neljästä eri kassasta....Ratikkalaiset ottavat siitäkin rajun veron, vaikka olen palkoistani jo verot maksanut, joten jodun maksamaan eläkemaksuitani yli puolet veroa. Montella ei sitä ongelmaa ole, eikä enää tulekaan, vaikka nyt viiskymppisenä töihin menisikin hyvälläkin palkalla.
Virallisia hullunpapereita sai keskiajalla, ei enää.
Mutta regressiosi 3vuotiaáksi ajaa sinut aikaan, jonka vietit wigwamissa ennen
Suomeen tuloa takaisin intaanikulttuuriin. anzzy§§ kirjoitti:
ja kun et ole töitäkään tehnyt jää kansaneläkeesi alle 700€/kk ja joudut edelleen käymään sossussa, että käteen jäisi 410€/kk. Kaikki säästöt perinnöistä tms. on ensin juotava pois. Laitoshoidossa, mikä olisi ilmeistä psykkisen regression vuoksi, saat vielä vähemmän, noin sätkäpussirahat, paperina voit käyttää Yakovin raamattua ja nettiin enää pääse ..huoh.
Merimieseläkekassa on Suome toiseksi rikkain lääkärien jälkeen. Minä saan neljästä eri kassasta....Ratikkalaiset ottavat siitäkin rajun veron, vaikka olen palkoistani jo verot maksanut, joten jodun maksamaan eläkemaksuitani yli puolet veroa. Montella ei sitä ongelmaa ole, eikä enää tulekaan, vaikka nyt viiskymppisenä töihin menisikin hyvälläkin palkalla.
Virallisia hullunpapereita sai keskiajalla, ei enää.
Mutta regressiosi 3vuotiaáksi ajaa sinut aikaan, jonka vietit wigwamissa ennen
Suomeen tuloa takaisin intaanikulttuuriin.kunnes pääsi pimahti ja jouduit sairaseläkkeelle, tuskin sun eläke kovinkaan iso on.
- ....
monte24 kirjoitti:
kenen ip:llä se on tehty niin yllätyt taas etkä positiivisesti, galleriakaveristasi on kyse.
Totuus selvisi, jätetään tämä asia tähän lopullisesti, se oli galleriassani se henkilö ja oli hyvin läheinenkin.
- ,.,.,.,,..,
.... kirjoitti:
Totuus selvisi, jätetään tämä asia tähän lopullisesti, se oli galleriassani se henkilö ja oli hyvin läheinenkin.
viiksivallu vapisee ku tietää kuka on se syylinen.
antaa viranomaisten hoitaa asia, tuut yllättymään.
- zisel
ei ole sekaantua sun ja anzzyn asioihin, mutta miksi anzzyn pitäisi hyväksyä mitään kun et itsekkään pysty hyväksymään sitä että mokasit meidän ystävyyden vittuiluillasi?
Joojoo, ethän sä mitään ole tehnyt, et tarkottanut etkä aikonut jne jne... Tiedetääääään, huoh.- zisel
monte24 kirjoitti:
ok moro taas ;)
taantunut jollekkin about 3 vuotiaan tasolle ton sun vastuun pakenemisen kanssa. Tiesitkö että n. 3 vuotias lapsi käyttäytyy kuten sinä?
Jopa vihaamissasi naisissa on enemmän munaa myöntää virheensä ja pyytää anteeksi. Sen lisäksi ettei sulla sitä munaa ole, et myöskään ole koskaan kyennyt elämään itsenäistä aikuisen miehen elämää jonka takia olet jäänyt uhmaikäisen pikkulapsen tasolle henkisesti. - anzzy§§
meidän hyvää ystävyyttä kaikenlaisilla provoilal ja syytöksillä, mutta ei ne minuun vaikuta.
Paei kertaa olet suuttunutkin, kun epäilit minun paljastaneen asioitasi............
Helppo arvata, että juuri monye on osoittanut minua syylliseksi, mutta en ole montemaisen sairas luonne ja paljastelisin YSTÄVÄN asioita edes privana.
Olisi minulla paljasteltavaa monestakin, mutta ei kuulu tapoihini.En edes montesta ole paljastellut mitään.
Siitä ovat jo muut suuttuneet ptiänyt huolen. zisel kirjoitti:
taantunut jollekkin about 3 vuotiaan tasolle ton sun vastuun pakenemisen kanssa. Tiesitkö että n. 3 vuotias lapsi käyttäytyy kuten sinä?
Jopa vihaamissasi naisissa on enemmän munaa myöntää virheensä ja pyytää anteeksi. Sen lisäksi ettei sulla sitä munaa ole, et myöskään ole koskaan kyennyt elämään itsenäistä aikuisen miehen elämää jonka takia olet jäänyt uhmaikäisen pikkulapsen tasolle henkisesti.siitäkö tässä on kyse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165313
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212751- 352163
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella392045Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332006Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme91358- 1641282
- 381270
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257